Tonny Vilhena heeft goede zaken gedaan in de strijd om een ticket voor de groepsfase van de Champions League. De oud-Feyenoorder, die afgelopen zomer voor een bedrag van negen miljoen euro de overstap maakte naar FK Krasnodar, heeft met zijn nieuwe club FC Porto uitgeschakeld
Grappig. Ik mis hem totaal niet. Beste jongen en ook geen slechte voetballer, maar ik was behoorlijk uitgekeken op dat onnodige duels opzoeken en als gevolg daarvan veel gevaarlijk balverlies.
Op woensdag 23 oktober 2019 - 17:17 schreef Leon FR1908 het volgende: Was tenminste fit om een prima postbode te zijn. Hij was in zijn eentje fitter dan alle spelers bij elkaar nu.
Talenten lijken we wel gehad te hebben, maar schijnen er weinig mee te doen. Ze rennen weg laat maar zeggen, maar je hoort er dan daarna vaak nog maar weinig van.
Op zondag 15 december 2019 - 19:45 schreef Fart het volgende: Het hele persoontje Vilhena was ik wel een beetje beu. Naar mijn mening is hij 2 a 3 seizoenen te lang gebeleven.
Die maniertjes was ik ook niet zo kapot van ,maar hij is tot de laatste wedstrijd Feyenoord waardig geweest.