|
|
Nibke
|
|
|
Ja, maar Feyenoord krijgt dan niets, alleen voor de opleiding nog iets. Dus laten we een goeie TD halen dat zal zich op den duur terug betalen! Hoe eerder, hoe liever het me is Kom op nu commissarissen; boter bij de vis! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wat er ook gebeurd, ik ben blij dat Monnie oppleurt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nou nou, Je schut ze zo uit je mouw!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Piet en Nibke zijn beide door naar de volgende ronde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze competitie was weer een tombola. Darom neem ik nu een Bacardi-cola.
Oeuvre-prijs? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laatste nieuws is dat hij voor 4 jaar bij Inter kan tekenen met een jaarsalaris van 1,5 miljoen. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zelfde contract als Castaignos destijds |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan zo maar 1,5 miljoen aan waardering en vertrouwen verdienen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is het ook fantastisch mee afgelopen ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zal mij benieuwen of 'ie z'n zieke moeder dan meeneemt. Zal dan haast wel. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
En toch haal je dat bedrag er gemakkelijk uit wanneer je hem verkoopt. Het is heel veel geld, maar verdien je dik terug, wanneer je hem na komend seizoen verkoopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 13:43 schreef feyenoord!!! het volgende:En toch haal je dat bedrag er gemakkelijk uit wanneer je hem verkoopt. Het is heel veel geld, maar verdien je dik terug, wanneer je hem na komend seizoen verkoopt. Vind die te nemen gok in zijn geval te groot.. |
|
|
|
|
Dread
|
|
|
Ja of hij diend zijn contract weer uit en je gaat voor 6 miljoen de boot in... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Laat zijn moeder er buiten! Een klein beetje respect man ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik heb lang niet gereageerd op al jouw zeikposts, maar nu krijg je toch even een reactie. Ik heb heel veel respect voor de situatie met zijn moeder en snap ook dat hij (mede) daarom niet eerder is gegaan. Alleen vraag ik me nu wel af in hoeverre hij daar zijn beslissing nu (mede) van af laat hangen en ALS hij voor het buitenland kiest, of hij dan zijn moeder mee gaat nemen. Niet meer en niet minder. Hou jouw oordeel dus gewoon lekker voor je NEP-supporter! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die heeft ie dr zelf bij betrokken de vorige keer. Dus benieuwd hoe de vlag er nu bij hangt. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Is geen gok, is een zekerheid. Die levert echt wel meer dan 1,5 miljoen op als je hem nu een 3-jarig contract geeft. Wel meer dan 5 ook, vermoed ik zo. Is één van de grootste talenten hè |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 15:41 schreef Dread het volgende:Ja of hij diend zijn contract weer uit en je gaat voor 6 miljoen de boot in... Neem je een optie op dat hij na 2 jaar minder gaat verdienen ofzo. Zover kom je toch niet. Bovendien heb je gewoon een goede voetballer in je team. Ik zie in onze selectie niet 1 speler die hem nu kan vervangen op het middenveld, hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hij heeft Feyenoord diverse keren op sleeptouw genomen.......en laat steed blijken een Feyenoord hart te hebben!
Zo en nu weer normaal praten op het topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 18:40 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Is geen gok, is een zekerheid. Die levert echt wel meer dan 1,5 miljoen op als je hem nu een 3-jarig contract geeft. Wel meer dan 5 ook, vermoed ik zo. Is één van de grootste talenten hè Dat is ie niet. Beter dan dit wordt t echt niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 18:40 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Is geen gok, is een zekerheid. Die levert echt wel meer dan 1,5 miljoen op als je hem nu een 3-jarig contract geeft. Wel meer dan 5 ook, vermoed ik zo. Is één van de grootste talenten hè Momenteel wel. Ik zie hem juist verzaken op het moment ie ergens een contract binnen heeft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe toch eens normaal joh, hij zegt toch niks verkeerd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van mij hoeft het er ook niet steeds bijgesleept te worden. Vindt het onnodig, niet grappig en soms op het kwetsende af. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind het ook kwetsend dat hij keer op keer een contact van tafel schuift. Voelt toch een beetje of ie zijn neus optrekt voor ons en de meeste hebben hem nooit iets verkeerd gedaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We weten er feitelijk gezien helemaal niet zoveel van. Inhoudelijk dan he....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het loopt goed met mensen die willen, kan dat nu niet echt vast stellen. |
|
|
|