|
|
MMM
|
|
|
33 - Tonny Vilhena created more chances in 2016 in the Eredivisie than any other Feyenoord player. Tulipano. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ook lekker om te roken.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk jij nou wat ik denk? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En Barabaas ook al geen haar beter dus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dikke doei . Ga daar maar lekker banken, en tot nooit meer ziens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof nooit nooit nooit dat hij basis speler wordt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben je gek. Pure handelswaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T boeit me allemaal niet zoveel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T boeit me allemaal niet zoveel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Het was eigenlijk al verleden tijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Beste middenvelder geile, ik vind het een aderlating als hij vertrekt. Niet 1,2,3 een betere te vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:35 schreef MMM het volgende:[..] Beste middenvelder geile, ik vind het een aderlating als hij vertrekt. Niet 1,2,3 een betere te vinden. Ik snap niet dat jij bepaalde spelers middelmaat vindt en Vilhena dan de beste. Terwijl die ZO VEEL fout doet in een wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik snap niet dat jij bepaalde spelers middelmaat vindt en Vilhena dan de beste. Terwijl die ZO VEEL fout doet in een wedstrijd. Ik snap zijn opvattingen over Immers ook niet.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:35 schreef MMM het volgende:[..] Beste middenvelder geile, ik vind het een aderlating als hij vertrekt. Niet 1,2,3 een betere te vinden. Ik doelde op waar hij heen gaat en zo. Dat hij weg gaat lijkt wel duidelijk. En ja , buiten kijf de beste middenvelder, maar lijkt door allerlei gedoe zal ik maar zeggen niet te behouden . En of hij dan naar Eng land , Belgie of Italie gaat dat boeit me niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik snap niet dat jij bepaalde spelers middelmaat vindt en Vilhena dan de beste. Terwijl die ZO VEEL fout doet in een wedstrijd. Omdat ik geen betere middenvelder kan opnoemen dan Vilhena.
In 020 was hij een ster geworden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja toch. Echt n droevig eng eiland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:07 schreef MMM het volgende:[..] Omdat ik geen betere middenvelder kan opnoemen dan Vilhena. In 020 was hij een ster geworden. Vreemd. Want hij loopt alleen maar met de bal, laat spelers uit zijn rug komen en is vaak te lui om mee te verdedigen.
Ik denk dat 020 m niet eens wil hebben. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Engeland... Ach... het heeft ook zijn charmes...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:[..] Vreemd. Want hij loopt alleen maar met de bal, laat spelers uit zijn rug komen en is vaak te lui om mee te verdedigen. Ik denk dat 020 m niet eens wil hebben. Hij loopt inderdaad teveel met de bal maar zelfs dan nog is hij de beste aan de bal: Tonny Vilhena created more chances in 2016 in the Eredivisie than any other Feyenoord player.
Verdedigend kan af en toe beter maar vind ik niet ondermaats.
Ik denk dat 020 hem dolgraag wilt hebben, PSV ook. Die maken een topper van hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas