|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Ik blijf erbij of Vilhena of El kan je missen. Allebei niet tegelijk nu |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nog nergens gelezen dat de aanklager een vooronderzoek start. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meestal dinsdag pas die info dacht ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dinsdag is bijltjesdag ja. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we het zo houden, zou mooi zijn ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was ook niet echt een stoot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Toch een vooronderzoek gestart. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Snap dat vooronderzoek niet helemaal. Is toch geen elleboogstoot, maar een ongelukkige aanvaring. Geen bewuste actie, maar hij raakt helaas wel die Pogba. Als dit een schorsing oplevert, dan kun je elke wedstrijd wel rode kaarten gaan trekken. Maar er zal wel weer een voorstel komen. We zitten deze week in de hoek waar de klappen vallen. Zaak om aanstaande zondag eruit te komen.
Zou me overigens ook niks verbazen dat, wanneer ze met een voorstel komen, dit precies drie wedstrijden gaat zijn.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zei het al gelijk toen het gebeurde dat het een uitstapje Zeist ging worden. Ik denk 4 wedstrijden eisen en dan 2 plus 1 voorwaardelijk geven zo ongeveer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beugelsdijk kreeg 2 wedstrijden voor slaan. Dan is dit misschien 1 wedstrijd. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Wanneer het 1 wedstrijd is, zou ik het maar accepteren. In dat geval El Ahmadi, Toornstra en Kuyt op het middenveld zondag. En dan is Vilhena er wel weer bij vanaf Heerenveen. Hoewel hij ook nog op scherp staat. Blijft lastig, want je wilt hem eigenlijk beide wedstrijden opstellen, maar het is wel erg vervelend als hij tegen Heerenveen een kaart oploopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 11:00 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Wanneer het 1 wedstrijd is, zou ik het maar accepteren. In dat geval El Ahmadi, Toornstra en Kuyt op het middenveld zondag. En dan is Vilhena er wel weer bij vanaf Heerenveen. Hoewel hij ook nog op scherp staat. Blijft lastig, want je wilt hem eigenlijk beide wedstrijden opstellen, maar het is wel erg vervelend als hij tegen Heerenveen een kaart oploopt. Ik vind alles meer lachwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t minstens 9 wedstrijden waard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pogba tilt niet zwaar aan elleboog Vilhena
'Het was een arm die in de strijd voorkomt' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oke 9+1 voorwaardelijk dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij ziet liever Slapia ja? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie liever Vilhena of El ahmadi met twee voetballers er voor. Dus met de punt naar achteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eis schat ik op drie wedstrijden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 12:12 schreef Stylzz het volgende:Ik zie liever Vilhena of El ahmadi met twee voetballers er voor. Dus met de punt naar achteren. Ik ben meer voor een speler op 10 en dan heb je beide nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Veel te veel. Zie verklaring Pogba |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind 1 controleur zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, maar niet aan het einde van het seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, die deed het af als niks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 2 waarvan 1 voorwaardelijk lijkt me normaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja, word die pogba nou ook gehoord..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja beide moeten verklaring afleggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ervan uitgaande dat beide volhouden er zelf niets in te hebben gezien, verwacht ik maximaal 1 wedstrijd maar eerder vrijspraak.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe moet je je anders in balans houden als je springt en Pogba wil natuurlijk ook naar de bal toe, wanneer houden die koekwouzen in Zeist nou eens op dit als elleboog te betitelen. Intentie van een elleboogstoot is toch helemaal niet aanwezig! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
De Knvb zal die neuzen wel weer helpen om Vilena 3 wedstrijden te schorsen. Alleen al die klote verslaggever bij sparta-Feyenoord die de boel weer opnaaide. Oh Oh Oh wat doen ze er toch alles aan om die neuzen maar kampioen te maken. Kotsmisselijk word ik hiervan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t gewoon een elleboog Los van mijn persoonlijke mening over Tonny. Die wel al positiever is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zlatan krijgt voor een echt smerige elleboog 3 potjes. Dan krijgt Tony er toch op zeker geen 3. (andere competitie maar toch)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie moet hem vervangen als hij geschorst wordt ik dacht Tapia ? |
|
|
|