|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Derde speler in de selectie ,kan je nagaan hoe de andere zijn. Verders nog iets? Ja winnen vandaag en klappen naar afloop voor onze Tonny |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Say hello to my little friend.(s) $$$$$$$$$$$ |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: IK snap niet dat je nog naar het stadion gaat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik klap niet voor monny, bluffert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We klappen voor de club, t logo en t shirt. Niet de passanten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: de club t logo en het shirt maken geen doelpunten de passanten (spelers) wel fijne wedstrijd vanmiddag en je weet het naar afloop .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap dat jij t niet begrijpt tukkertje |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dat jij het niet snapt dat ik een hele grote hekel heb aan TUKKERS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 10:38 schreef de bluffer het volgende:[..] dat jij het niet snapt dat ik een hele grote hekel heb aan TUKKERS Weet je dan goed te verbergen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Yep. En een aantal keer per jaar in t stadion.
Ben ik nu een fan? Of een untermensch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fans. Van alle landen verenigd u |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je net zo goed supporter worden van hockeyclub Rotterdam en/of honkbalclub Neptunes ... aangezien je toch niks om voetbal geeft !!! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik klap voor een team die op het veld vol passie en strijd de eer van de supporters verdedigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 12:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kan je net zo goed supporter worden van hockeyclub Rotterdam en/of honkbalclub Neptunes ... aangezien je toch niks om voetbal geeft !!! Ik snap ook dat jij t niet begrijpt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: L. houdt van WC-eend omdat de werknemers daar van WC-eend houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Ajax 1-1 blijft, mag je blijven :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou vooruit maar dan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Tonny bedankt voor alles moois wat je hebt laten zien bij Feyenoord in al die jaren, maar toch denk ik dat ik je weer zie in het Feyenoord shirt tijdens de J C schaal wedstrijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was fijn bedankt & tot ziens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 16:57 schreef de bluffer het volgende:Tonny bedankt voor alles moois wat je hebt laten zien bij Feyenoord in al die jaren, maar toch denk ik dat ik je weer zie in het Feyenoord shirt tijdens de J C schaal wedstrijd Dan is hij alllannggg weg bluffie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Yep. En een aantal keer per jaar in t stadion. Ben ik nu een fan? Of een untermensch? Vanaf nu ben ik ook een fan vriend ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik moet het eerst nog zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
er was eens een blaag, Die vond zijn salaris te laag Wij wijzen hem de poort En roepen jij komt nooit nooit meer naar Feyenoord En nu zonder wonderen Opdonderen. Zelfs geen seizoenkaart Voor mij ben je geen knip voor de neus waard. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mag ik met Sinterklaas een beroep op je doen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Maar oh wat was Vilhena blij en tekende voor 4 jaar bij. Na een seizoen of twee pakt Feyenoord ook nog 10 miljoen mee! Met deze TD lukt dit echter niet Dus een ander halen is de hoogste tiet! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 20:01 schreef Nibke het volgende:Maar oh wat was Vilhena blij en tekende voor 4 jaar bij. Na een seizoen of twee pakt Feyenoord ook nog 10 miljoen mee! Met deze TD lukt dit echter niet Dus een ander halen is de hoogste tiet! Of wa ? Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar heb je dat nu gelezen Ik zeg wegwezen, Mannetje met kroeshaar en rare pa Wegwezen met een schop na |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heb je al een zaakwaarnemert piet? |
|
|
|