|
|
MightyAce
|
|
|
Vond hem de beste vandaag. En dat zeg ik niet zomaar over Paddo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vond m niet zo aanwezig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Speelde box to box, heel veel nuttige arbeid, strooide met goede passes. Je weet dat ik geen fan ben maar hij deed het toch gewoon goed? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij was redelijk. Kan naar mijn mening nog altijd effectiever. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 07:45 schreef MightyAce het volgende:[..] Speelde box to box, heel veel nuttige arbeid, strooide met goede passes. Je weet dat ik geen fan ben maar hij deed het toch gewoon goed? Hij viel me weinig op, dus dat is dan misschien positief. Ik vond een Toornstra, Jorgensen en El Ahmadi er veel meer bovenuit steken.
De tweede helft deelde Tonny gewoon in de malaise hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke lange passes heeft hij in de benen, liet hij gisteren weer eens zien. Perfecte ballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Net bij VI toevallig .. Kraay vindt hem geweldig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: El Ahmadi door snor zwaar geprezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt , de motor van Feyenoord zei hij. Vorm van zijn leven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gijp vindt Jorgensen niet veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal andersom eender zijn.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was weer één van de beste Feyenoorder dit weekend zeer blij dat hij gebleven zegt mijn mijn zoontje vanuit D K
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er hoef in iedergeval niet meer geschreven te worden dat Vilhena zijn mannetje laat lopen.. Hij pakt namelijk alle mannetjes |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Er hoef in iedergeval niet meer geschreven te worden dat Vilhena zijn mannetje laat lopen.. Hij pakt namelijk alle mannetjes Tja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een zwaluw maakt nog geen champignon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Hansie Hansie' noemt Vilhena 'een favorietje'
Hans Kraay Jr. is onder de indruk van Tonny Vilhena. De middenvelder, die deze zomer transfervrij uit De Kuip leek te vertrekken maar toch bijtekende, is het gehele seizoen basisspeler bij Feyenoord en vormt een goed koppel met Karim El Ahmadi.
“Ik heb genoten van Vilhena tegen Roda JC, hij is echt een favorietje van mij”, zegt ‘Hansie Hansie’ in het RTL7-programma Voetbal Inside. “Ze zeggen altijd over hem dat hij alleen maar draaft, maar hij gaf dit weekend zeven ballen van de linkerkant over 60 meter op de stropdas bij een speler aan de andere kant van het veld. Hij kan echt goed voetballen.”
Ook had de analist de Feyenoorder bijna genomineerd als ‘Speler van de Week. “Ik zat aan Vilhena te denken”, zegt hij. “Ik denk alleen dat ik dan een poffert op mijn neus gekregen van links.” |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Er hoef in iedergeval niet meer geschreven te worden dat Vilhena zijn mannetje laat lopen.. Hij pakt namelijk alle mannetjes Nee, dat doet hij nog steeds. Zeker afgelopen wedstrijd. Kwam hij vaak te laat bij het verdedigen, dat is niet erg tegen Roda.
Maar wat wel enorm verbeterd is, is het vooruit druk zetten en het afjagen van de bal.
Credits waar credits gegeven mogen worden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 06:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee, dat doet hij nog steeds. Zeker afgelopen wedstrijd. Kwam hij vaak te laat bij het verdedigen, dat is niet erg tegen Roda. Maar wat wel enorm verbeterd is, is het vooruit druk zetten en het afjagen van de bal. Credits waar credits gegeven mogen worden. Uhm ja dat doet hij wel ,ook afgelopen wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, maar ik respecteer jouw mening :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ,maar ook ik respecteer jou mening ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs die van de snor wordt ineens gerespecteerd :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik ook wel. Niet altijd met hem eens, maar des te beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met mate, vind het vaak irritant als hij een kleinigheidje weer eens moet overdrijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ach zo likt hij een speler z'n hol en zo brand hij die persoon totaal publiekelijk helemaal af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het wel vermakelijk. Moet ook wel om zo'n programma interessant te houden. N beetje aandikken om te scoren. Maken we (de meeste) zelf ook het punt mee op dit form. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Idd,ik heb al 2 jaar niet gekeken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van de Gijp dito..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar ze hebben wel zelfreflectie. Hebben al vaak zelf gezegd , wij zijn geen voetbalprogramma , maar entertainment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn lach is niet zo aanstekelijk meer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 22:05 schreef van geil het volgende:[..] Maar ze hebben wel zelfreflectie. Hebben al vaak zelf gezegd , wij zijn geen voetbalprogramma , maar entertainment. Geef mij Hansie Hansie maar...Dat vind ik een prima kerel ,en Boskamp natuurlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 22:05 schreef van geil het volgende:[..] Maar ze hebben wel zelfreflectie. Hebben al vaak zelf gezegd , wij zijn geen voetbalprogramma , maar entertainment. Net als forum. Prima toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot nu toe een prima afscheidscyclus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wegens privé omstandigheden niet naar jong oranje. Dat kan niet goed zijn. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dat zal wel slecht nieuws betekenen inderdaad. Zal zijn moeder er vermoedelijk helaas wel slecht aan toe zijn. Het blijft een trieste situatie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is moeilijk voor dat ventje... |
|
|
|