|
|
Stylzz
|
|
|
Of een minder mooie, mag ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun het hem van harte ( en Feyenoord ook ), maar welke club zou interesse hebben ? Wordt lastig vrees ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is beter dan Strootman |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat er wel wat interesse voor hem is. Maar je gaat er geen gigantisch bedrag voor vangen. Denk dat de 12 miljoen redelijk realistisch is als streven. Hij heeft toch wel een bepaalde waarde opgebouwd in de jaren dat ie hier zit. Al verwacht ik geen moment dat zijn transfersom veel hoger dan dat zal uitvallen. En wellicht zelfs lager. Maar gun het hem van harte. Verdiend een mooie volgende stap. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, de absolute top zal niet bij hem uitkomen. Maar clubs die in het verleden al eens genoemd zijn, de subtop/middenmoot van een grotere competitie dan de Eredivisie zal hem wel interessant vinden. Een bedrag als 10 miljoen is voor dat soort clubs ook meestal geen onoverkomelijk probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik de CL bekijkt of de grotere competities ,zie ik overal bij topclubs postbodes die het middenveld doorkruisen en altijd vooruit spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt er nog veel te leren, is in zeven jaar hier niet gelukt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
7 jaar.... Die jongen heeft echt een nieuwe uitdaging nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja hij is er aan toe andere omgeving,kan heel goed zijn voor hem en dan denk ik dat hij ons nog wel eens kan verbazen wel met doorverkoop clausule want je krijgt er nu niet de hoofdprijs voor na dit slechte seizoen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha dank je ouwe kluskabouter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar serieus. Dat vooruit spelen is precies wat ie mist. Pitbull, vechten etc prima, maar snel de bal bij de juiste man leveren dat lukt niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2019 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:Maar serieus. Dat vooruit spelen is precies wat ie mist. Pitbull, vechten etc prima, maar snel de bal bij de juiste man leveren dat lukt niet Maar is het jou nou nog niet opgevallen dat dat niemand lukt. Maar hijzelf kan wel in de diepte aangespeeld worden,dat zag je tegen NAC. Fantastische aanname en dito assist |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat is dan veruit de beste middenvelder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2019 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar is het jou nou nog niet opgevallen dat dat niemand lukt. Maar hijzelf kan wel in de diepte aangespeeld worden,dat zag je tegen NAC. Fantastische aanname en dito assist Hij kan wel wat ja ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind ze allemaal goed ,maar alles bij elkaar geeft geen goed balans. Dat lijkt mij het grootste probleem van afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nou, gelijk aftikken! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2019 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind ze allemaal goed ,maar alles bij elkaar geeft geen goed balans. Dat lijkt mij het grootste probleem van afgelopen seizoen. eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het waar is dat Tonny volgend seizoen bij Real Betis speelt dan moeten ze wel rijn 10 miljoen betalen en niet minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bij afhalen tweede voor een € |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het grote sljmen is weer begonnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Duidelijk verhaal,geen poespas enzo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Turkse media slingeren vandaag weer eens een gerucht over Feyenoord de wereld in. Tonny Vilhena, die afgelopen vrijdag heeft aangegeven open te staan voor een vertrek bij de Rotterdammers, staat in de nadrukkelijke belangstelling van Fenerbahçe SK.
De Turkse club draait een dramatisch seizoen in de Super Lig en heeft zich onlangs pas definitief veilig gespeeld. Fenerbahçe staat momenteel op een tiende plek met veertig punten uit 32 wedstrijden. Deze zomer moet er flink geïnvesteerd worden om weer mee te doen om de prijzen en dat zijn ze ook van plan.
Volgens Futbol Verileri heeft Fenerbahçe zes miljoen over voor de 24-jarige middenvelder van Feyenoord. In Turkije kan Vilhena voor vier jaar tekenen en 2,5 miljoen euro per jaar gaan verdienen. Bij de Rotterdamse club heeft hij nog een contract tot medio 2020.
De supporters van Fenerbahçe reageren enthousiast, maar zien het transferbedrag als een mogelijk probleem. ''Goede speler. Ik volg hem al lang,'' reageert een supporter. ''Ik verwacht niet dat Feyenoord hem laat gaan voor zes miljoen. Zijn marktwaarde is op dit moment twaalf miljoen,'' vult een ander aan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En bedankt Tony.......ik zeg voor 6 al doen maar 12 zou heerlijk zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We moeten ook nog versterken he dus elke euro meer is mooier |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als van Geel zijn laatste actie maar niet wordt dat ie voor niets weg mag, omdat ie al zo veel voor Feyenoord heeft gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2019 - 16:08 schreef piet de paler het volgende:En bedankt Tony.......ik zeg voor 6 al doen maar 12 zou heerlijk zijn Ik breng m met de pizza scooter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Held..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Om nooit meer te vergeten..legend..!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
+1908///held Tonny Vilhena! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tussen de 12 en 15 miljoen, het zal liggen aan de aantal clubs die interesse hebben. |
|
|
|