BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 23:02   quote  deeplink  
Elia wel hahaha
Vejinovic wel hahaha
Van der Heijden wel hahaha
Bottehgin wel de laatste 4 wedtrijdjes hahaha
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 23:05   quote  deeplink  
Niet te volgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 23:05 schreef van geil het volgende:
Niet te volgen.
Nee idd maar ik wandel rustig terug naar de kliniek nu 😉
Truste !
van geil
 van geil - zaterdag 21 mei 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Slaap goed ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 mei 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Van t zelfde maat!
Dirk1
 Dirk1 - zondag 22 mei 2016 - 10:05   quote  deeplink  
vihena zal wel in nederland blijven kan hij feyenoord nog een keer naaien ,ik denk dat Bosz hem naar 020 haalt en daar kan hij wel het geld krijgen wat hij bij feyenoord niet kan krijgen en dan over een of twee jaar voor miljoenen word verkocht naait hij feyenoord nog een keer en dan nog blijven zeggen ik ben een feyenoorder, ik word hier misselijk van bah bah en nog eens bah!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 10:21   quote  deeplink  
I ❤ Tonny

Slotje
CobusIII
 CobusIII - zondag 22 mei 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 10:05 schreef Dirk1 het volgende:
vihena zal wel in nederland blijven kan hij feyenoord nog een keer naaien ,ik denk dat Bosz hem naar 020 haalt en daar kan hij wel het geld krijgen wat hij bij feyenoord niet kan krijgen en dan over een of twee jaar voor miljoenen word verkocht naait hij feyenoord nog een keer en dan nog blijven zeggen ik ben een feyenoorder, ik word hier misselijk van bah bah en nog eens bah!!!!
In dat geval heeft Feyenoord zichzelf genaaid...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Eens
VVout
 VVout - zondag 22 mei 2016 - 11:48   quote  deeplink  
Das nog wel te verwachten z'n actie van Bosz en Tonny. Perfect, kunnen ze lekker samen op hun plaat bij die neuzenvereniging.
R()b
 R()b - zondag 22 mei 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 10:05 schreef Dirk1 het volgende:
vihena zal wel in nederland blijven kan hij feyenoord nog een keer naaien ,ik denk dat Bosz hem naar 020 haalt en daar kan hij wel het geld krijgen wat hij bij feyenoord niet kan krijgen en dan over een of twee jaar voor miljoenen word verkocht naait hij feyenoord nog een keer en dan nog blijven zeggen ik ben een feyenoorder, ik word hier misselijk van bah bah en nog eens bah!!!!
020 betaald geen mega salarissen.
Het geld wat Vilhena zoekt moet je in de zandbak halen.
ar
 ar - zondag 22 mei 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Zelfs daar hebben ze het niet.
tomson
 tomson - zondag 22 mei 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Met markie netto
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 12:40 schreef R()b het volgende:

[..]

020 betaald geen mega salarissen.
Het geld wat Vilhena zoekt moet je in de zandbak halen.
In vergelijking met ons betalen ze wereldsalarissen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 mei 2016 - 15:01   quote  deeplink  
Dat denk ik niet..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 13:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In vergelijking met ons betalen ze wereldsalarissen
Niet waar. Ook daar salarisplafond. Amper hoger dan bij Feyenoord.

Wel al ruim 2 jaar discussie daar om voor buitencategorie spelers uitzonderingen te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 mei 2016 - 15:14   quote  deeplink  
PSV daar wel..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 15:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet waar. Ook daar salarisplafond. Amper hoger dan bij Feyenoord.

Wel al ruim 2 jaar discussie daar om voor buitencategorie spelers uitzonderingen te maken.
Ok maar wil dat dan zeggen dat de meeste salarissen binnen de selectie hetzelfde zijn?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2016 - 15:14 schreef RenatoBos het volgende:
PSV daar wel..
Ja ik geloof dat luuk de jong 2 miljoen per jaar pakt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Als wij spelers dat soort salarissen gaan betalen hebben we volgend jaar ook geen beloften team maar een selectie van 15 man :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 15:26   quote  deeplink  
Maar dat is nooit mijn discusie geweest.
Wel bevoorbeeld dat ik zojuist las dat Heitinga vorigjaar terug kwam als direct grootverdiener met meer dan 1 miljoen..
Op basis van wat denk ik dan?
Voordat geld zou ik jongens als Klaasen belonen.
Veel belovend eigen talent
ar
 ar - zondag 22 mei 2016 - 15:29   quote  deeplink  
Das hun pakkie an
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2016 - 15:35   quote  deeplink  
En van ons niet?
Ik had zomaar het idee dat wij veel zuiniger met de centen moeten omgaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2016 - 12:16   quote  deeplink  
Ook interessant:
quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2016/05/19/23723662/espanyol-akkoord-met-tonny-vilhena-over-contract?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
_____________

quote:
Op donderdag 19 mei 2016 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee 🖕 Espanyol
En dan nu:
http://www.feyenoordprimeur.nl/nieuws/661351/-winnaar-in-de-strijd-om-vilhena-middenvelder-trekt-naar-spanje-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dat is wel apart, zeker aangezien hij aangaf binnenkort een contract te tekenen bij Feyenoord afgelopen vrijdag.

T zaakje stinkt aan meerdere kanten.
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 12:23   quote  deeplink  
Het boeit me niet meer. Hij is geen Feyenoorder meer en heb een smerige smaak in mijn mond van de laatste maanden van zijn aanwezigheid.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2016 - 12:26   quote  deeplink  
Tonny wie..(?)
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 12:27   quote  deeplink  
Zoiets ja...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:16 schreef Stylzz het volgende:
Ook interessant:

[..]

_____________

[..]

En dan nu:
http://www.feyenoordprimeur.nl/nieuws/661351/-winnaar-in-de-strijd-om-vilhena-middenvelder-trekt-naar-spanje-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dat is wel apart, zeker aangezien hij aangaf binnenkort een contract te tekenen bij Feyenoord afgelopen vrijdag.

T zaakje stinkt aan meerdere kanten.
Espanyol...Die contacten moeten al langer lopen. Het stinkt.
Het stinkt naar een toneelstukje.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:46 schreef John1 het volgende:

Enkele berichten van het laatste half jaar.

Feyenoord heeft naast AZ-toptalent Myron Boadu gegrepen. Feyenoord heeft Boadu recent een aanbieding gedaan, maar de 14-jarige zag te weinig perspectief bij ontbreken van een plan om door te stromen bij Feyenoord, dat meldt Varkenoordwatch op Twitter.
Om vergelijkbare redenen kozen dit jaar Danilho Doekhi en Abdallah Aberkane, en vorig jaar Mitchell van Bergen, voor andere clubs. Doekhi koos bijvoorbeeld voor 020, mede omdat Jong Feyenoord niet uitkomt in de voetbalpiramide en 020 wel.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/24192/toptalent-az-zegt-nee-tegen-feyenoord-om-ontbreken-sportief-plan

Feyenoord ziet komende zomer een groot talent uit de eigen opleiding gratis de deur uitlopen. Tahith Chong vertrekt naar het Engelse Manchester United, omdat hij het goede gevoel mist in Rotterdam, zo vertelt hij tegen ELF Voetbal.
Chong benadrukt dat hij niet weg hoefde bij Feyenoord: "Het was mijn bedoeling om bij Feyenoord te blijven, maar er was geen plan voor mij gemaakt. Toen ik bekendmaakte dat ik weg wilde, kwamen ze wel met een plan. Dat was te laat." De 16-jarige buitenspeler staat al langer bekend als toptalent en kreeg diverse buitenlandse aanbiedingen.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/134479/talent-chong-naar-united-er-was-geen-plan-bij-feyenoordhttp://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/134479/talent-chong-naar-united-er-was-geen-plan-bij-feyenoord

Is Oussama Idrissi slechter Basacikoglu? Waar we vroeger jeugdspelers moesten laten gaan naar ManCity of Chelsea, gaan nu onze jeugdspelers naar Groningen en Utrecht. Hoe diep zijn we gezonken?

Het opstellen van een plan waar van geel verantwoordelijk voor is, gebeurt niet.
Jonge spelers zien geen toekomst bij Feyenoord omdat het gat tussen de opleiding en het eerste te groot is. Van geel wil niet meedoen aan de voetbalpiramide of de Juppiler league. Kost teveel volgens hem, maar 10 miljoen voor spelers die op de bank komen, is geen probleem.
Dat je voorbeelden geeft waarin het fout is gegaan wil niet zeggen dat het altijd fout gaat. Er zijn ook veel jeugdspelers die wel bij de club zijn gebleven en later weer verkocht zijn. Denk aan een Wijnaldum, Fer, de Vrij, Martins Indi, Clasie, Boëtius. En een Idrissi is nog altijd geen topspeler. We moeten niet elke jeugdspeler die vertrekt en een paar wedstrijden aardig speelt gaan ophemelen. Bilal was op het moment dat hij gehaald werd een goede aankoop, was een groot talent die het goed deed. Daar kan je hooguit van zeggen dat er teveel voor betaald is, maar niet dat het een slechte aankoop was. Bovendien stond Idrissi nog niet klaar toen Bilal werd gehaald.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:46 schreef John1 het volgende:

Ik heb duidelijk gemaakt dat het voor mij een aanname is dat hij de zaak bewust heeft laten klappen.
Jij zegt hier echter dat hij bewust en vrijwillig opzij is gestapt. Dat weet je niet, dat is ook een aanname. Het zou prettiger zijn als je jouw aannames niet als feiten zou presenteren.
Dat is een aanname waar ik het dus volstrekt mee oneens ben, zoals in mijn vorige bericht aangaf. Ik zeg niet dat hij bewust en vrijwillig opzij is gestapt, ik zeg enkel dat hij een stap opzij heeft gedaan, vrijwillig of niet. Feit is gewoon dat hij een stap opzij heeft gedaan en Gio de kans heeft gegeven om te proberen te verlengen met Vilhena. Dat is een feit, geen aanname. Ik stel nergens dat hij dat vrijwillig heeft gedaan. Het is echter wel gebeurd, al dan niet vrijwillig. En dat lijkt me dus een goede zaak. En nogmaals, ik zie nog altijd niet in waarom hij het bewust zou laten klappen, maar dat heb ik de vorige keer al besproken.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:46 schreef John1 het volgende:

Ik zeg nergens dat hij slechte TD is omdat de verlenging hem niet is gelukt.
Ik zeg dat hij een slechte TD is en dat daarom deze verlening niet is gelukt.
Dus het ligt is iets anders.
In dat geval ben ik benieuwd waarom hij volgens jou een slechte TD is, want deze motivering mis ik dan even in dat geval.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:46 schreef John1 het volgende:

Van geel is TD. Hij is niet verantwoordelijk voor het financieel beleid. Onno Jacobs was financieel directeur bij Feyenoord. Gudde heeft vanaf 1 januari 2012 het takenpakket van Onno Jacobs overgenomen. Feyenoord heeft daarna geen nieuwe financieel directeur aangesteld. Gudde voert sindsdien alle werkzaamheden van Onno Jacobs uit. Gudde is dus de verantwoordelijke man voor het financieel beleid bij Feyenoord en van geel is verantwoordelijk voor het technisch beleid.

We zijn financieel gezond ondanks van geel en niet dankzij van geel.
Als je hem verantwoordelijk gaat maken voor zaken waar hij niet verantwoordelijk voor is. Is het (voor jou) makkelijk discussiëren.

Denk eens aan al het transfergeld en salarisbudget dat weggegooid is aan spelers als: Kensuke Tada, Guyon Fernandez, John Goossens, Harmeet Singh, Omar Elabdellaoui, Otman Bakkal, de onovertroffen Wesley Verhoek, Boulahrouz, Wilkshire, Kazim, Basacikoglu, Toornstra.
Is het kopen van zes middenvelders in twee seizoenen geen kapitaalvernietiging? Waarvan er slechts één op het middenveld speelt en een ander (Toornstra) in de aanval omdat we geen goede aanvallers hebben.

Wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald. Hierop zeg ik het volgende: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dit Van Geel aanrekenen slaat nergens op.
Naar mijn idee gaat zo'n sanering hand in hand met de TD, want je wil toch een behoorlijke selecite op de been brengen. Daarbij brengt je TD toch veel geld in door middel van verkopen. Maar goed, als je het zo stelt, dan moet je de credits aan van Geel geven voor het spelersbeleid wat hij in die tijd heeft gevoerd met een lege portemonnee. Zonder geld is het nu eenmaal lastig om echt goede spelers te halen, wat hem toch gelukt is met onder meer Guidetti, Janmaat en Pellè.

Dan je rijtje met spelers: Tada is mislukt, maar kostte volgens mij alleen wat salaris; Fernandez presteerde goed bij Exceslior, er was weinig geld, is transfervrij gekomen en kostte alleen wat salaris. Voor dat geld kon je niet veel beters halen. Goossens was gewoon een gecalculeerde gok: transfervrij, een goede traptechniek en heeft ook wat goede wedstrijden gespeeld. Helaas niet geheel geworden wat we ervan dachten. Singh kostte bijna niets en kwam via de scouts: meestal is iedereen blij als er eindelijk wat gescout wordt, maar blijkbaar is een gescoutte speler van 3 ton voor jou al teveel risico. Elabdellaoui is enkel gehuurd en inderdaad mislukt. Bakkal had een goede eerste periode achter de rug bij ons en werd teruggehaald op basis daarvan, wat logisch was. Was een goede speler en volgens mij vond iedereen dat een goede zet. Dat hij niet fit werd, is volgens mij meer aan Bakkal te wijten dan aan van Geel. Verhoek was een goede speler bij ADO en werd min of meer noodzakelijk betrokken om van Cabral af te geraken die problemen veroorzaakte. Op deze manier werd er geruild en hadden we kans op een betere speler, wat helaas niet het geval bleek, omdat hij nooit meer zijn ADO vorm behaalde. En je kan beter je speler ruilen dan hem gratis te moeten laten gaan wegens onrust in de selectie/niet presteren. Boulahrouz was een goede verdediger, maar liet het helaas niet meer zien. Wel teveel salaris gekost, dat wel. Wilkshire heeft een prima eerste jaar gedraaid, was gewoon een prima speler als rechtsback in een tijd zonder geld. Kazim had hij nooit moeten vastleggen na de huurperiode. Dat hij op advies geprobeerd werd omdat we toch een spits nodig hadden, kan ik ergens wel begrijpen. Bilal was toen een groot talent en volkomen begrijpelijk dat hij gehaald werd. Evenals Toornstra, die goed speelde en een goede aankoop was. Zeker het eerste halfjaar was hij erg goed.
Er zaten dus missers tussen, maar sommige hadden redenen dat ze gehaald zijn. Bovendien was er weinig tot geen geld, dus kon je ook niet heel veel betere spelers halen. Dat de prestaties desondanks toch goed bleven komt naar mijn idee toch echt mede door van Geel.

En over je verhaal over talenten..tsja, dan moet je een TD wel beoordelen op de punten die hij doet. Ik mag er niks bijhalen over financiën, dan moet jij ook de verkopen gewoon meerekenen, lekker gemakkelijk anders. Bovendien kunnen je spelers goed zijn, onderhandelen moet een TD nog altijd en zo slecht zijn de prijzen nooit geweest, zeker niet bij Wijnaldum en Fer.

quote:
Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:46 schreef John1 het volgende:

Wij hebben zoveel goede verdedigers opgeleid en ze vertrekken allemaal als er een aanbieding komt. Hoe zou dat komen? Zouden al die spelers geldwolven zijn zoals op dit forum al snel wordt gezegd als ze open staan voor een transfer of zou er toch meer aan de hand zijn?

Spelers als bottegin moet jezelf op kunnen leiden, als je dat niet kan moet je met het opleiden stoppen. Een speler die geen bal over meer dan 10 meter recht kan spelen. Ik weet dat Groningen destijds meer dan 2 miljoen voor het vroeg, dat is belachelijk veel, dat is teveel en clubs met geld uit binnen en buitenland waren dat schijnbaar met mee eens want Feyenoord was de enige gegadigde.
Maar een van Beek, Kongolo, Martins Indi en de Vrij speelden allemaal langdurig in het eerste. Dus wat is je punt over verdedigers die voortijdig vertrekken?

En nogmaals, je kunt niet altijd toppers opleiden. Soms heb je een jaar of een paar jaar waarin je geen topverdediger in je opleiding hebt zitten. Dat komt nu eenmaal voor. En Botteghin is gewoon een goede verdediger. Dat jij hem gaat beoordelen op zijn passes is leuk, maar voor mij moet een verdediger toch vooral een bal afpakken. Maar jij gaat blijkbaar liever een seizoen beginnen met twee centrale verdedigers dan er een goede balafpakker bij te halen.
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 12:33   quote  deeplink  
Veel tekst maar wel duidelijk . Ben het er ook mee eens, maar dat kan ook niet anders met de waarheid.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 12:33   quote  deeplink  
De reply van feyenoord!!! mag ingelijst worden.
Zo genuanceerd kan het dus ook benaderd worden.

Applaus.
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Ook al fanboy van feyenoord!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 12:50   quote  deeplink  
Ik ga 'm regelmatig copy-en.
Zo'n reactie had ik niet kunnen neerzetten.
Echt knap.
Verplichte leeskost.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:33 schreef Barabas het volgende:
Veel tekst maar wel duidelijk . Ben het er ook mee eens, maar dat kan ook niet anders met de waarheid.
Vergeet er ook bij te melden dat Fer Wijnaldum Boëtius weigerde bij te tekenen.
De Vrij in eerste instantie ook maar tekende voor 1 jaar bij tegen een goed salaris.
Zet dan elk persoon in het juiste persoectief.
Moet zelf zeggen dat ik ook niet precies weet hoe het zat maar kloppen doet het niet helemaal
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vergeet er ook bij te melden dat Fer Wijnaldum Boëtius weigerde bij te tekenen.
De Vrij in eerste instantie ook maar tekende voor 1 jaar bij tegen een goed salaris.
Zet dan elk persoon in het juiste persoectief.
Moet zelf zeggen dat ik ook niet precies weet hoe het zat maar kloppen doet het niet helemaal
Pfff, zeg dat.
Kan soms jaloers zijn op mensen met een fotografisch geheugen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2016 - 12:58   quote  deeplink  
Fer en Wijnaldum wilden prijzen winnen, dat was toen praktisch onmogelijk, we waren bijna failliet. Feyenoord moest ze wel verkopen zelfs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:
Fer en Wijnaldum wilden prijzen winnen, dat was toen praktisch onmogelijk, we waren bijna failliet. Feyenoord moest ze wel verkopen zelfs.
Klopt en konden max 5 ton per jaar verdienen dacht ik.
Absoluut een sportieve keuze geweest,tenminste Wijnaldum geloof ik daar wel in.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 13:02   quote  deeplink  
Dank voor de lovende reacties. Ik voel me vereerd. Overigens werd het ook wel uitgebreider dan ik zelf dacht, kostte iets meer tijd en ruimte om mijn gedachten in woorden uit te drukken haha.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Pfff, zeg dat.
Kan soms jaloers zijn op mensen met een fotografisch geheugen.
Ik had het maar ik weet niet wat er gebeurd is hahaha
Dus ook een beetje jaloers nu idd
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vergeet er ook bij te melden dat Fer Wijnaldum Boëtius weigerde bij te tekenen.
De Vrij in eerste instantie ook maar tekende voor 1 jaar bij tegen een goed salaris.
Zet dan elk persoon in het juiste persoectief.
Moet zelf zeggen dat ik ook niet precies weet hoe het zat maar kloppen doet het niet helemaal
Wijnaldum en Fer hadden in elk geval de overweging van het sportieve aspect, doordat wij er zo belabberd voorstonden qua financiën. En het sportieve ging helaas daarin mee (totdat er in de directie eea veranderde). Boëtius weigerde bij te tekenen, want wilde volgens mij ook meer verdienen. Maar in tegenstelling tot Vilhena had hij al helemaal niks laten zien in zijn laatste 1,5 jaar ongeveer. Dus dat Feyenoord hem dan geen 8 ton ofzo gaat geven, kon ik goed begrijpen. Het gaat niet enkel om leeftijd of aantal gespeelde wedstrijden, maar bovenal om kwaliteit. Wat dat betreft refereer ik altijd graag aan de woorden van Koeman: ''Goed genoeg is oud genoeg''. Kwaliteit voorop.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 13:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik had het maar ik weet niet wat er gebeurd is hahaha
Dus ook een beetje jaloers nu idd
Mooie vrouwen kan ik dan wel weer heel lang onthouden.
John1
 John1 - maandag 23 mei 2016 - 14:11   quote  deeplink  
Sorry, ik had je antwoord niet eerder gezien.
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
[..]
Dat je voorbeelden geeft waarin het fout is gegaan wil niet zeggen dat het altijd fout gaat. Er zijn ook veel jeugdspelers die wel bij de club zijn gebleven en later weer verkocht zijn. Denk aan een Wijnaldum, Fer, de Vrij, Martins Indi, Clasie, Boëtius. En een Idrissi is nog altijd geen topspeler. We moeten niet elke jeugdspeler die vertrekt en een paar wedstrijden aardig speelt gaan ophemelen. Bilal was op het moment dat hij gehaald werd een goede aankoop, was een groot talent die het goed deed. Daar kan je hooguit van zeggen dat er teveel voor betaald is, maar niet dat het een slechte aankoop was. Bovendien stond Idrissi nog niet klaar toen Bilal werd gehaald.
Ik zeg ook niet dat het altijd fout gaat ik zeg dat het teveel fout gaat. Het aantrekken van Koeman was bijvoorbeeld een geweldige beslissing.

Bij Feyenoord vertrekken veel spelers op jonge leeftijd, veel meer dan bij andere clubs. Deels komt dit omdat Feyenoord een salarisplafond heeft, deels komt dit omdat Feyenoord geen plan heeft om hoger op te komen. Dit geldt voor de spelers individueel en voor de club.
Er zijn spelers genoeg op te noemen die weggaan of niet komen omdat er geen plan is om deze spelers op een hoger niveau te tillen. In andere posts heb ik al een lijstje met namen genoemd. Als je wilt zoek ik dat lijstje voor je op. Als zo veel spelers onafhankelijk van elkaar hetzelfde zeggen, moet er toch een kern van waarheid inzitten. Zeker ook omdat je dergelijke berichten nooit bij P$V en 020 hoort, dus het is in mijn ogen geen tactiek van de makelaars.

Een grote fout van van geel is dat het gat tussen de jeugdopleiding en het eerste elftal te groot is. Dit gat kan worden gedicht door deel te nemen aan de voetbalpiramide of aan de Jupiler league. Als we in de jupliler league hadden gespeeld dan was Achabar mogelijk gebleven. Jari Schuurman heeft ook al te kennen gegeven dat hij volgend jaar aan spelen toe wil komen. Als we een elftal hadden in de piramide of jupiler league dan was dat geen probleem geweest. Dat het gat tussen opleidingen en eerste te groot is, is een verantwoordelijkheid van van geel en hem dus aan te rekenen. Van geel gooit het op financiën, terwijl er wel geld is om in twee jaar ZES middenvelders te contacteren (ik noem dit weer omdat dit voor mijn pure kapitaalvernietiging is), of spelers als manu en Kazim te contracteren. Hier heeft van geel duidelijk, voor mij in ieder geval, verkeerde keuzes gemaakt.

De trainers (Koeman, Rutten en Gio) hebben aangegeven dat er geen topsport klimaat is bij Feyenoord. Ook hiervoor is van geel verantwoordelijk en hem dus aan te rekenen. Als ik naar zijn aankopen kijk, als ik kijk naar het gat tussen de jeugdopleiding en het eerste dan denk ik dat het klopt dat er geen topsport klimaat heerst.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Dat is een aanname waar ik het dus volstrekt mee oneens ben, zoals in mijn vorige bericht aangaf. Ik zeg niet dat hij bewust en vrijwillig opzij is gestapt, ik zeg enkel dat hij een stap opzij heeft gedaan, vrijwillig of niet. Feit is gewoon dat hij een stap opzij heeft gedaan en Gio de kans heeft gegeven om te proberen te verlengen met Vilhena. Dat is een feit, geen aanname. Ik stel nergens dat hij dat vrijwillig heeft gedaan. Het is echter wel gebeurd, al dan niet vrijwillig. En dat lijkt me dus een goede zaak. En nogmaals, ik zie nog altijd niet in waarom hij het bewust zou laten klappen, maar dat heb ik de vorige keer al besproken.
Een stap opzij doe je vrijwillig. Als het niet vrijwillig is dan wordt je opzij gezet.
Ik heb al aangegeven waarom ik denk dat het bewust is gebeurd. Van geel had er geen baat bij dat de contractverlenging zou slagen. Gezien zijn problemen met de RVC, zou het niet positief voor hem zijn als het Gio zou lukken dat wat hem in anderhalf jaar niet is gelukt.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
In dat geval ben ik benieuwd waarom hij volgens jou een slechte TD is, want deze motivering mis ik dan even in dat geval.
Ik maak het mezelf makkelijk, Ik zal twee oude posts van mezelf quoten:
quote:
mezelf:
Spelers die kwamen onder van Geel:

1. Kensuke Tada : Wie?? Ja, wie, hij was er ineens op 1 juli 2013.
2. Guyon Fernandez : niet geschikt voor Feyenoord
3. Miquel Nelom : niet geschikt voor Feyenoord
4. Ronald Graafland : niet geschikt voor Feyenoord
5. John Goossens : niet geschikt voor Feyenoord
6. Lex Immers : niet geschikt voor Feyenoord
7. Harmeet Singh : niet geschikt voor Feyenoord
8. Ruud Vormer : niet geschikt voor Feyenoord
9. Omar Elabdellaoui : niet geschikt voor Feyenoord
10. Samuel Armenteros : niet geschikt voor Feyenoord
11. Otman Bakkal : eerste keer redelijk, tweede keer ronduit slecht.
12. Wesley Verhoek : niet geschikt voor Feyenoord
13. Mitchell Te Vrede : twijfelgeval, hoewel hij redelijk scoort, lijkt hij niet geschikt voor Feyenoord
14. Joris Mathijssen : overbodige aankoop.
15. Khalid Boulahrouz : LOL, die heeft een aardige aanvulling op zijn pensioen
16. Wilkshire : heeft nog niet laten zien dat hij geschikt is voor Feyenoord, hij moet opschieten want hij heeft de pensioengerechtigde leeftijd ruimschoot overschreden.
17. Coli-Kazim Richards : de toekomst zal het uitwijzen. Voor een spits zijn zijn cijfers bij eerdere clubs ronduit slecht.
18. Kamil Miazek : de toekomst zal het uitwijzen
19. Basacikoglu : de toekomst zal het uitwijzen. Ik denk wel dat hij het niveau van Feyenoord aan kan.
20. Jens Toornstra : toekomst zal het uitwijzen. Ik denk wel dat hij het niveau van Feyenoord aan kan.
21. John Guidetti : zijn beste aankoop. Echter ingewijden (o.a. Johan Derksen) zeggen dat het een toevalstreffer was.
22. Daryl Janmaat: middelmatige verdediger, aanvallend redelijk. Goed verkocht dus een succes.
23. Graziano Pellè is bij Feyenoord gekomen door de zoon van Koeman en Koeman zelf, van Geel heeft hier heel weinig mee te maken gehad.
24. El Ahmadi : Overbodige aankoop. Een middenveld dat verleden jaar tweede werd aangevuld met Toornstra, Rick Karsdorp en andere jeugdspelers heeft Karim El Ahmadi helemaal niet nodig. In januari 2011 verhuurt Feyenoord hem aan Al-Ahli. Waarom? Omdat ze zo tevreden waren over hem?
25. Vermeer : Vreemde aankoop. De keeper van jong 020 vervangt een keeper waarmee Feyenoord in de laatste drie jaar twee keer tweede en een keer derde is geworden? Hij is 1m82, staat bekend om zijn fouten (zijn bijnaam was lange tijd Kenniet Veelmeer) en de laatste dagen hebben verschillende rekenwonders aangetoond dat de statistieken van Vermeer slechter zijn dan die van Mulder.

Misschien ben ik er een paar vergeten. Als ik spelers ben vergeten dan zegt dat genoeg over hun kwaliteit, zij zullen het overzicht nog meer in het nadeel van Van Geel doen uitslaan.

Van de vijfentwintig spelers voldoen er slechts twee (minder dan 10%): Guidetti en Janmaat. Drie (minder dan 15%) spelers krijgen het voordeel van de twijfel: Basacikoglu, Toornstra en Kazim. Waarbij ik bij Kazim grotere vraagtekens heb dan bij de eerste twee.
Daar komt bij dat Feyenoord een spits nodig heeft en geen (niet scorende) middenvelder of een keeper die onder verschillende trainers tweede of zelfs derde keeper was.

Op basis van deze lijst denk ik dat Van Geel een goede kruidenier is die op de winkel kan passen, maar niet geschikt is om de winkel te moderniseren.

Tegen mensen die wijzen op het geld dat door hem is binnengehaald, zeg ik maar één ding: talenten verkopen is makkelijker dan talenten vinden. Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dit Van Geel aanrekenen slaat nergens op.
of
quote:
mezelf:
De man die Rutten aanstelde.
De man die drie maanden geleden op zijn knieën zat en Rutten smeekte zijn contract te verlengen.
De man die ervoor verantwoordelijk was dat het elftal pas klaar was voor de competitie toen er al vier wedstrijden waren gespeeld.
Tussen haakjes: Hij wacht wel vaker te lang, wat was er gebeurd als hij Rutten eerder had vervangen door Gio?
Dezelfde man die de selectie 2014/2015 kampioenswaardig vond en dat ook met droge ogen verkondigde.
De man die Kazim aantrok en hem een jaar later een contract gaf (volgens Valentijn Driessen verdient Kazim bijna een miljoen (ik weet het hearsay)).
De man die Wilkshire aantrok en zijn contract verlengde.
De man die Manu een contract gaf.
De man die Boulahrouz een contract gaf.
De man die bij het sluiten van de transferperiode een middenvelder en een keeper aantrok terwijl, iedereen, die Feyenoord een warm hart toedroeg, vond dat Feyenoord een spits nodig had.
De man die het maar niet lukt om een goed scoutingapparaat op te zetten. Sterker nog, het lijkt er zelfs op dat hij helemaal niet bezig is met (het verbeteren van) het scoutingapparaat.
Tussen haakjes: als hij de transfersom die hij voor Toornstra heeft neergelegd, had gebruikt om het scoutingapparaat van Hveen over te nemen, waren we nu velen malen beter af geweest.
In al die jaren die hij bij Feyenoord zit, heeft die man tweeënhalf dingen goed gedaan: Guidetti en Pelè aantrekken en Koeman aanstellen als trainer. Pelè telt voor een half omdat Pelè bij Feyenoord terecht kwam dankzij de zoon van Koeman en Koeman zelf. Alle andere spelers, circa 25, die hij heeft aangetrokken, kan jezelf opleiden. Voor de categorie die hij heeft aangetroken moet je geen cent (transfersom of salaris) aan uitgeven.
Hij is verantwoordelijk voor het aantrekken van ca. 25 spelers, waaronder grootverdieners als Kazim en Boulahrouz, waarvan er slechts 2 echte versterkingen waren. Als je dus ca. 20 spelers aantrekt waar Feyenoord niets aan heeft dan is het salaris van die spelers weggegooid geld. Dus voor degenen die zeggen dat hij de man is die goed op de financiën paste, heb ik een boodschap: OPEN JE OGEN.
Ik weet het, fouten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Deze man heeft echter zoveel fouten gemaakt en hij leert zo weinig van zijn fouten dat Feyenoord moet vrezen voor de toekomst. Moet deze man een evenwichtige selectie voor 2015/2016 neerzetten?
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Naar mijn idee gaat zo'n sanering hand in hand met de TD, want je wil toch een behoorlijke selecite op de been brengen. Daarbij brengt je TD toch veel geld in door middel van verkopen. Maar goed, als je het zo stelt, dan moet je de credits aan van Geel geven voor het spelersbeleid wat hij in die tijd heeft gevoerd met een lege portemonnee. Zonder geld is het nu eenmaal lastig om echt goede spelers te halen, wat hem toch gelukt is met onder meer Guidetti, Janmaat en Pellè.
Pellè reken ik niet mee, Pellè is binnengekomen dankzij Koeman, dit verhaal is bekend. Mijn punt is dat Feyenoord onder van geel steeds zwakker wordt. Alle spelers die zijn gekomen als vervangers voor eigen jeugd zijn slechter. Of het nu Toornstra, Basacikoglu, Tapia, Jan-Arie of Kramer is, ze zijn slechter dan wat is vertrokken. Er zijn geruchten dat Kuijt naar Amerika kan. Ik houd mijn hart vast als dat gebeurt want van geel heeft bewezen geen goede vervangers aan te kunnen trekken.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Dan je rijtje met spelers: Tada is mislukt, maar kostte volgens mij alleen wat salaris; Fernandez presteerde goed bij Exceslior, er was weinig geld, is transfervrij gekomen en kostte alleen wat salaris. Voor dat geld kon je niet veel beters halen. Goossens was gewoon een gecalculeerde gok: transfervrij, een goede traptechniek en heeft ook wat goede wedstrijden gespeeld. Helaas niet geheel geworden wat we ervan dachten. Singh kostte bijna niets en kwam via de scouts: meestal is iedereen blij als er eindelijk wat gescout wordt, maar blijkbaar is een gescoutte speler van 3 ton voor jou al teveel risico. Elabdellaoui is enkel gehuurd en inderdaad mislukt. Bakkal had een goede eerste periode achter de rug bij ons en werd teruggehaald op basis daarvan, wat logisch was. Was een goede speler en volgens mij vond iedereen dat een goede zet. Dat hij niet fit werd, is volgens mij meer aan Bakkal te wijten dan aan van Geel. Verhoek was een goede speler bij ADO en werd min of meer noodzakelijk betrokken om van Cabral af te geraken die problemen veroorzaakte. Op deze manier werd er geruild en hadden we kans op een betere speler, wat helaas niet het geval bleek, omdat hij nooit meer zijn ADO vorm behaalde. En je kan beter je speler ruilen dan hem gratis te moeten laten gaan wegens onrust in de selectie/niet presteren. Boulahrouz was een goede verdediger, maar liet het helaas niet meer zien. Wel teveel salaris gekost, dat wel. Wilkshire heeft een prima eerste jaar gedraaid, was gewoon een prima speler als rechtsback in een tijd zonder geld. Kazim had hij nooit moeten vastleggen na de huurperiode. Dat hij op advies geprobeerd werd omdat we toch een spits nodig hadden, kan ik ergens wel begrijpen. Bilal was toen een groot talent en volkomen begrijpelijk dat hij gehaald werd. Evenals Toornstra, die goed speelde en een goede aankoop was. Zeker het eerste halfjaar was hij erg goed.
Er zaten dus missers tussen, maar sommige hadden redenen dat ze gehaald zijn. Bovendien was er weinig tot geen geld, dus kon je ook niet heel veel betere spelers halen. Dat de prestaties desondanks toch goed bleven komt naar mijn idee toch echt mede door van Geel.
Er zaten veel te veel missers tussen. De enige spelers die Feyenoord vooruit (hadden) kunnen helpen waren Guidetti, Pellè en bijvoorbeeld Ziyech. Als je weinig geld hebt moet je voorzichtig zijn en moet je zekerheidjes (voor zover dat kan) aantrekken en geen spelers waar twijfels over zijn. Dus geen ZES middenvelders in twee seizoenen die geen directe versterking zijn. Ik weet het daar zijn ze weer, maar het feit dat hij in twee seizoenen ZES middenvelders koopt (je kan er drie, misschien vier opstellen), is voor mijn zon teken voor zijn incompetentie, zon teken voor geld verspillen. Was het niet slimmer geweest om vol voor Ziyech te gaan? Had hij in het seizoen 2015/2015 El Ahmadi en Ziyech gehaald dan waren we nu veel verder geweest.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
En over je verhaal over talenten..tsja, dan moet je een TD wel beoordelen op de punten die hij doet. Ik mag er niks bijhalen over financiën, dan moet jij ook de verkopen gewoon meerekenen, lekker gemakkelijk anders. Bovendien kunnen je spelers goed zijn, onderhandelen moet een TD nog altijd en zo slecht zijn de prijzen nooit geweest, zeker niet bij Wijnaldum en Fer.
Gudde is verantwoordelijk voor het financieel beleid, van geel is verantwoordelijke voor het technisch beleid. Van geel kan meepraten, meedenken over het financieel beleid, maar hij mag niet meebeslissen. Hij krijgt een zak geld van Gudde en daar moet hij het meedoen.

Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dat van geel goede en goedkope (internationaal gezien) spelers heeft kunnen verkopen, is niet zo heel geweldig.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Maar een van Beek, Kongolo, Martins Indi en de Vrij speelden allemaal langdurig in het eerste. Dus wat is je punt over verdedigers die voortijdig vertrekken?
Mijn probleem, zoals ik hiervoor al heb gezegd, is dat ze allemaal te vroeg vertrekken. Bij P$V en 020 zie je dat veel minder. Ik denk dat het komt dat er 1) geen topsportklimaat heerst en 2) van geel onvoldoende ambitie uitstraalt dat Feyenoord ooit een topclub wordt.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
En nogmaals, je kunt niet altijd toppers opleiden. Soms heb je een jaar of een paar jaar waarin je geen topverdediger in je opleiding hebt zitten. Dat komt nu eenmaal voor. En Botteghin is gewoon een goede verdediger. Dat jij hem gaat beoordelen op zijn passes is leuk, maar voor mij moet een verdediger toch vooral een bal afpakken
Ik vind Botteghin een middelmatige speler, een speler die jezelf moet kunnen opleiden. Ik denk dat ik niet de enige ben. De reden dat ik dat denk is dat zijn transfersom, zeker internationaal, een lachertje was. Of alle Duitse, Engelse, Italiaanse scouts hebben zitten slapen.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:
Maar jij gaat blijkbaar liever een seizoen beginnen met twee centrale verdedigers dan er een goede balafpakker bij te halen.
Je schrijft blijkbaar, ik denk dat je schijnbaar bedoelt, want ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zoiets heb gezegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door John1 --
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 14:24   quote  deeplink  
Mathijssen was zeker geen overbodige aankoop. Je kunt spelers opleiden, maar als het niveau niet oke is dan moet je spelers halen. Zo is bijvoorbeeld Botteghin bij ons terecht gekomen. Verder beweer je dat Van Geel niet uitstraalt dat we de ambities van een topclub hebben, maar als je naar de resultaten van de afgelopen 40 jaar kijkt dan is daar (helaas) weinig reden toe. De grondslag voor zo'n houding ontbreekt, dus wat neem jij hem nou eigenlijk kwalijk?

Ik deel je teleurstelling en frustraties, maar ik mis realisme en nuances in je klaagzang.
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 14:30   quote  deeplink  
En je moet uiteraard niet alles geloven wat je leest. Er zijn hordes journalisten die over de rug van onze club hun kroost te eten moeten geven. Om over aandachtsgeile broodschrijvers en ex-spelers nog maar te zwijgen. De meesten zijn nog te dom om recht te kakken. Ik vind je verhaal duidelijk gekleurd door aannames en leugens van mensen die niet serieus of eerlijk zijn.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Ik heb momenteel behoorlijk veel gedachten in mijn hoofd zitten over je post, John1. Helaas heb ik nu even niet de tijd om dit allemaal op een duidelijke en uitgebreide manier te verwoorden. En als ik reageer, wil ik het goed doen en ieder geval alle belangrijke dingen die ik erbij in mijn hoofd heb zitten vermelden. Kortom, ik kom hier graag later vandaag op terug, zodat je in elk geval een degelijk en uitgebreid antwoord krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2016 door feyenoord!!! --
John1
 John1 - maandag 23 mei 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:24 schreef Barabas het volgende:
Mathijssen was zeker geen overbodige aankoop. Je kunt spelers opleiden, maar als het niveau niet oke is dan moet je spelers halen. Zo is bijvoorbeeld Botteghin bij ons terecht gekomen. Verder beweer je dat Van Geel niet uitstraalt dat we de ambities van een topclub hebben, maar als je naar de resultaten van de afgelopen 40 jaar kijkt dan is daar (helaas) weinig reden toe. De grondslag voor zo'n houding ontbreekt, dus wat neem jij hem nou eigenlijk kwalijk?

Ik deel je teleurstelling en frustraties, maar ik mis realisme en nuances in je klaagzang.
je mist realisme en nuance in mijn klaagzang? Jouw posts blinken erdoor uit.
Vind je het erg dat dit de laatste keer is dat ik op je reageer?
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:40 schreef John1 het volgende:

[..]

je mist realisme en nuance in mijn klaagzang? Jouw posts blinken erdoor uit.
Vind je het erg dat dit de laatste keer is dat ik op je reageer?
Natuurlijk vind ik dat niet erg. Stop jij dan ook met het posten van halve waarheden en aannames die bedoeld zijn om onze club te beschadigen? Hoef ik ook niet meer op jou te reageren. Ongefundeerde kritiek geven is veel makkelijker dan het betrachten van realisme.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 23 mei 2016 - 15:44   quote  deeplink  
Vilhena moet eens een goeie zaakwaarnemer nemen, de tijd van aan de hand van pappie lopen is voorbij.
moa
 moa - maandag 23 mei 2016 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:40 schreef John1 het volgende:

[..]

je mist realisme en nuance in mijn klaagzang? Jouw posts blinken erdoor uit.
Vind je het erg dat dit de laatste keer is dat ik op je reageer?
Kom eens met wat steekhoudende argumenten in plaats van een quote van jezelf uit 2013, iedereen weet dat van Geel in dat jaar met matige salarissen een selectie van transfervrije spelers bij elkaar moest sprokkelen. Topspelers en toptalenten zijn transfervrij een uitzondering (Janmaat, volgens jou een matige verdediger) en komen al helemaal niet snel voetballen voor een matig salaris bij een ploeg die financieel aan de rand van de afgrond staat, elk seizoen een andere trainer, een publiek dat topprestaties verwacht en een sfeer als een mortuarium op sterk water.

Tel daarbij op dat er ook nog even een schuld van +/- 50? miljoen euro moest worden afgetikt, en jij beoordeelt dat als een makkelijk klusje?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 16:46 schreef moa het volgende:

[..]

Kom eens met wat steekhoudende argumenten in plaats van een quote van jezelf uit 2013, iedereen weet dat van Geel in dat jaar met matige salarissen een selectie van transfervrije spelers bij elkaar moest sprokkelen. Topspelers en toptalenten zijn transfervrij een uitzondering (Janmaat, volgens jou een matige verdediger) en komen al helemaal niet snel voetballen voor een matig salaris bij een ploeg die financieel aan de rand van de afgrond staat, elk seizoen een andere trainer, een publiek dat topprestaties verwacht en een sfeer als een mortuarium op sterk water.

Tel daarbij op dat er ook nog even een schuld van +/- 50? miljoen euro moest worden afgetikt, en jij beoordeelt dat als een makkelijk klusje?
Mooi he verschillende meningen.
Vind Karsdorp overigens beter dan Janmaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0940120