|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Beter 1 Vilhena in de lucht dan #10 op het veld :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuren met je zoontje langs de deuren.....even de volgende quote niet rascistisch bedoeld
Juffrouw wil u mijn aapje zien , het is zo een aardig beestje hij kan zingen hij kan springen hij kan door een hoepel springen. Zo komt het mij nu over wat hij en zijn vader aan het doen zijn ....... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
onbegrijpelijk hoe er met hem word geleurd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor zo'n talent zouden ze toch in de rij moeten staan? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Talent wordt niet gewaardeerd |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: vergeet het maar als ze deze soap allemaal hebben gevolgd wil niemand hem meer en zeker niet met al zijn eisen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Blijft hij toch lekker bij ons..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: de 21-jarige middenvelder inmiddels een transferverzoek ingediend bij de club, dat hij komende zomer 'hoe dan ook' wil vertrekken uit de Kuip. Ook onder de nieuwe hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst ziet hij geen toekomst meer in Rotterdam-Zuid |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2016 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De keuzes die hij nu maakt zijn wel erg vaag hoor maat.. Lijkt door de juiste persoon sterk beinvloedbaar,hopelijk doen ze hem geen bomgordel om. Afwachten, zoveel geruchten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt er meer en meer op dat die jongen bezig is met zelfvernietiging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 - 09:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] de 21-jarige middenvelder inmiddels een transferverzoek ingediend bij de club, dat hij komende zomer 'hoe dan ook' wil vertrekken uit de Kuip. Ook onder de nieuwe hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst ziet hij geen toekomst meer in Rotterdam-Zuid Dat is een heel oud berichtje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker bezig en dat alles om vroegtijdig ergens teken geld te kunnen opstrijken. Misschien heeft hem ook wel inzicht en wil ie er het maximale uit het hoogtepunt van zijn kunnen halen en glijd hij vanaf nu volledig af. Raar, zonde en alle woorden die ik als synoniem kan bedenken in deze categorie, dus ga lekker fietsen Tonny. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, maar dat doet er toch niet toe. Hij gaf destijds duidelijk aan Feyenoord de rug toe te keren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 - 09:31 schreef VVout het volgende:Lekker bezig en dat alles om vroegtijdig ergens teken geld te kunnen opstrijken. Misschien heeft hem ook wel inzicht en wil ie er het maximale uit het hoogtepunt van zijn kunnen halen en glijd hij vanaf nu volledig af. Raar, zonde en alle woorden die ik als synoniem kan bedenken in deze categorie, dus ga lekker fietsen Tonny. Lotto Jumbo schijnt m ook een contract aangeboden te hebben, maar dat kon ie niet waarderen ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey nu is het weer Spanje die 0,50 cent meer bied dan Pireaus.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij heeft echt goede adviseurs. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
hier word je toch niet goed van deze jongen krijgt nog spijt dat hij of zijn vader zo hebben gehandeld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Show me the monnieeeee!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Griekenland was toch bankroet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanaf nu is dit een topic voor uitsluitend de Toy-boy fanaten. Wel klaar mee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De staat Piet, das weer wat anders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tonnie follow de monnie .. hoorde ik nou Griekenland ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das alweer verleden tijd, momenteel is het espanyol.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
← De huidige Gutmenschen zullen ooit als verraders te boek staan. Nederlanders houden zielsveel van Grieken, bezuinigen en hoge inflatie. → Griekse rijken. Vijf keer rijker als.. de rijkste Duitsers! Geplaatst op oktober 10, 2012 door hyperinflatie
Uit de Lagarde lijst blijkt dat 2000 rijke Grieken 1500 miljard gestald hebben in Zwitserland. Dit bedrag wordt door de Mainstream verzwegen, terwijl het zo veelzeggend is.
https://hyperinflatie.wordpress.com/2012/10/10/griekse-rijken-vijf-keer-rijker-als-de-rijkste-duitsers/ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Advetentie: Blaag die denkt een wereldspeler te zijn zoekt baan. Waar hij zo min mogelijk hoeft te trainen, zoveel mogelijk verdient. En een gegarandeerde basisplaats heeft.
Prijs notk bij mijn papa |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 16:49 schreef piet de paler het volgende:Advetentie: Blaag die denkt een wereldspeler te zijn zoekt baan. Waar hij zo min mogelijk hoeft te trainen, zoveel mogelijk verdient. En een gegarandeerde basisplaats heeft. Prijs notk bij mijn papa |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lachwekkend als het niet zo'n verschrikkelijke verkwisting van EU geld zou zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Verdorie! Hebben ze bij ons in de keuken gekeken.... Firma Til&Co is niet per definitie Grieks VVout. Alleen mensen met boter op hun hoofd geloven dat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 18:02 schreef Barabas het volgende:[..] Verdorie! Hebben ze bij ons in de keuken gekeken.... Firma Til&Co is niet per definitie Grieks VVout. Alleen mensen met boter op hun hoofd geloven dat. Je moet het artikel niet te letterlijk nemen, alleen als je niet wilt inzien dat er bergen kapitaal verstopt wordt voor overheden door de gene die het bezit. Dan heb je pas boter op je hoofd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 - 18:32 schreef VVout het volgende:[..] Je moet het artikel niet te letterlijk nemen, alleen als je niet wilt inzien dat er bergen kapitaal verstopt wordt voor overheden door de gene die het bezit. Dan heb je pas boter op je hoofd. En het wordt allemaal wit gewassen in The City. Uiteraard met hulp van bananenrepublieken zoals Nederland. Mooi he... neoliberalen spannen de sociaaldemocraten voor hun karretje en voor je het in de gaten hebt is Rutte herkozen nadat hij de uitslag van alle referenda heeft genegeerd. Zoiets.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga mijn rol alufolie maar vast uit de kast halen, ghèhè :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit is ooit ook in het gewone nieuws geweest. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Werkelijk fantastisch nieuws dat hij bijtekent, top! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kon zeker geen zak met geld vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar goed, laten we het positief bekijken, hij speelde een sterk verbeterd tweede helft van het seizoen, als hij de andere zwakke punten kan aanpakken, kan t nog wat worden.
Zo maar dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:Maar goed, laten we het positief bekijken, hij speelde een sterk verbeterd tweede helft van het seizoen, als hij de andere zwakke punten kan aanpakken, kan t nog wat worden. Zo maar dan. Klasse Stylzz!
Hup Tony en hup Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, geeft mij nog wat te mopperen volgend seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nelom en Jan Arie zijn er nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goede zaak , nu nog een buitenspeler en bilal verkopen en we kunnen beginnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Met hangende pootjes terug...benieuwd of ie nu met een andere houding rond gaat lopen. Eigenlijk dus de tweede inkomende transfer van deze zomer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft duidelijk een plan. Of in ieder geval een beeld waar hij naar toe wil, die trein kwam nog niet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Goede zaak! Een bredere bank hebben we ook nodig. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Die wil denk ik ook gewoon in Nederland blijven in verband met zijn privésituatie. Vind dit wat dat betreft niet heel verrassend, maar het leek er toch echt even op dat hij ging vertrekken. Goed nieuws dit. Kunnen we mooi gebruiken dit seizoen. Volgende zomer zal hij vermoedelijk wel vertrekken dan voor een paar miljoen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM