|
|
CobusIII
|
|
|
Volgens mij is het gewoon de totaal afweging geweest dat hem heeft doen beslissen om bij Feyenoord te blijven. Hij zal in het buitenland best meer kunnen verdienen, maar niet zo heel veel meer...Dan gaan er ook andere zaken tellen, zoals basisplaats, familie, Nederlands elftal etc. Feyenoord heeft hem een goed bod gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En over 2 jaar weer hetzelfde gezeik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wellicht, maar dan zijn we wel 2x kampioen geweest.....;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Kappertje is ook al een tijdje op vakantie.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een voordeel is dat we nu geld op zak houden, want het middenveld is nu goed bezet. Dus is er weer wat meer geld beschikbaar voor een buitenspelert... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat heb ik altijd gezegd wat ben ik blij Gefeliciteerd Gefeliciteerd Tonny |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 - 17:57 schreef CobusIII het volgende:Volgens mij is het gewoon de totaal afweging geweest dat hem heeft doen beslissen om bij Feyenoord te blijven. Hij zal in het buitenland best meer kunnen verdienen, maar niet zo heel veel meer...Dan gaan er ook andere zaken tellen, zoals basisplaats, familie, Nederlands elftal etc. Feyenoord heeft hem een goed bod gedaan. Ha Ha dat moeten we eerst zien nooit eerst schreeuwen voor dat je geslagen wordt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet of ik nu blij moet zijn ,mijn beeld van deze blaag is niet goed. Maar ook ik geef hem ( alweer) een kans. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jij hebt het altijd gezegd bluf. Gefeliciteerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bluffer wel. Mij persoonlijk boeit t weinig. Sta er n beetje neutraal in. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Straks goede eerste seizoenshelft spelen en in de winterstop cashen. Goed gedaan Tonny en Martin👍 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GOED GEDAAN VAN GEEL.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haalt Martin alsnog geld binnen voor Toy-boy. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Slechte td hoor.. Denken aan het belang van de club..schandalig. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat wel jammer is, is dat het een 2-jarig contract is. Dat hadden er 3 moeten zijn. Financieel beter voor beide partijen..... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: als je maar verstand van voetbal hebt |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena: ''Na de weken met Oranje begon het te knagen
Tonny Vilhena kon naar het buitenland, maar uiteindelijk besefte ook hij dat een langer verblijf bij Feyenoord het beste is. Dat resulteerde gisteren in de toch onverwachte handtekening van de middenvelder onder een nieuw tweejarig contract.
''Dat ik dan nu wel bijteken, zal bij sommige mensen misschien vreemd overkomen'', realiseert Vilhena, die gisteren Espanyol en FC Porto afbelde, zich in het Algemeen Dagblad. ''Maar ik ben er erg blij mee. Feyenoord is mijn club, ik heb nooit gezegd dat ik per se wilde vertrekken. Het ging mij om waardering. En we zijn er uitgekomen. Nu tel ik af naar het seizoen.''
''Na de weken met Oranje begon het toch te knagen'', zegt Vilhena. ,,''Het voelde niet goed. Dat heeft ook met een andere factor te maken, maar daar praat ik liever niet over. Ik voelde gewoon dat ik nog niet klaar was met Feyenoord. Er was een gesprek met Van Bronckhorst en toen zijn de onderhandelingen weer gestart. Voor alle partijen was dit de mooiste oplossing. Het heeft lang geduurd, er is veel gesproken.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit werkt wel op m, n lachspieren zo, n verhaaltje haha. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hahahahahhahah, vanochtend wakker geworden met het idee dat het een droom was, maar nee Vilhena heeft echt bijgetekend! Al die Kudt-verhaaltjes interesseren mij geen reet. We hebben nu een alleraardigst middenveld en een, naar het zich laat aanzien, leuke spits. Buitenspelert erbij en gaan.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Geweldig dat zijn contract verlengd is. Met hem hebben we het kampioenschap binnen gehaald. Ik wil een tonnykapsel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hup Tony!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2016 - 09:32 schreef nr 10 het volgende:Geweldig dat zijn contract verlengd is. Met hem hebben we het kampioenschap binnen gehaald. Ik wil een tonnykapsel. ik ook, maar helaas laat de natuur me in de steek.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Meer een Elia kapsel dus.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rugnummer 10.
Betekent dat...? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaja dat Immers verkocht is we weten het nu wel he.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rugnummers zeggen bij Feyenoord vaak niets over de positie |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij staat in de basis en mag alle vrije trappen en hoekschoppen nemen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gratis kroketten voor z'n familie en vrienden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Baco-Arie nog nummer 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Toy zomaar Gio heeft omgekocht? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hup Toy, laat maar zien dat we allemaal ongelijk hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een ontzettende gummiknuppel zeg.... en zijn vader is echt een serieuze eikel die zijn zoon slecht beïnvloed heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dat weten we ook allemaal wel zo zachtjes aan. Ja allemaal die wat te zagen had de laatste tijd. Include moi dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Tonny... Nu je blijft, laat je club zien dat je ontwikkeling verder gaat. Verdedig vaker mee en speel eerder af. Speel slimmer. Zorg er voor dat het gehele Legioen jou volgend een jaar een geweldige transfer gunt. Neem revanche! |
|
|
|