BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 21 juni 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:25 schreef MMM het volgende:
Een betere speler krijg je niet voor 0 euro, niet eens voor een paar miljoen.
Klopt, een erg goede wending voor Feyenoord dit. En voor Vilhena zelf kan het ook heel goed uitpakken. Kuyt zal ook blij zijn met deze verlenging. Nu nog een buitenspeler erbij en het begint ergens op te lijken..
R()b
 R()b - dinsdag 21 juni 2016 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:
Maar goed, laten we het positief bekijken, hij speelde een sterk verbeterd tweede helft van het seizoen, als hij de andere zwakke punten kan aanpakken, kan t nog wat worden.

Zo maar dan.
Inderdaad laten we daar maar op vooruit borduren.
Alles is onderhand al gezegd.
Nu knallen en niet zo irritant meer doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, een erg goede wending voor Feyenoord dit. En voor Vilhena zelf kan het ook heel goed uitpakken. Kuyt zal ook blij zijn met deze verlenging. Nu nog een buitenspeler erbij en het begint ergens op te lijken..
Niet om t een of ander, maar waar Kuyt wel of niet blij van wordt zal me niet zo veel boeien.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 21 juni 2016 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet om t een of ander, maar waar Kuyt wel of niet blij van wordt zal me niet zo veel boeien.
Mij wel, want ik denk dat Kuyt meer verstand heeft van het spelletje en een betere kijk heeft op het feit of iemand een goede voetballer is dan wij. Bovendien wil Kuyt voor de titel gaan, dus de instelling is goed.
ar
 ar - dinsdag 21 juni 2016 - 12:34   quote  deeplink  
Ja hoor..niet te geloven dit.
Nu is Feyenoord wel goed genoeg.
Ik sta niet te springen hierom...
R()b
 R()b - dinsdag 21 juni 2016 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:34 schreef ar het volgende:
Ja hoor..niet te geloven dit.
Nu is Feyenoord wel goed genoeg.
Ik sta niet te springen hierom...
Snap je wel, maar laten we het beste ervan maken.
Hij is nu alweer meer waard als vorige maand ;-)
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 21 juni 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2016 - 21:39 schreef windoweyes het volgende:
Die tekent aan het eind van de zomer gewoon weer bij.
Hehehe.
Maak er maar `begin van de zomer` van, dus....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door windoweyes --
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 21 juni 2016 - 12:41   quote  deeplink  
Hij wil gewoon nog een keer in de helikopter zitten. Eerst niet verlengen en dan nu tekenen. ;)
R()b
 R()b - dinsdag 21 juni 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Verplaatst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door R()b --
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 21 juni 2016 - 12:47   quote  deeplink  
Goed nieuws !!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Whaaaaaaaaaaaaaaaaáaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😂😂😂😂
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 21 juni 2016 - 12:59   quote  deeplink  
Nu ook op de echte site!
Overgehaald door het aantrekken van een echte complete spits?

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/vilhena-alsnog-langer-bij-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door PieterBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Tonny heeft een plan !
moa
 moa - dinsdag 21 juni 2016 - 13:17   quote  deeplink  
Ik ben hier nog niet zo blij om, Vilhena komt er achter dat het contract voorstel van Feyenoord toch niet zo slecht was. En dat buitenlandse ploegen hem op dit moment niet meer dan dat willen betalen dus kiest hij eieren voor zijn geld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Show me the money hahahaha😂😂😂😂😂
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 13:17 schreef moa het volgende:
Ik ben hier nog niet zo blij om, Vilhena komt er achter dat het contract voorstel van Feyenoord toch niet zo slecht was. En dat buitenlandse ploegen hem op dit moment niet meer dan dat willen betalen dus kiest hij eieren voor zijn geld.
Dat denk ik ook. Dus of we verkopen m nu voor veel geld volgend jaar, want Tonny draait een topjaar, of we zitten over 2 jaar weer in dezelfde situatie.

Ach ja, typisch Feyenoord.
het kale mannetje
 het kale mannetje - dinsdag 21 juni 2016 - 13:26   quote  deeplink  
Wat weten wij nu over die onderhandelingen er is van alles over geschreven....ik ben blij dat Tony blijft nu gaan we opzekers meedoen om de prijzen,alleen effe berghuis oppikken.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 21 juni 2016 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 13:17 schreef moa het volgende:
Ik ben hier nog niet zo blij om, Vilhena komt er achter dat het contract voorstel van Feyenoord toch niet zo slecht was. En dat buitenlandse ploegen hem op dit moment niet meer dan dat willen betalen dus kiest hij eieren voor zijn geld.
Dat weet je niet. Je weet ook (nog) niet wat hij nu krijgt en of hij tekengeld ontvangt.
De kans is aanwezig dat dit van begin af aan een onderhandelingstactiek is geweest. Even laten zien wat hij in het buitenland zou kunnen verdienen, zal zijn onderhandelingspositie wellicht hebben versterkt. Als hij echt weg gewild zou hebben, dan had hij niet zo vroeg in de zomer al hebben bijgetekend. Dan had hij pas aan het eind van de transferperiode eieren voor zijn geld gekozen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door windoweyes --
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2016 - 13:46   quote  deeplink  
Tonny+Vilhena+viert+zijn+doelpunt+tegen+FC+Utrecht.
ar
 ar - dinsdag 21 juni 2016 - 13:59   quote  deeplink  
Jaja..Feyenoord zit nu weer opeens in z, n hart.
Ik moet bijna kotsen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 14:01   quote  deeplink  
Ja, ik ga nu toch ook even anders reageren hoor.
Feit dat hij bijtekent betekent niet dat zijn beweegredenen zijn veranderd.

Maar goed.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 21 juni 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 12:19 schreef feyenoord!!! het volgende:
Die wil denk ik ook gewoon in Nederland blijven in verband met zijn privésituatie. Vind dit wat dat betreft niet heel verrassend, maar het leek er toch echt even op dat hij ging vertrekken. Goed nieuws dit. Kunnen we mooi gebruiken dit seizoen. Volgende zomer zal hij vermoedelijk wel vertrekken dan voor een paar miljoen.
Denk het ook. Daarom is ie in Italië en Spanje gaan praten. Om duidelijk te maken dat hij hier wilde blijven. Vroeg 4 mln tekengeld in Italië bij Inter, maar het was hem niet om het geld te doen. Alleen om de erkenning, wat natuurlijk alleen in geld is uit te drukken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:

Tonny Vilhena is blij met zijn nieuwe contract bij Feyenoord. De middenvelder, die de afgelopen maanden met tal van clubs in verband werd gebracht, tekende dinsdagmiddag verrassend voor twee jaar bij in Rotterdam. 'Feyenoord zit in mijn hart', zegt hij op de clubsite.

Met de beslissing van Vilhena, wiens contract aanvankelijk deze zomer afliep, komt er een einde aan een lange onzekerheid rondom de toekomst van de jeugdinternational. "Ook daarom ben ik blij dat ik een keuze heb gemaakt en dat er nu duidelijkheid is." Vilhena heeft verder lovende woorden over voor twee mensen binnen Feyenoord. "Ik ben trainer Giovanni van Bronckhorst en technisch directeur Martin van Geel dankbaar. Zij zijn altijd in mij blijven geloven en wilden mij graag aan boord houden bij de club."

Van Geel zelf reageert dolblij tegenover Rijnmond. "We zijn er binnen Feyenoord heel erg blij mee. Eerlijk gezegd hadden we het niet verwacht. De onderhandelen hadden we stopgezet, we kwamen er niet uit. Het verschil was te groot. Afgelopen week kregen we signalen dat Vilhena tóch open stond voor verlenging en dat hebben we opgepakt'', aldus Van Geel, die een moment van besef zag bij de middenvelder. ''Hij heeft blijkbaar toch beseft dat Feyenoord een fantastische club is en dat hij de club dankbaar is'', meent Van Geel, die het middenveld 'voorlopig goed bezet' vindt.
kudt van Geel.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 21 juni 2016 - 14:42   quote  deeplink  
Het buitenland is blijkbaar toch minder zaligmakend (lees: lucratief) dan verwacht. Hoe dan ook, hij is bezig een prima speler te worden, dus welkom in de selectie wat mij betreft.

Volgens mij hoeft er nu ook niet veel meer bij. Nog een goede buitenspeler erbij zou mooi zijn (niet huren aub !!), dan zijn alle posities wel dubbel bezet en maken we kwalitatief weer een stapje t.o.v. vorig jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juni 2016 - 14:46   quote  deeplink  
'Welkome back' Tonny..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 juni 2016 - 14:52   quote  deeplink  
Die had ik niet meer zien aankomen. Ik vind het mooi dat ze er toch zijn uitgekomen. Of hij dan. Ik hoop dat hij zich nu kan doorontwikkelen. Zo'n ontwikkeling als het afgelopen jaar maakt mij er wel enorm nieuwsgierig naar. Ik ben er blij mee!!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 21 juni 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

kudt van Geel.
Uiteindelijk dus prima gedaan door van Geel, nu heeft hij getekend voor het bedrag wat binnen de mogelijkheden van Feyenoord ligt en moest zelf op zijn eisen terugkomen. Heeft goed uitgepakt.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 21 juni 2016 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 14:32 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Denk het ook. Daarom is ie in Italië en Spanje gaan praten. Om duidelijk te maken dat hij hier wilde blijven. Vroeg 4 mln tekengeld in Italië bij Inter, maar het was hem niet om het geld te doen. Alleen om de erkenning, wat natuurlijk alleen in geld is uit te drukken.
Hij heeft ongetwijfeld geprobeerd om in het buitenland veel te verdienen, maar ik denk oprecht dat hij vanbinnen gewoon liever in Nederland wilde blijven. Dan zal het hebben meegespeeld dat de aanbiedingen in het buitenland wellicht tegenvielen, maar ik denk dat zijn privésituatie wel van belang is geweest. Anders teken je niet ineens bij tegen het 'oude' aanbod van Feyenoord.
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Wat de waarheid ook is, aan deze soap is eindelijk een einde gekomen. Iedereen blij, nee! Iedereen tevreden, denk het wel. Vilhena een sterk verbeterd contract en dicht bij zijn moeder, Feyenoord een jonge, zelf opgeleide middenvelder met potentie (als hij zich eens gaat realiseren dat postbode een ander beroep is tenminste) en nu ineens weer waarde.

Volgens de haters ongetwijfeld ondanks Van Geel, wat mij betreft weer een pluspunt voor Van Geel die hiermee wat mij betreft opnieuw bewijst een geweldige TD voor Feyenoord te zijn!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 15:36   quote  deeplink  
Je kan hier bijna geen chocola meer van maken.
moa
 moa - dinsdag 21 juni 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 13:30 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Je weet ook (nog) niet wat hij nu krijgt en of hij tekengeld ontvangt.
De kans is aanwezig dat dit van begin af aan een onderhandelingstactiek is geweest. Even laten zien wat hij in het buitenland zou kunnen verdienen, zal zijn onderhandelingspositie wellicht hebben versterkt. Als hij echt weg gewild zou hebben, dan had hij niet zo vroeg in de zomer al hebben bijgetekend. Dan had hij pas aan het eind van de transferperiode eieren voor zijn geld gekozen.
Dat weten we idd niet, maar uitgaande op eerdere geruchten en uitspraken van zijn zaakwaarnemer en van Geel, kunnen we wel voorzichtig stellen dat Feyenoord hem inderdaad gewoon een hele goede aanbieding heeft gedaan en dat zelfs buitenlandse clubs hem zoveel niet willen betalen.

Daarmee behoort hij nu waarschijnlijk tot de grootverdieners en dat is niet bepaald in verhouding tot zijn prestaties.
moa
 moa - dinsdag 21 juni 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 13:59 schreef ar het volgende:
Jaja..Feyenoord zit nu weer opeens in z, n hart.
Ik moet bijna kotsen.
Dat dus, bah bah bah
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2016 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:34 schreef JanM het volgende:
Wat de waarheid ook is, aan deze soap is eindelijk een einde gekomen. Iedereen blij, nee! Iedereen tevreden, denk het wel. Vilhena een sterk verbeterd contract en dicht bij zijn moeder, Feyenoord een jonge, zelf opgeleide middenvelder met potentie (als hij zich eens gaat realiseren dat postbode een ander beroep is tenminste) en nu ineens weer waarde.

Volgens de haters ongetwijfeld ondanks Van Geel, wat mij betreft weer een pluspunt voor Van Geel die hiermee wat mij betreft opnieuw bewijst een geweldige TD voor Feyenoord te zijn!
Mag ik een teiltje
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Deze ellende had al veel eerder verholpen kunnen en moeten zijn.

Laten we blij zijn dat Tony nog getekend heeft.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:45 schreef MMM het volgende:
Deze ellende had al veel eerder verholpen kunnen en moeten zijn.

Laten we blij zijn dat Tony nog getekend heeft.
Maar nu doe jij weer alsof dat niet aan Tonny lag. Dat is net zo eenzijdig.
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Mag ik een teiltje
Als je het ook maar opruimt!

nationalebeeldbank_2011-2-596970-2_teiltje-met-schoonmaakmiddelen.jpeg
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 15:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar nu doe jij weer alsof dat niet aan Tonny lag. Dat is net zo eenzijdig.
Beide partijen hebben schuld gehad.

Al vind ik nog steeds dat Vilhena wel erg ondergewaardeerd werd vergeleken met aankopen

Mja oude discussie, laten we gewoon blij zijn dat een jongen van de club bijgetekend heeft en dat er weer meer transferwaarde op het veld staat.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juni 2016 - 16:17   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juni 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:07 schreef MMM het volgende:

[..]

laten we gewoon blij zijn dat een jongen van de club bijgetekend heeft en dat er weer meer transferwaarde op het veld staat.

+1908
Leonidas1
 Leonidas1 - dinsdag 21 juni 2016 - 16:27   quote  deeplink  
Ik vind het geweldig dat Tony bijgetekend heeft!!
Een goede speler en een echte Feyenoorder.
Barabas
 Barabas - dinsdag 21 juni 2016 - 16:32   quote  deeplink  
Bizarre wending in deze slechte soap.

Bijtekenen en terug zetten naar Jong Feyenoord. Laat m daar maar ff landen en zich opnieuw in de selectie spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 juni 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Yeah right..
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 16:32 schreef Barabas het volgende:
Bizarre wending in deze slechte soap.

Bijtekenen en terug zetten naar Jong Feyenoord. Laat m daar maar ff landen en zich opnieuw in de selectie spelen.
Haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2016 - 16:55   quote  deeplink  
hmm, blijf het een apart verhaal vinden hoe het allemaal is gegaan. Zonder hiermee direct hem of Feyenoord te willen beschuldigen. Anyway, goede zaak dat ie gebleven. Tweede seizoenshelft leek hij eindelijk stappen te gaan maken. En naast het sportieve aspect vertegenwoordigd hij relatief veel waarde, dus al met al positief. Laat ie het dan maar zien om evt over een tijdje alsnog de overstap te maken.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 21 juni 2016 - 17:02   quote  deeplink  
Tweede helft heeft ie alleen voor zichtzelf lopen voetballen. Om een vet contract te kunnen krijgen. Dat is hem rauw op zijn dak gevallen. Nu gebruikt ie Feyenoord opnieuw om een vet contract te krijgen. Eens met Barabas. Terug naar Jong Feyenoord. Dit jaar met Jörgensen achter de spitsen. Voorin Kramer, lijkt me een gouden combinatie.
G-child
 G-child - dinsdag 21 juni 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:02 schreef nr 10 het volgende:
Tweede helft heeft ie alleen voor zichtzelf lopen voetballen. Om een vet contract te kunnen krijgen. Dat is hem rauw op zijn dak gevallen. Nu gebruikt ie Feyenoord opnieuw om een vet contract te krijgen. Eens met Barabas. Terug naar Jong Feyenoord. Dit jaar met Jörgensen achter de spitsen. Voorin Kramer, lijkt me een gouden combinatie.
Gelukkig sta jij niet aan het roer...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 juni 2016 - 17:38   quote  deeplink  
Ik wordt gek gek gek gek gek gek gek
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 21 juni 2016 - 17:45   quote  deeplink  
HhahahahahahahahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAAAAAA!!!!
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 21 juni 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Ik heb nou toch wel veel vertrouwen in het volgende seizoen!
van geil
 van geil - dinsdag 21 juni 2016 - 17:48   quote  deeplink  
Hilarisch :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0916669