|
|
ar
|
|
|
Tis eigenlijk nooit anders geweest. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De mens Tonny heeft wel meer respect bij me gewonnen.
Over de voetballer Vilhena denk ik nog steeds hetzelfde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is inderdaad het probleem. Geen vervanger paraat.
Vind Tony ook niet goed spelen maar denk dat hem nu vertrouwen geven meer oplevert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gepasseerd station Na de zomer vertrokken. Er zijn prima alternatieven voor alleen Vilhena of El Ahmadi. Helaas niet allebei |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Binnen onze huidige selectie kan ik geen betere vervanger aanwijzen voor Vilhena.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: El Ahmadi en Vilhena zijn gelijkwaardige spelers en nauwelijks complementair aan elkaar.
Wanneer je vejinovic of tapia naast El Ahmadi zet, denk ik zelfs dat je meer voetbal in het elftal krijgt.
Eigenlijk, als Kongolo en Van Beek beter zijn, zou ik dit doen:
Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo Baco - El Ahmadi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2016 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:[..] El Ahmadi en Vilhena zijn gelijkwaardige spelers en nauwelijks complementair aan elkaar. Wanneer je vejinovic of tapia naast El Ahmadi zet, denk ik zelfs dat je meer voetbal in het elftal krijgt. Eigenlijk, als Kongolo en Van Beek beter zijn, zou ik dit doen: Karsdorp - Botteghin - Van Beek - Kongolo Baco - El Ahmadi Ik vrees dat Vejinovic niet meer gaat brengen wat we hadden verwacht. Tapia heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
Gustafson op 10 vind ik ook een optie, voor meer voetbal, maar lijkt het ook kwijt te zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Was vandaag in ieder geval veel beter op dreef dan de laatste weken. Laten we hopen dat hij z'n dip heeft gehad! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Stuk beter vandaag. Houden zo. Simpel blijven spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond t niet. Liep nog te veel met de bal, speelt voor eigen zestien met een man in de rug weer een 'subtiel' balletje met buitenkantje waar balverlies en bijna een goal aankomt, loopt te veel met de bal en vertraagd ontzettend.
Maar was wel beter dan de wedstrijden hiervoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toffe bal, daar moest je nog oppassen dat je je grote teen niet kneusde. Zeker als ie al wat ouder was en het veld lekker nat, kon ie zo lekker plomb worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 december 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mijn dochter van 10 vraagt waarom Kuyt geen winterkoning is haha. Mwah..zit wat in.:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja hij is aanvoerder winterkoning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een verschrikkelijk plaatje zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat komt vast niet door de witte druiven op de voorgrond.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Even los van dat het Vilhena is, dat is sowieso een lul met vingers, deze plaat is toch vreselijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ieder z'n smaak. Vind hetzelf ook niks eigenlijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deze vind ik ook wel echt anders.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat is daar apart aan dan..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben toch benieuwd wat jij groen vind ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lul, ik zal het ff duidelijk zeggen. Ze is echt, Jan-Arie. Geen silicone tieten of geverfde wenkbrauwen enz. Als je die paalt skwietst er niks, lekker puur stukje vlees. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
leuke foto geen eenheidsworst...met al die Renaldo koppies... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Open de foto nou maar in een nieuwe tab en check die link, dan heb je een vraagteken minder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Domme gele kaart gisteren bij een 4-0 stand. Niet slim. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daardoor mis je nu Vilhena en El Ahmadi in de volgende bekerronde. Domme actie. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dat kost je de beker. Of we moeten echt geluk hebben met loting. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het moment dat Gustavo definitief doorbreekt en je inziet dat je Vilhena snel moet verkopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeg ken jij de "hamer" man.. |
|
|
|