BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bron? Gouka.

Voor die spelers. Zie boven.
Voor mijn mening over Vilhena, zie boven, die is nog geen dertig cent waard.
Een international. hahaha, dat is inderdaad een goede grap. Zeker met het selectie beleid van onze huidige bondscoach.

Ik ben dolblij dat Vilhena weggaat en ik voorspel en een hele nare toekomst op heel veel reservebanken voor m. En als dat gebeurt, kom ik hier nog een paar keer mijn gelijk halen. HEERLIJK
Ik ben het met je eens dat Vilhena een moeilijke toekomst tegemoet gaat, dat heb ik in eerdere posts ook aangegeven. Hij had bij Feyenoord verder moeten rijpen (2 jaar)...Maar dat staat los wat hij had kunnen en mogen verdienen bij Feyenoord...
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en beter af.
Hoe kom je daar toch bij?
Is het leven echt zo moeilijk voor je?

Je loopt in ieder geval een transfersom mis en je moet een vervanger vinden. Misschien één van de bankzitters maar die zitten niet voor niets op de bank. Misschien een aankoop, maar van geel heeft aangetoond met het kopen van ZES middenvelders in de laatste twee seizoenen dat hij er totaal geen kaas van heeft gegeten.

Van geel heeft gegokt met ons geld en veel verloren.
Hij heeft, in mijn ogen, alleen aan zijn eigen hachje gedacht.

Het is echt ongelofelijk hoe zichzelf supporters noemende malloten over eigen spelers praten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 13:22   quote  deeplink  
Tonny moe.
Klaar mee.
Ik zie je wel ergens op de bank bij eurosport.
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 13:23   quote  deeplink  
Haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ook wel mooi om t persoonlijk te maken, je beledigen en als minder af te doen omdat je een andere mening hebt. Komt ook altijd heel sterk over in discussies. :)
Hoezo is Tony geen persoon dan ?

Is emotie Roony ,iets typisch Feyenoords
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:22 schreef John1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij?
Is het leven echt zo moeilijk voor je?

Je loopt in ieder geval een transfersom mis en je moet een vervanger vinden. Misschien één van de bankzitters maar die zitten niet voor niets op de bank. Misschien een aankoop, maar van geel heeft aangetoond met het kopen van ZES middenvelders in de laatste twee seizoenen dat hij er totaal geen kaas van heeft gegeten.

Van geel heeft gegokt met ons geld en veel verloren.
Mag ik?
Beetje kort door de bocht he.
Hiertussen zitten talenten die dik onder hun marktwaarde zijn gehaald, en een grote toekomst kunnen hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:29 schreef ar het volgende:

[..]

Mag ik?
Beetje kort door de bocht he.
Hiertussen zitten talenten die dik onder hun marktwaarde zijn gehaald, en een grote toekomst kunnen hebben.
Omgekeerde wereld
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:29 schreef ar het volgende:

[..]

Mag ik?
Beetje kort door de bocht he.
Hiertussen zitten talenten die dik onder hun marktwaarde zijn gehaald, en een grote toekomst kunnen hebben.
Wie dan?
Slechts één: Hansson. De rest is minimaal net zo oud als Tony.
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:31 schreef John1 het volgende:

[..]

Wie dan?
Slechts één: Hansson. De rest is minimaal net zo oud als Tony.
Tapia is voor veel minder gehaald.
Gustafson is een groot talent.
Vejinovic ok, maar kan nog.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:39 schreef ar het volgende:

[..]

Tapia is voor veel minder gehaald.
Gustafson is een groot talent.
Vejinovic ok, maar kan nog.
Tapia, kostte 2,4 miljoen. http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/4233054/2016/01/27/Tapia-is-werkelijk-een-koopje-voor-Feyenoord.dhtml
en
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/transfersom-tapia-niet-voor-spelers-1.5665564

Als jij het beter weet dat de Tubantia en het AD dan hoor ik dat graag.

Tony is veel verder dan Gustafson. Dat wil niet zeggen dat Gustafson aardig kan voetballen en misschien nog veel beter wordt. Maar we moeten spelers kopen die direct een versterking zijn en jeugdspelers zelf opleiden.

De andere middenvelders zijn te oud om nog veel beter te worden: Toornstra (27), El Ahmadi (31) en Vejinović (26).

Maar goed blijf van geel maar verdedigen. ZES middenvelders in twee seizoenen, is goed werk. Liever voor meer dan tien miljoen aan middelmatige spelers uitgeven dan eigen jeugd bij de club houden. Als je dat wilt dan ben je blij met de houding van van geel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Betreft Tapia, kijk interviews van Geel
Ik ben niet anti van geel nee, maar ook niet 100 procent pro.
Heeft in mijn ogen meer goede dan slechte dingen gedaan.
Maar zijn reputatie brokkelt wel af.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:22 schreef John1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij?
Is het leven echt zo moeilijk voor je?

Je loopt in ieder geval een transfersom mis en je moet een vervanger vinden. Misschien één van de bankzitters maar die zitten niet voor niets op de bank. Misschien een aankoop, maar van geel heeft aangetoond met het kopen van ZES middenvelders in de laatste twee seizoenen dat hij er totaal geen kaas van heeft gegeten.

Van geel heeft gegokt met ons geld en veel verloren.
Hij heeft, in mijn ogen, alleen aan zijn eigen hachje gedacht.

Het is echt ongelofelijk hoe zichzelf supporters noemende malloten over eigen spelers praten.
En weer beledigen, beetje zwak.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 21 mei 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:41 schreef John1 het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk.

[..]

[..]

Als je een speler als Botteghin niet op kan leiden dan moet je de opleiding van eigen spelers staken.
Wel, mijn excuus dan dat ik dat bericht niet had gelezen. Stond volgens mij een pagina eerder en ik kan helaas niet alles lezen wat geschreven wordt.

Dan, inhoudelijk; 'onder deze TD zijn er meer voorbeelden van jonge spelers die geen contract willen tekenen'. Dat klopt, maar meermaals heeft van Geel ook voor verlenging gezorgd voordat een speler uit zijn contract liep. Daarnaast, dat een Boëtius niet verlengde ga ik zeker niet alleen hem aanrekenen, omdat je niet alles weet en Boëtius toen ook gewoon al een jaar slecht presteerde, dus een hoog salaris was voor hem ook niet terecht geweest.

Overigens ben ik het geheel oneens met je redenering. Dat hij geen jonge spelers kan binden is (indien je dit als feit zou aannemen) inderdaad een negatief punt. Daarentegen wordt een TD op veel meer punten beoordeeld. En het feit dat de TD een stap opzij doet en een trainer de kans geeft een speler toch nog over te halen, is naar mijn idee alleen maar een goede zaak. Iedere TD zal ook weleens een speler meemaken waarmee het niet zo goed klikt of waarbij men er niet uitkomt. Het punt dat je probeert te maken over dat van Geel geen toegevoegde waarde heeft, nu hem de verlenging niet is gelukt, vind ik heel kort door de bocht. Een TD wordt zoals gezegd op meer punten beoordeeld, maar het feit dat hij het negatieve saldo naar een positief saldo heeft gebracht, wordt blijkbaar gemakkelijk vergeten in de tijden dat het financieel weer beter gaat.

Volgens mij had van Geel geen enkele reden om de deal te laten mislukken. Ondanks dat een TD op meer punten wordt beoordeeld, zal hij toch altijd alle negatieve punten proberen te vermijden. Daarbij is het niet verlengen met een speler als Vilhena er eentje van. Nu dit niet gelukt is, zal hij eerder daar last van hebben dan wanneer het uiteindelijk in orde was gekomen. Maar ook hier geldt, zonder de ins en outs van het verhaal, kun je eigenlijk geen oordeel vellen. We weten nu eenmaal niet exact hoe het salarishuis in elkaar zit en wat er over en weer gevraagd en geboden is.

En over Botteghin en opleiden gesproken; je kunt nu eenmaal niet altijd een topper uit de jeugd klaar hebben staan. Botteghin is één van de beste verdedigers van de competitie. Na de Vrij, Martins Indi, Kongolo en van Beek kan het zijn dat er even geen goede centrale verdediger uit de jeugd komt. Dus haal je extern een centrale verdediger, omdat je nu eenmaal niet een seizoen kunt spelen met twee centrale verdedigers in je selectie. Of je moet van der Heijden lekker laten spelen.. Maar wellicht dat jij verwacht dat de jeugdopleiding alleen maar goede spelers aflevert; er zitten ook mindere lichtingen tussen, hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door feyenoord!!! --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 21 mei 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:59 schreef ar het volgende:
Betreft Tapia, kijk interviews van Geel
Ik ben niet anti van geel nee, maar ook niet 100 procent pro.
Heeft in mijn ogen meer goede dan slechte dingen gedaan.
Maar zijn reputatie brokkelt wel af.
Eens.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 14:49   quote  deeplink  
Hoera hoera de vlag kan uit
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:22 schreef ar het volgende:
Tonny moe.
Klaar mee.
Ik zie je wel ergens op de bank bij eurosport.
Pggg pggg
nr 10
 nr 10 - zaterdag 21 mei 2016 - 15:31   quote  deeplink  
Slotje. Blij dat deze zakkenvuller verdwenen is. Bedankt voor de fantastische corners en vrije trappen. Bedankt voor de egoïstische gedrag en bedankt voor je belachelijke manieren van juichen als je een bal van drie meter in een leeg doel heb geschoven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:22 schreef John1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij?
Is het leven echt zo moeilijk voor je?

Je loopt in ieder geval een transfersom mis en je moet een vervanger vinden. Misschien één van de bankzitters maar die zitten niet voor niets op de bank. Misschien een aankoop, maar van geel heeft aangetoond met het kopen van ZES middenvelders in de laatste twee seizoenen dat hij er totaal geen kaas van heeft gegeten.

Van geel heeft gegokt met ons geld en veel verloren.
Hij heeft, in mijn ogen, alleen aan zijn eigen hachje gedacht.

Het is echt ongelofelijk hoe zichzelf supporters noemende malloten over eigen spelers praten.
Je begon de dag goed. Je eindigt eng.

En je zegt 100 keer hetzelfde.
6 middenvelders he? Stond zomer 2015 ook te juichen over de aanwinsten?
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 10:44 schreef tomson het volgende:

[..]

He laat mij er effe buiten ja
Das The money Tommie, nie Tommie the Joker.
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 16:00   quote  deeplink  
Alles wat Tonny heeft geleerd over voetbal heeft hij te danken aan mensen binnen Feyenoord, nu wat voor de club terug doen komt niet in zijn gedachte op. Naast zijn talent, die ik niet groots vind maakt hij nog steeds de zelfde fouten en verdere ontwikkelingen zie ik hem niet maken omdat hij met zijn hoofd met te veel andere zaken bezig is.

Laten we nu gewoon snel een streep door het hele verhaal zetten en ons concentreren op mensen die wel met Feyenoord wat willen bereiken. Helemaal klaar met deze soap zeg.

Tonny bedankt, veel plezier.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 14:21 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]
Overigens ben ik het geheel oneens met je redenering. Dat hij geen jonge spelers kan binden is (indien je dit als feit zou aannemen) inderdaad een negatief punt.
Enkele berichten van het laatste half jaar.

Feyenoord heeft naast AZ-toptalent Myron Boadu gegrepen. Feyenoord heeft Boadu recent een aanbieding gedaan, maar de 14-jarige zag te weinig perspectief bij ontbreken van een plan om door te stromen bij Feyenoord, dat meldt Varkenoordwatch op Twitter.
Om vergelijkbare redenen kozen dit jaar Danilho Doekhi en Abdallah Aberkane, en vorig jaar Mitchell van Bergen, voor andere clubs. Doekhi koos bijvoorbeeld voor 020, mede omdat Jong Feyenoord niet uitkomt in de voetbalpiramide en 020 wel.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/24192/toptalent-az-zegt-nee-tegen-feyenoord-om-ontbreken-sportief-plan

Feyenoord ziet komende zomer een groot talent uit de eigen opleiding gratis de deur uitlopen. Tahith Chong vertrekt naar het Engelse Manchester United, omdat hij het goede gevoel mist in Rotterdam, zo vertelt hij tegen ELF Voetbal.
Chong benadrukt dat hij niet weg hoefde bij Feyenoord: "Het was mijn bedoeling om bij Feyenoord te blijven, maar er was geen plan voor mij gemaakt. Toen ik bekendmaakte dat ik weg wilde, kwamen ze wel met een plan. Dat was te laat." De 16-jarige buitenspeler staat al langer bekend als toptalent en kreeg diverse buitenlandse aanbiedingen.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/134479/talent-chong-naar-united-er-was-geen-plan-bij-feyenoordhttp://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/134479/talent-chong-naar-united-er-was-geen-plan-bij-feyenoord

Is Oussama Idrissi slechter Basacikoglu? Waar we vroeger jeugdspelers moesten laten gaan naar ManCity of Chelsea, gaan nu onze jeugdspelers naar Groningen en Utrecht. Hoe diep zijn we gezonken?

Het opstellen van een plan waar van geel verantwoordelijk voor is, gebeurt niet.
Jonge spelers zien geen toekomst bij Feyenoord omdat het gat tussen de opleiding en het eerste te groot is. Van geel wil niet meedoen aan de voetbalpiramide of de Juppiler league. Kost teveel volgens hem, maar 10 miljoen voor spelers die op de bank komen, is geen probleem.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 14:21 schreef feyenoord!!! het volgende:
Daarentegen wordt een TD op veel meer punten beoordeeld. En het feit dat de TD een stap opzij doet en een trainer de kans geeft een speler toch nog over te halen, is naar mijn idee alleen maar een goede zaak.
Ik heb duidelijk gemaakt dat het voor mij een aanname is dat hij de zaak bewust heeft laten klappen.
Jij zegt hier echter dat hij bewust en vrijwillig opzij is gestapt. Dat weet je niet, dat is ook een aanname. Het zou prettiger zijn als je jouw aannames niet als feiten zou presenteren.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 14:21 schreef feyenoord!!! het volgende:
Iedere TD zal ook weleens een speler meemaken waarmee het niet zo goed klikt of waarbij men er niet uitkomt. Het punt dat je probeert te maken over dat van Geel geen toegevoegde waarde heeft, nu hem de verlenging niet is gelukt, vind ik heel kort door de bocht.
Ik zeg nergens dat hij slechte TD is omdat de verlenging hem niet is gelukt.
Ik zeg dat hij een slechte TD is en dat daarom deze verlening niet is gelukt.
Dus het ligt is iets anders.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 14:21 schreef feyenoord!!! het volgende:
Een TD wordt zoals gezegd op meer punten beoordeeld, maar het feit dat hij het negatieve saldo naar een positief saldo heeft gebracht, wordt blijkbaar gemakkelijk vergeten in de tijden dat het financieel weer beter gaat.
Van geel is TD. Hij is niet verantwoordelijk voor het financieel beleid. Onno Jacobs was financieel directeur bij Feyenoord. Gudde heeft vanaf 1 januari 2012 het takenpakket van Onno Jacobs overgenomen. Feyenoord heeft daarna geen nieuwe financieel directeur aangesteld. Gudde voert sindsdien alle werkzaamheden van Onno Jacobs uit. Gudde is dus de verantwoordelijke man voor het financieel beleid bij Feyenoord en van geel is verantwoordelijk voor het technisch beleid.

We zijn financieel gezond ondanks van geel en niet dankzij van geel.
Als je hem verantwoordelijk gaat maken voor zaken waar hij niet verantwoordelijk voor is. Is het (voor jou) makkelijk discussiëren.

Denk eens aan al het transfergeld en salarisbudget dat weggegooid is aan spelers als: Kensuke Tada, Guyon Fernandez, John Goossens, Harmeet Singh, Omar Elabdellaoui, Otman Bakkal, de onovertroffen Wesley Verhoek, Boulahrouz, Wilkshire, Kazim, Basacikoglu, Toornstra.
Is het kopen van zes middenvelders in twee seizoenen geen kapitaalvernietiging? Waarvan er slechts één op het middenveld speelt en een ander (Toornstra) in de aanval omdat we geen goede aanvallers hebben.

Wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald. Hierop zeg ik het volgende: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dit Van Geel aanrekenen slaat nergens op.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 14:21 schreef feyenoord!!! het volgende:
En over Botteghin en opleiden gesproken; je kunt nu eenmaal niet altijd een topper uit de jeugd klaar hebben staan. Botteghin is één van de beste verdedigers van de competitie. Na de Vrij, Martins Indi, Kongolo en van Beek kan het zijn dat er even geen goede centrale verdediger uit de jeugd komt. Dus haal je extern een centrale verdediger, omdat je nu eenmaal niet een seizoen kunt spelen met twee centrale verdedigers in je selectie. Of je moet van der Heijden lekker laten spelen.. Maar wellicht dat jij verwacht dat de jeugdopleiding alleen maar goede spelers aflevert; er zitten ook mindere lichtingen tussen, hoor.
Wij hebben zoveel goede verdedigers opgeleid en ze vertrekken allemaal als er een aanbieding komt. Hoe zou dat komen? Zouden al die spelers geldwolven zijn zoals op dit forum al snel wordt gezegd als ze open staan voor een transfer of zou er toch meer aan de hand zijn?

Spelers als bottegin moet jezelf op kunnen leiden, als je dat niet kan moet je met het opleiden stoppen. Een speler die geen bal over meer dan 10 meter recht kan spelen. Ik weet dat Groningen destijds meer dan 2 miljoen voor het vroeg, dat is belachelijk veel, dat is teveel en clubs met geld uit binnen en buitenland waren dat schijnbaar met mee eens want Feyenoord was de enige gegadigde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:00 schreef VVout het volgende:
Alles wat Tonny heeft geleerd over voetbal heeft hij te danken aan mensen binnen Feyenoord, nu wat voor de club terug doen komt niet in zijn gedachte op. Naast zijn talent, die ik niet groots vind maakt hij nog steeds de zelfde fouten en verdere ontwikkelingen zie ik hem niet maken omdat hij met zijn hoofd met te veel andere zaken bezig is.

Laten we nu gewoon snel een streep door het hele verhaal zetten en ons concentreren op mensen die wel met Feyenoord wat willen bereiken. Helemaal klaar met deze soap zeg.

Tonny bedankt, veel plezier.
Het talent is hem ook aangeleerd door mensen binnen de club. Ja natuurlijk.
John1
 John1 - zaterdag 21 mei 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 15:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]
6 middenvelders he? Stond zomer 2015 ook te juichen over de aanwinsten?
Nee, want ik wilde Ziyech en Guidetti.
En als je toch een speler van vitess moest halen had dan propper gehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door John1 --
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Die wilde niet
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:47 schreef John1 het volgende:

[..]

Het talent is hem ook aangeleerd door mensen binnen de club. Ja natuurlijk.
Dus schreef ik ook dat ik dit niet groots vind, hij moet n.l. er verdomd hard voor werken zijn tekortkomingen te verbloemen. Deze mindere punten zoals mee verdedigen, bij zijn man blijven, snel een opening vinden op het middenveld, maken hem een beperkte speler en rechtvaardigen geen hoge uitgave voor Tonny.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus schreef ik ook dat ik dit niet groots vind, hij moet n.l. er verdomd hard voor werken zijn tekortkomingen te verbloemen. Deze mindere punten zoals mee verdedigen, bij zijn man blijven, snel een opening vinden op het middenveld, maken hem een beperkte speler en rechtvaardigen geen hoge uitgave voor Tonny.
Klasse opmerkingen
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 17:30   quote  deeplink  
Vilhena heeft altijd in de hoogste elftallen gespeeld, op zijn 21e al 5 jaar ervaring in de eredivisie, daarnaast is hij altijd geselecteerd geweest in de nationale jeugdelftallen en nu in het nederlands elftal....dat is inderdaad het profiel van een voetballer die er geen reet van kan...
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Door Blind geselecteerd worden is inderdaad een sterk criterium.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 17:37   quote  deeplink  
lekker makkelijk....de jongen heeft altijd in de nationale top gespeeld en is dus door vele mensen in het vak beoordeeld en geselecteerd, niet alleen Blind...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door CobusIII --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:22 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus schreef ik ook dat ik dit niet groots vind, hij moet n.l. er verdomd hard voor werken zijn tekortkomingen te verbloemen. Deze mindere punten zoals mee verdedigen, bij zijn man blijven, snel een opening vinden op het middenveld, maken hem een beperkte speler en rechtvaardigen geen hoge uitgave voor Tonny.
Mooi gesproken!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 13:02 schreef CobusIII het volgende:
Maar in die verhouding zou hij minimaal 6 a 7 ton moeten krijgen ipv 4...
4 ton is veel te veel , gezien zijn (prestaties...)!
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:37 schreef CobusIII het volgende:
lekker makkelijk....de jongen heeft altijd in de nationale top gespeeld en is dus door vele mensen in het vak beoordeeld en geselecteerd, niet alleen Blind...
Dus de beperkingen die hier sommige opnoemen zijn niet waar?

Is het rechtvaardig met het oog op deze beperkingen je onder druk te laten zetten?

Is het werkelijk een speler die zonder veel inzet het met gemak op zijn talent gaat redden?

Ja natuurlijk zal hij onheus in zijn ogen zijn bejegend, maar is hij groter als Feyenoord?

Een hoop vragen, waar ik niet makkelijk over denk. Vind het ook jammer dat zoiets gebeurt, van alle kanten. Je kan er alleen slecht omheen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:30 schreef CobusIII het volgende:
Vilhena heeft altijd in de hoogste elftallen gespeeld, op zijn 21e al 5 jaar ervaring in de eredivisie, daarnaast is hij altijd geselecteerd geweest in de nationale jeugdelftallen en nu in het nederlands elftal....dat is inderdaad het profiel van een voetballer die er geen reet van kan...
Bij Feyenoord kwam het er niet uit.
De laatste 3 maanden, toen ging het ergens op lijken, maar hij is gewoon niet zo (voetbal)intelligent.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
Juistum
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 mei 2016 - 17:58   quote  deeplink  
De laatste helft van het seizoen vond ik hem de beste middenvelder van Feyenoord...daarnaast vind ik dat hij zich ontwikkelt op zijn zwakke punten...ik had graag gezien dat hij dat kon doortrekken naar het komende seizoen..
Als je mensen stigmatiseert en beeld van ze hebt, is het moeilijk om dat beeld aan te passen ook al wordt er in de tussentijd beter gepresteerd door die personen, dat is een natuurlijk mechanisme. Ik zie groei bij Vilhena en de beperkingen die hier worden genoemd herken ik..maar nogmaals, ik zie hem daar in ontwikkelen...
VVout
 VVout - zaterdag 21 mei 2016 - 18:06   quote  deeplink  
Maar voorlopig staat er nog niet vast waarheen hij gaat en of ie gaat toch?
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 21 mei 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 18:06 schreef VVout het volgende:
Maar voorlopig staat er nog niet vast waarheen hij gaat en of ie gaat toch?
in feite niet nee.

Van Geel heeft alleen weer eens zijn 020 mentaliteit laten zien. Hij was natuurlijk weer op zijn pikkie getrapt omdat hij niet bij de onderhandelingen was.

Maar hij wist wel al de uitkomst.

Gewoon wachten op een persbericht. Je word gebeld. Pakt je papiertje erbij met, Vilhena - talent ( geen basisspeler) - vraagt ongeveer wat wij voor bejaarde niet door feyenoord opgeleide spelers betalen ( geldwolf) ehm.... Heeft nog duidelijk marktwaarde ( wij zoeken spelers met meer ervaring) etc. wij wensen tonny verder veel succes. De groeten
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 21 mei 2016 - 19:13   quote  deeplink  
Weet je wat nou zo jammer is. Bij onze club zit het gewoon helemaal mis! En dan bedoel ik ook voornamelijk vanuit de jeugd. Weet je wel hoeveel moeite sommige spelers hebben gedaan om bij Feyenoord te mogen spelen of omdat hun ouders dat zo graag wilde. Maar probeer maar een na jaren van inzet om je doel ( profvoetballer worden) te bereiken. Behalve als je ala messi bent zul je toch echt heel hard je best moeten doen.
Ik zie het nu ook bij een vriend van mij hij wil zo graag dat zijn zoons bij Feyenoord voetballen maar door de vriendjespolitiek kom je bijna niet binnen. Deze jongens zijn voor hun leeftijd al heel ver omdat ze met bal en gedreven vader zijn opgegroeid wat zeker helpt. Maargoed ze speelden 2 seizoenen bij sparta en volgend jaar komen ze dan toch naar Feyenoord. Maar ook alleen maar door de vastberadenheid van hun papa om toch maar weer bij Feyenoord aan te kloppen want hij was al bijna onderweg naar Amsterdam met die 2 ze zouden in de hoogste elftallen komen spelen enzovoort alles geregeld zelfs woonruimte en werk voor papa maar papa is voor Feyenoord dus gaan ze nu naar Feyenoord en niet eens in de hoogste elftallen maar hij zegt dat ze toch niet om hun heen kunnen( hoe Rotterdams wil je het hebben).
Waar het een beetje op neer komt is dat bijvoorbeeld Sparta PSV 020 en zelfs een club als ADO alles eraan probeert te doen om ze te halen maar Feyenoord ziet ze niet staan. En mensen vragen zich af hoe een depay ofzo niet in de kuip terecht is gekomen nou sorry ik niet en ik vind het doodzonde.
En als ik dan ook nog eens zie hoe we met de jongens omgaan die wel voor de club kozen en niet voor betere voorwaarden bij andere Nederlandse clubs. Het eerste halen en niet meer dan de helft krijgen van soortgelijke of mindere spelers van buitenaf en neergezet worden als geldwolf. En dit vinden wij normaal? De club waar ik zo gehecht aan ben begint van mij te vervreemden en als het zo door blijft gaan komt er een dag dat het me echt niks meer kan schelen helaas
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2016 - 19:30   quote  deeplink  
Tot ziens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Adieu
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bij Feyenoord kwam het er niet uit.
De laatste 3 maanden, toen ging het ergens op lijken, maar hij is gewoon niet zo (voetbal)intelligent.
Mijn god hahahaha
YugoBosna
 YugoBosna - zaterdag 21 mei 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Nou jongens bedankt voor alle serieuze reacties. Ik lees het als dat jullie het al opgegeven hebben maar daar hang je ook voor rond in een forum. Azijnpaler geen stijl
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 20:01 schreef YugoBosna het volgende:
Nou jongens bedankt voor alle serieuze reacties. Ik lees het als dat jullie het al opgegeven hebben maar daar hang je ook voor rond in een forum. Azijnpaler geen stijl
Ik hoop dat ze het redden bij de mooiste klote club van Nederland
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 20:28   quote  deeplink  
Er zijn er echt n paar rijp voor de psychiatrie .
tomson
 tomson - zaterdag 21 mei 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 20:01 schreef YugoBosna het volgende:
Nou jongens bedankt voor alle serieuze reacties. Ik lees het als dat jullie het al opgegeven hebben maar daar hang je ook voor rond in een forum. Azijnpaler geen stijl
We doen ons best
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 mei 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 20:28 schreef van geil het volgende:
Er zijn er echt n paar rijp voor de psychiatrie .
Klopt, zijn veelal slimmer.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 19:13 schreef YugoBosna het volgende:
Weet je wat nou zo jammer is. Bij onze club zit het gewoon helemaal mis! En dan bedoel ik ook voornamelijk vanuit de jeugd. Weet je wel hoeveel moeite sommige spelers hebben gedaan om bij Feyenoord te mogen spelen of omdat hun ouders dat zo graag wilde. Maar probeer maar een na jaren van inzet om je doel ( profvoetballer worden) te bereiken. Behalve als je ala messi bent zul je toch echt heel hard je best moeten doen.
Ik zie het nu ook bij een vriend van mij hij wil zo graag dat zijn zoons bij Feyenoord voetballen maar door de vriendjespolitiek kom je bijna niet binnen. Deze jongens zijn voor hun leeftijd al heel ver omdat ze met bal en gedreven vader zijn opgegroeid wat zeker helpt. Maargoed ze speelden 2 seizoenen bij sparta en volgend jaar komen ze dan toch naar Feyenoord. Maar ook alleen maar door de vastberadenheid van hun papa om toch maar weer bij Feyenoord aan te kloppen want hij was al bijna onderweg naar Amsterdam met die 2 ze zouden in de hoogste elftallen komen spelen enzovoort alles geregeld zelfs woonruimte en werk voor papa maar papa is voor Feyenoord dus gaan ze nu naar Feyenoord en niet eens in de hoogste elftallen maar hij zegt dat ze toch niet om hun heen kunnen( hoe Rotterdams wil je het hebben).
Waar het een beetje op neer komt is dat bijvoorbeeld Sparta PSV 020 en zelfs een club als ADO alles eraan probeert te doen om ze te halen maar Feyenoord ziet ze niet staan. En mensen vragen zich af hoe een depay ofzo niet in de kuip terecht is gekomen nou sorry ik niet en ik vind het doodzonde.
En als ik dan ook nog eens zie hoe we met de jongens omgaan die wel voor de club kozen en niet voor betere voorwaarden bij andere Nederlandse clubs. Het eerste halen en niet meer dan de helft krijgen van soortgelijke of mindere spelers van buitenaf en neergezet worden als geldwolf. En dit vinden wij normaal? De club waar ik zo gehecht aan ben begint van mij te vervreemden en als het zo door blijft gaan komt er een dag dat het me echt niks meer kan schelen helaas
Dat noem ik misbruik van de situatie maken! Dat ze daar in 020 en 040 wel aan doen wil niet zeggen dat ze dat in Rotterdam ook maar moeten doen.
Vilhenya heeft nog niks gepresteerd en wil al een VET salaris ? Ik ben ZEER blij dat Feyenoord daar niet aan mee doet. Al heb ik mijn twijfels bij contracten zoals die voor Kazim en Nelom ...
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bij Feyenoord kwam het er niet uit.
De laatste 3 maanden, toen ging het ergens op lijken, maar hij is gewoon niet zo (voetbal)intelligent.
.................
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 21 mei 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 18:43 schreef YugoBosna het volgende:

[..]

in feite niet nee.

Van Geel heeft alleen weer eens zijn 020 mentaliteit laten zien. Hij was natuurlijk weer op zijn pikkie getrapt omdat hij niet bij de onderhandelingen was.

Maar hij wist wel al de uitkomst.

Gewoon wachten op een persbericht. Je word gebeld. Pakt je papiertje erbij met, Vilhena - talent ( geen basisspeler) - vraagt ongeveer wat wij voor bejaarde niet door feyenoord opgeleide spelers betalen ( geldwolf) ehm.... Heeft nog duidelijk marktwaarde ( wij zoeken spelers met meer ervaring) etc. wij wensen tonny verder veel succes. De groeten
Had Vilhenya maar marktwaarde , dan had ie zijn VETTE contract zeker wel gekregen. Maar dat is net het probleem van Vilhenya : Hij presteert niks wat een VET salaris garandeert!
ar
 ar - zaterdag 21 mei 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Nou L.
Alles wat je zegt is gewoon waar!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0855529