|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De tijd zal het leren, en misschien moet ik diep door het stof .............. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wimpie jansen 020 ole ole wimpie v Hanegem Fc utrecht ole ole, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:De tijd zal het leren, en misschien moet ik diep door het stof .............. Het is al verledentijd Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Welk gedrag? Dat gedrag dat van Geel hem geen normaal salaris wilde betalen maar spelers als Nelom en Immers wel flink beloonde met schandalig hoge salarissen? Dat ben ik niet vergeten nee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Plus deze jongen gaat gewoon geld opleveren als hij weg wil komende zomer. Clubs kijken naar de statistieken en zien zijn aantal goals. Die leggen miljoenen neer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moeten jullie allemaal niet werken of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Werk me de deurbel op dit moment. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop dat hij nog twee jaar blijft bij de mooiste club van NL En dan afscheid neemt met een mooie prijs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aangepast, miljoenen ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gepensioneerde Veteraan dus niet werken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook ,stond ergens van de 10de tot de 18de verdieping op een steiger de hele dag. Dinsdag ochtend was iedereen vertrokken en ben ik ook maar naar huis gegaan. Goede keus geweest :,) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Meh, eerder zoals Klaassen bij Everton denk ik... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik ook eigenlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Berghuis heeft de laatste 6/7 competitiewedstrijden het behoorlijk slecht gedaan (veel fouten, geen doelpunten meer, weinig assists). Wel veel zure gezichten trekken naar zijn medespelers. Deelt mee in de misere... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is het Martin zijn schuld en anders Gio. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, de wereld is vaak ook voorspelbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi overstapje. Verder weer teveel lopen met de bal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij niet scoort en teveel loopt met de bal winnen we altijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2 keer raken spelen, it’s a long way. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je weinig afspeel mogelijkheden heb word het lastig .. 1 keer raken lukt alleen El ,tenminste 4 van de 10 ballen komen dan aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vilhena met Berghuis de beste speler dit seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens ook al hebben zij ook wisselvallige momenten gehad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als vilhena de beste is weet je hoe treurig t is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij werkt ervoor, scoort wat meer, in een onsamenhangend team. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Als je weinig afspeel mogelijkheden heb word het lastig .. 1 keer raken lukt alleen El ,tenminste 9 van de 10 ballen komen dan aan. Juistem Leon. Die ene keer dat het misgaat kijken we de andere kant op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Omdat die 9 anderen keren geen nut heeft . 1 keer raken is prima, maar wel vooruit , anders is het zinloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 - 10:15 schreef van geil het volgende:Omdat die 9 anderen keren geen nut heeft . 1 keer raken is prima, maar wel vooruit , anders is het zinloos. Precies ,Diks raakte ook in 1 x de bal ...Jones is dat nog niet vergeten ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kunnen we Utrecht verder leeg kopen, en misschien een bod doen op de Galgenwaard . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 18:44 schreef van geil het volgende:[..] Kunnen we Utrecht verder leeg kopen, en misschien een bod doen op de Galgenwaard . Schroeven we de laatste gewoon bovenop de kuip. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|