|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed spelertje ,alleen Pierre van Hooijdonk stoorde zich aan het gebaar van Bilal.. En terecht ,maar toch krijg ik ook de kriebels van dat draaiende vingertje van Vilhena. Was niet verkeerd maar il zie een gebalde vuist of twee handen in de lucht. Kan het niet zo goed uitleggen maar ik krijg een afkeer van vingertjes gebruik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 december 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je lijkt m'n vrouw wel ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is niet zo fijn voor je Geile haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar snel weer on-topic. Eindelijk weer eens een goed potje van Vilhena. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,kan je zien dat het toch een verschil is als je de bal tussen de palen in mikt. Nu El Ahmadi nog .. En niet elke wedstrijd kijkt de keeper tegen de zon in. Daarin had Willem van Hanegem wel een punt..1 zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zeker, het is pas net boven het vriespunt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die tweede goal was heel goed ingeschoten, maar die eerste gaat er 19 van de 20 keer niet in... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Precies T . En ja Geile tis ongeveer +1 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het zijn een beetje labiele persoonlijkheden. Als er (terechte) kritiek komt raken ze in de war. Spelen ze een keertje goed, denken ze meteen hun gram te moeten halen met allerlei gebaartjes. Gewoon bek houden en 7 goede wedstrijden op een rij spelen. Dan staat iedereen weer voor je op de banken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze worden gepamperd. Weinig coaches die ze keihard op aarde zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft meer te maken met hersencellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
geen gebaartjes dit keer. gelijk weer wat krediet verdient |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het bijft middel- en ondermaats. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou inmiddels toch minstens een 7 moeten spelen elke wedstrijd. Jammer dat hij niet stabiel presteert. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Moet het hebben van het doelpuntje die hij af en toe scoort waarmee hij denkt monden te kunnen snoeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij bewijst zichelf geen dienst met die gebaartjes. Maar hij doet het nu toch weer redelijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zijn doelpunten spreken in zijn voordeel, maar ik heb absoluut niks meer met hem, inderdaad vanwege die gebaartjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er ook moeite mee, |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En als ik zo om mij heen kijk, zou ik nog geloven dat het aan ons ligt ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vertel mij nu eens waarom hij volgens de media zo goed is.....ik zie het niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In het land der blinden... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Loopt Tony als postbode heen en weer ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zag het ook, doorgaan zo. Ook met scoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een van de weinige met een voldoende dit seizoen. Zeker als je het vergelijkt met de andere middenvelders. Wat een droevige conclusie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat deed Immers ook.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
in ieder geval lijken zijn maniertjes na een goal verleden tijd. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij scoort nu dan ook een stuk vaker. Heb de indruk dat hij ook minder vaak onnodig duels aangaat, hopen dat hij die lijn door kan trekken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 maart 2018 - 14:33 schreef netsurfer het volgende:Hij scoort nu dan ook een stuk vaker. Heb de indruk dat hij ook minder vaak onnodig duels aangaat, hopen dat hij die lijn door kan trekken. Nou gek genoeg gaat hij niet minder de duels aan ,maar hij wint ze ook niet meer zoveel. Dus wat mij betreft spaart hij meer zijn krachten |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
8 doelpunten uit 25 competitiewedstrijden en 2 doelpunten uit 3 bekerwedstrijden. Dat is behoorlijk netjes, voor een middenvelder die niet op 10 speelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kloppend op het Feyenoord logo brrrrrrrrrr gatverdammmeeee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat nog wat geld opbrengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: ????
Is gewoon een Feyenoord jongen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hoor kijk zijn gedrag jegens Feyenoord eens na. Of ben je dat al vergeten..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja heeft een tijdje Monney geheten...aan de andere kant is ie wel gebleven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clubliefde bestaat niet in t voetbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oneens. Wel zeer zeldzaam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeldzaam klopt. T moet voldoende opleveren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is alleen gebleven voor zijn moeder, en vergeten jullie het sssst vingertje niet. tegen ons als publiek Maar voor jullie dan het is en hele fijne jongen, en staat bol van clubliefde en gunt Feyenoord een mooi bedrag als transfersom. Is een echte teamspeler...................... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 08:59 schreef piet de paler het volgende:Hij is alleen gebleven voor zijn moeder, en vergeten jullie het sssst vingertje niet. tegen ons als publiek Maar voor jullie dan het is en hele fijne jongen, en staat bol van clubliefde en gunt Feyenoord een mooi bedrag als transfersom. Is een echte teamspeler...................... Zijn moeder is tijdens vorig seizoen overleden, waarom is hij dan in de zomer gebleven? Ik vind die gebaartjes ook vreselijk,maar zoals door anderen gezegd hier gaat dat een stuk beter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmmmmmmmmm ik kom hier verder in het seizoen wel op terug. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er zit echt wel een bepaalde negatieve houding in hoor, eerst natuurlijk het leed dat hem thuis hield en wat ik ook gewoon oprecht vreselijk rot voor hem vind. Hij heeft daarna een gesprekje met Dirk gehad en ik heb z’n idee dat ie daar wel deels zijn ogen heeft geopend en als ie nu weg zou gaan is het wel te begrijpen misschien. Je moet toch een keer die stap zetten als je hogerop wilt, maar of hij ook gaat slagen daar heb ik grote ??? bij. Ik blijf hem alleen samen met zijn mattie z’n bepaalde houding hebben, dat ik me altijd weer mijn bedenken heb, maar voorlopig is ie productief en das al heel wat als je het vergelijkt met de meeste andere op dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft meer wedstrijden gespeeld dan van Persie voor Feyenoord. Heeft nooit verzaakt ,altijd zijn best gedaan en heeft zoals van Persoe niet de club de rug toegekeerd toen het tegenzat.
Ga maar op de bank staan voor van Persie Piet ,dan vraag ik mij af wie er meer voor Feyenoord heeft betekend ..Robin of Tonny.
Geef mij Danny Buijs maar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is een heilige die Vilhena schande hem vergelijken met Robin maar dat moet je zelf weten. Ik denk dat elke sterke trainer hem er af zou halen maar dat durft hij niet. Omdat meneer dan gaat stoken bij zijn matties. Kom nu toch hij loopt te draven als een kip zonder kop de afgelopen wedstrijden. Hij scoort en dan ineens een fijne jongen om te hebben. ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|