|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 10:27 schreef MMM het volgende:[..] Typisch. De beste middenvelder van afgelopen seizoen tekent bij waardoor je zowel sportief als financieel er op vooruit gaat en dan toch blijft die jongen afgezeken worden. Wij Feyenoord supporters, met zulke supporters heb je geen rivalen meer nodig. Karim wordt toch niet afgezeken? ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk al die (zelf) kastijding hier 😆 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop dat hij z, n beste spel laat zien dadelijk, echt waar. Kan ie van de winter mooi optyfen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel integer en met waardering |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waardering.. krijg ik elke maand ook veeeels te weinig van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij horen nooit wat, nog erger |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, daarom zei ik ook de beste ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De meest integere voetballer van Feyenoord! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik heb altijd gezegd dat Feyenoord mijn club is en blijft, vertelt hij in gesprek met Voetbal International. Het ging nooit om geld. Ik wilde graag blijven en ben blij dat we alsnog een akkoord hebben bereikt. Dit is voor zowel mij als mijn familie de beste oplossing. Feyenoord zit in mijn hart en ik wil graag voor deze club blijven spelen,
En Inter had geen plan, Tonny. Jouw woorden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Joh. Ik geloof geen letter meer van hem. Pieter post... En Feyenoord trapt er in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb m lang gesteund, maar uiteindelijk was ook ik er klaar mee.
Nu kan het me niet meer bommen wat er met hem gebeurd, behalve dan zo duur mogelijk verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als persoon afgedaan, als voetballer lijkt het wat te worden. Brengt geld op. Maakt het acceptabel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Totdat hij de winnende maakt tegen 020, dan is hij voor iedereen hier weer de held.
Snap de frustratie wel van een aantal hier, maar wees gewoon blij dat er zowel sportief als financieel weer veel in zit met hem bij ons. Ik vind het een geweldige speler die Feyenoord echt veel gaat geven dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ik vind t een gemiddelde speler, die nog veel moet leren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2016 - 20:00 schreef MMM het volgende:Totdat hij de winnende maakt tegen 020, dan is hij voor iedereen hier weer de held. Snap de frustratie wel van een aantal hier, maar wees gewoon blij dat er zowel sportief als financieel weer veel in zit met hem bij ons. Ik vind het een geweldige speler die Feyenoord echt veel gaat geven dit seizoen. Een held? Nee nooit meer. Een goeie voetballer? Ik hoop het, in het belang van de club. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat laatste vind ie zelf hopelijk ook! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar jij vond hem toch ook wel de beste middenvelder de tweede seizoenshelft? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2016 - 20:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Een held? Nee nooit meer. Een goeie voetballer? Ik hoop het, in het belang van de club. Komt wel weer Henk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Soms.
Maar ik erger me gewoon aan dat lopen met de bal en het niet meelopen/meeverdedigen.
Aan de bal wel de beste. Zonder bal zeker niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steeg Vilhena er nou zo boven uit? Vond ik wel meevallen. Wel een betere periode, terecht basis op den duur. Zoals met vincent janssen: eerst maar eens zien of ie komend seizoen nog meer stempel kan drukken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2016 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Soms. Maar ik erger me gewoon aan dat lopen met de bal en het niet meelopen/meeverdedigen. Aan de bal wel de beste. Zonder bal zeker niet. Heb je gelijk in, zeker zonder bal moet hij veel beter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komend seizoen gaat ie zonder de bal in ieder geval beter verdienen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zonder en met bal krijgt 'ie meer, maar we kunnen alleen maar hopen dat hij bewijst dat 'ie dat ook verdient! En dan kan hij ons leuk geld op gaan leveren terwijl het er naar uitzag dat hij transfervrij de deur uit was gelopen ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tony. Dit is het jaar van de waarheid ......ik geloof niet in je maar verras me ....................... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu heb ik er nog meer vertrouwen in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik voorspel dat het gelazer weer gaat beginnen als hij reserve staat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Reserve onder Gio? Nope |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien een jeugd speler of wat we nog hebben vor deze positie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Of op de tribune zit voor een goed maandsalaris, de tampeloeris positivo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Men of the match lees ik.. Goed gedaan dan Tonny |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar heb je dat gelezen..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar op deze Topic of op de tribune maar ik denk het niet, hij blijft gewoon in de BASIS |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer