|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die vertrekt opeens uit het niets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat dit ook een van de spelers is waardoor je niet verder komt. Je moet m vervangen. Hij is er te lang |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat dit ook een van de spelers is waardoor je niet verder komt. Je moet m vervangen. Hij is er te lang |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Veelzeggend dat er schijnbaar zo weinig interesse is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik wil t heel graag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
:)) Denk ook dat ie gaat.. Ik voel het |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zal wel niet, weer kut |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En gaat ie toch is de transfersom weer te laag: gegarandeerd kut dus! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut is lekker, zolang het maar niet klote is. Hij gaat ook niet voor z'n klote clubje als Frankfurt lijkt me, wat moet je daar nou als je van het spelletje houdt. Voor de echt mooie clubs waar je voor zou kunnen kiezen heeft ie gewoon een uitblinkend seizoen nodig of je moet je ogen sluiten voor alles en naar de zandbak vertrekken.
Ik zou het allemaal nog geen eens zo simpel vinden als ik de keus had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat we hem hard nodig hebben dit seizoen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Wat ik.begreep zit er minimaal 8 miljoen tussen vraag en aanbod, dus Eintracht kunnen we afschrijven. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 14:13 schreef johan mansveld het volgende:Wat ik.begreep zit er minimaal 8 miljoen tussen vraag en aanbod, dus Eintracht kunnen we afschrijven. Best gaatje.
Wat was hun openingsbod dan, 1 euro? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 14:13 schreef johan mansveld het volgende:Wat ik.begreep zit er minimaal 8 miljoen tussen vraag en aanbod, dus Eintracht kunnen we afschrijven. En hoeveel was het bod dan Johan? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verkopen alles wat je pakt is meegenomen volgend jaar loopt hij voor niks weg , vervanger staat al klaar ejoub
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat dit ook een van de spelers is waardoor je niet verder komt. Je moet m vervangen. Hij is er te lang Hij vervangen dan moet je wel in het buitenland kijken voor een zelfde type |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb liever een ander type |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja alleen die redden het nooit bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tonny was sterker dan ooit, de laatste maanden. Mag wat mij betreft nog een seizoen hier doorgaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dan gratis de deur uit? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, moet nu gaan. Realistische prijs is 8M-10M. Voor hem beter, voor Feijenoord beter. Hebben genoeg middenvelders die het over kunnen nemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: True, heb je een punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee heb nog een jaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nog 2? Ah,ik dacht nog 1 seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie is de man vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Toornstra van Persie en berghuis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee alleen over de middenlijn heen.. Maar daar is hij niet voor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ayoub op plek Vilhena zetten. Ga je voetballend vooruit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2018 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Net als je denkt, hij is allang rijp voor een wissel, scoort ie.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je moest eens weten hoe we over jou denken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste middenvelder, veruit. Toornstra daarna een goede tweede qua rendement , dat zegt alles , is eigenlijk voor Feyenoord een ideale 12. Clasie voegt niets toe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geile is ook weer terug lees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een keuze ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Geen verwachtingen van Ayoub ook geile? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee, is gehaald door yellowman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jan Arie Prima. Toornstra , ok, al gaat dat geen geld opleveren Berghuis , prima. Botteghin , mwah ok. al gaat dat geen geld opleveren Dat was het wel Baardmans is afwachten , begint hoopvol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik lees net dat geile even terug is. Goed voor het onderhoud van het forum. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 05 september 2018 - 22:18 schreef van geil het volgende:[..] Jan Arie Prima. Toornstra , ok, al gaat dat geen geld opleveren Berghuis , prima. Botteghin , mwah ok. al gaat dat geen geld opleveren Dat was het wel Baardmans is afwachten , begint hoopvol Levert Arie wel geld op? |
|
|
|