|
|
van geil
|
|
|
Transfervrij Cobus , blijven opletten. Overigens is Toornstra de meest succesvolle aankoop van van Geel qua rendement. Vilhena is samen met hem de meest productieve speler van Feyenoord de laatste 5 jaar . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Das snel, spelers met succes gaan gelijk cashen. Toornstra haalt t buitenland niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu nadenken Igor. Dat is dus de meest succesvolle aankoop. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Mwah, mag hem wel, maar niet meest succesvol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Man man man , ga je nu ook al keiharde cijfers ontkennen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat doet bijna geen één speler uit de eredivisie, ze denken het aan te kunnen en belanden op de bank. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Prima, je bent positief over een Feyenoorder. Ik herzie mijn mening om het goede gedrag te belonen. Sws is Toornstra een echte Feyenoorder die mijn support krijgt.
Jammer dat je destijds Kramer zijn cijfers niet helder wou bekijken. Niet dat ik die zo geweldig vond. Maar werd veel te hard door je aangepakt. Zoals je zo vaak cijfers niet over de hele breedte wil nemen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kramer zij bij van de Meijden zelf al jaren met het hypocriete wereldje van voetbal klaar te zijn en alleen nog ff de nodige eurootjes bijeen wilde schrapen. Ik vind dat eerlijk en ok dat je er voor uitkomt, maar dan niet bij Feyenoord. Het gedrag viel gewoon op binnen de groep en is storend. Zelf in het land van de neus onder heerschappij van graaf slis schijnt het nog niet in zijn schedel door te dringen en heeft ie weer onmogelijke uitspattingen. Ik ben op zich zeer blij dat dat geschiedenis is. Toornstra is in dat opzicht een hele andere speler, een dienbaardere speler als hem zal je niet snel vinden en weet waar het plafond ligt. Kan hem op veel posities neerzetten zonder dat kapsones de kop op steekt en mag het dan af en toe niet helemaal zo lekker gaan dan. Hij werkt in ieder geval naar vermogen en produceerd over het algemeen altijd. Deze instelling moet je hebben en niet die gaan zeuren en de kop laten hangen als ze net ff iets anders moeten doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 september 2018 - 23:30 schreef igor korneev het volgende:[..] Prima, je bent positief over een Feyenoorder. Ik herzie mijn mening om het goede gedrag te belonen. Sws is Toornstra een echte Feyenoorder die mijn support krijgt. Jammer dat je destijds Kramer zijn cijfers niet helder wou bekijken. Niet dat ik die zo geweldig vond. Maar werd veel te hard door je aangepakt. Zoals je zo vaak cijfers niet over de hele breedte wil nemen Ik geef het op, je hebt echt geen idee wat er staat . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Was een moedige poging Geile... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jep statistieken liegen niet.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
@vvout, klopt, hij werd onhandelbaar.
@van geel. heb t over zijn statistieken, die waren in verhouding tot zijn gespeelde minuten zo slecht niet. maar kan hem wel missen, ondanks dat hij zeker ook goede dingen heeft gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Begint een man te worden.....iets wat Boetius maar niet wil lukken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk de duurste speler momenteel , heeft de beste cv Alleen nog n kort contract dacht ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik dacht een jaar. ZZ dacht nog 2..ff checken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft zijn transfer verdient hè, weet je ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zó slecht. Maarja blijft toch staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet goed vandaag , en moet er een afdrukken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik nomineer Berghuis. Denk dat hij daar wel van houdt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar wie is nou de rechtsbuiten St Juste of Berghuis. Gelukkig had juste nog een assist maar ik zou Vermeer eens proberen op de rb positie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 19:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar wie is nou de rechtsbuiten St Juste of Berghuis. Gelukkig had juste nog een assist maar ik zou Vermeer eens proberen op de rb positie Ik zei al voor het seizoen , die positie wordt een probleem Linksbuiten ook , en de middenvelders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 19:38 schreef van geil het volgende:[..] Ik zei al voor het seizoen , die positie wordt een probleem Linksbuiten ook , en de middenvelders. Larsson was vandaag 1 van de betere dus dat begint te lopen. Het middenveld is klote indd. Maar ST Juste wil de eentwee aangaan met Berghuis om zichzelf te lanceren. Kan nooit de bedoeling zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 19:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar wie is nou de rechtsbuiten St Juste of Berghuis. Gelukkig had juste nog een assist maar ik zou Vermeer eens proberen op de rb positie Malacia stond in bal bezit ook aldoor voorbij Larsson, dat werkt ook niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Malacia speelt in dienst van Larsson en haald de 2 op 1 weg voor Larsson. Daarbij was Malacia de eerste helft de beste op het veld ondat hij wel optijd terug is en een aantal hele goede acties had .. St Just wil zelf te graag de aanval in gaan en is verdedigend zwak en zelde op tijd terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Haps nog maanden afwezig blijft ,word het nog een hele kluif voor hem om een basisplaats te veroveren. Tenminste als ik het voor t zeggen had hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Malacia speelt in dienst van Larsson en haald de 2 op 1 weg voor Larsson. Daarbij was Malacia de eerste helft de beste op het veld ondat hij wel optijd terug is en een aantal hele goede acties had .. St Just wil zelf te graag de aanval in gaan en is verdedigend zwak en zelde op tijd terug. Mooi verhaal, maar hij staat in balbezit te diep, waardoor hij niet meer aanspeelbaar is. Voor de rest heb je gelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Mooi verhaal, maar hij staat in balbezit te diep, waardoor hij niet meer aanspeelbaar is. Voor de rest heb je gelijk. Vanuit de eerste helft staat er nog 1 beeld op mijn netvlies. In de opbouw staat ST Juste op de middenlijn waar Botteghin Van der Heijden en Malacia op 1 lijn staan randje 16 meter gebied. St juste moet daar pas heengaan als er ruimte is en de bal daar daadwerkelijk heen lijkt te gaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vanuit de eerste helft staat er nog 1 beeld op mijn netvlies. In de opbouw staat ST Juste op de middenlijn waar Botteghin Van der Heijden en Malacia op 1 lijn staan randje 16 meter gebied. St juste moet daar pas heengaan als er ruimte is en de bal daar daadwerkelijk heen lijkt te gaan YEP |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En als Clasie dan ook nogeens inschuift omdat hij wel bij de bal is ,en er word balverlies geleden ,dan staat Botteghin met 1 pass tegen 3 man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die kan er dan niets van uiteraard |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gebeurt op links ook. Daar zit de crux |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aangezien dit Vilhena aangaat, loopt zich keer op keer vast en als ie de bal speelt is het achter de man, nooit eens lekker in de loop. Ik vraag me echt af waar ie mee bezig is als je hem ziet tobben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zijn wel meer crux-en aan te wijzen Maar de realiteit is , dit is het niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zijn wel meer crux-en aan te wijzen Maar de realiteit is , dit is het niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dit is wel coachbaar, zeker als je weet hoe oud ze zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schei uit kameraad ,Malacia had de eerste helft 3 fantastische verdedigingsacties in de 16 waarvan 2 schitterende kopballen. St Juste was nog nergens te bekennen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Schei uit kameraad ,Malacia had de eerste helft 3 fantastische verdedigingsacties in de 16 waarvan 2 schitterende kopballen. St Juste was nog nergens te bekennen.. Aanvallend, heb ik t over. In balbezit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 21:05 schreef VVout het volgende:Aangezien dit Vilhena aangaat, loopt zich keer op keer vast en als ie de bal speelt is het achter de man, nooit eens lekker in de loop. Ik vraag me echt af waar ie mee bezig is als je hem ziet tobben. Immuniteit |
|
|
|