|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 15:41 schreef FR-Henk het volgende:Snap niet dat er supporters zijn die nu al klaarkomen door Vilhena. Jochie doet het goed, maar om hem nu al als toptalent te bestempelen... sorry Henk, maar ik kan het niet helpen. Ik ben he-le-maal lyrisch over onze knul. Hij heeft het gewoon. Niet dat hij nu al niveautje Barca of zo is, maar hij gaat dat halen. En dan zou ik hem het liefst bij een Milan of zo zien (nog beter is gewoon bij ons, maar laten wij hem nou eerst nog drie jaar houden om hem dan voor veel poen te zien vertrekken. Hij blij, wij blij, iedereen blij; kan hij over tien jaar nog even twee jaar komen ballen bij zijn favoriete club om vervolgens toegevoegd te worden aan de technische staf... oh nee, nu draaf ik wel door. Ik was even in de war met de fantastische carriere van Giovanni van Bronckhorst....). Het komt er op neer dat die jongen het heeft. Dat is niet uit te leggen, dat zie je gewoon... Zelfs jij zou dat moeten kunnen zien, haha (geintje) |
|
|
|
|
psyclob5
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena verlengt contract bij Feyenoord tot 2016
Feyenoord en Tonny Vilhena hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract tot medio 2016. De huidige verbintenis van de talentvolle middenvelder liep tot 2014, maar wordt opengebroken en verlengd. De zeventienjarige Vilhena speelt al van jongs af aan voor Feyenoord en doorliep een groot deel van de jeugdopleiding. Hij debuteerde afgelopen seizoen in januari tijdens de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo en heeft dit seizoen een vaste basisplaats in de ploeg van trainer Ronald Koeman. De jeugdinternational zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract. Technisch directeur Martin van Geel laat weten zeer verheugd te zijn dat Feyenoord na Jean-Paul Boëtius opnieuw een groot talent langer aan de club heeft weten te binden. 'We zijn heel blij dat we eruit zijn gekomen met Tonny. Hij is een kind van de club, die al op 17-jarige leeftijd zijn debuut heeft gemaakt voor Feyenoord. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij bij Feyenoord een mooie toekomst tegemoet gaat.' Ook Vilhena zelf toonde zich zeer blij met zijn nieuwe contract. 'Het is heel positief dat het rond is gekomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik mezelf tijdens de komende jaren bij Feyenoord kan blijven ontwikkelen. Daarom ben ik blij dat ik met dit nieuwe contract nog langer aan de club ben verbonden.' Bron:FR12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:18 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat zei ik ook niet. Ik noemde Barca alleen maar omdat dat toch een van de beste clubs is... Was het juist met je eens. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu Koeman nog ff bijtekenen.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ook mooi om weer eens te zien dat het ad er weer naast zat.
Gaat moeilijk worden om jp en vilhena te laten tekenen? 1 week later. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:53 schreef kuipje het volgende:Ook mooi om weer eens te zien dat het ad er weer naast zat. Gaat moeilijk worden om jp en vilhena te laten tekenen? 1 week later. Juist ja..d:-))))) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: sorry, niet goed gelezen. Maar mooi dat hij heeft bijgetekend. Ik ben blij, blij, blij, met De Vilhena (hé daar zou je zo een liedje van kunnen maken (op de melodie van ik ben zo blauw, blauw, blauw als een sangria)... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Clasie 2015 Vilhena 2016 Jp boetius 2016 Janmaat 2015 Martins indi 2017 Mulder/lamprou 2017
Snel de vrij en clasie opwaarderen en een spits kopen en we doen volgend jaar mee om het kampioenschap. (Als dat dit jaar niet al gebeurt) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:42 schreef RenatoBos het volgende:Vilhena verlengt contract bij Feyenoord tot 2016[ afbeelding ] Feyenoord en Tonny Vilhena hebben overeenstemming bereikt over een nieuw contract tot medio 2016. De huidige verbintenis van de talentvolle middenvelder liep tot 2014, maar wordt opengebroken en verlengd. De zeventienjarige Vilhena speelt al van jongs af aan voor Feyenoord en doorliep een groot deel van de jeugdopleiding. Hij debuteerde afgelopen seizoen in januari tijdens de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo en heeft dit seizoen een vaste basisplaats in de ploeg van trainer Ronald Koeman. De jeugdinternational zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract. Technisch directeur Martin van Geel laat weten zeer verheugd te zijn dat Feyenoord na Jean-Paul Boëtius opnieuw een groot talent langer aan de club heeft weten te binden. 'We zijn heel blij dat we eruit zijn gekomen met Tonny. Hij is een kind van de club, die al op 17-jarige leeftijd zijn debuut heeft gemaakt voor Feyenoord. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij bij Feyenoord een mooie toekomst tegemoet gaat.' Ook Vilhena zelf toonde zich zeer blij met zijn nieuwe contract. 'Het is heel positief dat het rond is gekomen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik mezelf tijdens de komende jaren bij Feyenoord kan blijven ontwikkelen. Daarom ben ik blij dat ik met dit nieuwe contract nog langer aan de club ben verbonden.' Bron:FR12 Toch wel geinig dat mijn dochters wel gelijk hebben .... en al die gekken maar denken dat het weer kletspraat was!! Niemand die zijn ex..... aan biedt? Nee natuurlijk niet al die jaloerse zakken hier zullen geen kleur bekennen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:58 schreef kuipje het volgende:[..] Clasie 2015 Vilhena 2016 Jp boetius 2016 Janmaat 2015 Martins indi 2017 Mulder/lamprou 2017 Snel de vrij en clasie opwaarderen en een spits kopen en we doen volgend jaar mee om het kampioenschap. (Als dat dit jaar niet al gebeurt) Gouden jaren staan voor de deur.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zekers en er komt nog meer moois aan vanaf de Feyenoord Academy ...... Het gaat de goeie kant op. Eindelijk na jaren van protesteren ...... Ik zal nog steeds kritisch blijven naar de spelers en de technische staf toe! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 17:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zekers en er komt nog meer moois aan vanaf de Feyenoord Academy ...... Het gaat de goeie kant op. Eindelijk na jaren van protesteren ...... Ik zal nog steeds kritisch blijven naar de spelers en de technische staf toe! Doe dat dan wel in het mascottepak van Coentje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 17:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zekers en er komt nog meer moois aan vanaf de Feyenoord Academy ...... Het gaat de goeie kant op. Eindelijk na jaren van protesteren ...... Ik zal nog steeds kritisch blijven naar de spelers en de technische staf toe! Had niets anders van je verwacht L..d:-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Toch wel geinig dat mijn dochters wel gelijk hebben .... en al die gekken maar denken dat het weer kletspraat was!! Niemand die zijn ex..... aan biedt? Nee natuurlijk niet al die jaloerse zakken hier zullen geen kleur bekennen. hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ontopic: Yessssssssssssssss!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAA!
Hij tekent bij! Zoals ik voorspeld had. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Spelers onder de 18 kunnen toch niet langer dan 2 jarig contract tekenen? Was toch bij castaignos zo t geval dat al die extra jaren niet gelden omdat die voor ze 18 tekende Vilhena is 17 dus die mag dan toch geen contract tot 2016 hebben |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 17:41 schreef RedDevil1990 het volgende:Spelers onder de 18 kunnen toch niet langer dan 2 jarig contract tekenen? Was toch bij castaignos zo t geval dat al die extra jaren niet gelden omdat die voor ze 18 tekende Vilhena is 17 dus die mag dan toch geen contract tot 2016 hebben Hij gaat pas in Januari tekenen! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dan hoop ik na 3 januari haha maar iig goed nieuws |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Max 3 jaar was het bij Luc |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Oké naja 3 januari is die 18 dus ff wachten met pen en papier |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Toch wel geinig dat mijn dochters wel gelijk hebben .... en al die gekken maar denken dat het weer kletspraat was!! Niemand die zijn ex..... aan biedt? Nee natuurlijk niet al die jaloerse zakken hier zullen geen kleur bekennen. [negeerOFF]
Misschien helpt het als je dat denigrerende toontje van je eens iets matigt?
[negeerON] |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rondje van mij zie ik?!?! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
mooi mooi mooi............... hopelijk zonder clausule...
bijzonder caliber .......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 december 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Talent van de buitencategorie!
Zo blij dat leerZWAM niet heeft bijgetekend! Heb veel liever VILHENA!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 december 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Vraag me dan toch af wat het salaris wordt van dit talent.. Zou van Geel in Rioala zijn praatjes zijn meegegaan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Toch wel geinig dat mijn dochters wel gelijk hebben .... en al die gekken maar denken dat het weer kletspraat was!! Niemand die zijn ex..... aan biedt? Nee natuurlijk niet al die jaloerse zakken hier zullen geen kleur bekennen. ik vertrouwde jou info wel .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en vele kampioenschappen...mits het bij de eigen jeugd gezocht wordt..
alleen n aankoop als hij expliciet beter is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 19:21 schreef Xapter het volgende:Vraag me dan toch af wat het salaris wordt van dit talent.. Zou van Geel in Rioala zijn praatjes zijn meegegaan? Das afwachten, maar als Van Geel 1 ding goed weet, dan is het hoeveel spelers waard zijn.
Zal niet ver van het salaris van Boëtius liggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Toch wel geinig dat mijn dochters wel gelijk hebben .... en al die gekken maar denken dat het weer kletspraat was!! Niemand die zijn ex..... aan biedt? Nee natuurlijk niet al die jaloerse zakken hier zullen geen kleur bekennen. Dat jij verklaart dat ie gaat bijtekenen en dat jij verklaart dat ie iets met je dochters doet zijn twee compleet verschillende dingen. Dat ie bij zou tekenen lag al voor 80% vast.
Ik heb ook steeds geroepen dat ie zou bijtekenen. De meeste hier trouwens. Dus waarom excuses? Omdat niet iedereen direct gelooft wat je opschrijft? Vooralsnog is de status quo ongewijzigd gebleven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 16:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Toch wel geinig dat mijn dochters wel gelijk hebben .... en al die gekken maar denken dat het weer kletspraat was!! Niemand die zijn ex..... aan biedt? Nee natuurlijk niet al die jaloerse zakken hier zullen geen kleur bekennen. :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 20:13 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Dat jij verklaart dat ie gaat bijtekenen en dat jij verklaart dat ie iets met je dochters doet zijn twee compleet verschillende dingen. Dat ie bij zou tekenen lag al voor 80% vast. Ik heb ook steeds geroepen dat ie zou bijtekenen. De meeste hier trouwens. Dus waarom excuses? Omdat niet iedereen direct gelooft wat je opschrijft? Vooralsnog is de status quo ongewijzigd gebleven. Dat ie iets met mijn dochters zou doen heb ik nergens gezegd!! Je moet wel je bril opzetten!! Ik heb alleen verteld dat mijn dochters voor het weekend hadden vernomen dat Tony op maandag of dinsdag bij zou gaan tekenen!! Dat jij niet kan lezen daar kan ik niks aan doen !! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 20:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat ie iets met mijn dochters zou doen heb ik nergens gezegd!! Je moet wel je bril opzetten!! Ik heb alleen verteld dat mijn dochters voor het weekend hadden vernomen dat Tony op maandag of dinsdag bij zou gaan tekenen!! Dat jij niet kan lezen daar kan ik niks aan doen !! quote:Op vrijdag 30 november 2012 - 23:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moet jij weten , ik laat mijn dochters lekker hun gang gaan. En als ze eens wat te melden hebben dan zij het zo! Normaal zeggen ze nooit wat over hun 'voetbal' vrienden. Dus zal ik het in het vervolg ook maar laten met al die losers hier ..... quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 08:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Geld is geen drijfveer als het om een schoonzoon zou gaan! Dit is een achterlijke opmerking. Het belangrijkste is dat mijn dochters gelukkig zijn , niks meer en niks minder quote:Op zaterdag 01 december 2012 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja inderdaad laat ik ze hun gang binnen onze normen en waardes .... En ik wordt gelukkig goed op de hoogtes gehouden door mijn dochters. Gelukkig hebben we wat dat betreft geen geheimen voor elkaar Oftewel, je insinueert een hoop maar uiteindelijk zeg je alleen wat iedereen al wist: Vilhena tekent bij.
Waarom moest iemand dan zijn excuses aanbieden? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 20:55 schreef BertusBadeend het volgende:[..] [..] [..] [..] Oftewel, je insinueert een hoop maar uiteindelijk zeg je alleen wat iedereen al wist: Vilhena tekent bij. Waarom moest iemand dan zijn excuses aanbieden? voetbal vrienden en jij denkt gelijk dat ze verkering hebben!! Hahaha wat een constatering. Ze hebben 'vrienden' die bij Sparta, Feyenoord, NAC en PSV spelen .... Ja een van mijn dochters is inderdaad verliefd op Tony en zou daar graag verkering mee willen. Maar dat moet van 2 kanten komen toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 03 december 2012 - 21:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] voetbal vrienden en jij denkt gelijk dat ze verkering hebben!! Hahaha wat een constatering. Ze hebben 'vrienden' die bij Sparta, Feyenoord, NAC en PSV spelen .... Ja een van mijn dochters is inderdaad verliefd op Tony en zou daar graag verkering mee willen. Maar dat moet van 2 kanten komen toch? maak je niet zo druk joh... ben overigens ook n verdienstelijk voetballer(geweest:)) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Heerlijk.. Hier krijg ik nou een stijve van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat heeft wat centjes gekost hoor... Maar goed hij is het waard :p
@Lijdensweg je dochter kan goed luisteren ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: heb je daar n link van? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor de kerst regel ik t. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu beetje druk met werk en studie. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Komt goed man, we spreken een keer af en dan gaan we koppie doen met een lekker stukkie taart erbij.. |
|
|
|