|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 14:12 schreef Milo het volgende:Toen vilhena de keuze maakte om in de kuip te blijven is er een last van hem afgevallen. De beste keus ever zelfs Stylzz houd weer van hem. Nuttige goede speler. Maar vooral zonder bal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 14:12 schreef Milo het volgende:Toen vilhena de keuze maakte om in de kuip te blijven is er een last van hem afgevallen. De beste keus ever zelfs Stylzz houd weer van hem. Ghehe..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft zelfs een Intervieuw met Fox geweigerd na de wedstrijd tegen Heerenveen. Prima statement.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:Hij heeft zelfs een Intervieuw met Fox geweigerd na de wedstrijd tegen Heerenveen. Prima statement.. Helemaal eens. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik zie overigens nergens in de reglementen terugkomen dat zoiets binnen twee weken moet gebeuren. Zag het alleen in de graphic met tijdsplanning, maar niet in de reglementen. Over de tuchtcommissie (niet het beroep) staat wel zoiets dergelijks in de reglementen, maar zelfs daar mag men ervan afwijken wanneer hier volgens hen goede aanleiding voor is. Ik reken dus allerminst op vrijspraak naar aanleiding van de uitgestelde datum helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb ook zitten zoeken in die link maar kon ook niets terugvinden.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Wat ik gekker vind is het gedoe omtrent wel of niet beoordeeld. Lijkt nogal willekeur te worden in verklaringen van scheidsrechters zo. Wel beoordeeld of niet; het is allemaal niet geloofwaardig op deze manier. Bij de een wel beoordeeld, bij de ander niet, terwijl hij duidelijk naar die situatie keek. Het is echt belachelijk dat ook maar iemand het verhaal van Makkelie geloofwaardig vindt. Maar goed; het stinkt aan alle kanten zoals het omtrent het geval Vilhena is gegaan tot nu toe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 17:16 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Wat ik gekker vind is het gedoe omtrent wel of niet beoordeeld. Lijkt nogal willekeur te worden in verklaringen van scheidsrechters zo. Wel beoordeeld of niet; het is allemaal niet geloofwaardig op deze manier. Bij de een wel beoordeeld, bij de ander niet, terwijl hij duidelijk naar die situatie keek. Het is echt belachelijk dat ook maar iemand het verhaal van Makkelie geloofwaardig vindt. Maar goed; het stinkt aan alle kanten zoals het omtrent het geval Vilhena is gegaan tot nu toe. Dat wel of niet beoordeeld is een heel groot grijs vak mijn inziens waarin de scheidsrechters hun fouten naar de buitenwereld kunnen verdoezelden.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 17:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat wel of niet beoordeeld is een heel groot grijs vak mijn inziens waarin de scheidsrechters hun fouten naar de buitenwereld kunnen verdoezelden.. Klopt; helaas is dat waar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De optie ter vervanging van Tony die V Hanegem gaf .....Bart Nieuwkoop vind ik wel een goede of vinden jullie van niet? En Tony is voor mij nog steeds geen populaire jongen, maar dat is mijn persoonlijke mening |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 18:00 schreef piet de paler het volgende:De optie ter vervanging van Tony die V Hanegem gaf .....Bart Nieuwkoop vind ik wel een goede of vinden jullie van niet? En Tony is voor mij nog steeds geen populaire jongen, maar dat is mijn persoonlijke mening Al het goede komt uit zeeland Piet..zo ook Nieuwkoop uiteraard..d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al paar weken terug geopperd. Nieuwkoop op plek Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha al die kutpolletjes, denk niet dat ze dat volgend seizoen nog gaan doen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als de politiek hier lucht van krijgt dan................................... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaan ze allemaal roepen dat ze fanatiek Feyenoord supporter zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tonny Vilhena is uitgeroepen tot ‘Speler van de Week’ in het RTL7-programma Voetbal Inside. De middenvelder van Feyenoord ontving de meeste stemmen en wint hierdoor 'de Gouden Veter'. Yassin Ayoub, Joris van Overeem, Siem de Jong, Kostas Lamprou waren ook genomineerd.
Tonny Vilhena is niet de eerste Feyenoorder die dit seizoen de prijs wint. Eerder gingen Feyenoorders Dirk Kuyt, Steven Berghuis, Jan-Arie van der Heijden, wederom Nicolai Jorgensen (2x), Rick Karsdorp, Karim El Ahmadi, Brad Jones, Eljero Elia en Jens Toornstra (2x) aan de haal met de de 'Gouden Veter'.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je begint het te snappen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 21:59 schreef RenatoBos het volgende:Tonny Vilhena is uitgeroepen tot ‘Speler van de Week’ in het RTL7-programma Voetbal Inside. De middenvelder van Feyenoord ontving de meeste stemmen en wint hierdoor 'de Gouden Veter'. Yassin Ayoub, Joris van Overeem, Siem de Jong, Kostas Lamprou waren ook genomineerd. Tonny Vilhena is niet de eerste Feyenoorder die dit seizoen de prijs wint. Eerder gingen Feyenoorders Dirk Kuyt, Steven Berghuis, Jan-Arie van der Heijden, wederom Nicolai Jorgensen (2x), Rick Karsdorp, Karim El Ahmadi, Brad Jones, Eljero Elia en Jens Toornstra (2x) aan de haal met de de 'Gouden Veter'. Botteghin en Kongolo komen nog in de laatste paar weken ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2017 - 21:59 schreef RenatoBos het volgende:Tonny Vilhena is uitgeroepen tot ‘Speler van de Week’ in het RTL7-programma Voetbal Inside. De middenvelder van Feyenoord ontving de meeste stemmen en wint hierdoor 'de Gouden Veter'. Yassin Ayoub, Joris van Overeem, Siem de Jong, Kostas Lamprou waren ook genomineerd. Tonny Vilhena is niet de eerste Feyenoorder die dit seizoen de prijs wint. Eerder gingen Feyenoorders Dirk Kuyt, Steven Berghuis, Jan-Arie van der Heijden, wederom Nicolai Jorgensen (2x), Rick Karsdorp, Karim El Ahmadi, Brad Jones, Eljero Elia en Jens Toornstra (2x) aan de haal met de de 'Gouden Veter'. Nu Nelom en Botteghin nog, en dan hebben we de beste voetballers op alle plaatsen nog even Tonny van hartelijk gefeliciteerd nog met de Speler van de week ik had het nog niet gelezen Grote KENNER bedankt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 maart 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor jou altijd HD..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 maart 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
GK en HD: broers voor het leven! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat zie ik daar rechts tussenin? Geile zit daar verstopt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal wel weer, de lente snabbellaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 maart 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waar blijft die flinke flinke salarisverhoging die Nelom wel kreeg?
Contract verlengen + topsalaris geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk je dat ie nog blijft na dit seizoen dan..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als van Geel laat zien wat Feyenoord van plan is de komende jaren en je geeft hem een TOPsalaris dan geloof ik dat die jongen nog graag blijft als ik zijn interviews lees. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, als ik hem beoordeel op dit seizoen mag tie van mij dat topsalaris krijgen.. |
|
|
|