BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 07:59   quote  deeplink  
dikke-doei-1986.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 07:59   quote  deeplink  
BC0Z5saCEAAOpg2.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 07:59   quote  deeplink  
keep-calm-and-dikke-doei.png
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 07:59   quote  deeplink  
DOEI.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 08:00   quote  deeplink  
SOLONGGAYBOYS534.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 08:00   quote  deeplink  
karakusdoei.jpg
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 08:00   quote  deeplink  
image.png
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 08:00   quote  deeplink  
rouwkaart-later.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:34 schreef MMM het volgende:
Bedankt held voor de beker en succes bij een andere club met de juiste waardering

Echte Feyenoorder, succes
HELD? Waar baseer jij dat op?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 08:39   quote  deeplink  
Je bent een held als je aankaart dat anderen meer verdienen?
JanM
 JanM - zaterdag 21 mei 2016 - 08:44   quote  deeplink  
Iig goed dat deze soap nu eindelijk afgelopen is! Het blijft gissen wat de waarheid is, maar voor mij heeft Vilhena te veel verschillende dingen geroepen. Was zijn voorlaatste uitspraak niet dat de laatste aanbieding (800K) prima was, maar dat Van Geel daar te laat mee was gekomen? En nu blijkt het toch te weinig? Dan lijkt het er m.i. toch sterk op dat het weldegelijk (vooral) om geld gaat en dus niet/minder om waardering en/of de situatie met zijn moeder. Succes elders, Feyenoord moet verder!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 08:44 schreef JanM het volgende:
Iig goed dat deze soap nu eindelijk afgelopen is! Het blijft gissen wat de waarheid is, maar voor mij heeft Vilhena te veel verschillende dingen geroepen. Was zijn voorlaatste uitspraak niet dat de laatste aanbieding (800 Kudo's waardering) prima was, maar dat Van Geel daar te laat mee was gekomen? En nu blijkt het toch te weinig waardering? Dan lijkt het er m.i. toch sterk op dat het weldegelijk (vooral) om waardering gaat en dus niet/minder om geld en/of de situatie met zijn moeder. Succes elders, Feyenoord moet verder!
Anders worden de fans boos.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 08:52   quote  deeplink  
Vilhena weg. Heeft td Gio gefaald.
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 09:03   quote  deeplink  
Waar ga je nou naar toe eigenlijk?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 09:17   quote  deeplink  
Het was gewoon zielig jongens hoe sommigen op het topic smeekten Tony Tony blijf bij ons.
We kunnen spreken van een enorm bord voor de kop.
Tony heeft schijt aan Feyenoord, aan zijn medesspelers, aan het legioen,aan iedereen en hij heeft ook schijt aan ons.
En dan maar afgeven op spelers met wel een hart en passie Immers was een lul,Kazim een klootzak, Vormer een domme kut maar deze mensen waren wel trots om in ons shirt te spelen

Zo hopelijk nu sluiten van dit topic en kijken of Tapia het kan gaan doen
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 09:28   quote  deeplink  
Ja Piet, kijken en hopen elk jaar maar weer. Hopen op een goede huurconstructie, een transfervrije topper, een strandwandeling die eens goed afloopt.
Trots om in ons shirt te lopen maakt je geen kampioen. Namen als Kazim, Immers, El Ahmadi en Vormer... sorry maar die horen niet bij mijn club.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 09:30   quote  deeplink  
Maar meer bij de club Qua trotsheid dan Tony.
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 08:39 schreef FR-Henk het volgende:
Je bent een held als je aankaart dat anderen meer verdienen?
Hij heeft geen namen genoemd. Wat hij zei kan prima.

Beste middenvelder weg, weer lekker spelen om plek 3 met van Geel aan het roer
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:30 schreef piet de paler het volgende:
Maar meer bij de club Qua trotsheid dan Tony.
Trotsheid... zie niet in hoe je met deze kwaliteit een man voorbij gaat of een goal scoort
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij heeft geen namen genoemd. Wat hij zei kan prima.

Beste middenvelder weg, weer lekker spelen om plek 3 met van Geel aan het roer
Zo perfect was ie nou ook weer niet, er zal met die ene waar ik de naam niet van uit mijn strot meer krijgen kan bijv. veel ogen open gaan waarom Tommie een vrij beperkte speler was met een grote mond.
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Vrij beperkte speler? Wat voor een titel krijgt El Ahmadi dan? Of Vejinovic? Voetballend incapabel?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 09:34 schreef G-child het volgende:

[..]

Trotsheid... zie niet in hoe je met deze kwaliteit een man voorbij gaat of een goal scoort
Nee met Tonys komen we verder???????? En met mentaliteit en trots en steun van het legioen moet je die mindere speler 3 keer voorbij gasn. Dat heet karakter. Dat je een paar klasse voetballers moet hebben om het te sruren ja zeker maar geen tony types

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door piet de paler --
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Dit is juist de filosofie waarom we altijd tekort komen voor het kampioenschap. Karakter, leuk als extra. Heb je niks aan als de speler voetballend tekort komt. We zijn toch vermeend een topclub? Of zijn we een club die zich moet handhaven in de competitie. Excelsior heeft karakter nodig. Wij in eerste instantie goede voetballers.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:23 schreef G-child het volgende:
Dit is juist de filosofie waarom we altijd tekort komen voor het kampioenschap. Karakter, leuk als extra. Heb je niks aan als de speler voetballend tekort komt. We zijn toch vermeend een topclub? Of zijn we een club die zich moet handhaven in de competitie. Excelsior heeft karakter nodig. Wij in eerste instantie goede voetballers.
De supporters willen SM en underdog, van Geel geeft ze dat.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:23 schreef G-child het volgende:
Dit is juist de filosofie waarom we altijd tekort komen voor het kampioenschap. Karakter, leuk als extra. Heb je niks aan als de speler voetballend tekort komt. We zijn toch vermeend een topclub? Of zijn we een club die zich moet handhaven in de competitie. Excelsior heeft karakter nodig. Wij in eerste instantie goede voetballers.
Realistisch er schijnt nog steeds geen geld te zijn dus......die toppers komen niet dus ......karakter spelers........nooit meer jeugd met het hoog in de bol Tony mannen.....met een goede keeper, een centrale verdediger , een middenvelder ( wacht af wat Tapia kan) en een goede spits erbij.
Opgevuldt met spelers uit de jeugd mat karakter en inzet kom je heel ver ( natuurlijkwel talent)
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:41   quote  deeplink  
Wat n gelul geen geld.
Er is n compleet elftal aan kreupele middenvelders gehaald voor n vermogen.
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:09 schreef VVout het volgende:

[..]

Zo perfect was ie nou ook weer niet, er zal met die ene waar ik de naam niet van uit mijn strot meer krijgen kan bijv. veel ogen open gaan waarom Tommie een vrij beperkte speler was met een grote mond.
He laat mij er effe buiten ja
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 10:44   quote  deeplink  
Het grootste talent is met Annass, Vincent, Tonny en zo Schuurman de kuip al bijna helemaal uit. Misschien moet ik ook me maar neerleggen bij de situatie en lijdzaam toezien hoe het gat nog groter gaat worden richting die schaal. Ik heb het alleen niet zo op die mannetjes die karakter hebben alleen niet zo goed kunnen voetballen. Houden het spel op, pakken rode kaarten, maken domme overtredingen enz enz... Het blijft leuk voor een deel van de supporters. Ik kijk liever naar voetbal en niet naar de emotie die bij tekortkoming naar voren komt.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:44 schreef G-child het volgende:
Het grootste talent is met Annass, Vincent, Tonny en zo Schuurman de kuip al bijna helemaal uit. Misschien moet ik ook me maar neerleggen bij de situatie en lijdzaam toezien hoe het gat nog groter gaat worden richting die schaal. Ik heb het alleen niet zo op die mannetjes die karakter hebben alleen niet zo goed kunnen voetballen. Houden het spel op, pakken rode kaarten, maken domme overtredingen enz enz... Het blijft leuk voor een deel van de supporters. Ik kijk liever naar voetbal en niet naar de emotie die bij tekortkoming naar voren komt.
Gewend geraakt aan de mindere zijn .
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 10:52   quote  deeplink  
Volgens mij heeft van geel de deal bewust gesaboteerd. Van geel had er namelijk alle baat bij dat de deal zou mislukken.

Een deel van de RVC moet hem al niet meer.
Wat heb je aan een TD die eigen jeugd niet kan overhalen om te tekenen (onder deze TD zijn er meer voorbeelden van jonge spelers die geen contract willen teken)? Als de trainer Tony een contract had laten tekenen was bij de rest van de RVC duidelijk geworden dat van geel geen toevoegde waarde heeft voor Feyenoord en was hij zeer waarschijnlijk ontslagen.

Wederom volgens mij. Van geel was er dus bij gebaat om de deal te laten mislukken, en om die reden laat hij zonder de andere partij in te lichten een boodschap op de eigen website plaatsen. Van geel is in mijn ogen gewoon een achterbaks mannetje.

Hoeveel meer talenten uit eigen jeugd moeten de club verlaten voordat men doorkrijgt dat van geel een mislukkeling is.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:32 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Realistisch er schijnt nog steeds geen geld te zijn dus......die toppers komen niet dus ......karakter spelers........nooit meer jeugd met het hoog in de bol Tony mannen.....met een goede keeper, een centrale verdediger , een middenvelder ( wacht af wat Tapia kan) en een goede spits erbij.
Opgevuldt met spelers uit de jeugd mat karakter en inzet kom je heel ver ( natuurlijkwel talent)
ZES middenvelders gekocht in twee seizoen. GEEN GELD, slaap zacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Nu niet meer John! Bankie vol, bankrekening leeg!
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Zo denk ik er dus ook over.
En dan eerst even de pers inlichten om het helemaal te blokkeren .
@John

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 10:58   quote  deeplink  
Martin//held!
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:44 schreef G-child het volgende:
Het grootste talent is met Annass, Vincent, Tonny en zo Schuurman de kuip al bijna helemaal uit. Misschien moet ik ook me maar neerleggen bij de situatie en lijdzaam toezien hoe het gat nog groter gaat worden richting die schaal. Ik heb het alleen niet zo op die mannetjes die karakter hebben alleen niet zo goed kunnen voetballen. Houden het spel op, pakken rode kaarten, maken domme overtredingen enz enz... Het blijft leuk voor een deel van de supporters. Ik kijk liever naar voetbal en niet naar de emotie die bij tekortkoming naar voren komt.
De emoties zijn juist datgene wat ik in mn lijf meeneem als ik de kuip uitloop als de wedstrijd afgelopen is en weer richting huis ga. Wedstrijden zijn vaak 1 en al emotie. Wat geile zegt is helaas de trieste conclusie van een jarenlange trend in de kuip. De noodzaak voor het inpassen van eigen jeugd zoals in het begin van de periode Koeman leverde voor mij de mooiste periode op in vele jaren. Seizoenkaart op zak en hoopvol op verbetering. Onder Rutten weer als een kaartenhuis in elkaar gestort, maar toch de wedstrijd tegen Sevilla thuis meegemaakt (emoties ! ) en dit seizoen weer een nieuwe periode van hoop gehad ondanks de ellende van t jaar ervoor. En nu weer een beker rijker maar na die nederlagen toch een illusie armer dit seizoen wat mij betreft. Heb ik al het gezeik rond het nieuwe stadion nog buiten beschouwing gelaten, bij Feyenoord zal je nooit om de emoties heen kunnen denk je niet ? 😊
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:52 schreef John1 het volgende:
Volgens mij heeft van geel de deal bewust gesaboteerd. Van geel had er namelijk alle baat bij dat de deal zou mislukken.

Een deel van de RVC moet hem al niet meer.
Wat heb je aan een TD die eigen jeugd niet kan overhalen om te tekenen (onder deze TD zijn er meer voorbeelden van jonge spelers die geen contract willen teken)? Als de trainer Tony een contract had laten tekenen was bij de rest van de RVC duidelijk geworden dat van geel geen toevoegde waarde heeft voor Feyenoord en was hij zeer waarschijnlijk ontslagen.

Wederom volgens mij. Van geel was er dus bij gebaat om de deal te laten mislukken, en om die reden laat hij zonder de andere partij in te lichten een boodschap op de eigen website plaatsen. Van geel is in mijn ogen gewoon een achterbaks mannetje.

Hoeveel meer talenten uit eigen jeugd moeten de club verlaten voordat men doorkrijgt dat van geel een mislukkeling is.
Welkom op het forum.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:52 schreef John1 het volgende:
Volgens mij heeft van geel de deal bewust gesaboteerd. Van geel had er namelijk alle baat bij dat de deal zou mislukken.

Een deel van de RVC moet hem al niet meer.
Wat heb je aan een TD die eigen jeugd niet kan overhalen om te tekenen (onder deze TD zijn er meer voorbeelden van jonge spelers die geen contract willen teken)? Als de trainer Tony een contract had laten tekenen was bij de rest van de RVC duidelijk geworden dat van geel geen toevoegde waarde heeft voor Feyenoord en was hij zeer waarschijnlijk ontslagen.

Wederom volgens mij. Van geel was er dus bij gebaat om de deal te laten mislukken, en om die reden laat hij zonder de andere partij in te lichten een boodschap op de eigen website plaatsen. Van geel is in mijn ogen gewoon een achterbaks mannetje.

Hoeveel meer talenten uit eigen jeugd moeten de club verlaten voordat men doorkrijgt dat van geel een mislukkeling is.
Idd Welkom op het forum.
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 11:04   quote  deeplink  
Haha zo nieuw is die niet toch
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:04   quote  deeplink  
Welkom. John heeft inhoud en argumenten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:04 schreef tomson het volgende:
Haha zo nieuw is die niet toch
Hij weet dat Stylzz nooit naar de kuip gaat ,dus je kan weleens gelijk hebben.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Ik vond v Geel een twijfelgeval...nu niet meer...nu MOET HIJ OPROTTEN!!!! Hij heeft zich laten verleiden tot een prestige strijd met Vilhena en is daarbij het clubbelang compleet uit het oog verloren...tenzij hij achter de schermen bezig is met een daverende verrassing. Maar dat zie ik niet snel gebeuren....
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:04 schreef tomson het volgende:
Haha zo nieuw is die niet toch
Klopt, maar is gelijkstemmend aan mijn visie .
:)
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij weet dat Stylzz nooit naar de kuip gaat ,dus je kan weleens gelijk hebben.
Ontken ik met klem heb zelfs Stylzz' prachtige dochtertje ontmoet ..
En zo zuur als die hier is zo vriendelijk is hij in t echie hahaha
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Klopt, maar is gelijkstemmend aan mijn visie .
:)
Jaja politics eh
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:09 schreef tomson het volgende:

[..]

Ontken ik met klem heb zelfs Stylzz' prachtige dochtertje ontmoet ..
En zo zuur als die hier is zo vriendelijk is hij in t echie hahaha
Hele aardige man dus.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:09 schreef tomson het volgende:

[..]

Ontken ik met klem heb zelfs Stylzz' prachtige dochtertje ontmoet ..
En zo zuur als die hier is zo vriendelijk is hij in t echie hahaha
Hele aardige man dus.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 11:10   quote  deeplink  
KUT TOETSENBORD
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:10 schreef van geil het volgende:
KUT TOETSENBORD
Minder naar t cafe en hup om een nieuw toetsenbord!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 11:11   quote  deeplink  
Doe er eens wat aan man.
;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:09 schreef tomson het volgende:

[..]

Ontken ik met klem heb zelfs Stylzz' prachtige dochtertje ontmoet ..
En zo zuur als die hier is zo vriendelijk is hij in t echie hahaha
Oh naar hij is heus wel een keer of 8 geweest de laatste 8 jaar.

En ik weet 1000% dat hij aardig is en een groot rood/wit hart heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.1010529