|
|
Stylzz
|
|
|
Van Geel schijnt dit niet te doen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena blijft.... En nou worden we kampioen. Kut van Geel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop dat ze er uit komen....voor iedereen het beste..Contract van 3-4 jaar. Over 1 a 2 jaar verkopen, iedereen blij.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nee!! Dat is gezichtsverlies ... Vilbena met een contract op zak gaat weer spelen als een drol! 😡 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik denk eerder dat hij zich overschat heeft en twijfelt over het buitenland op het moment. Is nu wel wijzer en zal willen blijven presteren om wel een stap te maken in de toekomst. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hij kreeg naar verluidt bij Inter ook maar 8 ton aan salaris. Bij Feyenoord verdient hij (bruto) meer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Worden we met Tonny volgend seizoen dan beter? Ik vind hem middelmaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Ik vind hem veel beter dan de middelmaat, komt uit eigen jeugd, heeft inmiddels al heel wat ervaring en levert bij "goed voldoen" ook nog een keer flink wat op! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Geel mag niet mee doen in de onderhandeling 😂😂😂😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:12 schreef Nibke het volgende:Ik vind hem veel beter dan de middelmaat, komt uit eigen jeugd, heeft inmiddels al heel wat ervaring en levert bij "goed voldoen" ook nog een keer flink wat op! Tuurlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:12 schreef Nibke het volgende:Ik vind hem veel beter dan de middelmaat, komt uit eigen jeugd, heeft inmiddels al heel wat ervaring en levert bij "goed voldoen" ook nog een keer flink wat op! Op basis van afgelopen 3 jaar zie ik dat niet. Maar goed, Tonny is enorm trouw aan de club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Op basis van afgelopen 3 jaar zie ik dat niet. Maar goed, Tonny is enorm trouw aan de club. Is altijd lastig om de ontwikkeling te zien vanaf zijn 17de tot nu. Vooral als je dan naar de ervaren El Ahmadi kijkt. Als Tonny blijft vind ik het niet erg dat El Ahmadi bijtekend |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Op basis van afgelopen 3 jaar zie ik dat niet. Maar goed, Tonny is enorm trouw aan de club. Het gastje is net 21. Normaliter gaan ze pas vanaf deze leeftijd grote vorderingen maken op eredivisie niveau. Wat dat betreft zit er dus ook nog eens heel veel groeipotentie in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen allemaal weer in mineur. Komt er weer een ander bericht. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:30 schreef windoweyes het volgende:[..] Het gastje is net 21. Normaliter gaan ze pas vanaf deze leeftijd grote vorderingen maken op eredivisie niveau. Wat dat betreft zit er dus ook nog eens heel veel groeipotentie in. Zie je dat nu pas? Heel Nederland zag dat al in zijn eerste wedstrijd tegen Twente... Hij speelde weergaloos. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Morgen probeert Feyenoord toch Ziyech (die graag naar Feyenoord wil😂) los te weken van Twente en we hebben het middenveld op orde voor komend seizoen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij tekent, tekent hij voor zijn aanblijven en mijn afscheid 😁 Nog een seizoen die bloedhond trek ik echt niet |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:Als hij tekent, tekent hij voor zijn aanblijven en mijn afscheid 😁 Nog een seizoen die bloedhond trek ik echt niet 😂😂😂😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat dus niet doorgaat 😉 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:38 schreef Nibke het volgende:Morgen probeert Feyenoord toch Ziyech (die graag naar Feyenoord wil😂) los te weken van Twente en we hebben het middenveld op orde voor komend seizoen! Zit je nou uit je nek te lullen Nibke? Of ben je lekker sarcastisch aan het doen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 10:41 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Zit je nou uit je nek te lullen Nibke? Of ben je lekker sarcastisch aan het doen? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet geprobeerd wordt/is, maar acht de kans gewoon minimaal dat dat alsnog lukt. Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd in de voetballerij hè, dus waarom niet. Zal iig niet aan de grote klok gehangen worden en vooral afhangen van hoe Ziyech zijn toekomst zelf heeft uitgestippeld en ook van de aanbiedingen die hij gaat krijgen. Persoonlijk denk ik dat hij er goed aan doet om nog 2 jaar of zo voor een NL club te spelen. Grote kans alleen dan dat hij naar PiSVee gaat ... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:Als hij tekent, tekent hij voor zijn aanblijven en mijn afscheid 😁 Nog een seizoen die bloedhond trek ik echt niet :-) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:Als hij tekent, tekent hij voor zijn aanblijven en mijn afscheid 😁 Nog een seizoen die bloedhond trek ik echt niet Je blijf toch wel plakken he ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen maar hangende droeftoeters |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahaha
Wij gaan met z'n allen duimen dat zelfs dit van tijdelijke aard zal zijn grote plakkerdT! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha wat zou nou een typische hangende droeftoeter wezen? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik vrees dat 'ie dit bedoelt:
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Salarisbudget voorkomt vooralsnog grote aankopen ... tja, misschien toch maar geen grootverdiener van Tonny maken dan? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
JanM..... wat een droevige toeters zeg.... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat is waar Stylzz mee dreigt als Tonny alsnog bijtekent ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pffff.... zal je toch mee om je oren worden gepetst zeg.... 😵 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat zijn dan nog de knapste. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben al bezig, ben al bezig.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik doe mee! En ik bid gvd nooit hahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Schrik me het lazarus met het Instagram van Feyenoord. Die porem van Vilhena in beeld, al bang dat het bijschrift zou zijn dat 'ie had bijgetekend.
Maar nee.. 👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet vloeken Jan dat gaat tegen je werken.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: GetVerDerrie mag toch wel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 09:12 schreef Nibke het volgende:Ik vind hem veel beter dan de middelmaat, komt uit eigen jeugd, heeft inmiddels al heel wat ervaring en levert bij "goed voldoen" ook nog een keer flink wat op! Gewoon de beste middenvelder. en KARAKTER. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm jawel ik denk het wel.. |
|
|
|