|
|
Stylzz
|
|
|
Nul, dus volgend jaar weer pizza in de Kuip |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens gewoon een mister Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, maar ben er nu echt helemaal op uitgekeken , en dat geldt voor vele andere spelers ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Da's erg positief. @rob
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2019 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
O we zijn al een pagina verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Betis en leverkussen ook geïnteresseerd.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Is 12 miljoen waard wat ik ook wel geloof. Als 5 clubs interesse hebben en wat tegen elkaar op bieden. Zonder geluk vaart niemand wel. ;) |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dit is het moment voor hem om weg te gaan. Hij is nu vierentwintig. Als hij nu de stap niet maakt dan maakt hij de stap nooit meer.
Daarnaast voor Feyenoord een goed moment om hem te verkopen. Met twaalf miljoen euro ben ik zeer content. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is het persburo in St. Petersburg op hol geslagen of zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop zo dat we m verkopen, hoeft niet voor veel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijne jongen, niet onderscheidend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die gaat op zeker. Alleen voor hoeveel is de vraag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus voor hoeveel is de vraag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is de transfersom al bekend? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoeveel zal hij opbrengen. Belangrijke speler voor Feyenoord (zegt men) International.. Nog 1 jaarcontract. Meer dan 8 krijg je niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja klopt had ik ook al gepost.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja klopt dat zei ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O zit van geil in st Petersburg ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zoveel mogelijk natuurlijk we hebben de euries hard nodig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die zit overal waar je naakt kan rondlopen weet je. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2019 - 19:25 schreef ar het volgende:Hoeveel zal hij opbrengen. Belangrijke speler voor Feyenoord (zegt men) International.. Nog 1 jaarcontract. Meer dan 8 krijg je niet Dat is wisselgeld. Vilhena is een van de weinige spelers die iets van waarde heeft . Jong , international , nog 1 jaar contract , ik zeg 14 a 15 miljoen. Maar voor 10 moet je het uiteindelijk ook doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wist jij het al van Betis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze zomer , exclusief in Duitsland! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie het wel zitten 6 milj kun je ietwat mee. Een speler waar het contract van afloopt. Bv een Duitse ex topper. Waar je het loon plafond voor ver laat. Een salaris van 1 a2 milj. En dat je om hem heen een team samenstelt.Met eigen jeugd en een redelijk bank ...ik zeg doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2019 - 19:45 schreef van geil het volgende:[..] Dat is wisselgeld. Vilhena is een van de weinige spelers die iets van waarde heeft . Jong , international , nog 1 jaar contract , ik zeg 14 a 15 miljoen. Maar voor 10 moet je het uiteindelijk ook doen. Ik denk persoonlijk dat Alleen Berghuis dat bedrag kan aantikken. Verder niemand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga maar ergens naar een Baggersee in het Zuiden dan, liefst geen strandje aan de Rijn ;) das gereserveerd voor Zweedse blondines. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sinds vanmiddag pas..maar mooi toch nu nog snel een paar gegadigden voordat de geïnteresseerden clubs switchen op iemand anders.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 mei 2019 - 19:57 schreef VVout het volgende:[..] Ga maar ergens naar een Baggersee in het Zuiden dan, liefst geen strandje aan de Rijn ;) das gereserveerd voor Zweedse blondines en Renato.. Klopt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee echt, ik zit hier nu al zo lang tegen aan te gluren, weg ermee! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb dat zelf ook , maar hoop wel tegen een acceptabel bedrag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb net ff terug zitten lezen in dit topic maar ken echt niks positiefs vinden van jou over hem d:-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geld verdienen en PSV verzwakken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gisteren was duidelijk te zien dat Vilhena een meerwaarde is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vilhena is een speler die ongelofelijk veel energie in zijn spel stopt maar voetballend is ie vrij matig en kijkt teveel naar beneden en veliest zo het overzicht en dan gaat ie maar weer lopen met de bal , voor feyenoord en hem is het beter om te verkopen , misschien op een hoger niveau dat hij zich verder kan ontwikkelen bij ons staat hij al een paar jaar stil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt wel wat je zegt maar dat kwam meer omdat clasie eraf ging (die weer zwak was)en zo wat meer power op het middeveld kwam |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 16:19 schreef kenny het volgende:[..] klopt wel wat je zegt maar dat kwam meer omdat clasie eraf ging (die weer zwak was)en zo wat meer power op het middeveld kwam Die rode kaart hielp ook |
|
|
|