|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is niet genoeg. Er moet ook voetbal in zitten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heb je niks aan in huidige vorm |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is klaar voor het hogere niveau ???????!!??!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk dat er wat aan de hand is....je kan discussieren over zijn voetbalkwaliteiten, maar zijn strijdlust was altijd vanzelfsprekend. Maar in dit seizoen maakt hij een uitgebluste indruk. Ik denk dat het met de gebeurtenissen van vorig seizoen te maken heeft.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2017 - 21:51 schreef CobusIII het volgende:Denk dat er wat aan de hand is....je kan discussieren over zijn voetbalkwaliteiten, maar zijn strijdlust was altijd vanzelfsprekend. Maar in dit seizoen maakt hij een uitgebluste indruk. Ik denk dat het met de gebeurtenissen van vorig seizoen te maken heeft.. Klopt, hij denkt net als enkele spelers meer dat hij kan voetballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan echt helemaal niets met zijn rechterbeen. Doet werkelijk alles met links, ook als het soms niet kan. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Mag van mij wel banken, maar wie gaat hem vervangen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Amrabat. Is echt eenzelfde type voetballer. En als Botte en Scharie fit zijn, zou ik Scharie daar neerzetten. En dan Botte en Beek achterin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 november 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahahaha! Topfoto! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahah die witte ook :,) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja die hand vond ik ff te veel werk :) Wacht. Heb een idee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben ik de enige die niet begrijpt waarom ie elke week weer in de basis staat? Is het al vele wedstrijden kwijt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 15:33 schreef FR-Henk het volgende:Ben ik de enige die niet begrijpt waarom ie elke week weer in de basis staat? Is het al vele wedstrijden kwijt. Geen alternatief blijkbaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
voila |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wel erg zwarte hand, Stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Krijgt gelijk een contract voor onbepaalde tijd daar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een baksteen.. zó traag handelen. Ik zou gek worden als Larsson zijnde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VI pro artikel over Vilhena. Fokking veelzeggend en bevestigend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De post moet eerst afgetekend worden Ar . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O ja dat is multitasken. Dan wordt het lastig |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: :) Rustig aan Tonny. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kans MOET erin.
Verder weer kut. Optyfen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onbegrijpelijk. Week na week wanprestatie. Amrabat speelt 2 keer minder en mag niet meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Dat Tony op dit moment niet beter speelt mag hij zich aanrekenen, maar dat geldt voor meer spelers. Dat hij echter dan niet gewisseld wordt: daar ligt het probleem. Die trainer is ongeschikt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik mag toch wel blijven staan van de trainer.. néh néh,néhnéh, nééééhh.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat is nog international ook. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja Gio kan wil of durft geen beslissing te nemen staat niet boven de groep en wil te veel met iedereen eens blijven maar dit werkt niet meer er moet iets gebeuren dit kan echt niet langer zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij deze man ( kijk maar na) vooral niet met dat gezeur ik teken niet bij en verlaat Feyenoord zonder dat de club hier iets aan overhield. Gewoon ernaast zetten punt uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was altijd mijn favoriet maar nu.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tony is toe aan een ander niveau ..........Turkse 2 e divisie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alsof je een kind loslaat . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Blijft toch apart. Je denkt dat er meer in zit, maar dat zit er niet. Je zou hem meer slimheid toewensen, maar hij gebruikt/ziet het niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|