|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helemaal koekoek geile :,-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat nergens over , over tunnelvisie gesproken . Vraag me af of de tv wel eens aan staat . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh , ja , met het songfestival las ik . Massaal . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Henk heeft wel gelijk natuurlijk. Alleen vorig seizoen sterke fases, dit seizoen voor het eerst constant. Dus voor goed geld verkopen nu met nog een 2-jarig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doorschakelen, verversen, vizier op de toekomst, groeien en El Ahmadi een 5-jarig contract |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Vilhena middelmaat is , al jaren . Dan is de rest vrijwel in staat van ontbinding. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vilhena is nu 2 jaar goed . Het zou gewoon mooi zijn als je juist dit soort jongens weet te behouden. El daarintegen zou je zo langzaamaan afscheid van moeten gaan nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha Prutsers. Maar eens betreft de laatste zin op 23.26 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 23:19 schreef van geil het volgende:Als Vilhena middelmaat is , al jaren . Dan is de rest vrijwel in staat van ontbinding. Wanneer zeg je de Donald Duck nou eens op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 23:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Vilhena is nu 2 jaar goed . Het zou gewoon mooi zijn als je juist dit soort jongens weet te behouden. El daarintegen zou je zo langzaamaan afscheid van moeten gaan nemen. 2 jaar goed? Staat dat er echt? Of sla je sep 2017-feb 2018 over? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ouwe geile Tonny Likkert. Hahaha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:Mag blijven als ie speelt zoals in laatste periode. Maar goed, we vergeten even niet dat ie van de 4 jaar in beeld 3 jaar middelmatig heeft gespeeld. Wij niet, de rest vind of anders, of is kort van geheugen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hij is ook nog maar net 23. Zijn topperiode moet nog gaan komen. Als hij blijft, dan gaan we er nog veel plezier aan beleven, zo verwacht ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topperiode komt elders. Want dan moet ie er echt voor knokken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tonny is klaar hier. Tis ook tijd om te vertrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boskamp geniet: 'Vilhena keek met een blik van: kus mijn kloten maar!' Woensdag 6 juni 2018 om 15:02
Het gaf Jan Boskamp een 'enorme kick' om te zien hoe Tonny Vilhena tijdens de clash tussen Oranje en Portugal in maart totaal niet onder de indruk was van Cristiano Ronaldo. De confrontatie tussen de twee was voor oer-Feyenoorder Boskamp zelfs één van de hoogtepunten van het seizoen, schrijft hij.
'Misschien wel het mooiste moment van het afgelopen seizoen vond plaats in de eerste minuut van de interland van het Nederlands elftal tegen Portugal, toen Tonny Vilhena even een koek uitdeelde aan Cristiano Ronaldo', aldus Boskamp in zijn column in Feyenoord Magazine.
'Daarmee gaf hij het signaal af dat Oranje zich niet zomaar van het veld zou laten tikken. Daarna zag je Vilhena ook niet dertig keer zijn verontschuldigingen aanbieden zoals in dat soort gevallen vaak gebeurt, maar in plaats daarvan boog hij over Ronaldo heen met een blik van: kus mijn kloten maar!'
'Het was voor de eerste keer in een jaar of tien dat ik zoiets zag gebeuren, opeens stond Nederland weer op. (...) Toen ik dat vanaf de tribune zag gebeuren, gaf me dat een enorme kick.' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vilhena vind ik juist de enige middenvelder die ik pertinent zou willen behouden. Eerst maar eens wat zien terug te krijgen voor El , Tapia , Toornstra en Vejinovic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Houdbaarheid is op. Van t hele middenveld |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, cashen. Heeft een leuk cluppie verdiend...Hoop op 10M. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fooitjes , en zeker als je ziet wat er voor terug komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juni 2018 - 21:49 schreef van geil het volgende:Vilhena vind ik juist de enige middenvelder die ik pertinent zou willen behouden. Eerst maar eens wat zien terug te krijgen voor El , Tapia , Toornstra en Vejinovic. Tuurlijk,dat is duidelijk ziet bijna iedereen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien als hij een goed wk speelt Oh wacht |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het prima als Vilhena zou blijven, maar ik denk dat het niet realistisch is...Hij gaat weg van de zomer. Daarnaast ben ik het met Stylzz eens dat het middenveld aan revisie toe is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ayoub en wie nog meer om echt de boel te veranderen erbij kopen of jeugd proberen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Inter ook interesse. Daar past ie wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor degene die de hoop heeft dat Vilhena blijft. Forget it. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat denk ik ook niet ,maar mag weg voor een gelimiteerde transfersom. Dat word dus weer een fooitje voor van Geel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hebben toch de vervanger in huis ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2018 - 13:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat denk ik ook niet ,maar mag weg voor een gelimiteerde transfersom. Dat word dus weer een fooitje voor van Geel. Heeft Feyenoord bewust op aangestuurd toch. Anders was hij 2 jaar terug al pleite geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is niet goed of t deugt niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2018 - 17:23 schreef tomson het volgende:[..] Heeft Feyenoord bewust op aangestuurd toch. Anders was hij 2 jaar terug al pleite geweest. Ja volgens de verhalen klopt dat indd. Maar bij de VI hebben ze er wel vaker naastgezeten. Alleen zelde met Feyenoordnieuws. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vilhena heeft nooit weg gewild , was puur een principe kwestie . Wilde gewoon een normaal salaris als basis speler . Gio heeft dat geregeld. Verbazingwekkend hoe steeds de van Geel die hards ineens geheugenverlies hebben , of selectief lezen . Even terug lezen in die periode , en je zal zien dat dat de woorden zijn van Vilhena.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
netsurfer