|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou niet mooi zijn want ook bij Tonny zit in zijn contract dat hij voor een koopje weg mag. Als ik moet geloven wat ze zeiden bij VI |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 - 12:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Zou niet mooi zijn want ook bij Tonny zit in zijn contract dat hij voor een koopje weg mag. Als ik moet geloven wat ze zeiden bij VI Volgens mij is dat onderling al afgesproken. Hij heeft al eens verlengd hé |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit met zijn hoofd in Frankfurt. Feyenoord wil niet verkopen.
Die is dus bijna weg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ligt eraan wat ze bieden anders behouden , middeveld stort wel heel erg in elkaar als tony vertrekt , maar aan de andere kant is het ook geen topper en het seizoen is bijna al verloren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lastig.
Laten gaan betekent weer middelmaat ervoor terug.
Anderzijds iemand die weg wil.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 juni 2018 - 13:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat denk ik ook niet ,maar mag weg voor een gelimiteerde transfersom. Dat word dus weer een fooitje voor van Geel. Ik vond die gelimiteerde transfersom van El Ahmadi en Jones stuitender. En die gingen naar een zeer kapitaalkrachtige club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat je deze kan missen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
'Vilhena kan naar Bundesliga: Feyenoord houdt 'tot verbazing' deur dicht'
14 augustus 2018 | 11:06 - Voetbal International( 0 reacties)
Lagere energierekening met Qurrent
Eintracht Frankfurt heeft haar pijlen gericht op Tonny Vilhena. Echter is Feyenoord duidelijk in haar standpunt: Vilhena blijft in Rotterdam.
Vilhena heeft naar verluidt zelf wel oren naar een overstap. De 23-jarige middenvelder vindt bij de Duitse DFB Pokal-winnaar twee landgenoten in Jetro Willems en Jonathan de Guzman.
''Frankfurt probeerde vorige week Feyenoord te bewegen tot onderhandelen. De Duitsers willen hun selectie snel versterken, nu de ploeg zondag de Super Cup kansloos verloor van kampioen Bayern München (0-5). Vilhena dacht in aanmerking te komen voor een transfer, nu hij zijn contract bij Feyenoord de afgelopen jaren tot twee keer toe tussentijds had verlengd'', meldt Voetbal International.
Vilhena zou dus verbaasd zijn over de opstelling van zijn werkgever rondom zijn vertrek. De club liet eerder El Ahmadi vertrekken naar Saoedi-Arabië en haalde Jordy Clasie als zijn vervanger. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik ook en ons joub staat al te trappelen om zijn positie in te nemen |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Nogmaals, 20 miloen en herinvesteren in Koopmeiners en Til. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welnee.
20 mil krijg je er niet voor en die andere 2 niet halen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Tussen de 15 en 20 miljoen misschien wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja daar ben ik mee eens Martin ga dat proberen |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Waarom niet. Je kunt met de punt naar voren gaan spelen. Clasie rechter cvm, Koopmijners linker cvm en Til op 10. Dat is beter dan Vilhrna en Toornstra al zeker een jaar. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als hij zelf graag weg wil lekker laten gaan. Het laatste waar we op dit moment behoefte aan hebben is niet (meer) gemotiveerde spelers! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Of alleen Til en dan die spits met die donkere buitenspeler van Trencin op halen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik hoop dat dit een spelletje is om prijs op te drijven. Lekker laten gaan voor goed bedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik dacht gehoord te hebben dat als Tonny 2 jaar terug zou bijtekenen ,hij later met een gelimiteerde transfersom mocht vertrekken. Misschien staat er wel dat hij voor 5 miljoen Feyenoord kan verlaten? |
|
|
|
|
Eelco
|
|
|
quote: Geloof niet dat die spelers van Trencin nu zoveel meerwaarde zouden hebben.... Feyenoord heeft een slechte geschiedenis met spelers kopen die tegen ons toevallig een keer boven zichzelf uitstegen. Als je zo gaat kijken, kunnen we er ooknog wel een paar bij de Graafschap weghalen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 - 13:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik dacht gehoord te hebben dat als Tonny 2 jaar terug zou bijtekenen ,hij later met een gelimiteerde transfersom mocht vertrekken. Misschien staat er wel dat hij voor 5 miljoen Feyenoord kan verlaten? Dan heeft Feyenoord niets te weigeren als er een club is die bereid is dat te betalen en Vilhena daar ook heen wil ... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
15 mil met een aantal bonussen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het is vloeken in de Kerk, maar als hij weggaat heeft 020 ook zeer bruikbaar materiaal. Wat vol rancune is . Fer en Janmaatbzijn niet haalbaar. Moest wel,lachen om johan D met de opmerking over Tadic ( reserve speler niet echt top) Maar Toni mag van mij weg of niet ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ging jij een dezer dagen op vakantie ? dacht ik me te herinneren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Super ! wij moeten nog een weekje wachten. Veel plezier alvast met je gezin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zitten in Nederland, maar hebben nog prima weer. Thanks! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren werd gemeld dat Feyenoord niet mee zou willen werken aan een transfer. Giovanni van Bronckhorst ontkent dat. 'Er is niet gezegd dat hij niet weg mag’, zegt Van Bronckhorst geciteerd door RTV Rijnmond. ‘Er is contact geweest tussen clubs, maar er is geen bod op hem gedaan. Ik heb veel met hem gesproken. Hij is hét voorbeeld voor jeugdspelers van Feyenoord. Als hij gaat, moeten andere spelers opstaan’, aldus Van Bronckhorst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:Gisteren werd gemeld dat Feyenoord niet mee zou willen werken aan een transfer. Giovanni van Bronckhorst ontkent dat. 'Er is niet gezegd dat hij niet weg mag’, zegt Van Bronckhorst geciteerd door RTV Rijnmond. ‘Er is contact geweest tussen clubs, maar er is geen bod op hem gedaan. Ik heb veel met hem gesproken. Hij is hét voorbeeld voor jeugdspelers van Feyenoord. Als hij gaat, moeten andere spelers opstaan’, aldus Van Bronckhorst. Dit verhaal is aannemelijker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom ook elk lulbericht direct voor waar aannemen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom lees ik ook niet alles wat jij schrijft Henk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, moet je vaker doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tonny Vilhena vertrekt transfervrij naar Frankfurt, aldus het AD. Technisch directeur Martin van Geel: ‘Tonny heeft in de afgelopen jaren veel betekend voor de club. Hij is een echte professional die zich altijd met volle overgave heeft ingezet voor Feyenoord. Bij zijn contactverlenging in 2017 hebben we gezegd ons correct en welwillend op te stellen wanneer een kans als deze zich in zijn laatste contractjaar zou voordoen. Gezien zijn leeftijd en de fase van zijn carrière die hij nu in gaat, gunnen we hem deze mooie kans en wensen we hem alle succes toe.’ |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
:) Klinkt nog best geloofwaardig. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hoop dat hij blijft, contract op waarderen en verlengen en volgend jaar verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wie gaat zijn goals maken ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Goeie vraag. Gaat moeilijk worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Totaal geen interesse voor Tonnie |
|
|
|