BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 augustus 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus laat je Vilhena op het middenveld ,Kuyt op de bank .
Toornstra op 10 ,Berguis op rechts en Bilal op links
Bilal op links hoef je mij niet te opperen. Das geen optie wat mij betreft..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 augustus 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 22:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bilal op links hoef je mij niet te opperen. Das geen optie wat mij betreft..
Misschien dan toch maar Jones ,of misschien van der Heijden?
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 augustus 2016 - 22:24   quote  deeplink  
We vergeten Vejinovic
ar
 ar - zondag 21 augustus 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Die blijft maar lachen op de bank.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2016 - 01:37   quote  deeplink  
Drama , alweer!
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 09:50   quote  deeplink  
Was het proberen waard, Bilal op die positie wordt je ook niet vrolijk van.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 augustus 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Zo is het VV.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2016 - 10:24   quote  deeplink  
Belachelijk!
Je hebt een 3e buitenspeler en die stel je niet op, maar wijzigt het team liever op 3 posities.

Verkoop Bilal dan verdomme en haal een ander.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 augustus 2016 - 10:32   quote  deeplink  
Jaaaaaa verkoop Bilal..!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2016 - 11:28   quote  deeplink  
Ach. En door..
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
Gio wou 2 buitenspelers, Martin haalt er één. Wat wil je dan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2016 - 11:36   quote  deeplink  
Nou ja, hij heeft er in principe vijf die er kunnen spelen, plus nog twee bij de beloften.
Elia, Bilal, Berghuis, Toornstra, Kuyt, Mo en Fernandes.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Je hebt een speler in je selectie die je al 2 seizoenen niet basiswaardig vindt.
Sterker: in het 3e seizoen niet eens in de basis wil zetten als er meer nood aan de man is.

Kan maar 1 oorzaak bedenken:
Gio vindt kroeskoppen opwindend en houdt ze graag dichtbij.
Fetisj wellicht...
Graag niet verder vertellen.
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja, hij heeft er in principe vijf die er kunnen spelen, plus nog twee bij de beloften.
Elia, Bilal, Berghuis, Toornstra, Kuyt, Mo en Fernandes.
Elia is de enige die op de linker vleugel echt uit de voeten kan, de rest komt er niet tot zijn recht buiten Mo misschien. Van het rijtje kan je Mo dan inpassen, wat ik het liefst gezien had, zat niet voor jan lul op de bank of beter gezegd wel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 12:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Elia is de enige die op de linker vleugel echt uit de voeten kan, de rest komt er niet tot zijn recht buiten Mo misschien. Van het rijtje kan je Mo dan inpassen, wat ik het liefst gezien had, zat niet voor jan lul op de bank of beter gezegd wel.
Fernandes is toch ook een vleugel?
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
Zat alleen niet op de bank tijdens deze wedstrijd, dat ie er één meenam was al een wonder breng hem dan ook.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
MWah, dat is eigenlijk een aanvallende middenvelder :)
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 12:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fernandes is toch ook een vleugel?
Rechts, mijn oma is vroeger ook met een liniaal op haar vingers geslagen omdat ze met rechts moest schrijven terwijl ze links was.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 augustus 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Rechts, mijn oma is vroeger ook met een liniaal op haar vingers geslagen omdat ze met rechts moest schrijven terwijl ze links was.
Ja, maar tegenwoordig staan de linkspoten op rechts en de rechtspoten op links.

Schiet mij maar lek.
Barabas
 Barabas - maandag 22 augustus 2016 - 13:35   quote  deeplink  
Trend.... over 5 jaar is het weer anders.
VVout
 VVout - maandag 22 augustus 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar tegenwoordig staan de linkspoten op rechts en de rechtspoten op links.

Schiet mij maar lek.
Om ze makkelijker naar binnen te kunnen laten trekken, gaat weer ten koste van de voorzetten vanaf de zijkant op de achterlijn.

Goede vleugelspelers zouden elkaar gewoon moeten afwisselen tijdens de wedstrijd hoe het komt, maar dat gaat weer een brug te ver waarschijnlijk bij de meeste.
JanM
 JanM - maandag 22 augustus 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 14:35 schreef VVout het volgende:

[..]

Om ze makkelijker naar binnen te kunnen laten trekken, gaat weer ten koste van de voorzetten vanaf de zijkant op de achterlijn.

Goede vleugelspelers zouden elkaar gewoon moeten afwisselen tijdens de wedstrijd hoe het komt, maar dat gaat weer een brug te ver waarschijnlijk bij de meeste.
Doet mij eigenlijk terugverlangen naar een trainer die het gewoon simpel houdt/maakt: linksbenige linksbuiten, rechtsbenige rechtsbuiten en een kopsterke spits in het centrum. I.p.v. middenvelders als hangende buitenspelers, opkomende backs die zich de tering lopen en (mede daardoor) verdedigend vaak steken laten vallen en een spits op een eiland. Ik word oud, zucht ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 16:16   quote  deeplink  
''Je wilt niet weten wat voor vervelende reacties ik heb gekregen''

2zpnp08.jpg

Tonny Vilhena heeft afgelopen zomer zijn contract verlengd bij Feyenoord en is dit seizoen vaste basisspeler in de ploeg van Giovanni van Bronckhorst.''Ik ben een echte Feyenoorder. Een jongen van de club, begonnen in de F'jes en nu een vaste waarde van Feyenoord 1. Dat is waarvoor ik het ooit allemaal heb gedaan.''

Lang heeft het ernaar uit gezien dat Vilhena transfervrij ging vertrekken uit De Kuip. ''Toen er nog onduidelijkheid was over mijn toekomst twijfelden veel mensen aan mijn clubliefde. Je wilt niet weten wat voor vervelende reacties ik heb gekregen van mensen die zich Feyenoord-supporter noemen,'' vertelt de middenvelder in gesprek met Feyenoord Magazine.

Veel mensen omschreven Vilhena als een geldwolf. ''Dat is niet leuk, maar dat is hoe het is. De voetballerij is een harde wereld. Iedereen heeft een mening. Dat mag ook. Ik kan het makkelijk van me af laten glijden en probeer me ervoor af te sluiten. Ook al ben ik pas 21, ik weet wat goed voor me is en naar wie ik moet luisteren,'' aldus Vilhena.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Zit hem blijkbAr toch hoog hij blijft het er maar over hebben..
JanM
 JanM - dinsdag 13 september 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:
Zit hem blijkbAr toch hoog hij blijft het er maar over hebben..
Moet binnenkort maar eens een tijdje op de bank, kan 'ie laag zitten ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 16:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Moet binnenkort maar eens een tijdje op de bank, kan 'ie laag zitten ;-P
En waarom ook niet, ik heb de suggestie al eens eerder gelezen hier door een aantal personen om Jens eens op die plaats te posteren omdat het zonde zou zijn om Jens in deze vorm straks te offeren als Elia weer fit is..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En waarom ook niet, ik heb de suggestie al eens eerder gelezen hier door een aantal personen om Jens eens op die plaats te posteren omdat het zonde zou zijn om Jens in deze vorm straks te offeren als Elia weer fit is..
Maarrrr...wie zijn er grotere matties, Gio en Jens of Gio en Monny?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 17:30 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Maarrrr...wie zijn er grotere matties, Gio en Jens of Gio en Monny?
Dat zou triest zijn toch, de besten moeten spelen, wij willen die gouden schaal..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 17:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zou triest zijn toch, de besten moeten spelen, wij willen die gouden schaal..
Is de enige uitleg, want zelfs als Paddo de slechtste speler is mag ie in de basis... en wordt ie wel eens gewisseld?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 september 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 17:38 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Is de enige uitleg, want zelfs als Paddo de slechtste speler is mag ie in de basis... en wordt ie wel eens gewisseld?
Dat kan ik echt niet geloven ace..
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 september 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 17:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zou triest zijn toch, de besten moeten spelen, wij willen die gouden schaal..
Iedereen die niet overtuigd is van de kwaliteiten van onze trainert zal daar niet van staan te kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 september 2016 - 20:49   quote  deeplink  
Ik sta er niet van te kijken.
van geil
 van geil - dinsdag 13 september 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Aannames van n aanname van n aanname.
Anyway , tegen de tijd dat Elia fit is , is er vast wel n ander stuk , ziek, zwak ,of misselijk.
Dus dat lost zich vanzelf weer op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2016 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 13 september 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2016 - 21:02 schreef van geil het volgende:
Aannames van n aanname van n aanname.
Anyway , tegen de tijd dat Elia fit is , is er vast wel n ander stuk , ziek, zwak ,of misselijk.
Dus dat lost zich vanzelf weer op.
Da's ook een aanname :)
van geil
 van geil - dinsdag 13 september 2016 - 21:10   quote  deeplink  
Klopt :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 00:11   quote  deeplink  
VILHENA: ‘HEEL MOOI OM TE SCOREN TEGEN ZO’N GROTE CLUB’

waoj0g.jpg

Tonny Vilhena werd gek van vreugde na zijn winnende doelpunt tegen Manchester United. Nadat de Feyenoord-middenvelder na 79 minuten voor 1-0 had gezorgd, liep hij schreeuwen en juichend naar de zijkant.

‘Daar zocht ik naar mijn vader,’ vertelde Vilhena na afloop. ‘Ik weet niet wat hij allemaal deed, volgens mij stond hij te dansen en springen. Zelf schreeuwde ik ook van alles na dat doelpunt. Er kwam heel veel ontlading, blijdschap en emotie los. Ik had een tijdje niet gescoord. Als je dan tegen zo’n grote club mag scoren, is dat heel mooi.’

‘We hebben gevochten als leeuwen,’ concludeerde de matchwinner. ‘Als team hebben we heel goed verdedigd, ook toen met Zlatan Ibrahimovic een meer balvaste spits erin kwam bij hen. We hebben gedaan wat we vooraf hebben afgesproken: compact spelen en strijden tot het einde.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 00:25   quote  deeplink  
Radioverslag:Vilhena schiet Feyenoord naar de 1-0 zege op Manchester United

(https://youtu.be/mWCsqMK8jxU)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 01:34   quote  deeplink  
20k5aaf.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 16 september 2016 - 07:32   quote  deeplink  
Supertonny
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 september 2016 - 07:37   quote  deeplink  
Vind ik te veel eer hoor, ondanks die goal ga ik hem nog steeds niet in de kont kruipen :)\
Ik vond m de eerste helft een van de mindere, veel natrappen gezien, kwam vaak te laat in de duels en veel mislukte passes.

De tweede helft was heel anders, maar maakt de goal en dat maakt veel goed, want hij stond er wel en Dirk kon t niet belopen :)
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 16 september 2016 - 07:43   quote  deeplink  
Is uiteindelijk doorslaggevend voor de overwinning. Die bal zat er lekker in! Als hij zoals tegen ManU belangrijk is voor het team hoor je mij niet mopperen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 september 2016 - 07:44   quote  deeplink  
Zo is dat. Maar t blijft een pannenkoek :)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 september 2016 - 07:55   quote  deeplink  
Nou het werd wel weer tijd, na een aantal slappere wedstrijden.
1e helft te vaak balverlies, 2e helft dwingender aanwezig.
In wat compacter spel vind ik hem beter uit de voeten komen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 16 september 2016 - 08:16   quote  deeplink  
Hij speelt ook beter met Elija op links dan met Toornstra....
nr 10
 nr 10 - vrijdag 16 september 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:
Vind ik te veel eer hoor, ondanks die goal ga ik hem nog steeds niet in de kont kruipen :)\
Ik vond m de eerste helft een van de mindere, veel natrappen gezien, kwam vaak te laat in de duels en veel mislukte passes.

De tweede helft was heel anders, maar maakt de goal en dat maakt veel goed, want hij stond er wel en Dirk kon t niet belopen :)
Helemaal mee eens en hij moet ook eens nieuwe noppen onder zijn schoenen zetten. Die glijpartijen wordt ik gek van. Daar hebben we gvd toch ook een materiaalman voor. Maar veel dom balverlies weer. En alles weer even te mooi willen doen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 15:00   quote  deeplink  
Vilhena: ''De reactie van mijn moeder was het mooist''

15guph5.jpg

Na veel gedoe bleef Tonny Vilhena deze zomer toch bij Feyenoord. Inmiddels is de middenvelder aan het nagenieten van een bijzondere avond, want donderdag kroonde hij zich in de kraker tegen Manchester United tot matchwinner. In de eerste groepswedstrijd van de Europa League maakte hij het enige doelpunt: 1-0. "Ik zit nog met de wedstrijd in mijn hoofd en de adrenaline in mijn lijf. Het besef zal later wel komen", zegt Vilhena een dag later.

In de ruim twaalf uur na zijn goal heeft Vilhena veel reacties gekregen. "Maar die van mijn moeder direct na de wedstrijd was het mooist. Ze was super trots en blij met mijn doelpunt", laat hij weten tegenover de NOS. "Het geeft mij een boost. Ik ben blij dat ik hier ben gebleven en wil er alles aan doen om er een goed seizoen van te maken."

De ontlading na de treffer was groot bij de middenvelder. "Ik was maandag met mijn broertje en een vriend FIFA aan het spelen. Toen scoorde ik en deed ik mijn handen voor mijn gezicht. Ze zeiden dat ik dat ook moest doen als ik donderdag zou scoren. Dan doe je dat gewoon", aldus Vilhena.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 16 september 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 15:00 schreef RenatoBos het volgende:
De ontlading na de treffer was groot bij de middenvelder. "Ik was maandag met mijn broertje en een vriend FIFA aan het spelen. Toen scoorde ik en deed ik mijn handen voor mijn gezicht. Ze zeiden dat ik dat ook moest doen als ik donderdag zou scoren. Dan doe je dat gewoon", aldus Vilhena.
Schattig.

Dit soort teksten had je ten tijde van Israel, Laseroms en van Hanegem denk ik minder. :)
Barabas
 Barabas - vrijdag 16 september 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Dit wedstrijd van gisteren gaat Feyenoord behoorlijk opleveren. Met nog twee jaar contract voor de boeg zal Tonny de kassa flink laten rinkelen! En zo hoort het ook!
van geil
 van geil - vrijdag 16 september 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2016 - 16:35 schreef Barabas het volgende:
Dit wedstrijd van gisteren gaat Feyenoord behoorlijk opleveren. Met nog twee jaar contract voor de boeg zal Tonny de kassa flink laten rinkelen! En zo hoort het ook!
Met de goal van gisteren is zijn opslag al dik en dik terug verdiend.
Barabas
 Barabas - vrijdag 16 september 2016 - 16:41   quote  deeplink  
Op zeker!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0996789