|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ok daar wil ik volgende week eens extra opletten. Heb het idee dat St Juste Berghuis zijn niveau naar beneden haald. Ben er niet zeker van hoor maar heb totaal niet het gevoel dat Malacia dat bij Larsson doet.. Zie een duidelijke stijgende lijn bij Larsson. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet eens specifiek voor de buitenspelers maar voor algemene opbouw. Maar ook Larsson komt in de bal en Malacia was m al voorbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 21:35 schreef Stylzz het volgende:Niet eens specifiek voor de buitenspelers maar voor algemene opbouw. Maar ook Larsson komt in de bal en Malacia was m al voorbij Nou ja zij krijgen wel rugdekking van Vilhena,hoe slecht hij ook was vandaag. Er klopt iets niet aan de rechterkant...Berghuis uit vorm en alles verschrikkelijk slecht in de omschakeling. Links is aanvallend niet sterk maar staat verdedigend als een huis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, omdat hij niet durft aan te sluiten om het veld klein te houden vanwege zijn traagheid. Ik heb eens gekeken naar andere (succesvollere) clubs. Daar staat de achterste linie in balbezit minimaal 20M verder naar voren dan Botje en Scharie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Toornstra is een loper... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wanneer leert hij nou eens eenvoudig te spelen? Hij kan echt wel voetballen, maar elke keer dat onnodig duels aangaan terwijl hij ook snel kan passen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon een keer banken.. Waarom? Omdat het kan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem juist een van de betere, zeker eerste helft was hij eigenlijk de enige die nog wat creeerde. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vertel mij eens wat was er zo goed aan dan? Zag hem weer veel met de bal lopene, s slechte schoten op het doel, vertel me alstublieft waarom is hij onmisnaar en goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 september 2018 - 22:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem juist een van de betere, zeker eerste helft was hij eigenlijk de enige die nog wat creeerde. Wat creëerde hij dan? We hebben de eerste helft nul keer op doel geschoten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Enkele goeie dieptepasses, waardoor gevaar ontstond. Dat er vervolgens geen doelpoging uitkomt is een tweede. En niet per se zijn fout natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben het met T eens. Daarnaast nam hij ook veel posities over ( met succes) , hij hield veel tegen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat maakt het uit. Ondanks dat hij wat pit brengt, voegt hij net als de rest van het middenveld weinig toe. Daar hij nooit eens gewisseld wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 20:42 schreef van geil het volgende:Ik ben het met T eens. Daarnaast nam hij ook veel posities over ( met succes) , hij hield veel tegen. Nou nou van Malacia en van St Juste . Als je dat niet wil zien maakt t niet uit welke kleur bril je op heb. Tenzij het dat brilletje van Stevie Wonder is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima hoor, maar hij creeerde geen moer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welk gevaar dan Er was nul gevaar de eerste helft Niks |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, er was 1 schot. Op Vermeer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2 goede passes waar niks mee gedaan werd. Speelde controlerend erg sterk en nam posities over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo voetballen ze te veel, zelfs Vermeer zag het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar wel 2 passjes. Geniale ook want er kwamen geen kansen uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je heb helemaal gelijk,het gelijk ook helemaal zelf afgedwongen. Gefeliciteerd man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lig inmiddels te schuddebuiken :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lig inmiddels te schuddebuiken :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja 2 passjes zijn er wel twee meer dan de rest van t elftal samen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja je heb gelijk ,nogmaals mijn felicitaties maat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een passje is nog altijd beter dan de bal brengen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Monica Lewinsky ; take a cigar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Monica Lewinsky ; take a cigar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat ligt eraan hoe groot t gat is op t middenveld plus afspeelmogelijkheden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat gat is hij aan het opvullen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat klopt ,kan moeilijk altijd de bal naar voren peren als iedereen in de dekking staat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar zijn sigaren voor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 oktober 2018 - 18:32 schreef piet de paler het volgende:Vertel mij eens wat was er zo goed aan dan? Zag hem weer veel met de bal lopene, s slechte schoten op het doel, vertel me alstublieft waarom is hij onmisnaar en goed Ik zie nog geen echt antwoord, over deze wereldtopper |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk daar kan ik wat mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lof voor Vilhena: ''Hij nam het hele elftal nog even op sleeptouw''
Tonny Vilhena viel dinsdagavond overtuigend in bij het Nederlands Elftal. De Feyenoord-middenvelder kwam in de 61e minuut in het veld voor Arnaut Danjuma en deed meteen van zich spreken.
Op Pierre van Hooijdonk maakte Vilhena een gretige indruk. "Je ziet dat wanneer Vilhena invalt er gelijk meer vooruit verdedigd kan worden", analyseerde 'Pi-Air' na afloop voor de NOS. "Vilhena is agressief en durft door te jagen, waardoor hij het hele elftal nog even op sleeptouw nam."
Op de einduitslag van de oefeninterland tegen België kon Vilhena tijdens zijn invalbeurt geen invloed meer uitoefenen. Al voor rust werd de eindstand bepaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 oktober 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het lijkt heel wat als je veel draaft |
|
|
|