BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oh naar hij is heus wel een keer of 8 geweest de laatste 8 jaar.

En ik weet 1000% dat hij aardig is en een groot rood/wit hart heeft.
Ach ja hij zal de komende 8 jaar wel vaker gesignaleerd worden want dochterlief heeft t Feyenoord virus te pakken 😆
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 11:25   quote  deeplink  
En zo hoort het!
nr 10
 nr 10 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:37   quote  deeplink  
Dag monnie. Krijg maar lekker de tyfus. Smerige geldwolf. Wat ben ik blij dat ik 8 mei ben blijven zitten toen die zwendelaar werd gewisseld. Iedereen voor hem klappen. Nou nogmaals, de tyfus voor je. En succes in de Franse tweede liga over een jaar of twee.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:37 schreef nr 10 het volgende:
Dag monnie. Krijg maar lekker de tyfus. Smerige geldwolf. Wat ben ik blij dat ik 8 mei ben blijven zitten toen die zwendelaar werd gewisseld. Iedereen voor hem klappen. Nou nogmaals, de tyfus voor je. En succes in de Franse tweede liga over een jaar of twee.
Tweede lig red hij niet met zijn manier v voetballen zijn allemaal ex rugby spelers
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij weet dat Stylzz nooit naar de kuip gaat ,dus je kan weleens gelijk hebben.
Bijna nooit he!

😝
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:37 schreef nr 10 het volgende:
Dag monnie. Krijg maar lekker de tyfus. Smerige geldwolf. Wat ben ik blij dat ik 8 mei ben blijven zitten toen die zwendelaar werd gewisseld. Iedereen voor hem klappen. Nou nogmaals, de tyfus voor je. En succes in de Franse tweede liga over een jaar of twee.
En jij verwittigd mij van domheid hahaha
Geef me de vijf pikkedorus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bijna nooit he!

😝
Ach gaat om het hart Roony 😘
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 11:48   quote  deeplink  
Klopt hoor. Ik val overigens ook niet in de categorie van Geel fans.
Alleen dit met Vilhena vind ik t prima
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:48 schreef Stylzz het volgende:
Klopt hoor. Ik val overigens ook niet in de categorie van Geel fans.
Alleen dit met Vilhena vind ik t prima
Nee is absoluut niet goed maatje.
Vergeet nu gewoon de naam Vilhena even en maak er Karsdorp van of van Beek.
T gaat om het principe van het conflict.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 11:54   quote  deeplink  
slotje....:-(
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 11:55   quote  deeplink  
T draait hier om geld, is mijn mening.
Je weet wat ik van de kwaliteiten van Vilhena vindt.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:
T draait hier om geld, is mijn mening.
Je weet wat ik van de kwaliteiten van Vilhena vindt.
Goed aan de bal..?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:
T draait hier om geld, is mijn mening.

En daarom is het afketsen juist niet goed voor Feyenoord geweest.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:00   quote  deeplink  
N signaal naar de jeugd, opnieuw.
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:37 schreef nr 10 het volgende:
dwolf. Wat ben ik blij dat ik 8 mei ben blijven zitten toen die zwendelaar werd gewisseld. Iedereen voor hem klappen.
Kijk dat had ik dus ook
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Hele aardige man dus.
Nee..😎
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 mei 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 11:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Hele aardige man dus.
Nee..😎
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:10   quote  deeplink  
8 ton voor Vilhena is teveel?
http://www.feyenoordprimeur.nl/nieuws/660959/salariseisen-vilhena-te-gortig-voor-feyenoord-meer-dan-acht-ton-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

8 ton voor Botteghin is niet te veel.
http://www.soccernews.nl/news/324580/Feyenoord_wil_droomtarget_verleiden_met_enorm_salaris

Meer dan een miljoen voor Kazim is niet te veel.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/36230_'Kans%20klein%20op%20vertrek%20Kazim%20door%20salaris'.php

Een miljoen voor Elia is niet teveel.
https://www.twenteinsite.nl/feyenoord-lokt-elia-met-bijzondere-constructie.html

Voor mij is het duidelijk: van geel heeft de onderhandelingen bewust gesaboteerd, als de onderhandelingen waren gelukt was hij zeker ontslagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Misschien alsnog nu, en Vilhena blijft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:22   quote  deeplink  
Oprotten met die van Geel!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 21 mei 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Waarom zou hij ontslagen worden als de onderhandelingen gelukt waren? Ik volg je niet echt in deze.

Overigens, Botteghin is één van de beste verdedigers uit de competitie en buiten-EU, dus krijgt sowieso veel geld. Kazim was overduidelijk teveel, maar tekende transfervrij, dus vermoed dat het daarmee te maken heeft ook. Niettemin had dat nooit mogen gebeuren. En Elia heeft wel in het buitenland gespeeld, bij Juventus onder meer en heeft een WK-finale gespeeld. Met zo'n staat van dienst krijg je altijd een hoger salaris. Vind deze voorbeelden dus niet zo gek.

Ik weet niet exact wat een El Ahmadi, Vermeer, Elia en Kuyt krijgen, maar ik lees ook wel over 1,2 miljoen. In dat geval zou ik 900.000-1 miljoen voor Vilhena niet echt gek of onterecht vinden. Verdienen zij een miljoen, dan is het voor Vilhena 8-9 ton. Hoe dan ook is men er helaas niet uitgekomen, wat een verlies is voor de club.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
We praten over méér dan 8ton plus tekengeld en dat vind ik voor persoonlijk veel te veel ja.

Elia, niet te veel, gezien wat hij inleverde, Kazim was natuurlijk belachelijk en Botteghin vind ik 8 ton billijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 21 mei 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2016 - 22:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij had Vilhena nooit een bod meer moeten doen.

Van Geel heeft fouten gemaakt en zit aan zijn houdbaarheidsdatum
Ik moet toegeven, origineel dat je toch een weg weet te vinden waarin het goed is dat Vilhena weg is en van Geel toch een fout gemaakt heeft door een bod te doen.

Maar zonder gekheid, ik vind het zonde hoe het gelopen is. Dat we van mening verschillen over aanblijven of vertrekken van Vilhena mag duidelijk zijn. Het is nu helaas zoals het is. Wat betreft van Geel; ik heb hem zelf lang niet willen veroordelen, ook omdat je nooit exact weet wat er aan de hand is, maar wat mij betreft is dit in elk geval weer een negatieve aantekening op zijn cv. Niet goed gehandeld in deze met de algehele aanpak, ook icm het persbericht wat je nooit op een dergelijke manier de deur uit moet doen. Voor verdere veroordelingen zou ik willen weten wat hij nu precies aangeboden kreeg en hoeveel El Ahmadi, Kuyt, Vermeer en Elia precies krijgen. Als zij 1 miljoen krijgen en Vilhena heeft een bod afgewezen van 8-9 ton, is het logisch en terecht dat Feyenoord en van Geel niet hoger gingen. Is het 1,2 miljoen, dan zou ik de grens trekken bij 9 ton tot 1 miljoen. Naar mijn idee zou Vilhena er net onder moeten komen te zitten.

Maarja, we zullen het wel nooit exact weten. Het boek Vilhena kunnen we nu zo onderhand wel gaan sluiten..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 21 mei 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 07:34 schreef MMM het volgende:
Bedankt held voor de beker en succes bij een andere club met de juiste waardering

Echte Feyenoorder, succes
+1
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:34   quote  deeplink  
Onderhandelingen heropend ?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 12:35   quote  deeplink  
Zou ook wel weer lachen zijn.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 21 mei 2016 - 12:36   quote  deeplink  
En dan maandag bericht dat hij blijft.. zou het toejuichen, maar geloof toch echt dat het boek definitief gesloten is na het persbericht van gisterenavond. Na zoiets denk ik niet dat je nog gaat onderhandelen.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:40   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door van geil --
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Waarom zou hij ontslagen worden als de onderhandelingen gelukt waren? Ik volg je niet echt in deze.
Lezen is moeilijk.
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:52 schreef John1 het volgende:
Volgens mij heeft van geel de deal bewust gesaboteerd. Van geel had er namelijk alle baat bij dat de deal zou mislukken.

Een deel van de RVC moet hem al niet meer.
Wat heb je aan een TD die eigen jeugd niet kan overhalen om te tekenen (onder deze TD zijn er meer voorbeelden van jonge spelers die geen contract willen teken)? Als de trainer Tony een contract had laten tekenen was bij de rest van de RVC duidelijk geworden dat van geel geen toevoegde waarde heeft voor Feyenoord en was hij zeer waarschijnlijk ontslagen.

Wederom volgens mij. Van geel was er dus bij gebaat om de deal te laten mislukken, en om die reden laat hij zonder de andere partij in te lichten een boodschap op de eigen website plaatsen. Van geel is in mijn ogen gewoon een achterbaks mannetje.

Hoeveel meer talenten uit eigen jeugd moeten de club verlaten voordat men doorkrijgt dat van geel een mislukkeling is.
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:27 schreef feyenoord!!! het volgende:
Overigens, Botteghin is één van de beste verdedigers uit de competitie en buiten-EU, dus krijgt sowieso veel geld.
Als je een speler als Botteghin niet op kan leiden dan moet je de opleiding van eigen spelers staken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We praten over méér dan 8ton plus tekengeld en dat vind ik voor persoonlijk veel te veel ja.

Elia, niet te veel, gezien wat hij inleverde, Kazim was natuurlijk belachelijk en Botteghin vind ik 8 ton billijk.
Die andere ZES middenvelders die van geel in de laatste twee seizoenen heeft gecontracteerd, kostten een transfersom en kregen tekengeld. Dus hou a.u.b. op met die onzin. Geef Tony het transfergeld dat voor klote spelers als Tapia en Vejinovic is betaald en hij was voor minder dan 8 ton gebleven.

Elia krijgt dus veel om wat hij inleverde? We kunnen beter kijken naar wat hij presteerde. Dat is geen miljoen waard.

Van geel had er baat bij dat de onderhandelingen mislukten. Als de onderhandelingen ware gelukt dan had de RVC gezien dat hij volkomen incompetent is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:47 schreef John1 het volgende:

[..]

Die andere ZES middenvelders die van geel in de laatste twee seizoenen heeft gecontracteerd, kostten een transfersom en kregen tekengeld. Dus hou a.u.b. op met die onzin. Geef Tony het transfergeld dat voor klote spelers als Tapia en Vejinovic is betaald en hij was voor minder dan 8 ton gebleven.

Elia krijgt dus veel om wat hij inleverde? We kunnen beter kijken naar wat hij presteerde. Dat is geen miljoen waard.

Van geel had er baat bij dat de onderhandelingen mislukten. Als de onderhandelingen ware gelukt dan had de RVC gezien dat hij volkomen incompetent is.
Eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:47 schreef John1 het volgende:

[..]

Die andere ZES middenvelders die van geel in de laatste twee seizoenen heeft gecontracteerd, kostten een transfersom en kregen tekengeld. Dus hou a.u.b. op met die onzin. Geef Tony het transfergeld dat voor klote spelers als Tapia en Vejinovic is betaald en hij was voor minder dan 8 ton gebleven.

Elia krijgt dus veel om wat hij inleverde? We kunnen beter kijken naar wat hij presteerde. Dat is geen miljoen waard.

Van geel had er baat bij dat de onderhandelingen mislukten. Als de onderhandelingen ware gelukt dan had de RVC gezien dat hij volkomen incompetent is.
Onzinnig, Gio onderhandelt vanuit het kader wat hij van van Geel meekrijgt.
Niet meer niet minder, Gio is mandaatloos verder in deze.
Dat er een verstoorde verhouding is tussen een speler en een TD en dat de trainer dan de gesprekken voert, is raar, maar niet per se een bewijs van incompetentie.

Er zijn legio voorbeelden waar van Geel de plank misgeslagen heeft, maar de basis van de Vilhena discussie is: "wat vind je van de speler Vilhena". Ik vind hem geen 8 ton salaris waard. Ik vind een Botteghin ook niet direct 8 ton waard, maar veel minder ook niet.

Dat andere spelers een transfersom kregen en tekengeld, kan zijn, maar die zitten bij de transfersom in. En dat is inderdaad ook niet vreemd.

ALLEEN IK VIND VILHENA NOG GEEN 4 TON EXCLUSIEF TEKENGELD WAARD EN BEN BLIJ DAT HIJ WEG IS!

En nu mag van Geel ook nog gaan, prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door Stylzz --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzinnig, Gio onderhandelt vanuit het kader wat hij van van Geel meekrijgt.
Niet meer niet minder, Gio is mandaatloos verder in deze.
Dat er een verstoorde verhouding is tussen een speler en een TD en dat de trainer dan de gesprekken voert, is raar, maar niet per se een bewijs van incompetentie.

Er zijn legio voorbeelden waar van Geel de plank misgeslagen heeft, maar de basis van de Vilhena discussie is: "wat vind je van de speler Vilhena". Ik vind hem geen 8 ton salaris waard. Ik vind een Botteghin ook niet direct 8 ton waard, maar veel minder ook niet.

Dat andere spelers een transfersom kregen en tekengeld, kan zijn, maar die zitten bij de transfersom in. En dat is inderdaad ook niet vreemd.

ALLEEN IK VIND VILHENA NOG GEEN 4 TON EXCLUSIEF TEKENGELD WAARD EN BEN BLIJ DAT HIJ WEG IS!

En nu mag van Geel ook nog gaan, prima.
Waarom heb je Vilhena dan in de top 8 van je rijtje staan....want op dit moment is hij kleinverdiener bij Feyenoord..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzinnig, Gio onderhandelt vanuit het kader wat hij van van Geel meekrijgt.
Niet meer niet minder, Gio is mandaatloos verder in deze.
Dat er een verstoorde verhouding is tussen een speler en een TD en dat de trainer dan de gesprekken voert, is raar, maar niet per se een bewijs van incompetentie.

Er zijn legio voorbeelden waar van Geel de plank misgeslagen heeft, maar de basis van de Vilhena discussie is: "wat vind je van de speler Vilhena". Ik vind hem geen 8 ton salaris waard. Ik vind een Botteghin ook niet direct 8 ton waard, maar veel minder ook niet.

Dat andere spelers een transfersom kregen en tekengeld, kan zijn, maar die zitten bij de transfersom in. En dat is inderdaad ook niet vreemd.

ALLEEN IK VIND VILHENA NOG GEEN 4 TON EXCLUSIEF TEKENGELD WAARD EN BEN BLIJ DAT HIJ WEG IS!

En nu mag van Geel ook nog gaan, prima.
Dat begrijp ik wel maar wil je dan ook zeggen dat Tapia en Vejinovic en van der Heijden nog geen 40.000 per jaar WAARD ZIJN GEWEEST!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:59 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Waarom heb je Vilhena dan in de top 8 van je rijtje staan....want op dit moment is hij kleinverdiener bij Feyenoord..
Omdat het fair is als hij dat zou krijgen, op basis van wat de rest krijgt.
En dat is m ook geboden, daarom.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel maar wil je dan ook zeggen dat Tapia en Vejinovic en van der Heijden nog geen 40.000 per jaar WAARD ZIJN GEWEEST!
Klopt!
Zeker gezien wat ze gepresteerd hebben.

Vander Heijden was per definitie een vergissing, die andere twee kunnen nog komen.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Maar in die verhouding zou hij minimaal 6 a 7 ton moeten krijgen ipv 4...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:02 schreef CobusIII het volgende:
Maar in die verhouding zou hij minimaal 6 a 7 ton moeten krijgen ipv 4...
Vind jij, ik vind Vilhena echt drie keer niks.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzinnig, Gio onderhandelt vanuit het kader wat hij van van Geel meekrijgt.
Niet meer niet minder, Gio is mandaatloos verder in deze.
Zoals zo vaak heb jij insiderinformatie. Het enige probleem is als je jou om de bron vraagt dan krijg je nooit antwoord.

Maar goed 8 ton en tekengeld voor een NL-elftal speler vind je teveel.

Van geel heeft bijna 8 miljoen uitgegeven aan middenvelders die op de bankzitten.

2 miljoen voor Gustafson http://www.soccernews.nl/news/321736/Feyenoord_wil_man_van_2_miljoen_razendsnel_binnenhalen_na_vertrek_Clasie

3,5 voor Vejinovic http://www.fr-fans.nl/nieuws/18100/transfersom-vejinovic-bekend

2,4 miljoen voor Tapia http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfersom-tapia-niet-voor-spelers-1.5665564

Ik begrijp dat als je naar deze bedragen kijkt dat 8 ton en tekengeld teveel is Tony.
Als het niet zo treurig was dan kon je er nog om lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind jij, ik vind Vilhena echt drie keer niks.
Dat vind ik niet...dat vind jij als ik jouw rijtje interpreteer..8e plek zit denk ik zo rond de 6-7T qua salaris..met 4T zou hij een stuk lager staan..In het echt krijgt hij nu nog veel minder...
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:05 schreef John1 het volgende:

[..]

Zoals zo vaak heb jij insiderinformatie. Het enige probleem is als je jou om de bron vraagt dan krijg je nooit antwoord.

Maar goed 8 ton en tekengeld voor een NL-elftal speler vind je teveel.

Van geel heeft bijna 8 miljoen uitgegeven aan middenvelders die op de bankzitten.
2 miljoen voor Gustafson Van geel heeft bijna 8 miljoen uitgegeven aan middenvelders die op de bankzitten.
2 miljoen voor Gustafson (http://www.soccernews.nl/news/321736/Feyenoord_wil_man_van_2_miljoen_razendsnel_binnenhalen_na_vertrek_Clasie)

3,5 voor Vejinovic http://www.fr-fans.nl/nieuws/18100/transfersom-vejinovic-bekend

2,4 miljoen voor Tapia http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfersom-tapia-niet-voor-spelers-1.5665564

Ik begrijp dat als je naar deze bedragen kijkt dat 8 ton en tekengeld teveel is Tony.
Als het niet zo treurig was dan kon je er nog om lachen.

2,4 miljoen voor Tapia (http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfersom-tapia-niet-voor-spelers-1.5665564)

Ik begrijp dat als je naar deze bedragen kijkt dat 8 ton en tekengeld teveel is voor Tony.
Als het niet zo treurig was dan kon je er nog om lachen.
Eens, en nu ook waarschijnlijk n speler er bij kopen voor n paar miljoen die ook 8 ton gaat verdienen.
KAPITAALVERNIETIGING .
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:05 schreef John1 het volgende:

[..]

Zoals zo vaak heb jij insiderinformatie. Het enige probleem is als je jou om de bron vraagt dan krijg je nooit antwoord.

Maar goed 8 ton en tekengeld voor een NL-elftal speler vind je teveel.

Van geel heeft bijna 8 miljoen uitgegeven aan middenvelders die op de bankzitten.
2 miljoen voor Gustafson (http://www.soccernews.nl/news/321736/Feyenoord_wil_man_van_2_miljoen_razendsnel_binnenhalen_na_vertrek_Clasie)
3,5 voor Vejinovic (http://www.fr-fans.nl/nieuws/18100/transfersom-vejinovic-bekend)
2,4 miljoen voor Tapia (http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfersom-tapia-niet-voor-spelers-1.5665564)

Ik begrijp dat als je naar deze bedragen kijkt dat 8 ton en tekengeld teveel is voor Tony.
Als het niet zo treurig was dan kon je er nog om lachen.
Bron? Gouka.

Voor die spelers. Zie boven.
Voor mijn mening over Vilhena, zie boven, die is nog geen dertig cent waard.
Een international. hahaha, dat is inderdaad een goede grap. Zeker met het selectie beleid van onze huidige bondscoach.

Ik ben dolblij dat Vilhena weggaat en ik voorspel en een hele nare toekomst op heel veel reservebanken voor m. En als dat gebeurt, kom ik hier nog een paar keer mijn gelijk halen. HEERLIJK
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:07 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Dat vind ik niet...dat vind jij als ik jouw rijtje interpreteer..8e plek zit denk ik zo rond de 6-7T qua salaris..met 4T zou hij een stuk lager staan..In het echt krijgt hij nu nog veel minder...
Ja daar word eigenlijk nooit over gesproken maar ik denk dat hij rond de 4 ton per jaar zit?
Edit zat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door Leon FR1908 --
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bron? Gouka.

Voor die spelers. Zie boven.
Voor mijn mening over Vilhena, zie boven, die is nog geen dertig cent waard.
Een international. hahaha, dat is inderdaad een goede grap. Zeker met het selectie beleid van onze huidige bondscoach.

Ik ben dolblij dat Vilhena weggaat en ik voorspel en een hele nare toekomst op heel veel reservebanken voor m. En als dat gebeurt, kom ik hier nog een paar keer mijn gelijk halen. HEERLIJK
Je mening over Tony is niet op voetbalgronden gebaseerd. Daarom noemde je hem: kutventje, droeftoeter, 'kind van de club, mijn reet! Kind van de cash!', bloedhond , etc..

Het zegt alles over jou en niets over Tony.

Maar gelukkig zeg jezelf al dat jouw mening over Tony nog geen dertig cent waard is.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

Voor mijn mening over Vilhena, zie boven, die is nog geen dertig cent waard.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 13:13   quote  deeplink  
Je hebt roze brillen..en tonny brillen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:12 schreef John1 het volgende:

[..]

Je mening over Tony is niet op voetbalgronden gebaseerd. Daarom noemde je hem: kutventje, droeftoeter, 'kind van de club, mijn reet! Kind van de cash!', bloedhond , etc..

Het zegt alles over jou en niets over Tony.
Mijn mening is wel op voetbalgronden gebaseerd, plus op mentaliteit.
Dat heb ik al meerdere malen geventileerd ook.

- Loopt veel met de bal.
- Weigert mee te verdedigen.
- Laat vaak een man uit zijn rug lopen.

Dat is al vanaf wedstrijd 1. Mijn mening over Vilhena is ook al zo vanaf wedstrijd 1.
Bij zijn eerste contractverlening hadden we exact dezelfde discussie als nu, ook toen schermde men met weggaan, ook toen schermde men met gebrek aan respect en ook toen vond ik dat hij nog lang niet genoeg gepresteerd had om zo hoog van de toren te blazen.

En nu hebben we een enorm deja vu, maakt hij in mijn ogen nog steeds dezelfde fouten, hij is op bepaalde andere vlakken ook wel gegroeid ja, plus vind ik dat nog steeds dezelfde kut mentaliteit tentoonspreidt.

En eigenlijk is er nu wel een beetje alles over gezegd.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 13:16   quote  deeplink  
Hoe het ook zei.
Feyenoord is nu veel en veel duurder uit.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:13 schreef ar het volgende:
Je hebt roze brillen..en tonny brillen
Precies!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:16 schreef van geil het volgende:
Hoe het ook zei.
Feyenoord is nu veel en veel duurder uit.
en beter af.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:13 schreef ar het volgende:
Je hebt roze brillen..en tonny brillen
Ook wel mooi om t persoonlijk te maken, je beledigen en als minder af te doen omdat je een andere mening hebt. Komt ook altijd heel sterk over in discussies. :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0806918