BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 23 mei 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Barrels en John..BFF.
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 16:46 schreef moa het volgende:

[..]

Kom eens met wat steekhoudende argumenten in plaats van een quote van jezelf uit 2013, iedereen weet dat van Geel in dat jaar met matige salarissen een selectie van transfervrije spelers bij elkaar moest sprokkelen. Topspelers en toptalenten zijn transfervrij een uitzondering (Janmaat, volgens jou een matige verdediger) en komen al helemaal niet snel voetballen voor een matig salaris bij een ploeg die financieel aan de rand van de afgrond staat, elk seizoen een andere trainer, een publiek dat topprestaties verwacht en een sfeer als een mortuarium op sterk water.

Tel daarbij op dat er ook nog even een schuld van +/- 50? miljoen euro moest worden afgetikt, en jij beoordeelt dat als een makkelijk klusje?
Nee joh.... met steekhoudende argumenten kan hij helemaal niet overweg binnen zijn eigen waarheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 17:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nee joh.... met steekhoudende argumenten kan hij helemaal niet overweg binnen zijn eigen waarheid.
Maar dat is jou eigen waarheid dan weer..
Niks is bindend he
ar
 ar - maandag 23 mei 2016 - 17:55   quote  deeplink  
Maar goed dat ik alle wijsheid in pacht heb.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 17:55 schreef ar het volgende:
Maar goed dat ik alle wijsheid in pacht heb.
Held!!!
ar
 ar - maandag 23 mei 2016 - 18:02   quote  deeplink  
;)
Barabas
 Barabas - maandag 23 mei 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 17:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar dat is jou eigen waarheid dan weer..
Niks is bindend he
Is ook zo. Krijg alleen een beetje de schijt van die zwartmakerij op basis van valse argumenten. Los van wiens waarheid dan ook. Gewoon op basis van feiten.
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 mei 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Hahahaha Tony Espagnol en dan op de bank ...tppertje toppertje neem ook die vader van je mee kan die op je auto,passen.

Lul
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 18:20 schreef piet de paler het volgende:
Hahahaha Tony Espagnol en dan op de bank ...tppertje toppertje neem ook die vader van je mee kan die op je auto,passen.

Lul
Tonny is financieel onafhankelijk Piet!
Zijn vader ook ondertussen ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2016 - 19:11   quote  deeplink  
En dat doet ie goed voor zichzelf..
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 mei 2016 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 18:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tonny is financieel onafhankelijk Piet!
Zijn vader ook ondertussen ;)
Ik ook en dan zonder vader
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2016 - 19:16   quote  deeplink  
Haha maar jij bent geen 21 meer Pierre..
VVout
 VVout - maandag 23 mei 2016 - 19:17   quote  deeplink  
Kan ie lekker tegen Guidetti gaan ballen, FTID; :)
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 mei 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:
Haha maar jij bent geen 21 meer Pierre..
Dat klopt maar tevreden en gelukkig
ar
 ar - maandag 23 mei 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 19:17 schreef VVout het volgende:
Kan ie lekker tegen Guidetti gaan ballen, FTID; :)
Over Guidetti gesproken. .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 mei 2016 - 19:24   quote  deeplink  
😃
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:
Sorry, ik had je antwoord niet eerder gezien.

[..]

Ik zeg ook niet dat het altijd fout gaat ik zeg dat het teveel fout gaat. Het aantrekken van Koeman was bijvoorbeeld een geweldige beslissing.

Bij Feyenoord vertrekken veel spelers op jonge leeftijd, veel meer dan bij andere clubs. Deels komt dit omdat Feyenoord een salarisplafond heeft, deels komt dit omdat Feyenoord geen plan heeft om hoger op te komen. Dit geldt voor de spelers individueel en voor de club.
Er zijn spelers genoeg op te noemen die weggaan of niet komen omdat er geen plan is om deze spelers op een hoger niveau te tillen. In andere posts heb ik al een lijstje met namen genoemd. Als je wilt zoek ik dat lijstje voor je op. Als zo veel spelers onafhankelijk van elkaar hetzelfde zeggen, moet er toch een kern van waarheid inzitten. Zeker ook omdat je dergelijke berichten nooit bij P$V en 020 hoort, dus het is in mijn ogen geen tactiek van de makelaars.

Een grote fout van van geel is dat het gat tussen de jeugdopleiding en het eerste elftal te groot is. Dit gat kan worden gedicht door deel te nemen aan de voetbalpiramide of aan de Jupiler league. Als we in de jupliler league hadden gespeeld dan was Achabar mogelijk gebleven. Jari Schuurman heeft ook al te kennen gegeven dat hij volgend jaar aan spelen toe wil komen. Als we een elftal hadden in de piramide of jupiler league dan was dat geen probleem geweest. Dat het gat tussen opleidingen en eerste te groot is, is een verantwoordelijkheid van van geel en hem dus aan te rekenen. Van geel gooit het op financiën, terwijl er wel geld is om in twee jaar ZES middenvelders te contacteren (ik noem dit weer omdat dit voor mijn pure kapitaalvernietiging is), of spelers als manu en Kazim te contracteren. Hier heeft van geel duidelijk, voor mij in ieder geval, verkeerde keuzes gemaakt.

De trainers (Koeman, Rutten en Gio) hebben aangegeven dat er geen topsport klimaat is bij Feyenoord. Ook hiervoor is van geel verantwoordelijk en hem dus aan te rekenen. Als ik naar zijn aankopen kijk, als ik kijk naar het gat tussen de jeugdopleiding en het eerste dan denk ik dat het klopt dat er geen topsport klimaat heerst.
Het zou best kunnen dat er een kern van waarheid in zit, maar er zijn altijd meer factoren. Dat er bij Feyenoord jonge spelers misschien eerder vertrekken heeft misschien ook te maken met het sportieve aspect. waarom zouden spelers na een aantal seizoenen nog eens 3 jaar in het eerste van Feyenoord blijven spelen? Want laten we eerlijk wezen, hoe pijnlijk ik het ook vind, de kans dat je bij Feyenoord als kampioen of met CL-ervaring kunt vertrekken is helaas niet bijzonder groot tegenwoordig..

Wat betreft je verhaal over de jeugdopleiding; ik ben het met je eens dat een team in de JL ideaal zou zijn met betrekking tot ontwikkeling. Van Geel heeft het inderdaad over financiën en in deze kan ik hem goed volgen. Hij spreekt immers over eisen van de KNVB die verbonden zijn aan deelname in de JL. Daarvoor moet je weet ik hoeveel contractspelers hebben, wat gewoon geld kost. En wie weet wat voor eisen er nog meer zijn. Dat Feyenoord dat geld nu niet heeft, durf ik niet te zeggen, maar toen ajax en psv instapten, zat Feyenoord nog moeilijk met geld en was dat geen optie. Persoonlijk vind ik dat een heel geloofwaardig verhaal gezien de financiële malaise van toen. Op dit moment is deelname aan de JL niet meer zo makkelijk te realiseren en geloof ik ook niet dat de KNVB happig is op directe deelname van nog meer jeugdteams. Wel is de voetbalpiramide mogelijk, maar dat ziet Feyenoord blijkbaar niet zitten. Daar wil ik met niet al te ver over uitlaten, omdat ik zo eerlijk moet zijn dat ik niet alle kennis heb op het punt van de voetbalpiramide en het standpunt van Feyenoord daarin. Je verhaal om het allemaal op van Geel te betrekken vind ik te kort door de bocht. Zulke beslissingen neemt een TD niet alleen, maar zal altijd in overleg gaan met de gehele directie en wellicht zelfs de RvC nog. Een TD gaat niet in zijn eentje beslissen over deelname van jeugdteams aan een JL of niet.

Wat betreft je verhaal over zes middenvelders, wil ik allereerst opmerken dat ik er maar 5 tel, te weten: Gustafson, Vejinovic, Toornstra, El Ahmadi en Tapia. Wellicht dat jouw nummer 6 van der Heijden is, maar die is in eerste instantie gehaald voor centraal achterin, zoals hij bij Vitesse ook speelde. Als je vervolgens bedenkt dat Vejinovic als opvolger van Clasie is gehaald en nagenoeg iedereen zijn komst met gejuicht begroette, lijkt met dat geen verkeerde aankoop. Zoals eerder gezegd was Toornstra een uitblinker bij Utrecht, die ook bij ons geweldig begon. Gustafson is een talent en ook met het oog op de toekomst. El Ahmadi heeft het goed gedaan bij ons en geweldig gespeeld met Clasie. Bovendien één van de weinige ervaren mannen op het middenveld. Tapia was deze winter met het oog op komend seizoen. En laten we eerlijke wezen; als je nu hier kijkt: https://www.feyenoord.nl/feyenoord-1/selectie
Dan zie je dat we komend seizoen maar 6 middenvelders hebben: de genoemde 5 en Schuurman. Want Nieuwkoop is tegenwoordig (reserve)rechtsback. Dus dat is niet eens een heel gek aantal. En als Feyenoord geld stopt in een team voor de JL, maar vervolgens geen volwaardige selectie heeft, loopt iedereen te klagen. Zo gek is deze keuze dus ook weer niet.

Wat Koeman en consorten aangeven, geloof ik. Maar hierin denk ik ook dat men daarmee bezig is, maar een nieuw trainingscomplex/jeugdcomplex hangt ook samen met de nieuwe Kuip. En dat kan je dan weer niet op het conto van Martin van Geel schuiven, dat zou dan weer Gudde zijn.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Een stap opzij doe je vrijwillig. Als het niet vrijwillig is dan wordt je opzij gezet.
Ik heb al aangegeven waarom ik denk dat het bewust is gebeurd. Van geel had er geen baat bij dat de contractverlenging zou slagen. Gezien zijn problemen met de RVC, zou het niet positief voor hem zijn als het Gio zou lukken dat wat hem in anderhalf jaar niet is gelukt.
Oké, wellicht is hij opzij gezet. Vrijwillig of opzij gezet, het maakt me voor jouw punt dat hij er baat bij had niet veel uit. Ik heb al eerder kort gezegd waarom ik daar niet in geloof,m maar bij deze nogmaals:
Volgens mij had van Geel geen enkele reden om de deal te laten mislukken. Ondanks dat een TD op meer punten wordt beoordeeld, zal hij toch altijd alle negatieve punten proberen te vermijden. Daarbij is het niet verlengen met een speler als Vilhena er eentje van. Nu dit niet gelukt is, zal hij eerder daar last van hebben dan wanneer het uiteindelijk in orde was gekomen. Maar ook hier geldt, zonder de ins en outs van het verhaal, kun je eigenlijk geen oordeel vellen. We weten nu eenmaal niet exact hoe het salarishuis in elkaar zit en wat er over en weer gevraagd en geboden is.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Ik maak het mezelf makkelijk, Ik zal twee oude posts van mezelf quoten:
Om het mezelf makkelijk te maken zal ik er een aantal uitpikken, bovendien heb ik een deel al behandeld in mijn vorige post.

Graafland: was natuurlijk ook geen eerste doelman, maar ervaren derde doelman die in principe nooit aan spelen zou toekomen. Je kunt nu eenmaal niet drie topkeepers hebben, hebben psv en ajax ook niet.
Immers: valt over te twisten, maar heeft altijd zijn werk gedaan en nu nog wat opgeleverd. Koeman stelde hem altijd op en was zeer tevreden over hem. Ook Fred Rutten stelde hem uiteindelijk toch steeds weer op. Of zouden die het allebei verkeerd zien?
Vormer: Basisspeler bij Bruggen en die zijn kampioen. Is zelfs al eens aanvoerder geweest. Vormer was een meer dan prima speler voor Feyenoord, maar had de pech Clasie voor zich te hebben die nog een stuk beter was.
Te Vrede: inderdaad een misser, maar ging volgens mij in samenspraak met Koeman, die er wel potentie in zag.
Mathijsen: heeft het de eerste jaren prima gedaan als ervaren man achterin. Je kunt ook niet met alleen jonge spelers gaan spelen, dat gaat altijd mis. Misschien geen topspeler, maar ook zeker geen absolute misser van onze TD.
El Ahmadi: overbodig? een goede middenvelder die ervaring meebrengt en heel het seizoen met Clasie de baas was op het middenveld. Inderdaad een slechte zet... en dan zijn verhuurperiode erbij halen? Dat was in een andere tijd met foute keuzes, zoals Meeuwis halen. Volgens mij toen nog onder Beenhakker. Onder Koeman en van Geel bloeide hij op en werd hij onbetwiste basisspeler alvorens naar aston villa te gaan.
Vermeer: Keeper bij Oranje, ervaring en betrouwbaar gebleken afgelopen seizoen. Is gewoon een goede doelman en beter dan Mulder. Statistieken zeggen niet alles, moet je nooit blind op varen. En je in deze ook niet laten leiden door gevoelens over zijn oude club. Vermeer is inmiddels gewoon Feyenoorder en wordt volgens mij alom gewaardeerd als keeper.

Verder kun je mijn vorige post lezen voor het gros van de andere spelers.

Wat betreft je verhaal over Rutten: er waren toen niet heel veel andere opties beschikbaar. Toen van Geel wilde verlengen stonden we er niet zo slecht voor, want dat was rond de winterstop al. Bovendien speelden we het beste veldspel in jaren. Op dat moment was ik ook tevreden over Rutten, ik miste slechts een goede spits. Later ging het fout en kan je zeggen dat hij hem niet had moeten aanstellen omdat het altijd zo gaat bij Rutten. Maar die poging tot verlengen was toen uitermate logisch. En zijn aanstelling geen goede zet misschien, maar gezien de alternatieven ook weer niet een hele gekke keus.
Dat van Geel het elftal laat op orde had, ben ik met je eens, maar dat heeft ook te maken met wachten op goedkope alternatieven op het moment dat je nagenoeg geen geld hebt. Over die gecommuniceerde doelstelling ben ik het met je eens (kijk, zelfs dat komt nog voor).
Over Kazim, Wilkshire, Boulahrouz, zie mijn vorige post. Manu presteerde goed onder Rutten, zijn verlenging was een logisch gevolg. Bovendien is hij nu niet gratis de deur uitgelopen, maar verkocht.

Die keeper was gezien de kwaliteiten van Mulder een goede zet. Zelfs bijzonder knap om een dergelijke doelman op te kunnen pikken voor slechts een miljoen.
Het scoutingsapparaat functioneert inderdaad niet goed, maar dat is al jaren zo. Gaan we de vorige directie ook nog de schuld geven daarvoor of is het enkel van Geel?

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Pellè reken ik niet mee, Pellè is binnengekomen dankzij Koeman, dit verhaal is bekend. Mijn punt is dat Feyenoord onder van geel steeds zwakker wordt. Alle spelers die zijn gekomen als vervangers voor eigen jeugd zijn slechter. Of het nu Toornstra, Basacikoglu, Tapia, Jan-Arie of Kramer is, ze zijn slechter dan wat is vertrokken. Er zijn geruchten dat Kuijt naar Amerika kan. Ik houd mijn hart vast als dat gebeurt want van geel heeft bewezen geen goede vervangers aan te kunnen trekken.
Op die manier kun je alles afschuiven. Scouten doe je dan nooit alleen. Missers moet je dan ook voor een deel op het conto van de trainer zetten in dat geval. Bovendien heeft van Geel Pellè wel definitief weten over te nemen van Parma. Voor een prima prijs en daarna dikke winst gemaakt. Dat de vervangers zwakker zijn, is vrij logisch. Kijk naar een Martins Indi, Clasie en De Vrij. Alledrie goed gespeeld op het WK, international van de nr 3 van de wereld. Zulke spelers haal je niet voor 2 of 3 miljoen op. En geld voor een investering van 6 miljoen was er, zeker op dat moment niet. De beste verdediger van het WK (de Vrij) vervang je als Feyenoord (maar ook een ajax of psv lukt dat niet) niet voor een gelijkwaardige speler. Pellè is een topspeler. De beste speler uit de eredivisie toen. Die vervang je ook niet voor een paar miljoen. Wordt wakker, zulke spelers kunnen wij niet zomaar terughalen. Je hebt niet altijd zo'n voltreffer als Pellè of Guidetti. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik alle transfers van de TD top vind, maar dat we zwakker worden is logisch. En Kuyt blijft gewoon, die gaat volgende week verlengen, let maar op.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Er zaten veel te veel missers tussen. De enige spelers die Feyenoord vooruit (hadden) kunnen helpen waren Guidetti, Pellè en bijvoorbeeld Ziyech. Als je weinig geld hebt moet je voorzichtig zijn en moet je zekerheidjes (voor zover dat kan) aantrekken en geen spelers waar twijfels over zijn. Dus geen ZES middenvelders in twee seizoenen die geen directe versterking zijn. Ik weet het daar zijn ze weer, maar het feit dat hij in twee seizoenen ZES middenvelders koopt (je kan er drie, misschien vier opstellen), is voor mijn zon teken voor zijn incompetentie, zon teken voor geld verspillen. Was het niet slimmer geweest om vol voor Ziyech te gaan? Had hij in het seizoen 2015/2015 El Ahmadi en Ziyech gehaald dan waren we nu veel verder geweest.
Er zaten een aantal missers tussen, ja, maar er zijn ook spelers die niet brengen wat we dachten. Dat is ook een beetje pech. Verder kun je met weinig geld nu eenmaal weinig tot geen topspelers aantrekken. En Ziyech...moet ik het daar weer over hebben? Daar zijn meer dingen fout gegaan. Van Geel deed het niet handig, maar Rutten ook niet, want die had ook kunnen vertellen dat hij op '10' mocht spelen. Buiten dat had Twente hem natuurlijk nooit mogen halen, blijkt nu en had hij gewoon bij ons gespeeld anders. Maar wederom is dit niet alleen de schuld van Martin van Geel, hoewel hij hier ook zeker fouten zal hebben gemaakt. En Toornstra kwam omdat Ziyech een andere keus maakte. Vejinovic als vervanger van Clasie, die bovendien gewoon een goede speler was bij Vitesse. Dus dan heb je al twee van de 6 (naar mijn idee 5) verklaard. En had hij El Ahmadi en Ziyech moeten halen? Daarnet quote je nog jezelf dat El Ahmadi een overbodige aankoop was? Wat is het nu?

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Gudde is verantwoordelijk voor het financieel beleid, van geel is verantwoordelijke voor het technisch beleid. Van geel kan meepraten, meedenken over het financieel beleid, maar hij mag niet meebeslissen. Hij krijgt een zak geld van Gudde en daar moet hij het meedoen.

Als je talenten heb die het Nederlandse elftal halen en die niet te duur zijn voor internationale begrippen dan komen de clubs vanzelf. Dus dat van geel goede en goedkope (internationaal gezien) spelers heeft kunnen verkopen, is niet zo heel geweldig.
Prima als je het op deze manier wil stellen, maar naar mijn idee werkt het niet zo zwart-wit. Hoe dan ook, als ik jouw stelling volg, dan moeten we dus het technisch beleid, waaronder aan en verkopen aan van Geel toerekenen. Dan is het naar mijn idee heel krom om dan vervolgens de verkopen niet mee te tellen, omdat dit zo makkelijk is. Als dat al zo is, is dat nog altijd onderdeel van zijn takenpakket en komt dat dus op zijn conto. Buiten dat kreeg van Geel helemaal geen zak geld van Gudde, de meeste jaren kreeg hij een lege zak en moest hij zonder geld zijn aankopen doen. En dat ging dus vrij aardig, volgens mij. Dat er dan wat missers tussen zaten, is toch niet zo gek?

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:
Mijn probleem, zoals ik hiervoor al heb gezegd, is dat ze allemaal te vroeg vertrekken. Bij P$V en 020 zie je dat veel minder. Ik denk dat het komt dat er 1) geen topsportklimaat heerst en 2) van geel onvoldoende ambitie uitstraalt dat Feyenoord ooit een topclub wordt.
Dat er geen topsportklimaat is, kan ik zeker inkomen. Dat is echter niet alleen de taak van de TD. Daar komen namelijk ook faciliteiten bij kijken die regelt een TD niet alleen. Daar is de gehele directie verantwoordelijk voor. Dat spelers te vroeg vertrekken komt vaak voor. Ook jeugdspelers van psv en ajax worden weggeplukt. En Wijnaldum en Fer vertrokken onder meer wegens gebrek aan sportieve mogelijkheden in de financieel zware tijd. Boëtius presteerde niet goed en wilde veel geld, wat hij dus niet kreeg. En Clasie, Martins Indi en de Vrij vertrokken na een goed WK naar buitenlandse subtoppers. Geen gekke keuze gezien hoe lang ze al in het eerste speelden. Of verwacht jij dat ze nog 3 jaar langer blijven? Dat van Geel niet voldoende ambitie uitstraalt, ben ik ook niet geheel met je eens. Sterker nog, hij wilde zelfs kampioen worden met een selectie die echt niet zo goed was. En ik hoor hem meermaals zeggen dat hij het gat wil verkleinen, maar ik geloof ook dat dit moeizaam is gezien de financiële verschillen, ook met de CL-inkomsten die wij missen. En gokken met geld moeten we niet doen, we weten allemaal wat daarvan kan komen.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Ik vind Botteghin een middelmatige speler, een speler die jezelf moet kunnen opleiden. Ik denk dat ik niet de enige ben. De reden dat ik dat denk is dat zijn transfersom, zeker internationaal, een lachertje was. Of alle Duitse, Engelse, Italiaanse scouts hebben zitten slapen.
Botteghin is voetballend niet goed, nee, maar verdedigend één van de sterkste van de competitie. Ja, zo'n speler kun je vaak zelf opleiden. Over het algemeen kunnen we dat nog beter, zie Kongolo, de Vrij etc. Maar soms heb je een mindere lichting in je jeugdopleiding. Je kunt niet altijd zo'n verdediger of speler opleiden. Soms heb je gewoon één of twee mindere lichtingen en dan heb je anders een gat in je selectie. Dus vul je dat van buitenaf aan, in dit geval met Botteghin. Dat zijn transfersom niet hoog was, is alleen maar fijn, want anders konden we hem niet betalen. En als alle Engelse, Duitse en Italiaanse scouts hem hadden getipt aan hun club, was hij ook onhaalbaar. We kunnen nu eenmaal geen absolute toppers halen, daar is in Nederland geen geld voor. En nogmaals, een verdediger moet vooral kunnen verdedigen. En dat kan Botteghin wel.

quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 14:11 schreef John1 het volgende:

Je schrijft blijkbaar, ik denk dat je schijnbaar bedoelt, want ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zoiets heb gezegd.
Ik leidde dat af uit het feit dat jij de aankoop van Botteghin niet nodig vond. En omdat er binnen de opleiding geen volwaardige verdediger beschikbaar was, begin je dan het seizoen met slechts twee centrale verdedigers: Kongolo en van Beek. En op de bank heb je dan niemand. Leek mij niet echt de bedoeling.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 20:26   quote  deeplink  
Pfff, wel vermoeiend om zo'n lap tekst te schrijven iedere keer. Excuus ook alvast aan iedereen die het gaat lezen; het is weer veel meer dan ik had gedacht..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:26 schreef feyenoord!!! het volgende:
Pfff, wel vermoeiend om zo'n lap tekst te schrijven iedere keer. Excuus ook alvast aan iedereen die het gaat lezen; het is weer veel meer dan ik had gedacht..
Excuus????
Rot je nou snel effe op!
Je schrijft precies wat ik denk, de nuance die broodnodig is. Oorzaak en gevolg, meerdere kanten aan een actie, etc etc.

feyenoord!!! Een enorm compliment voor het meer dan gedegen stuk.
Ik ben er te lui voor geweest, jij schrijft het.

Overbodig te zeggen. Helemaal eens en stuk voor srtuk aannemelijke verklaringen.

OVATIE!!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Excuus????
Rot je nou snel effe op!
Je schrijft precies wat ik denk, de nuance die broodnodig is. Oorzaak en gevolg, meerdere kanten aan een actie, etc etc.

feyenoord!!! Een enorm compliment voor het meer dan gedegen stuk.
Ik ben er te lui voor geweest, jij schrijft het.

Overbodig te zeggen. Helemaal eens en stuk voor srtuk aannemelijke verklaringen.

OVATIE!!!
Hahaha, ik vind dit stuk van jou anders zeker net zo mooi ;)

Maar vandaag schrijf ik niet veel meer, het kost nogal wat tijd om dit zo neer te zetten, haha. Ik zou eigenlijk journalist moeten worden, is die VI of de krant zo gevuld, haha
tomson
 tomson - maandag 23 mei 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:26 schreef feyenoord!!! het volgende:
Pfff, wel vermoeiend om zo'n lap tekst te schrijven iedere keer. Excuus ook alvast aan iedereen die het gaat lezen; het is weer veel meer dan ik had gedacht..
😊 Bewaar m nog effe... maar bedankt voor de moeite. Je krijgt t niet kado 😉
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 20:53   quote  deeplink  
Voel je vooral niet verplicht het vandaag te lezen. Het is ook nogal een uitgebreid stuk geworden. En dit schrijf je inderdaad niet in 5 minuutjes. Dat schrijven gaat me op zich wel prima af, maar zo'n stuk tekst kost gewoon tijd. En iedereen mag zelf natuurlijk kiezen het wel of niet te lezen.
tomson
 tomson - maandag 23 mei 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:53 schreef feyenoord!!! het volgende:
Voel je vooral niet verplicht het vandaag te lezen. Het is ook nogal een uitgebreid stuk geworden. En dit schrijf je inderdaad niet in 5 minuutjes. Dat schrijven gaat me op zich wel prima af, maar zo'n stuk tekst kost gewoon tijd. En iedereen mag zelf natuurlijk kiezen het wel of niet te lezen.
Nu op de telefoon bezig en begin met de jaren een beetje kippig te worden hahaha
Doen we later vanavond effe op een ander medium. ..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 23 mei 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:59 schreef tomson het volgende:

[..]

Nu op de telefoon bezig en begin met de jaren een beetje kippig te worden hahaha
Doen we later vanavond effe op een ander medium. ..
Haha, snap ik. Op de telefoon lees ik zelf ook liever een grote lappen tekst. Op tablet of pc een stuk beter te doen.
JanM
 JanM - maandag 23 mei 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Excuus????
Rot je nou snel effe op!
Je schrijft precies wat ik denk, de nuance die broodnodig is. Oorzaak en gevolg, meerdere kanten aan een actie, etc etc.

feyenoord!!! Een enorm compliment voor het meer dan gedegen stuk.
Ik ben er te lui voor geweest, jij schrijft het.

Overbodig te zeggen. Helemaal eens en stuk voor srtuk aannemelijke verklaringen.

OVATIE!!!
+1908! Ben er zelf niet te lui voor maar heb er gewoon de kracht niet meer voor met al die azijnpissers hier op het forum. heeft me enkele weken helemaal weggehouden hier, maar dat is nou ook weer niet de bedoeling. Fijn dat er dan anderen opstaan die tegengas geven! Mijn complimenten en dank!
ar
 ar - maandag 23 mei 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Ik ben alleen maar aan het slepen idd..
Netjes geformuleerd, ook gewoon op een normale manier.
ar
 ar - maandag 23 mei 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Maar ja, wees eerlijk, normaal gesproken ga je niet de tijd nemen om zo, n lap neer te zetten.
Al zou ik uren bezig zijn om de juiste woorden te vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 21:45 schreef JanM het volgende:

[..]

+1908! Ben er zelf niet te lui voor maar heb er gewoon de kracht niet meer voor met al die azijnpissers hier op het forum. heeft me enkele weken helemaal weggehouden hier, maar dat is nou ook weer niet de bedoeling. Fijn dat er dan anderen opstaan die tegengas geven! Mijn complimenten en dank!
Hij schrijft hetzelfde als John 1 ,alleen genuanceerder.
Beetje met maar en als ,en draaien enzo.

Maar ook van mij de complimenten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:
Haha maar jij bent geen 21 meer Pierre..
Oh nou dat zou je niet zeggen ..
22 dan ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 22:14   quote  deeplink  
De kort en bondige schermutselingen horen er ook bij.
Dan wel eens lekker als er iemand een uitgebreid licht laat schijnen over de nabije historie.
Los van of je het er mee eens bent of niet.
moa
 moa - maandag 23 mei 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 17:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooi he verschillende meningen.
Vind Karsdorp overigens beter dan Janmaat.
Ja zonder die verschillende meningen hebben we hier geen forum,
moa
 moa - maandag 23 mei 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 18:05 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is ook zo. Krijg alleen een beetje de schijt van die zwartmakerij op basis van valse argumenten. Los van wiens waarheid dan ook. Gewoon op basis van feiten.
Dat dus, het lijkt hier af en toe wel zo'n eng conspiracy clubje te worden zodra het om Gudde en van Geel gaat. Iemand die nog wil beweren dat van Geel buitenaards is of dat hij betrokken was bij 911? Want dan is de cirkel ook maar rond.
moa
 moa - maandag 23 mei 2016 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 20:26 schreef feyenoord!!! het volgende:
Pfff, wel vermoeiend om zo'n lap tekst te schrijven iedere keer. Excuus ook alvast aan iedereen die het gaat lezen; het is weer veel meer dan ik had gedacht..
Absoluut niet, geen excuses verschuldigd, dankzij jou hoeven wij het niet te schrijven en kunnen we het onder het genot van een pilsje eens rustig doornemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 22:25 schreef moa het volgende:

[..]

Ja zonder die verschillende meningen hebben we hier geen forum,
Precies! Een kwestie van accepteren he ;)
van geil
 van geil - maandag 23 mei 2016 - 23:21   quote  deeplink  
Allemaal rukkers hier.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2016 - 23:48   quote  deeplink  
Ben je in ieder geval niet alleen, geile.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 mei 2016 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oh nou dat zou je niet zeggen ..
22 dan ?
Volgens mij 60+..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 mei 2016 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 22:30 schreef moa het volgende:

[..]

Absoluut niet, geen excuses verschuldigd, dankzij jou hoeven wij het niet te schrijven en kunnen we het onder het genot van een pilsje eens rustig doornemen.
+1908..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 mei 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2016 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij schrijft hetzelfde als John 1 ,alleen genuanceerder.
Beetje met maar en als ,en draaien enzo.

Maar ook van mij de complimenten
Eigenlijk hoop ik toch dat het niet hetzelfde is, want anders had ik niet zo'n lap tekst hoeven schrijven..

Maar zonder gekheid, ik heb inderdaad geprobeerd het verhaal te nuanceren en de andere kant ook te belichten. Ik wil ook niet alleen maar voor van Geel pleiten, ik ben ook niet 100% voor hem, maar vind dat er vaak te negatief over wordt gedaan. Dus probeer ik ook de andere kant te belichten hoe ik erin sta.

Het doet me sowieso goed om alle reacties hier te lezen, daar word ik dan weer vrolijk van. Dank voor alle complimenten, ik heb het stuk verder met plezier geschreven. Verder is iedereen natuurlijk vrij er zijn/haar eigen mening over te vormen. Dat is alleen maar goed en kan weer mooie discussies opleveren. En ik ben zeer benieuwd naar wat er deze zomer allemaal nog gaat gebeuren bij onze club. Ik zit nu al elke dag te checken of er transfernieuws is, haha
John1
 John1 - dinsdag 24 mei 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 10:34 schreef feyenoord!!! het volgende:

Ik lees je post nu pas. Bedankt voor je uitgebreide en verhelderende reactie. Het is verfrissend en wat anders dan allerlei bagger over je uitgestort krijgen omdat je een andere mening verkondigt dan sommigen hier hebben.

Op basis van jouw post kom ik tot de conclusie dat jij vindt dat van geel nog niet over zijn houdbaarheidsdatum is. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees het ergste. Aan het begin van vorig seizoen schreef ik:
quote:
Ik weet het, fouten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Deze man heeft echter zoveel fouten gemaakt en hij leert zo weinig van zijn fouten dat Feyenoord moet vrezen voor de toekomst. Moet deze man een evenwichtige selectie voor 2015/2016 neerzetten?
Helaas is mijn vrees werkelijkheid geworden.

Ik vond dat hij verleden jaar al over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik denk gezien zijn historie dat het seizoen 2016/2017 niet veel beter wordt. Ik schreef al eerder, ik houd mijn hart vast als Kuijt vertrekt, ik zie van geel niet in staat om bij het vertrek van Kuijt een elftal neer te zetten dat in de top van de competitie mee kan spelen. Zeker ook niet omdat de vrienden van Feyenoord die nog wel eens een speler wilden financieren inmiddels ook al genoeg van van geel hebben. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar in mijn ogen is van geel niet de man om ons naar een volgend niveau te brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2016 door John1 --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 mei 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 11:10 schreef John1 het volgende:

[..]

Ik lees je post nu pas. Bedankt voor je uitgebreide en verhelderende reactie. Het is verfrissend en wat anders dan allerlei bagger over je uitgestort krijgen omdat je een andere mening verkondigt dan sommigen hier hebben.

Op basis van jouw post kom ik tot de conclusie dat jij vindt dat van geel nog niet over zijn houdbaarheidsdatum is. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees het ergste. Aan het begin van vorig seizoen schreef ik:
[..]

Helaas is mijn vrees werkelijkheid geworden.

Ik vond dat hij verleden jaar al over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik denk gezien zijn historie dat het seizoen 2016/2017 niet veel beter wordt. Ik schreef al eerder, ik houd mijn hart vast als Kuijt vertrekt, ik zie van geel niet in staat om bij het vertrek van Kuijt een elftal neer te zetten dat in de top van de competitie mee kan spelen. Zeker ook niet omdat de vrienden van Feyenoord die nog wel eens een speler wilden financieren inmiddels ook al genoeg van van geel hebben. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar in mijn ogen is van geel niet de man om ons naar een volgend niveau te brengen.
Dat je de post vanochtend leest, vind ik allesbehalve laat trouwens. Dus wat dat betreft geen enkel probleem. En uiteraard moeten we gewoon kunnen discussiëren op normale wijze ondanks dat we hierin duidelijk van mening verschillen. Van de onderbouwing van elkander kan je alleen maar wijzer worden en je eigen standpunt nader overwegen.

Ik vond dat vorig seizoen zeker nog niet, maar daarbij weeg ik veel factoren mee, zoals ik al eerder heb geschreven. Bij mij weegt daar ook het financiële aspect nog aan mee, zeker ook gezien zijn prestaties in de tijd dat er geen geld was. Maar hier zullen we maar niet nogmaals uitgebreid op ingaan, dat is nu wel uitgebreid uiteengezet.

De transfers van vorig seizoen vond ik nagenoeg allemaal logisch en ik had ook verwacht dat het beter zou gaan met deze selectie. Voor deze zomer moet er een nieuwe spits bijkomen en ook minimaal 1 vleugelspeler. Alles in overweging genomen, geef ik van Geel deze zomer nog een kans. Daarbij zeg ik niet dat ik 100% pro van Geel ben, want ook bij mij begint zijn houdbaarheid af te nemen. Ik zie ook wel dat hij fouten maakt, maar vind de balans per saldo nog in de plus uitslaan. Maar deze zomer zal hij moeten presteren. Overigens, wat je zegt over een selectie zonder Kuyt, daarover hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat hij niet gaat verlengen. Hij heeft nog geen zin om te stoppen en is niet voor niets naar Nederland gekomen. Die wil zijn kinderen ook gewoon hier laten opgroeien. Maar ik ben ook zeker heel benieuwd naar hoe de selectie eruit gaat zien. Maar ik houd er wel vertrouwen in. Ik hoop ook dat Gio, de staf en de selectie hebben geleerd van de slechte reeks van afgelopen seizoen. Als je die eruit kunt halen komend jaar, dan ga je in elk geval al heel lang meedoen om de titel. En wie weet wat er mogelijk is met een paar leuke transfers.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 mei 2016 - 11:50   quote  deeplink  
Een ander dan Van Geel had er niet meer van kunnen maken als je de beschikbare middelen in ogenschouw neemt. Loyaliteit is ook een ding dus ik vind dat hij zich in het komende raam mag bewijzen. Niet meer dan normaal en fatsoenlijk als je het mij vraagt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 mei 2016 - 11:51   quote  deeplink  
Ben ik met je eens. Het wordt een heel belangrijke zomer, zowel voor Feyenoord als van Geel zelf.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 mei 2016 - 11:54   quote  deeplink  
Ik ben overigens nog steeds van mening dat het zeer lastig gaat zijn om spelers van niveau naar Nederland te halen. Onze competitie is oninteressant voor het overgrote deel en betalen doen ze hier ook niet voldoende. Tegelijkertijd ligt daar natuurlijk de uitdaging.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 mei 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Daar heb je inderdaad gelijk in, denk ik. De goede spelers verkassen niet zomaar hierheen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 mei 2016 - 13:01   quote  deeplink  
Word niks .
Haal nou eens spelers die in je systeem passen.
Ontbrekende schakels en geen spelers voor de toekomst.
Wat heb je voor speler nodig om zijn fiasco's Tapia en Vejinovic te laten renderen?
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 mei 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Lijkt mij een beetje voorbarig wat Tapia betreft....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Qua Vejinovic ook hoor.
Die twee kunnen wel een bal trappen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 24 mei 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Word niks .
Haal nou eens spelers die in je systeem passen.
Ontbrekende schakels en geen spelers voor de toekomst.
Wat heb je voor speler nodig om zijn fiasco's Tapia en Vejinovic te laten renderen?
Tapia heb ik nog nauwelijks in actie gezien bij Feyenoord. Vejinovic zal dit jaar weer zijn kansen krijgen, zit meer in dan er afgelopen jaar uitkwam. Hij zou samen met El Ahmadi het middenveld moeten vormgeven. Eigenlijk vind ik dat het middenveld sinds het vertrek van Clasie nooit echt goed is geweest. Je mist gewoon een speler met dat gif, die een bal kan afpakken en daarnaast het vermogen heeft het spel te verdelen. El Ahmadi kan een bal afpakken, maar heeft niet de dieptepasses van Clasie. Vejinovic wel, maar heeft niet dat gif en het vermogen van een balafpakker. Wat dat betreft zouden Vejinovic en El Ahmadi elkaar moeten kunnen aanvullen...maar dat is natuurlijk slechts de theorie.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 mei 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2016 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:
Qua Vejinovic ook hoor.
Die twee kunnen wel een bal trappen.
Vejinovic was weinig overtuigend.... minder dan dat zelf als je het mij vraagt....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0979440