|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat die aanklager ongestoord steeds maar weer idiote straffen kan eisen is ook een raadsel. Wanneer starten ze daar nou eens een onderzoek naar? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 16:53 schreef Gerard_FR het volgende:Dat die aanklager ongestoord steeds maar weer idiote straffen kan eisen is ook een raadsel. Wanneer starten ze daar nou eens een onderzoek naar? Eens, hier hoor je niemand over. Ik zat er vanmiddag nog over na te denken, die aanklager is niet consequent. Deelt straffen uit wat geen straf is, de één krijgt 1 duel de andere weer 3. Bekijkt alles heel zwart/wit , terwijl dat juist niet het geval hoort te zijn.
En zeer zeker niet onafhankelijk, misschien 'gescheiden van' maar zeker niet onafhankelijk. Ik bedoel wie zijn de mensen, waar hebben ze gewerkt, welk belang in wat. Al met al, zoals iedereen weet in het voetbal... corruptie ten top!
En iedereen die beweert van niet, heeft een dikke Arena voor zijn hoofd zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal wel een snavelt zijn, goed dat we niet akkoord gaan.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat natuurlijk wel al is het uit principe. Er is al veel gezeik geweest met die bevuilde tak. Dubbel functie's & dieven werkten er voorheen.
En volgens mij maakt de KNVB geen eens bekend, wie er allemaal openbaar aanklager is voor de KNVB. Althans dat was jaren terug wel zo. Hoe bedoel je 'openbaar'. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
1 wedstrijd eraf vermoed ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 18:55 schreef R()b het volgende:[..] Dat natuurlijk wel al is het uit principe. Er is al veel gezeik geweest met die bevuilde tak. Dubbel functie's & dieven werkten er voorheen. En volgens mij maakt de KNVB geen eens bekend, wie er allemaal openbaar aanklager is voor de KNVB. Althans dat was jaren terug wel zo. Hoe bedoel je 'openbaar'. Alleen maar last van..d:-( |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wie moet er op zijn positie komen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga nou niet Kramer voordragen he.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 maart 2017 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik ben benieuwd ,wat heeft die andere gehad die bij Zlatan op z'n lelijke kop ging staan? Vijf duels waarschijnlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik voel hem ook aankomen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die moet je gewoon lekker op zijn plekkie laten staan vind ik. Speler van de maand op 10
@R()B
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 08 maart 2017 - 19:48 schreef Fart het volgende:Die moet je gewoon lekker op zijn plekkie laten staan vind ik. Speler van de maand op 10 @R()B Ja dat ben ik gelijk met je eens. En je levert ook een paar doelpunten in misschien. Maar hij is wel de enige die Vilhena zijn taak kan overnemen. Of in ieder geval kan belopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg geen Kramer, maar o grote voetbal kenners van het forum kom met een naam die er gaat spelen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwkoop rechtsback, Karsdorp naar het midden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Twijfel ik aan maar goed het is een optie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hebben we al eerder zo gespeeld ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, maar Karsdorp heeft ervaring op die positie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Karsdorp is ook niet zo fit toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
En anders wordt het gewoon een koemannetje 5-3-2 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft nog niets gehoord van beroepscommissie
Het is nog niet bekend wanneer de beroepszaak van Tonny Vilhena dient in Zeist. Feyenoord heeft nog niets gehoord van de beroepscommissie en in theorie zou de zaak pas na het duel met Heerenveen kunnen dienen.
Dit heeft te maken met de agenda van de beroepscommissie. Alle leden moeten namelijk beschikbaar zijn om een zaak voor te laten komen. Wel heeft de commissie verklaringen bij Sparta opgevraagd. Ditmaal met een handtekening van Mathias Pogba.
Vilhena werd afgelopen donderdag voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk, geschorst vanwege zijn elleboog in het duel met Sparta. De Feyenoord-middenvelder zou Pogba bewust in het gezicht hebben geraakt, maar de Rotterdammers bestrijden dit.
Mocht de tuchtzaak over het duel met Heerenveen heen getild worden, dan moet Vilhena volledig vrij gesproken worden, anders mist de middenvelder de Klassieker die op 2 april in Amsterdom wordt gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update 19:53 In tegenstelling tot het AD meldt NOS Studio Sport dat de beroepszaak aanstaande dinsdag zal dienen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zouden die twee aanslagen op Vilhena vandaag nog via videobeelden veroordeeld worden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 maart 2017 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Zouden die twee aanslagen op Vilhena vandaag nog via videobeelden veroordeeld worden? Absoluut, die tuchtcommissie is volledig onafhankelijk en er is echt geen sprake van klassejustitie. Of rancune, ook niet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk dat het uiteindelijk 2 wedstrijden schorsing gaat worden. Ze zullen er in ieder geval wel voor zorgen dat Ajax uit daarbij zit. (sorry ik wilde ook even in Calimero mode ;) ) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Vilhena mogelijk ook inzetbaar tegen sc Heerenveen'
De KNVB en Feyenoord zoeken naar een geschikte datum om Tonny Vilhena voor de beroepscommissie te kunnen laten verschijnen. De 22-jarige middenvelder van Feyenoord kan in afwachting van de zaak gewoon spelen.
Het is niet uitgesloten dat Vilhena ook zondag in Friesland tegen Heerenveen nog in actie kan komen. Dit meldt het Algemeen Dagblad. Normaal gesproken verschijnen spelers op een dinsdagavond voor de beroepscommissie. Dat is agendatechnisch morgen al niet meer mogelijk. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Sta ik vanmorgen op en lees de krant en ben gelijk weer in een pestbui door die vreselijke Wilfred Genee met zijn columm in het AD. Zo anti feyenoord en Anti Vilena. Stomme idiote 020 idioot.Wat een galbak. Als die idioten uit 020 maar kampioen worden daar moer alles voor wijken. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Had je het gelezen in diezelfde Ad Renato. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is ook gewoon een elleboog. Maar iedereen moet wel gewoon de waarheid vertellen, dan volgt er een gepaste straf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Opbouwende irritatie en dan Jan uitnodigen in het komende programma, ik hoop echt dat ie zijn arm krom mept. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb het net zitten lezen, behoorlijk irritant stukje inderdaad, snap niet waarom hij Joris en Feyenoord in zo'n negatief daglicht moet wegzetten, iedere club zou dit doen in deze fase. Overigens is hij een fervent Cambuur supportert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja maar jij bent blauw..d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niks mwah, elleboog zenne... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een elleboog. T hoeft niet eens expres te zijn conform de regeltjes mensuh! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 08:55 schreef Stylzz het volgende:Het is ook gewoon een elleboog. Maar iedereen moet wel gewoon de waarheid vertellen, dan volgt er een gepaste straf. Als iedereen de waarheid had vertelt, zou er geen vervolging meer mogelijk zijn. Makkelie beweert wel het duel te hebben gezien, maar niet hetgeen wat erna gebeurt met de elleboog. Die knipt de situatie, wat volgens mij 1 duel is, in twee delen. Dat kan je toch niet serieus nemen. Die man heeft dit gewoon beoordeeld als niets tijdens de wedstrijd. Dan moet je niet achteraf zo laf zijn en gaan vertellen dat je het niet gezien hebt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word vrijspraak met het excuus van een druk schema van de commissie. . Zitten gewoon hufters in die commisie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien drie ton smartengeld eisen. |
|
|
|