|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop dat voor z, n kapper! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat ie voor 7 ton elders? Had meer bij Feyenoord kunnen krijgen. Goed bezig, Tonny. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Club liefde... Uit het oog en ook uit het hart Succes bij Chievo |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Goed plan van Inter: 5 jaar voor een prikkie en meteen verhuren. Goed gedaan man hahaha. En zo lekker dicht bij zijn zieke moeder ook, of gaat ie die soms meenemen naar Italië? Vraag ik me gewoon af, zonder daarbij voorbij te gaan aan hoe vreselijk die ziekte van zijn moeder is overigens. Paardenlijdensweg hoeft dus NIET te reageren! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoop dat ie heel geluk wordr in Verona. Doei ! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Grappig, blijkbaar gaat het dus niet om het geld...Je kan het dus ook omdraaien...als Feyenoord (v Geel)7T wat eerder had geboden in de onderhandeling, had je een goede middenvelder uit de eigen jeugd gehad met een transferwaarde van minimaal 5M. Nu moeten we weer kijken naar mogelijk duurdere oplossingen, waar je weer van moet afvragen wie je in huis haalt...Even ter vergelijking..Nelom pakt 5,5T... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of die bedragen die er staan zijn gewoon onzin. Dat kan natuurlijk ook gewoon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En waarom zou die 800.000 dan wel de waarheid zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niets is een feit. Laat staan waarheid. Sartre. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben ruimgevend. Mijn vrouw heeft er vrede mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Carrière nu al naar de kloten..nog geen bal geraakt daar haha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 20:56 schreef CobusIII het volgende:Grappig, blijkbaar gaat het dus niet om het geld...Je kan het dus ook omdraaien...als Feyenoord (v Geel)7T wat eerder had geboden in de onderhandeling, had je een goede middenvelder uit de eigen jeugd gehad met een transferwaarde van minimaal 5M. Nu moeten we weer kijken naar mogelijk duurdere oplossingen, waar je weer van moet afvragen wie je in huis haalt...Even ter vergelijking..Nelom pakt 5,5T... 5.5 T voor Nelom is werkelijk weggegooid geld , is in mijn ogen nog geen 10 eurocent waard als voetballer! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Naar Inter blijkbaar en gelijk uitgeleend worden om degradatie voetbal te spelen!
Goeie stap Tony !!! Hersenloze geldwolf |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dan lijkt het me ook voorbarig om hem als geldwolf te bestempelen. Nu de puzzelstukjes langzamerhand in elkaar vallen, denk ik dat het meer om vertrouwen en waardering is gegaan, dan om alleen maar geld..Bij Inter kiest hij voor de weg van de geleidelijkheid, een gewenningsjaar om daarna bij Inter in te stromen. Het is in ieder geval een bewuste keuze, want het is van te voren zo besproken met Inter. We zullen zien of zijn keuze de juiste is... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor, is gewoon een geldwolf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Je weet natuurlijk nooit wat er van waar is. Evengoed is het onzin en wil en krijgt hij daar veel meer. Maar het kan ook waar zijn en dan is van Geel stom geweest. Tsja, je weet het niet. Blijven allemaal speculaties, toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, klopt, niemand hier weet het.
Maar doen alsof is dan wel weer grappig. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Haha, daar heb je dan wel weer gelijk in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voor mijzelf ben ik er wel uit hoe het gegaan is...ik denk dat het tussen van Geel en Vilhena is ontspoord en dat er een prestigestrijd is ontstaan. Het gevraagde salaris is nooit boven de 8T uitgekomen en ik denk dat Vilhena voor 7T had getekend als v Geel wat handiger had geopereerd..We zullen dat over een paar jaar wel te horen krijgen wat er is gebeurd... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dus op het checklijstje van van Geel is dat een minnetje wat mij betreft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat doe je graag? Of met benul? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gewoon om iets in stand te houden dat grotendeels berust op halve waarheden en aannames.
Altijd fijn om een zondebok te hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Oh zo...ja, dan met benul...Ik sta redelijk neutraal tov v Geel. Maakt mij niet uit of hij blijft of weggaat...Maar in de kwestie Vilhena schat ik in dat hij het niet handig heeft gespeeld. Lijkt mij een vrij normale opinie..net zoals jullie andersom redeneren. De vraag is dan wel waarom ik er op aangesproken word dat ik mijn mening op halve waarheden en aannames berust en jullie niet..Daar heb je de pot en de ketel weer..Bij jullie is Vilhena de zondebok.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 13:49 schreef CobusIII het volgende:Oh zo...ja, dan met benul...Ik sta redelijk neutraal tov v Geel. Maakt mij niet uit of hij blijft of weggaat...Maar in de kwestie Vilhena schat ik in dat hij het niet handig heeft gespeeld. Lijkt mij een vrij normale opinie..net zoals jullie andersom redeneren. De vraag is dan wel waarom ik er op aangesproken word dat ik mijn mening op halve waarheden en aannames berust en jullie niet..Daar heb je de pot en de ketel weer..Bij jullie is Vilhena de zondebok.. Eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 13:49 schreef CobusIII het volgende:Oh zo...ja, dan met benul...Ik sta redelijk neutraal tov v Geel. Maakt mij niet uit of hij blijft of weggaat...Maar in de kwestie Vilhena schat ik in dat hij het niet handig heeft gespeeld. Lijkt mij een vrij normale opinie..net zoals jullie andersom redeneren. De vraag is dan wel waarom ik er op aangesproken word dat ik mijn mening op halve waarheden en aannames berust en jullie niet..Daar heb je de pot en de ketel weer..Bij jullie is Vilhena de zondebok.. Niet ieder ziet dat degene die je weg wilt hebben óók goede zaken heeft gedaan. Neem Vilhena. Doe ook wel eens iets goed. Weggaan bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 13:49 schreef CobusIII het volgende:Oh zo...ja, dan met benul...Ik sta redelijk neutraal tov v Geel. Maakt mij niet uit of hij blijft of weggaat...Maar in de kwestie Vilhena schat ik in dat hij het niet handig heeft gespeeld. Lijkt mij een vrij normale opinie..net zoals jullie andersom redeneren. De vraag is dan wel waarom ik er op aangesproken word dat ik mijn mening op halve waarheden en aannames berust en jullie niet..Daar heb je de pot en de ketel weer..Bij jullie is Vilhena de zondebok.. Goede post Cobus. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 13:31 schreef Leon FR1908 het volgende:Beetje raar ..Vilhena gaat tussen de 6 en 7 ton per jaar verdienen bij Inter. Tekengeld van een 3 mln? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En gaat zijn moeder mee naar Italië? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat moet haast wel, anders heeft hij veel meer opties. 700.000 tot 750.000 euro per seizoen. Dit bedrag is exclusief enkele bonussen die in de verbintenis zullen worden opgenomen. Daar zal dan ook een dik tekengeld inzitten. Maar eerlijk gezegd geloof ik t niet zo.
Geloof jij dat er ook maar iemand bij Inter tussen de 7 a 7,5 ton gaat verdienen? Castaignos bijvoorbeeld nam zijn Inter salaris mee naar Twente. Dat was toen rond een miljoen. Denk je echt dat Monnie rond de 7 ton gaat zitten? En vervolgens afbraakvoetbal bij Chievo gaan spelen?
Geloof er niets van. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nee, natuurlijk niet. Hoort allemaal bij de rook die er zorgvuldig om deze jongen heen wordt geblazen om hem maar geen geldwolf te laten lijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was geen 7 ton, maar 7 clubs... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Feyenoord till I find a better deal! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat deze jongen zo word afgemaakt, zijn gewoon door beide partijen fouten gemaakt. Jammer dat Feyenoord pas op het laatst moment met zo\\\'n aanbieding komt..
Terwijl ze bij van Geel niet wisten hoe snel ze moesten opwaarderen, na de zogenaamde interesse van Vitesse.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 - 12:20 schreef MMM het volgende:Jammer dat deze jongen zo word afgemaakt, zijn gewoon door beide partijen fouten gemaakt. Jammer dat Feyenoord pas op het laatst moment met zo\\\\\\\'n aanbieding komt.. Terwijl ze bij van Geel niet wisten hoe snel ze moesten opwaarderen, na de zogenaamde interesse van Vitesse. Is wel ff een verschil hè of een postbode op het veld vertrekt of de beste TD sinds tijden ;-P |
|
|
|