BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - donderdag 19 mei 2016 - 19:23   quote  deeplink  
je moet niet zoveel rukken voor je scherm als je die meiden van Stylzz aan het bekijken bent.....
van geil
 van geil - donderdag 19 mei 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Haha
van geil
 van geil - donderdag 19 mei 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Haha
Barabas
 Barabas - donderdag 19 mei 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 19:17 schreef van geil het volgende:
Vilhena was woedend dat v Geel bij de tafel van Kees liep te verkondigen n riant aanbod aan hem gedaan te hebben, even er niet bij zeggend dat dat pas n paar dagen voor de uitzending was en na zijn besluit te vertrekken.
Daar heeft Tonny wel een sterk punt.
VVout
 VVout - donderdag 19 mei 2016 - 19:26   quote  deeplink  
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Tommie Vilhena?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Heerlijk, morgen weten we t toch?
Nou, ik tel de minuten af.
VVout
 VVout - donderdag 19 mei 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 19:29 schreef ar het volgende:
Tommie Vilhena?
:)
van geil
 van geil - donderdag 19 mei 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 19:29 schreef ar het volgende:
Tommie Vilhena?
haha
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 19:30   quote  deeplink  
Voor zondag!
Ik tel mee.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 19:31   quote  deeplink  
tiktak
Nicotti
 Nicotti - donderdag 19 mei 2016 - 19:53   quote  deeplink  
Ik denk dat ie speciaal voor jou 5 jaar gaat bijtekenen, Stylzz :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 20:03   quote  deeplink  
God wat een feest.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 19 mei 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 18:47 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wat praat jij raar, heb je aandeelen bij zijn vader?
Vindt je nu dat zo een blaag de wil op kan leggen bij ons Feyenoord?
De club is groter dan hem, opgeleid en geen cent gunnen aan de club, ja ga jij dan roepen hij is slecht behabndeld.
Het gaat om zijn plicht jegen 45 000 man die hem gesteunt hebben of zie i, dat verkeerd, en als heel het leven bij jou gaat om geld en dat je hem vetgelijkt met jou mening. Prima maar lul niet zo raar
Ik heb in elk geval duidelijk hoe jij erover denkt. Een duidelijke mening is ook iets waard, maar om nou te zeggen dat ik raar praat, omdat ik er anders tegenaan kijk? Anyway, bij mij draait absoluut niet alles om geld, maar ik vind gewoon dat je een toptalent als Vilhena, wat hij gewoon nog altijd is, met 5 jaar ervaring in het eerste van de club anders dient te benaderen dan spelers die van buitenaf komen én niets/weinig presteren of spelers van binnenuit die weinig/niets presteren. Ik heb sterk het idee dat Nelom meer krijgt dan zou moeten, evenals een van der Heijden.

Het gaat bij een salaris van een speler niet zozeer om leeftijd. Leeftijd kan van belang zijn wanneer het gaat om spelers die net bij het eerste elftal zitten en/of weinig wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld. Vilhena speelt echter al vijf jaar op het hoogste niveau in Nederland in het eerste van onze mooie club. Daarbij is hij een talent met nog altijd een grote toekomst voor zich. Een dergelijke speler moet je belonen met een goed salaris, die behoort richting de top van je selectie te gaan. Wil je dat niet, ook prima, maar dan moet je niet zeuren dat hij op zoek gaat naar een andere club (in het buitenland). Vilhena heeft veel ervaring in Nederland, is één van de beste middenvelders van de eredivisie en nog altijd zeer talentvol, bij hem kun je na vijf seizoenen in Feyenoord 1 niet meer aankomen met een verhaal dat hij nog jong is en daardoor een lager salaris krijgt. Denk aan de woorden van Koeman: goed genoeg is oud genoeg. En bij goed genoeg behoort een bijpassend salaris.

En nee, bij mij draait niet alles om geld, ik zou zelf voor een salaris ruim onder de 8 ton bij Feyenoord komen spelen, maar helaas heb ik de voetballende kwaliteiten niet daarvoor. De realiteit is echter dat maar een handjevol spelers clubliefde heeft en zelfs dan krijgt men een hoog salaris. Kan Vilhena of welke andere 'blaag' (zoals jij hem noemt, naar mijn idee mag iets meer respect ook hier getoond worden) dan ook zijn wil opleggen aan Feyenoord? Neen, absoluut niet. Dat is in deze ook niet zo gegaan. Van Bronkchorst probeert hem echter te overtuigen, maar ik geloof nooit dat hij nu ineens een half miljoen meer krijgt. En een speler met de staat van dienst van Vilhena heeft wat mij betreft wel het recht om een hoger salaris te vragen dan een Vejinovic, Nelom of van der Heijden. Naar mijn idee heeft elke speler die 5 jaar in het eerste van Feyenoord speelt en een belangrijke speler is het recht om een salaris te krijgen wat tegen het plafond aan zit. Hij moet ook zijn geld verdienen en heeft het recht een aanbod af te wijzen. Dat Feyenoord nu nogmaals een aanbod doet, is niet zijn schuld. Bovendien mag je ook de andere kant bekijken: Feyenoord krijgt dadelijk een mooie transfersom waarmee je elk salaris van hem eruit zal halen voor het komende seizoen.

Ik zeg ook niet dat hij slecht behandeld is, maar ik vind het bij deze speler zeker de moeite waard om zijn contract te verlengen, ook tegen een hoger salaris, want dat haal je er altijd uit met de transfersom en je beleeft ook plezier aan hem op het veld. Zijn plicht tegen de fans? Tsja, als ik hier reacties lees over hem, heeft hij tegen een groot deel al geen plicht meer. En verder heeft Vilhena altijd zijn plicht gedaan. Heeft zich het afgelopen jaar het schompes gelopen, goed gepresteerd en een enorme bijdrage geleverd in de beker.

En ik heb trouwens geen aandelen bij zijn vader, dan had ik wel gehoopt dat hij naar het buitenland zou gaan, maar ik hoop van harte dat hij zijn contract verlengd.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 19 mei 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die DROEFTOETER. moet OPZOUTEN. Hart voor geld heeft ie.

MONNIE MONNIE MONNIE, LEKKER OPROTTEN!
Droevig dat je dit telkens moet blijven herhalen op deze wijze. Ik zal echter geen energie meer steken in dergelijke reacties van je over Vilhena in dit topic.

Laat ik dan nog wel zeggen; ik hoop van harte dat hij BLIJFT!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Hoop tekst verspilt aan zo'n kutventje.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:18 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Droevig dat je dit telkens moet blijven herhalen op deze wijze. Ik zal echter geen energie meer steken in dergelijke reacties van je over Vilhena in dit topic.

Laat ik dan nog wel zeggen; ik hoop van harte dat hij BLIJFT!
Ik zou sowieso geen energie meer steken in Vilhena als ik jou was, die steekt straks iedereen een mes in de rug.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 19 mei 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zou sowieso geen energie meer steken in Vilhena als ik jou was, die steekt straks iedereen een mes in de rug.
Zullen we dan wel zien. Ik weiger hem af te fikken zolang niet bekend is wat hij gaat doen. Ook daarna zal ik het trouwens beschaafd houden, want uiteindelijk heeft hij het recht om dit zo te doen, hoe erg ik het ook zou betreuren.
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:16 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik heb in elk geval duidelijk hoe jij erover denkt. Een duidelijke mening is ook iets waard, maar om nou te zeggen dat ik raar praat, omdat ik er anders tegenaan kijk? Anyway, bij mij draait absoluut niet alles om geld, maar ik vind gewoon dat je een toptalent als Vilhena, wat hij gewoon nog altijd is, met 5 jaar ervaring in het eerste van de club anders dient te benaderen dan spelers die van buitenaf komen én niets/weinig presteren of spelers van binnenuit die weinig/niets presteren. Ik heb sterk het idee dat Nelom meer krijgt dan zou moeten, evenals een van der Heijden.

Het gaat bij een salaris van een speler niet zozeer om leeftijd. Leeftijd kan van belang zijn wanneer het gaat om spelers die net bij het eerste elftal zitten en/of weinig wedstrijden op het hoogste niveau hebben gespeeld. Vilhena speelt echter al vijf jaar op het hoogste niveau in Nederland in het eerste van onze mooie club. Daarbij is hij een talent met nog altijd een grote toekomst voor zich. Een dergelijke speler moet je belonen met een goed salaris, die behoort richting de top van je selectie te gaan. Wil je dat niet, ook prima, maar dan moet je niet zeuren dat hij op zoek gaat naar een andere club (in het buitenland). Vilhena heeft veel ervaring in Nederland, is één van de beste middenvelders van de eredivisie en nog altijd zeer talentvol, bij hem kun je na vijf seizoenen in Feyenoord 1 niet meer aankomen met een verhaal dat hij nog jong is en daardoor een lager salaris krijgt. Denk aan de woorden van Koeman: goed genoeg is oud genoeg. En bij goed genoeg behoort een bijpassend salaris.

En nee, bij mij draait niet alles om geld, ik zou zelf voor een salaris ruim onder de 8 ton bij Feyenoord komen spelen, maar helaas heb ik de voetballende kwaliteiten niet daarvoor. De realiteit is echter dat maar een handjevol spelers clubliefde heeft en zelfs dan krijgt men een hoog salaris. Kan Vilhena of welke andere 'blaag' (zoals jij hem noemt, naar mijn idee mag iets meer respect ook hier getoond worden) dan ook zijn wil opleggen aan Feyenoord? Neen, absoluut niet. Dat is in deze ook niet zo gegaan. Van Bronkchorst probeert hem echter te overtuigen, maar ik geloof nooit dat hij nu ineens een half miljoen meer krijgt. En een speler met de staat van dienst van Vilhena heeft wat mij betreft wel het recht om een hoger salaris te vragen dan een Vejinovic, Nelom of van der Heijden. Naar mijn idee heeft elke speler die 5 jaar in het eerste van Feyenoord speelt en een belangrijke speler is het recht om een salaris te krijgen wat tegen het plafond aan zit. Hij moet ook zijn geld verdienen en heeft het recht een aanbod af te wijzen. Dat Feyenoord nu nogmaals een aanbod doet, is niet zijn schuld. Bovendien mag je ook de andere kant bekijken: Feyenoord krijgt dadelijk een mooie transfersom waarmee je elk salaris van hem eruit zal halen voor het komende seizoen.

Ik zeg ook niet dat hij slecht behandeld is, maar ik vind het bij deze speler zeker de moeite waard om zijn contract te verlengen, ook tegen een hoger salaris, want dat haal je er altijd uit met de transfersom en je beleeft ook plezier aan hem op het veld. Zijn plicht tegen de fans? Tsja, als ik hier reacties lees over hem, heeft hij tegen een groot deel al geen plicht meer. En verder heeft Vilhena altijd zijn plicht gedaan. Heeft zich het afgelopen jaar het schompes gelopen, goed gepresteerd en een enorme bijdrage geleverd in de beker.

En ik heb trouwens geen aandelen bij zijn vader, dan had ik wel gehoopt dat hij naar het buitenland zou gaan, maar ik hoop van harte dat hij zijn contract verlengd.
Holy shit!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 20:34   quote  deeplink  
TL;DR
Barabas
 Barabas - donderdag 19 mei 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:21 schreef ar het volgende:

[..]

Holy shit!
Tsja.... blijkbaar ben ik niet de enige die het Tonny-bashen zwaar overtrokken vind. Overdreven gedoe op basis van aannames en halve waarheden.
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 20:50   quote  deeplink  
Ja!
Espanyol.
DOEI!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 mei 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 20:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Tsja.... blijkbaar ben ik niet de enige die het Tonny-bashen zwaar overtrokken vind. Overdreven gedoe op basis van aannames en halve waarheden.
Tonny-bashen.
Nee dat gaat mij ook te ver.
Vind het een enorme lul.

Maar waarom Fer wel uitkotsen en Tonny koesteren?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 21:01   quote  deeplink  
Precies, plus Fer was veel meer een talent dan Tonnie ooit zal zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 21:02   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2016/05/19/23723662/espanyol-akkoord-met-tonny-vilhena-over-contract?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Geen hangtieten mannen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
van geil
 van geil - donderdag 19 mei 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Heeft t leven toch nog zin.
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Misschien belt Martin nu wel naar Ziyech geile:)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Neeeeeeeeeeeeeeeeee 🖕 Espanyol
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 21:41   quote  deeplink  
Bericht ontkracht haha
van geil
 van geil - donderdag 19 mei 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:37 schreef ar het volgende:
Misschien belt Martin nu wel naar Ziyech geile:)
Gio doet de onderhandelingen.
Blijkbaar staat dat lulletje rozenwater al op non actief.
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Op naar het volgende gerucht.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 21:43   quote  deeplink  
Ja, hoop doet leven
ar
 ar - donderdag 19 mei 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Gio doet de onderhandelingen.
Blijkbaar staat dat lulletje rozenwater al op non actief.
Haha..nee.
Dit kan alleen Vilhena voor elkaar krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 mei 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Leuk hoor, zo'n Feyenoord-roddelblad.
Gaat nergens over, maar het doodt de tijd.
Nibke
 Nibke - donderdag 19 mei 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 11:28 schreef Nibke het volgende:
Morgen🕛📝🆒!
Nog FF wachten!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 mei 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hahahahaha!
En dan de reacties erop....
JanM
 JanM - donderdag 19 mei 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:42 schreef van geil het volgende:

[..]

Gio doet de onderhandelingen.
Blijkbaar staat dat lulletje rozenwater al op non actief.
Beetje respectloos over zijn vader geile
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2016 - 21:48   quote  deeplink  
CobusIII
 CobusIII - donderdag 19 mei 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Er gaat ook een gerucht dat hij bij Feyenoord blijft....JAAAAAAH
Ik geloof dat er voor Kramer ook interesse is van 2 clubs, Dynamo en Capelle...
G-child
 G-child - donderdag 19 mei 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee 🖕 Espanyol
Wederom om de tuin geleidt door de media Stylzz... ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 mei 2016 - 21:53   quote  deeplink  
Komt Fer nou alsnog in de herwaardering?
G-child
 G-child - donderdag 19 mei 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 18:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik snap ineens die nickname: (van)G(eil's)-child!
hahah creatief Jan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2016 - 09:14   quote  deeplink  
Wat een held he die kleine Tonny!
I ❤ Vilhena
VVout
 VVout - vrijdag 20 mei 2016 - 09:17   quote  deeplink  
🙉🙈🙊
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2016 - 09:20   quote  deeplink  
T❤nny Vilhen❤

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door Leon FR1908 --
VVout
 VVout - vrijdag 20 mei 2016 - 09:22   quote  deeplink  
💐
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 20 mei 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Bij verlenging is het hek van de dam, want dan blijkt hoe makkelijk Feyenoord in een hoek te drijven is bij onderhandelingen. Deze zomer op zoek naar een spits, buitenspeler en een voorraad ruggegraten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door MightyAce --
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 17:31 schreef John1 het volgende:

[..]

LOL, in jouw geval betekent dat je op wedstrijddagen je niet meer op het forum moet komen. In de kuip kom je nooit.
Lol...heb m dit seizoen nog de hand geschud voor de Kuip.. welke John ben jij 😉

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0779478