|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 10:26 schreef craven het volgende:[..] Natuurlijk wil ik het beste en natuurlijk heeft een mindere keeper gevolgen voor het elftal. En mulder is geen wereld keeper, maar in vindt hem de laatste wedstrijden(ja brugge na) redelijk keepen. Je kan Mulder alleen niet overal de schuld van geven, dat is onredelijk. Ik vind alleen al vanaf het BEGIN dat Mulder een negatieve uitstraling heeft !! En zijn kwaliteiten zijn ook niet om naar huis te schrijven ... En ja dat is mijn mening. En om daar vanaf te wijken moet er een godswonder gebeuren. Ik vind hem een grabbelaar met o,o % uitstraling en veel te lief in zijn doel staan. Er komt gewoon niks vanuit waar een tegenstander van onder de indruk is ..... En daar heeft het elftal ook last van is mijn mening. Ik wou dat ik eens een keer ongelijk had ......... maar elke keer is het weer raak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 11:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zonder Mulder speelt Pellé nog veel beter, omdat dan het hele elftal veel beter speelt !! Vorig seizoen 2e, nu gedeelde 3e. Beantwoordt aan de max van huidig materiaal, inclusief Mulder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 11:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind alleen al vanaf het BEGIN dat Mulder een negatieve uitstraling heeft !! En zijn kwaliteiten zijn ook niet om naar huis te schrijven ... En ja dat is mijn mening. En om daar vanaf te wijken moet er een godswonder gebeuren. Ik vind hem een grabbelaar met o,o % uitstraling en veel te lief in zijn doel staan. Er komt gewoon niks vanuit waar een tegenstander van onder de indruk is ..... En daar heeft het elftal ook last van is mijn mening. Ik wou dat ik eens een keer ongelijk had ......... maar elke keer is het weer raak Als je nooit ongelijk hebt word je nooit een gelukkiger mens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 11:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik vind alleen al vanaf het BEGIN dat Mulder een negatieve uitstraling heeft !! En zijn kwaliteiten zijn ook niet om naar huis te schrijven ... En ja dat is mijn mening. En om daar vanaf te wijken moet er een godswonder gebeuren. Ik vind hem een grabbelaar met o,o % uitstraling en veel te lief in zijn doel staan. Er komt gewoon niks vanuit waar een tegenstander van onder de indruk is ..... En daar heeft het elftal ook last van is mijn mening. Ik wou dat ik eens een keer ongelijk had ......... maar elke keer is het weer raak Dat punt heb je duidelijk gemaakt, maar de situatie is nu eenmaal zo, dus kan je er niks aan doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 11:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vorig seizoen 2e, nu gedeelde 3e. Beantwoordt aan de max van huidig materiaal, inclusief Mulder. Plus hij ontwikkeld zich wel. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahaha wat een grap ..... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Speelt onopvallend had meer van hem verwacht bij zijn basisplaats.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat wordt alleen maar erger met meer spelers zolang die Mulder de keeper blijft ........ |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hoezo laat Mulder andere mensen slecht spelen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: L. bedoelt de mensen bij de tegenstander. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die gaan juist VEEL BETER spelen met een Mulder in de goal !! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft helaas met zijn zwakzinnige uitstraling te maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zet die spiegel nou maar weer weg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee , ik zal het blijven verkondigen . Dan komen jullie er vanzelf ook achter wat een miskleun Mulder is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 15:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee , ik zal het blijven verkondigen . Dan komen jullie er vanzelf ook achter wat een miskleun Mulder is Mulder is geen top en geen miskleun. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 15:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Nee , ik zal het blijven verkondigen . Dan komen jullie er vanzelf ook achter wat een miskleun Mulder is Jammer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee over lijdensweg, zoals elk topic.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vind ik van jou ook, jammer. Maar we moeten het met jou doen ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha, het wordt weer happen naar Peijnenburg/Lijdensweg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan blijf je toch lekker weg!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen trek in happen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ook niet van Peijnenburg? Of moet de plank nog komen die ik gemist heb? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik----We, spreek je nu ook al voor anderen... En moeten moet niks, alleen adem halen moet..(behalve jij dan).. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij ziet achter elke boom gevaar zeker? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 17:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik----We, spreek je nu ook al voor anderen... En moeten moet niks, alleen adem halen moet..(behalve jij dan).. Och gaan we weer naar jou niveau , dan pas ik. Ik verlaag me niet naar dat niveau van een zeeuwse homo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat die je dan hier , the biggest idiot are you! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet echt de kerstgedachten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja sorry , dat kan helaas niet met die zeeuwse gek ( HOMO ) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: niks mis met renato... en,,t is maar n forum... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Renato mag gerust het boegbeeld van dit forum genoemd worden. Kijk alleen maar naar zijn aantal posts.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Is zo maar zolang ze zelf maar doorgaan , wie ben ik dan om er mee te stoppen? Die 2 kwakkies genaamd: RenatoBos en JanM |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ooh ja nog een gelukkig nieuwjaar Lijdensweg.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 19:13 schreef Wim2 het volgende:[..] Renato mag gerust het boegbeeld van dit forum genoemd worden. Kijk alleen maar naar zijn aantal posts.. Ja sorry daar heb ik niks mee, hij en JanM hebben mij ooit DOOD gewenst en dat vergeet ik nooit en te nimmer. Er zijn er nog meer maar die houden zich netjes |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik dacht dat je niet meer in discussie met mij ging. Alhoewel het is geen discussie . Jij ook voor 2013 ..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 19:13 schreef Wim2 het volgende:[..] Renato mag gerust het boegbeeld van dit forum genoemd worden. Kijk alleen maar naar zijn aantal posts.. *proest* |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is al stukken beter.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 19:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja sorry daar heb ik niks mee, hij en JanM hebben mij ooit DOOD gewenst en dat vergeet ik nooit en te nimmer. Er zijn er nog meer maar die houden zich netjes Hoe zou dat toch komen..??? Maaruh wanneer heb ik dat gedaan dan, kan me het niet herinneren namelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 19:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik dacht dat je niet meer in discussie met mij ging. Alhoewel het is geen discussie . Jij ook voor 2013 ..... Dank je wel.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2013 - 19:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hoe zou dat toch komen..??? Maaruh wanneer heb ik dat gedaan dan, kan me het niet herinneren namelijk.. Volgens mij was het andersom, maar ach:
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat dacht ik ook dus, ik wacht nog steeds op een antwoord van hem.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij moet natuurlijk weer wachten tot ze zijn dwangbuis weer even losmaken ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tonny moet durven tegen 020..........als hij meedoet tenminste |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena tekent definitief contract bij Feyenoord
Tonny Vilhena ondertekende in het bijzijn van familie een nieuw contract dat hem tot 2016 aan Feyenoord verbindt.
Bron:Feyenoordnet |
|
|
|