|
|
PieterBos
|
|
|
84e min lei-sev vergelijkbare actie ndidi krijgt gewoon geel zoals het hoort en dus geen direct schorsing Mooie beelden voor van Benthem |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 - 22:29 schreef PieterBos het volgende:84e min lei-sev vergelijkbare actie ndidi krijgt gewoon geel zoals het hoort en dus geen direct schorsing Mooie beelden voor van Benthem Linssen krijg 2 wedstrijden voor een aanslag...Luuk de J zijn enkel werd bijna in 2en geschopt hoor je niks meer van...Bruins brak ook bijna een been zaterdag en geel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Valt dat dan niet ook onder ernstig gemeen spel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Uiteraard, maar dan is het geconstateerd en bestraft met een kaart toch. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Ik denk dat Nieuwkoop op de positie van Vilhena gaat spelen, mocht Vilhena geschorst worden. Dit kon je een beetje zien aan de wissels van afgelopen Zondag. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat jochie komt er wel hoor. Vechtersbaasje zonder ervaring nog, maar hij komt er wel. Ik zat er zondag al op te hopen dat gio hem meters op het middenveld zou laten maken. En verdomd, dat deed gio. Goede wissel!! |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op woensdag 15 maart 2017 - 21:22 schreef Arie.Klooster het volgende:Dat jochie komt er wel hoor. Vechtersbaasje zonder ervaring nog, maar hij komt er wel. Ik zat er zondag al op te hopen dat gio hem meters op het middenveld zou laten maken. En verdomd, dat deed gio. Goede wissel!! Ben het met je eens! Ik denk dat we al een opvolger voor Karsdorp in huis hebben, want hij kan ook prima rechtsback spelen. En ik ben er sowieso een voorstander van om de eigen jeugd te laten doorstromen naar het 1e elftal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwkoop als stand in van Vilhena. |
|
|
|
|
Jacky.W
|
|
|
Ik ben hier wel bij mee! hij ziet duidelijk kansen op de titel, en waarschijnlijk ziet ie hier ook meer speelminuten lonken dan elders. Ik denk niet dat het Tonny echt om miljoenen meer gaat! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, niet eens super hoor, maar heel bepalend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena: ''Ik denk dat Sparta een belangrijke les was''
Na een dramatische eerste - en een veel betere tweede helft was het uiteindelijk Tonny Vilhena die sc Heerenveen - Feyenoord besliste. Na een mooie actie schoot de middenvelder de bal in de verre hoek, achter doelman Erwin Mulder. Toch benadrukt de matchwinnaar dat de overwinning een teamprestatie was: "We hebben als team gestreden vandaag."
Feyenoord begon erg zwak aan de wedstrijd in Heerenveen. "In de eerste helft kwamen we niet aan voetballen toe en speelden we vaak de lange bal. Dat hebben we goed recht gezet en we zijn in de tweede helft meer gaan voetballen", aldus Vilhena tegenover RTV Rijnmond. "Je weet dat je hier gefocust moet zijn. Ik denk dat Sparta voor ons een hele belangrijke les was. Je moet elke wedstrijd winnen."
De ploeg van Giovanni van Bronckhorst kan zich nu volledig gaan richten op de uitwedstrijd bij Ajaks over twee weken. Of Vilhena daarbij kan zijn is nog niet duidelijk. Deze week krijg de middenvelder te horen of zijn schorsing voor een 'elleboogstoot' op Matthias Pogba in het duel tegen Sparta zal blijven staan. Zelf wil hij er niet veel over kwijt. "Wat gaat komen zullen we wel zien. Ajaks is nog ver, we gaan nu eerst de interlandperiode in", aldus Vilhena, die door Danny Blind is opgeroepen voor Oranje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Belangrijkste man de tweede helft.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Die vondt ik vandaag niet op zijn sterkst.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nagenoeg geen fout gemaakt, zette vlot druk op het middenveld, Mwah vond hem niet tegenvallen, heb hem ook wel sterker zien spelen dat wel.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het wordt tijd om hem voor langere tijd vast te leggen (upgraden contract) en hem de aanvoerdersband geven het volgende seizoen. Hij is dit seizoen een speler die echt kampioen wil worden. hij haalt misschien niet altijd een zeven, maar zijn inzet is enorm. Daarnaast vind ik dat hij zich echt aan het ontwikkelen is. Ik was daar even bang voor aan het begin van het seizoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar hoor je natuurlijk niemand over he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij studio sport laten ze het niet eens zien.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zeiden wij hier ook al |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zeg Tonny met 60 procentjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joris kan met de recente beelden aantonen dat de motoriek van Vilhena weliswaar wat schade aanricht af en toe , maar dat er geen opzet in het spel is, integendeel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zag een foto waar Klaasen ook een tik uitdeelden... We wachten het vooronderzoek van de knvb af |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 21:02 schreef van geil het volgende:Joris kan met de recente beelden aantonen dat de motoriek van Vilhena weliswaar wat schade aanricht af en toe , maar dat er geen opzet in het spel is, integendeel. Plot twist hehehe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena: ''We zijn niet meer te stoppen''
Tonny Vilhena weet dat Feyenoord een grote stap heeft gezet in de strijd om de landstitel. Feyenoord won gistermiddag van sc Heerenveen en zag concurrent Ajaks blijven steken op een gelijkspel op Woudestein. Het verschil tussen de koploper en de nummer twee bedraagt nu zes punten.
Over twee weken treffen de aartsrivalen elkaar in Amsterdom. ''Als we daar winnen, zijn we kampioen. Waarschijnlijk'', stelt Vilhena in het Algemeen Dagblad. De middenvelder lijkt het duel zelf niet te mogen spelen. ''Over die hele beroepszaak wil ik niets zeggen.''
De maker van de 1-2 praat liever over de tweede helft. ''We zijn gewoon enorm blij met weer drie belangrijke punten. Dit Feyenoord blijft gewoon rustig. Ook na een moeizame eerste helft. We zijn gewoon niet meer te stoppen.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk drie wedstrijden schorsing. De kampioenswedstrijd er weer bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
dus Utrecht thuis worden we kampioen, zou mooi zijn, 1 omdat het een thuiswedstrijd is en 2 omdat m'n gezin dan met mij op vakantie kan.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 18:41 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nagenoeg geen fout gemaakt, zette vlot druk op het middenveld, Mwah vond hem niet tegenvallen, heb hem ook wel sterker zien spelen dat wel.. Vooral errste helft stapte hij te snel in en dekte een aantal keten aan de buitenkant. Aan de andere kant mag hij ook wel eens een mindere helftbhebben ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contract verlengen!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
rotterdam101
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Toen vilhena de keuze maakte om in de kuip te blijven is er een last van hem afgevallen. De beste keus ever zelfs Stylzz houd weer van hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Vraag is wel of dit bindend is of slechts een richtlijn. Maar zeker de moeite waard om door te nemen voor Van Benthem. Wie weet helpt het.. |
|
|
|