BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Uitermate goed gehandeld door Feyenoord , laten zich niet t vel over d neus trekken door zo'n bloedhond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door Stylzz --
van geil
 van geil - vrijdag 20 mei 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:06 schreef feyenoord!!! het volgende:
Overigens, ik bekijk zojuist nogmaals het bericht op de website. Vind het eigenlijk een heel raar bericht. Dit doe je zo niet bij een speler die kind van de club is. Wordt echt weggezet op zijn salariseisen. Zou heel graag weten wat de aanbiedingen over en weer zijn geweest. Maar met een speler als Vilhena ga je zo niet om. Schijnt ook nog eens niks gehoord te hebben van Martin van Geel voordat het op de site stond. Dat zou echt schandalig zijn. Hele, hele vreemde gang van zaken.
Rancune is v Geel niet vreemd.
Evenals zelfbevlekking , na vele missers met Clasie . en met veel druk van buitenaf(en intern?), riep v Geel ineens de hele Nederlandse pers bijeen om apetrots zijn verlenging aan te kondigen.
Peckerwood
 Peckerwood - vrijdag 20 mei 2016 - 22:12   quote  deeplink  
20.00 uur was volgens Gouka de deadline van het aangeboden contract. Het kamp Vilhena zou moeten weten wat dat betekend.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 20 mei 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
TL;DR

Oprotten droeftoeter!!!
Dit betekent natuurlijk wel dat er extra wordt gecontroleerd op hangtieten.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:12   quote  deeplink  
Ik doe nog ff een dansje
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 20 mei 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:
Uitermate goed gehandeld door Feyenoord , laten zich niet t vel over d neus trekken door zo'n bloedhond
Dus van Geel mag nu weer blijven? Heeft nu goed gehandeld? Nu klakkeloos aannemen wat er op de site geplaatst wordt dat Vilhena te hoge eisen heeft? Of moeten we toch twijfelen aan van Geel? Ik weet het niet meer, hoor. Eerst wordt overal van Geel afgekraakt, maar nu is er goed gehandeld en wordt het bericht op de site klakkeloos aangenomen en is Vilhena de geldwolf..
van geil
 van geil - vrijdag 20 mei 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Eenzijdig nieuws aannemen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dus van Geel mag nu weer blijven? Heeft nu goed gehandeld? Nu klakkeloos aannemen wat er op de site geplaatst wordt dat Vilhena te hoge eisen heeft? Of moeten we toch twijfelen aan van Geel? Ik weet het niet meer, hoor. Eerst wordt overal van Geel afgekraakt, maar nu is er goed gehandeld en wordt het bericht op de site klakkeloos aangenomen en is Vilhena de geldwolf..
Ik ga hier niet eens op antwoorden 😂😂😂
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:15 schreef van geil het volgende:
Eenzijdig nieuws aannemen.
Is vice versa toch idem
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 mei 2016 - 22:17   quote  deeplink  
Nou weer een miljoen salaris vrij om een bankzitter te halen.

En het liefst met een transfersom van 3 miljoen ?
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 19:47 schreef tomson het volgende:
Ik voel een Guzmannetje aankomen
Ik haal graag mn gelijk 😎
van geil
 van geil - vrijdag 20 mei 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is vice versa toch idem
Ja, maar in veel gevallen iets genuanceerder.
Geen probleem overigens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou weer een miljoen salaris vrij om een bankzitter te halen.

En het liefst met een transfersom van 3 miljoen ?
Ja, wel met geleend geld graag
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kut ,kunnen we een type Kazim wel vergeten want die zat er nog 5 ton boven.
Vilhena was kazim zn mini me
Rickie
 Rickie - vrijdag 20 mei 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Hij geeft zelf aan niet minder te willen verdienen dan het hoogste salaris binnen de selectie, dus hij vergelijkt zich met Kuyt, Vermeer en El Ahmadi. Dit zijn spelers die niet alleen beter zijn maar ook door de jaren heen hun sporen hebben verdiend. Een hele grote geldwolf dus. Duidelijker kan het niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:18 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja, maar in veel gevallen iets genuanceerder.
Geen probleem overigens.
De nuance qua Vilhena was ik 1,5 jaar geleden bij de eerste dramatische verlenging al kwijt.
Zelfde spel toen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dus van Geel mag nu weer blijven? Heeft nu goed gehandeld? Nu klakkeloos aannemen wat er op de site geplaatst wordt dat Vilhena te hoge eisen heeft? Of moeten we toch twijfelen aan van Geel? Ik weet het niet meer, hoor. Eerst wordt overal van Geel afgekraakt, maar nu is er goed gehandeld en wordt het bericht op de site klakkeloos aangenomen en is Vilhena de geldwolf..
Je generaliseert nu.
van Geel wordt lang niet door iedereen afgekraakt.
Het gedrag van Vilhena wordt los gezien van wat de club hem heeft geboden.
Was het niet dat Vilhena bleef bij Feyenoord, vanwege zijn zieke moeder, ipv een slecht bod?

En wat is het verschil tussen Fer en Vilhena eigenlijk?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je generaliseert nu.
van Geel wordt lang niet door iedereen afgekraakt.
Het gedrag van Vilhena wordt los gezien van wat de club hem heeft geboden.
Was het niet dat Vilhena bleef bij Feyenoord, vanwege zijn zieke moeder, ipv een slecht bod?

En wat is het verschil tussen Fer en Vilhena eigenlijk?
Die laatste is makkelijk. Vijf miljoen was t?
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je generaliseert nu.
van Geel wordt lang niet door iedereen afgekraakt.
Het gedrag van Vilhena wordt los gezien van wat de club hem heeft geboden.
Was het niet dat Vilhena bleef bij Feyenoord, vanwege zijn zieke moeder, ipv een slecht bod?

En wat is het verschil tussen Fer en Vilhena eigenlijk?
Dat Fer een trein zag en er op sprong, en Tonny al anderhalf jaar plus gek gemaakt werd en liep te rekenen. Zn voorgangers Guzman en Fer waten zijn voorbeelden.
JanM
 JanM - vrijdag 20 mei 2016 - 22:22   quote  deeplink  
Ferrader, Zwijnaldum en Vilhyena. Eigenlijk één pot nat! Alleen leverde die andere twee iig nog enkele miljoenen op ...
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:25   quote  deeplink  
We wisten t al kilometers van tevoren en toch zijn we "verrast". Wa een drama hahaha
van geil
 van geil - vrijdag 20 mei 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Is ook n visie.
legrande
 legrande - vrijdag 20 mei 2016 - 22:28   quote  deeplink  
Vilena is gewoon een grote geldwolf een heel grote en zijn pa is nog veel erger.
Ze laten echt hun hoofd op hol brengen door die miljoenen die ze in het buitenland aan salarissen gaan betalen. Wees nu eens eerlijk wat heeft hij nu extra gebracht dit jaar. Ja hard werken maar hoeveel beslissende passes of goals kwamen daar uit? Hoe vaak gaan corners en vrije trappen niet de mist in. Buiten dat hij keihard werkt noem nu eens een paar wedstrijden dat hij echt heel erg uitblonk. Ik vind nog steeds niet dat hij absolute top is. Met zijn leeftijd moet hij met zijn zogenaamde feyenoordhart 2 a 3 jaar bijtekenen voor inderdaad het salaris dat tegen de top aanzit bij feyenoord een clausule in zijn contract dat hij voor zeg 5 miljoen tussentijds weg mag. Dan kan hij hier nog 2 jaar groeien en bij zijn moeder zijn. Hoe erg dat ook is dat zij zo ziek is. Dan wordt hij nog steeds voor zijn 30e multimiljonair. Nee de fam Vilena zegt van niet maar ze zien alleen dollartekens. Een heel slechte egoïstische actie van Vilena die alles aan Feyenoord heeft te danken.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 20 mei 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je generaliseert nu.
van Geel wordt lang niet door iedereen afgekraakt.
Het gedrag van Vilhena wordt los gezien van wat de club hem heeft geboden.
Was het niet dat Vilhena bleef bij Feyenoord, vanwege zijn zieke moeder, ipv een slecht bod?

En wat is het verschil tussen Fer en Vilhena eigenlijk?
Niet door iedereen, maar wel door een aanzienlijk deel. En ik generaliseer in deze inderdaad om op deze manier een punt proberen duidelijk te maken. Volgens mij trekt namelijk niet iedereen een gelijkmatige lijn, maar wordt er gekozen voor hetgeen op dat moment goed uitkomt. De ene keer is dat van Geel bashen, de andere keer Vilhena en heeft van Geel/Feyenoord dus weer goed gehandeld. Daarin volg ik dus niet meer de lijn van wat dan de gedachte is. Of is er een haat naar Vilhena die groter is dan de afgunst op van Geel ofzo?

Vilhena bleef in de winter vanwege zijn zieke moeder. Daarom wilde hij niet naar het buitenland toen. Nu ben je verder, ze is helaas ongeneeslijk ziek en in de situatie kan dus iets gewijzigd zijn. Ik zou persoonlijk dan bij mijn moeder blijven zolang ze nog leeft, maar dat kan voor iedereen anders zijn, ook na gesprekken met de moeder. Naar mijn idee heeft zijn moeder nu niets te maken met het gedoe omtrent blijven/vertrekken van deze zomer.

Fer zag geen perspectief bij Feyenoord, we zaten toen ook in een moeilijke fase en vertrok - helaas - naar twente. Die betaalden dan wel 5 miljoen. De relevantie van Fer in deze zie ik ook niet echt trouwens.
ar
 ar - vrijdag 20 mei 2016 - 22:32   quote  deeplink  
Show me the monnieeee....!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 20 mei 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens op antwoorden 😂😂😂
Jammer, ik zou graag weten welke lijn er nu onder mede-Feyenoorders (en dat kan inderdaad per persoon verschillen, maar in deze ging het me om jouw lijn) wordt getrokken inzake van Geel, wat hij goed en fout doet en de zaak Vilhena.
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:32 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Jammer, ik zou graag weten welke lijn er nu onder mede-Feyenoorders (en dat kan inderdaad per persoon verschillen, maar in deze ging het me om jouw lijn) wordt getrokken inzake van Geel, wat hij goed en fout doet en de zaak Vilhena.
Vilhena heeft never de intentie gehad om te verlengen joh.
Familie had al hun eigen agenda toen ze met Stellar gingen praten.
V Geel had t nooit goed kunnen doen in dit geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2016 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:32 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Jammer, ik zou graag weten welke lijn er nu onder mede-Feyenoorders (en dat kan inderdaad per persoon verschillen, maar in deze ging het me om jouw lijn) wordt getrokken inzake van Geel, wat hij goed en fout doet en de zaak Vilhena.
Hij had Vilhena nooit een bod meer moeten doen.

Van Geel heeft fouten gemaakt en zit aan zijn houdbaarheidsdatum
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij had Vilhena nooit een bod meer moeten doen.

Van Geel heeft fouten gemaakt en zit aan zijn houdbaarheidsdatum
Was verplicht te te redden wat er te redden viel, al was t alleen maar voor de vorm.
Als TD verplicht te proberen dit soort kapitaalvernietiging te voorkomen. We hebben weer maar 1 verliezer en dat is de club zelf.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Was verplicht te te redden wat er te redden viel, al was t alleen maar voor de vorm.
Als TD verplicht te proberen dit soort kapitaalvernietiging te voorkomen. We hebben weer maar 1 verliezer en dat is de club zelf.
Dat moet nog blijken..
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken..
We hadden gewoon wat moeten verdienen op een transfer en dan was everybody happy geweest. Nu zit tonny straks met een grote zak knaken en een hoop bad karma.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Fer zag geen perspectief bij Feyenoord, we zaten toen ook in een moeilijke fase en vertrok - helaas - naar twente. Die betaalden dan wel 5 miljoen. De relevantie van Fer in deze zie ik ook niet echt trouwens.
Fer werd met pek en veren overladen. Ferrader enzo.
Vilhena is daarin totaal anders?

Jongens van de club? Me reet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 mei 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Dat eerste had hem gesierd als ie begin afgelopen seizoen met een jaar verlengd had.
tomson
 tomson - vrijdag 20 mei 2016 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:53 schreef RenatoBos het volgende:
Dat eerste had hem gesierd als ie begin afgelopen seizoen met een jaar verlengd had.
Precies dat.. a la Stefan de Vrij. Gewoon een beetje fatsoen naar je cluppie en de supporters. Dankbaar dat je niet je levenlang je bult krom hoeft te zetten voor een uitzendbureau maar blij bent wat Feyenoord je gebracht hebt.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:53 schreef RenatoBos het volgende:
Dat eerste had hem gesierd als ie begin afgelopen seizoen met een jaar verlengd had.
Dat dus.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:53 schreef RenatoBos het volgende:
Dat eerste had hem gesierd als ie begin afgelopen seizoen met een jaar verlengd had.
En Gio beloont hem een half seizoen lang met een basisplaats.
Vraag me af of van Geel het hier mee eens was.
De Pater
 De Pater - vrijdag 20 mei 2016 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:
Uitermate goed gehandeld door Feyenoord , laten zich niet t vel over d neus trekken door zo'n bloedhond
+1
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 20 mei 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Jammer, dat gaat weer een hoop geld kosten....
G-child
 G-child - vrijdag 20 mei 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Zonde... stomme keuze van beide partijen
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 20 mei 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 23:07 schreef G-child het volgende:
Zonde... stomme keuze van beide partijen
eens
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Mededeling van Feyenoord op website hierover niet handig.
Natrappen daarop door Vilhena evenmin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 00:04   quote  deeplink  
Word een mooi middenveld volgend jaar ,Succes!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 00:30   quote  deeplink  
Het enige dat ik vraag is wat de MEESTEN in het veld ook krijgen !

Niet alleen Kuijt Vermeer en Elia..Nee de meesten.
Die van Geel moet ophoeren!En snel!
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 01:11   quote  deeplink  
Eerst maar eens bedragen afwachten.
Kunnen we het in proporties stellen.
R()b
 R()b - zaterdag 21 mei 2016 - 02:30   quote  deeplink  
Alles draait om geld en leugens.
Dit soort dingen veroorzaak je zelf (Tonny).
Vanaf dag 1 dat de soap begon, hebben we tot de dag van vandaag zoveel gelul gehoord.
Dat je niet meer normaal kan beoordelen wat wat is.
Het zou mensen sieren (met name voetballers) om eens recht door zee en eerlijk je mening te geven.
Als je toch al opgehangen wordt in de pers, kan je net zo goed eerlijk zijn vanaf dag 1.

Vilhena heb ik al zoveel horen zeggen, te weinig geld, geen plan, speelt te weinig, ruzie met van Geel, het familieverhaal.
Je wordt niet goed van die gast man, ondankbaar jochie.
En dan deze zin maakt me serieus kwaad, dan ben je echt niet goed snik in je bovenkamer en denk je alleen aan Eurie's.

''Iedereen kent mijn thuissituatie''
Dat je daarmee schermt is al erg genoeg.
Als topvoetballer maakt het dan toch geen ene fuck uit man, ik zou nog bij Telstar bijtekenen voor 1800 euro.
Dan erbij maak je mij niet wijs, dat als je een contractje hebt van laten we zeggen 5 ton salaris? En je vraagt om een verdubbeling ervan, dat van Geel je dan zijn kantoor uit stuurt. Als zelfs Inter Milaan al lachend van hun stoel valt, tja... dan vraag ik me af hoe achterlijk je bent.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 05:25   quote  deeplink  
Zijn ware aard is boven komen drijven! Hulde aan Feyenoord dat ze dat soort absurde bedragen niet aan zo'n blaag gaan betalen die nog werkelijk niks heeft gepresteerd!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 05:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 00:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het enige dat ik vraag is wat de MEESTEN in het veld ook krijgen !

Niet alleen Kuijt Vermeer en Elia..Nee de meesten.
Die van Geel moet ophoeren!En snel!
van Geel moet blijven ! En snel ... Oh, hij blijft en die blaag van een Vilhena rot op!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 05:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Was verplicht te te redden wat er te redden viel, al was t alleen maar voor de vorm.
Als TD verplicht te proberen dit soort kapitaalvernietiging te voorkomen. We hebben weer maar 1 verliezer en dat is de club zelf.
Dat betwijfel ik , of de club de verliezer is! Ik denk eerder de grote winnaar ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 07:29   quote  deeplink  
Doei!
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2016 - 07:34   quote  deeplink  
Bedankt held voor de beker en succes bij een andere club met de juiste waardering

Echte Feyenoorder, succes

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0788729