|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien kan ar je er vanaf "helpen"..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wie weet, maar ik zit niet zo te wachten op die 16 hechtingen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Psychologen kijken hier mee..... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kunnen ze nog wat leren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 14:26 schreef Stylzz het volgende:Ik vond t gewoon een elleboog Los van mijn persoonlijke mening over Tonny. Die wel al positiever is Het is uiteindelijk een elleboog geworden ,maar als je 3 koppen kleiner bent is het meer de intensie om zelf te koppen en die lange van je af te houden. Alleen Pogba sprong niet mee en dat is de pech voor Vilhena ,en zeker voor Pogba. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is uiteindelijk een elleboog geworden ,maar als je 3 koppen kleiner bent is het meer de intensie om zelf te koppen en die lange van je af te houden. Alleen Pogba sprong niet mee en dat is de pech voor Vilhena ,en zeker voor Pogba. Als je springt bewegen je armen mee, alleen niet naar achteren. laten we t beste hopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 20:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Als je springt bewegen je armen mee, alleen niet naar achteren. laten we t beste hopen. Als je rechts komt aangelopen word jou rechterarm een elleboog,of je wil of niet.. pinquins bestaan niet in het voetbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen weten we meer. Kan me echt geen zware straf voorstellen, dan maakt de tuchtcommissie zich belachelijk. Zlaten kreeg voor een smerige elleboog 3 wedstrijden, zelfde dag.
Tony 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk lijkt mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 20:39 schreef MMM het volgende:Morgen weten we meer. Kan me echt geen zware straf voorstellen, dan maakt de tuchtcommissie zich belachelijk. Zlaten kreeg voor een smerige elleboog 3 wedstrijden, zelfde dag. Tony 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk lijkt mij. Ja ik ben benieuwd ,wat heeft die andere gehad die bij Zlatan op z'n lelijke kop ging staan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik ben benieuwd ,wat heeft die andere gehad die bij Zlatan op z'n lelijke kop ging staan? Nog niks geloof ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die was smeriger als die van zlatan,ik ben benieuwd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Donder toch op joh, wat een lachertje. 3 wedstrijden schorsing voor dit?
Moet je die elleboog van Zlaten eens bekijken, DAT is een elleboog.
Smerige 020 kliek daar in Zeist |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
100% in beroep gaan, oprotten |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lachwekkend, veel te veel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een ander verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Schoften allemaal 020 idioten daar 4 waarvan 1 voorwaardelijk dat hij 020 mist. Alles om die idioten maar kampioen te maken dit is zo waardeloos. 1 a 2 wedstrijden ok maar zoveel dit is echt voorkeursbehandeling die klootzakken moeten kampioen gemaakt worden. Kut KNVB alles voor die neuzen wordt er kotsmisselijk van, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Veerman en Boakye kregen 2 wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien heeft Vilhena nog een rekening openstaan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 11:54 schreef MMM het volgende:Donder toch op joh, wat een lachertje. 3 wedstrijden schorsing voor dit? Moet je die elleboog van Zlaten eens bekijken, DAT is een elleboog. Smerige 020 kliek daar in Zeist Is een duel zonder intentie, gaan beide hard in omdat ze allebei heel erg graag naar de bal willen. Is echt belachelijk dit zwaar te bestraffen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hooguit verkeerde roots. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog nooit rood gehad volgens mij? |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Als veltman op iemand zijn achilles gaat staan zie je er niets meer van in studiosport is er iets met een Feyenoorder zie je het 15 x terug op aandringen van achterlijke tommie. Een grote corrupte bende daar en maar praten over onpartijdige journalestiek. Oprotten met die gasten en niet meer toelaten in de Kuip. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nagekeken. Nooit rood gehad/geschorst geweest |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan bestaat de kans dat je er nog een wedstrijdje af kan krijgen dat ie in ieder geval tegen Ajax mee kan doen. Maar vrijspraak verwacht ik niet. Het is een gewoon een elleboog. Al denk ik niet dat ie hem bewust opzocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk in beroep gaan, nooit accepteren..
Belachelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 13:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan bestaat de kans dat je er nog een wedstrijdje af kan krijgen dat ie in ieder geval tegen Ajax mee kan doen. Maar vrijspraak verwacht ik niet. Het is een gewoon een elleboog. Al denk ik niet dat ie hem bewust opzocht. Hij ziet er op beeld gewoon slecht uit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hopen op 2 wedstrijden...is gewoon een elleboog.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord en Vilhena hebben tot vanmiddag (woensdag) 15.30 uur de tijd om op dit schikkingsvoorstel te reageren. Mocht men niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel, zal de arbitragezaak morgenavond in Zeist plaatsvinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 13:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan bestaat de kans dat je er nog een wedstrijdje af kan krijgen dat ie in ieder geval tegen Ajax mee kan doen. Maar vrijspraak verwacht ik niet. Het is een gewoon een elleboog. Al denk ik niet dat ie hem bewust opzocht. 2 wedstrijden is de max. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tis half vier geweest, tot die tijd had Feyenoord in beroep te gaan.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien later persbericht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 13:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan bestaat de kans dat je er nog een wedstrijdje af kan krijgen dat ie in ieder geval tegen Ajax mee kan doen. Maar vrijspraak verwacht ik niet. Het is een gewoon een elleboog. Al denk ik niet dat ie hem bewust opzocht. Ik denk het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM