|
|
FR-Henk
|
|
|
(goal.com) Vilhena is in het bezit van een contract dat eind deze maand afloopt. Derhalve kan de in Maassluis geboren middenvelder transfervrij vertrekken deze zomer. Volgens een van zijn vertegenwoordigers heeft hij de clubs voor het uitkiezen.
Volgens Yalcin Zöhre, die de 21-jarige Vilhena namens SBS Foot vertegenwoordigd, zijn er onderhandelingen gaande met zeven clubs. "We praten momenteel met Internazionale, Hamburger SV, Espanyol, Leicester, Porto, Marseille en Olympiakos", aldus Zöhre tegen transfermarketwatch.com.
Die 7 clubs kwamen allemaal nadat ie Feyenoord afgewezen heeft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zijn allemaal clubs met veel waardering |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of de zaakwaarnemer heeft 7 pijltjes gegooid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan denk ik dat hij maar het beste kan luisteren en naar Espaynol moet gaan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pap, welke auto krijg ik bij Olympiakos? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een trapauto, meer zit er daar niet in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Mijn zoon verdient het beste, heeft al genoeg jaren elk dubbeltje moeten omkeren." |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2016 - 08:06 schreef FR-Henk het volgende:"Mijn zoon verdient het beste, heeft al genoeg jaren elk dubbeltje moeten omkeren." Mijn opa heeft nog bloembollen gegeten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De mijne geeft ze voeding, die heeft een tuintje op zijn buik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan wel,horen waar je vandaan komt..😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die knakkers uit 020 hebben dat gekaapt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Is inderdaad behoorlijk Haags... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potverdomme navraag gedaan bij mijn maten en idd Tony praat met O.L weer een reden om terug te keren naar Nederland |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Teken nu ergens, en pleur eens op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 16:52 schreef piet de paler het volgende:Potverdomme navraag gedaan bij mijn maten en idd Tony praat met O.L weer een reden om terug te keren naar Nederland Kom je hem ophalen..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2016 - 16:52 schreef piet de paler het volgende:Potverdomme navraag gedaan bij mijn maten en idd Tony praat met O.L weer een reden om terug te keren naar Nederland Hahaha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tony is international....goed voor zijn marktwaarde... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Z'n debuut gemaakt, leuk! Is hem gegund. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou kijk eens aan international en nog steeds niet opgeflikkert word hier inmiddels schijtziek van gewoon bijtekenen of ergens anders tekenen is net een kleuter die weten ook eestal niet wat ze willen.!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ikvolg de Nederlandse pers vanaf mijn digitale krant, en stukjes die ik lees. Is het niet mogelijk om over deze blaag te stoppen , of laat hem samen met Sylvana Simons stukjes gaan schrijven in de Telegraaf, dat leest toch niemand..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duurt opvallend lang ja. Zal iets zeggen over de financiele eisen die hij stelt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of hij neemt alles rustig door op sportief gebied en neemt dan een keuze? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
MMM gaat altijd van het positieve uit😉 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Breek over een maand je gore poten op 6 plaatsen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is Bazoer beter dan onze Tonny wat ik in drie wedstrijden gezien hebt vind ik van niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 11:05 schreef de bluffer het volgende:Is Bazoer beter dan onze Tonny wat ik in drie wedstrijden gezien hebt vind ik van niet Wie en wie? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: bedoel je eigen poten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 11:05 schreef de bluffer het volgende:Is Bazoer beter dan onze Tonny wat ik in drie wedstrijden gezien hebt vind ik van niet Met je eens, irritant daarnaast, geen enkele verrassende actie gezien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar ja Blind en van Basten hebben een 020 verleden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als de juiste club op zijn pad komt dan komen er vele interlands bij. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Groot gelijk Tonny had ik ook gedaan inlijsten dat shirt Gefeliciteerd nog |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 11:05 schreef de bluffer het volgende:Is Bazoer beter dan onze Tonny wat ik in drie wedstrijden gezien hebt vind ik van niet Even een mededeling: Dit is een Feyenoord site voor blaaskaken, haakneizen, huilertjes, knvb vrindjes moet je naar de ...........pagina de naam Bazoer rijmt op je moeder is een 020 ................juist
Y
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2016 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:[..] Even een mededeling: Dit is een Feyenoord site voor blaaskaken, haakneizen, huilertjes, knvb vrindjes moet je naar de ...........pagina de naam Bazoer rijmt op je moeder is een 020 ................juist Y Dan ben jij wel de grootste en je moet verdomd oppassen wanneer je het woord moeder gebruikt bij iets |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer