BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 00:24   quote  deeplink  
Heerlijk he, en die drang van hem naar voren dan..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 29 april 2013 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2013 - 17:18 schreef RenatoBos het volgende:
Gaat er morgen 1 inprikken..!!!
Blijkt maar weer dat je er helemaal geen verstand van heb !
MMM
 MMM - maandag 29 april 2013 - 00:41   quote  deeplink  
Heerlijke pot!
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2013 - 07:56   quote  deeplink  
Ongelooflijk slordig. Wel veel drive. Goossens op t middenveld was qua passing een verbetering!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 29 april 2013 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 00:41 schreef MMM het volgende:
Heerlijke pot!
+1
Milo
 Milo - maandag 29 april 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:
Ongelooflijk slordig. Wel veel drive. Goossens op t middenveld was qua passing een verbetering!
dat hoort bij zijn manier van spelen, hopelijk wordt dat minder met de jaren, heerlijk enthousiast.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2013 - 23:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Voegde vandaag wat aan het team toe. Goossens was vanwege zijn goals MOTM, maar Vilhena haalde misschien wel het hoogste niveau. Top, was nl alweer een tijdje terug dat hij echt een meerwaarde was.
Goossens vond ik de beste samen met Pellè...
Janmaat De Vrij en de kleine Vilhena volgde er kort op.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 29 april 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 07:56 schreef Stylzz het volgende:
Ongelooflijk slordig. Wel veel drive. Goossens op t middenveld was qua passing een verbetering!
Dan heb je het begin gemist! Toen leverde bijna elke pass van Goossens balverlies op ...
Ik vond Tony sterk spelen samen met Clasie en Goossens ging steeds beter spelen en behoort uiteindelijk tot 1 van de uitblinkers
Milo
 Milo - maandag 29 april 2013 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 09:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goossens vond ik de beste samen met Pellè...
Janmaat De Vrij en de kleine Vilhena volgde er kort op.
Janmaat is veruit de constante speler geweest van dit seizoen samen met pelle. ik vind janmaat de beste rechtsback van Feijenoord ooit!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 09:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je het begin gemist! Toen leverde bijna elke pass van Goossens balverlies op ...
Ik vond Tony sterk spelen samen met Clasie en Goossens ging steeds beter spelen en behoort uiteindelijk tot 1 van de uitblinkers
Nee dat had ik niet gemist hoor..
Me maatje zei ook dat Goossens beter een heracles shirt aan kon doen..
Maar daarna speelde hij fantastisch! Het lijkt wel of hij op elke positie
uit de voeten kan...En Tonny is een beest met altijd de drang naar voren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 april 2013 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 09:59 schreef Milo het volgende:

[..]

Janmaat is veruit de constante speler geweest van dit seizoen samen met pelle. ik vind janmaat de beste rechtsback van Feijenoord ooit!
Kan je weleens gelijk in hebben maar volgend seizoen kan misschien hij boven Emmerton uitstijgen
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 april 2013 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2013 - 09:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je het begin gemist! Toen leverde bijna elke pass van Goossens balverlies op ...
Ik vond Tony sterk spelen samen met Clasie en Goossens ging steeds beter spelen en behoort uiteindelijk tot 1 van de uitblinkers
Was na een minuut of 5 over.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 april 2013 - 16:54   quote  deeplink  
Vilhena verbant dipje: "Het gaat weer goed"

vilhenajs1600.jpg

Feyenoord doet nog volop mee om de tweede plaats. De ploeg van Ronald Koeman heeft een ticket voor de voorronde van de Champions League echter niet in eigen hand. Middenvelder Tonny Vilhena is in ieder geval blij dat Feyenoord weer schittert.

Hoewel Vilhena zondag tegen Heracles Almelo (6-0) geen assist of doelpunt achter zijn naam kreeg, spatte de energie van zijn spel af. In de eerste helft stootte hij meermaals door van middenveld naar aanval. "Ik voelde me lekker", blikt hij terug met VoetbalPrimeur. "Ik zat lekker in de flow. Zo wil ik eigenlijk altijd spelen."

"Dat ik nu in topvorm ben wil ik niet zeggen, maar de laatste weken gaat het weer goed. Dat is een tijdje minder geweest. Het team draaide toen ook niet", aldus Vilhena, die doelt op de uitglijders tegen sc Heerenveen en RKC Waalwijk. Dat hijzelf minder speelde, is niet gek voor een jongen van achttien. "Zo zou je het kunnen zien. Maar ik baal er wel van, ik wil steeds weer laten zien wat ik in huis heb, wat mijn kwaliteiten zijn."

Vilhena knokte zich naar eigen zeggen zelf uit zijn vormdipje, net zoals Feyenoord dat deed. Het kantelpunt? Een groepsgesprek na de 1-1 tegen RKC. Vilhena: "Toen hebben we met z'n allen besproken wat we nou willen. Dat we echt als team moeten gaan spelen en niet alleen maar lange halen naar Pellè geven. Je ziet het resultaat: we hebben twee keer gewonnen met goed voetbal."

Goed voetbal of niet, Feyenoord kan alleen maar hopen dat PSV nog een foutje maakt in de laatste twee wedstrijden. Ronald Koeman heeft gezegd dat hij daar vanuit gaat. Vilhena: "Nou, dat moeten we eerst nog maar eens zien. Wij moeten bovendien ook van ADO en NAC winnen. We moeten er tegen ADO vol opklappen. Als we uiteindelijk tweede worden zou dat heel mooi zijn."
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 mei 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Vilhena:'Ik ben feiten wil mee naar Israël'

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 mei 2013 - 17:48   quote  deeplink  
Vilhena: 'Het was een misverstand'



Feyenoorder Tonny Vilhena doet 'gewoon mee' met Jong Oranje mee aan het EK Voetbal. Afgelopen week was er enige discussie tussen Feyenoord-trainer Ronald Koeman en bondscoach Cor Pot over de fysieke gesteldheid van Vilhena. Hij zou wellicht niet fit genoeg zijn om het EK met Jong Oranje in Israël te spelen.

Het was een misverstand,' vertelt Vilhena aan RTV Rijnmond. 'We trainen dagelijks met hartslagbandjes en daaruit blijkt ook dat ik helemaal fit ben. Ik ga dus gewoon mee. Vorige week hebben we een week vrij gekregen. Ik heb daarin wel voor mijzelf getraind.

Het is voor Vilhena niet het eerste eindtoernooi dat hij gaat spelen in het shirt van Nederland. Maar dit is wel het eerste toernooi dat echt op een hoog niveau wordt gespeeld: Ik kijk er zeker naar uit. Al twee keer heb ik een EK gewonnen met onder 17 maar nu is het toch anders. Ik speel tegen oudere jongens, die fysiek sterker zijn. Dit vind ik wel echt een uitdaging. We gaan daarom ook voor het hoogste, we gaan gewoon voor het kampioenschap.

Veel spelers van Jong Oranje hebben al "een cap" gescoord in het grote Oranje. Denk aan spelers als Kevin Strootman, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. Ook Vilhena zelf heeft al aan het eerste elftal van ons land kunnen ruiken. En die kwaliteitsimpuls is merkbaar bij Jong Oranje. Je ziet het aan de trainingen. Hoe de jongens er mee omgaan, uiterst professioneel. Deze week ben ik er om te trainen en mijn best te doen. Wie er dan in de basis gaan staan zien we volgende week wel. Het is aan de trainer om te bepalen wie dat gevecht wint, zegt Vilhena.
Bron:Rijnmond
Boca
 Boca - vrijdag 31 mei 2013 - 18:50   quote  deeplink  
Opzouten. Vilhena gaat echt niet naar Ajax hoor!
craven
 craven - vrijdag 31 mei 2013 - 19:22   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 mei 2013 door craven --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 juni 2013 - 15:29   quote  deeplink  
Vilhena: 'De teamgeest helpt ons'

309_1370695703_vilhena.jpg

Tonny Trindade de Vilhena is vol vertrouwen over de komende duels van Jong Oranje op het Jeugd EK in Israël. Volgens de speler van Feyenoord zit het wel goed met de sfeer binnen de selectie. Zelf kwam hij nog niet in actie tijdens de 3-2 zege op Jong Duitsland.

"Als team trekken we heel erg met elkaar op en we zorgen ervoor dat we als groep van 23 op dit toernooi opereren", aldus Vilhena op de officiële website van de UEFA. "De teamgeest helpt ons om op dit niveau te voetballen."
De jongeling geeft aan veel te leren van PSV-middenvelder Kevin Strootman. "Tijdens trainingen helpt hij me veel en ik kan veel leren van zijn ervaring. Hij helpt me zeker om een betere voetballer te worden."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 juni 2013 - 23:53   quote  deeplink  
Vilhena: 'Ik werd gescout door Peter Houtman'

600x200-01023201.jpg

"Vanaf het moment dat ik kon lopen, schopte ik al tegen een bal aan." Dat vertelt Tonny Vilhena, de revelatie van het seizoen van Feyenoord. "Ik wilde dolgraag op voetbal, maar ik moest van mijn vader en moeder eerst mijn zwemdiploma halen. Toen ik 6 jaar was, had ik mijn diploma gehaald en mocht ik gaan voetballen. Dat was bij VDL in Maassluis, waar ik al mijn hele leven woon", vervolgt Vilhena in Panna.

Vilhena komt daarin uitgebreid aan het woord en spreekt over het begin van zijn carrière. "Twee jaar later, toen ik 8 was, werd ik door Peter Houtman gescout voor Feyenoord. Al na één proeftraining kreeg ik te horen dat ik in Feyenoord F1 mocht komen voetballen."

Op straat voetbalde hij in Maassluis met oudere jongens. "Zij waren 14 en ik pas 8. Maar toen ik vertelde dat ik bij Feyenoord speelde, mocht ik ook eens meedoen." In Panna! vertelt hij over zijn weg naar Feyenoord-1, zijn debuut, Angola en zijn eerste oproep voor het grote Oranje. "Toen ik me moest melden bij het Nederlands elftal, was ik ook best zenuwachtig. Vooral voor al die camera's en de sterspelers."

Een speciaal woord ook voor vader Toy, zijn beste vriend. "Vroeger bracht mijn vader mij altijd naar de training, maar we hadden niet iedere keer genoeg geld voor benzine. Daarom moesten we het laatste stuk weleens lopen of rennen."
Bron:Elfvoetbal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 juni 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Kleine held!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juni 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kleine held!!!
OpschepperT..
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Een topic met 1200 posts op pagina 3 is toch gewoon belachelijk ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Wat was jij slecht.
Kon t niet belopen.
Liet zijn man lopen bij de goal.
Dramatisch in positie en passing.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:
Wat was jij slecht.
Kon t niet belopen.
Liet zijn man lopen bij de goal.
Dramatisch in positie en passing.
jep. Is ook nog niet klaar voor een definitieve rol op 10. Moet eerst nog groeien in zijn ondersteunende positie op het middenveld voor hij een echte spelmaker kan worden.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Maarja je kan niet verwachtten van een 19 jarige dat hij zich onttrekt aan de malaise.. In een goed voetballend team zal ook Vilhena veel beter spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:11 schreef dennie het volgende:
Maarja je kan niet verwachtten van een 19 jarige dat hij zich onttrekt aan de malaise.. In een goed voetballend team zal ook Vilhena veel beter spelen.
Das gedeeltelijk waar, al geldt dat eigenlijk ook voor Clasie. Toch mag je wel een bepaald spelniveau verwachten. Je speelt wel bij Feyenoord en zit bij Oranje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door T-FeYeN00rD --
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Tjaa Clasie sowieso in mindere mate. Ouder en veel meer ervaring, als 'internationals' als de Vrij, Indi, Schaken en Clasie al zo belabberd spelen kan je van Vilhena niet veel meer verwachtten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:11 schreef dennie het volgende:
Maarja je kan niet verwachtten van een 19 jarige dat hij zich onttrekt aan de malaise.. In een goed voetballend team zal ook Vilhena veel beter spelen.
Onzin,met je man meelopen leer je vanaf de E-tjes.
Dat is de basis, deed hij niet.
Ballen over 5 meter die niet aankomen.
Vanaf minuut 1 he.
Is gewoon uit vorm en voert zijn taak niet uit.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 08:18   quote  deeplink  
Koeman is t met me eens.

http://www.soccernews.nl/news/205761/Koeman_baalt:_Tonny_is_jong,_maar_dit_zijn_belangrijke_momenten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
MMM
 MMM - vrijdag 23 augustus 2013 - 08:24   quote  deeplink  
Tuurlijk begint het daar, maar waar was je centrale duo Koeman?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 08:24 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk begint het daar, maar waar was je centrale duo Koeman?
Te makkelijk. T doelpunt was 1 van de voorbeelden. ja die Baldé stond ook vogelvrij.
Maar Schaken, Vilhena, Clasie en ook Armenteros (zelfs Manu toen hij inviel) lieten zo vaak hun man uit de rug lopen. Verdediging kwam continu onder druk doordat het middenveld en de aanvallers verzaakten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 augustus 2013 - 00:17   quote  deeplink  
Het meelopen, afdekken zit bij teveel spelers NIET in hun manier van voetballen. Erg vooruit gericht, sommigen met onvoldoende spelinzicht.
JanM
 JanM - zaterdag 24 augustus 2013 - 09:14   quote  deeplink  
En vorig seizoen konden ze het wel ?!?!?!?!?!?!?!?!?

Het zit dus vooral tussen de oren!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:06   quote  deeplink  
Tonny is the best!!!
Dollen morgen ventje ,help nac naar de klote!!
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Het middenveld is naar mijn idee momenteel de achilleshiel. Iedereen doet z'n stinkende best, maar er is geen enkele balans. Lex is een fantastische jongen, maar komt domweg tekort. Hij is een houten Klaas en lijdt veel teveel balverlies, en op enige creativiteit valt hij ook niet te betrappen. Vorig seizoen kwam hij iedere wedstrijd tenminste nog wel een paar keer in scoringspositie, maar het lijkt wel alsof de afstanden hem nu gewoon te ver zijn. Tonny speelt in feite tegen z'n natuur in. Hij heeft een drang naar voren, die sterker is dan gecontroleerd te spelen en in de buurt van Clasie te blijven. Daardoor heeft Clasie het gevoel dat hij iedere wedstrijd aan het zwemmen is. Tonny is te weinig in zijn buurt, en wie wel in zijn buurt is/zijn, die vertrouwt hij niet. Hierdoor kan hij gewoon niet in zijn ritme komen. Ik op mijn beurt heb weer wel een rotsvast vertrouwen in de voetballer Ruud Vormer. Want dat is ie: Een echte voetballer! Natuurlijk heb ik ook gezien dat hij niet best begon tegen die Russen, maar voor het overige heeft hij weinig fouten gemaakt. Ruud Vormer moet gewoon eens 5 wedstrijden de kans krijgen van Koeman. Gegarandeerd dat Clasie dan gaandeweg weer als een raket gaat spelen. Met Vormer heeft Clasie iemand die altijd in zijn buurt is; die betrouwbaar aan de bal is; die ook de drang heeft om de bal naar voren te passen, maar wel van nature ook verdedigend denkt. Clasie durft nu eigenlijk niet goed zijn controlerende positie te verlaten, en daardoor zit er ongelooflijk veel angst in zijn spel. Hij is gewoon verkrampt. Met Vormer naast zich zal Clasie veel meer vrijuit gaan spelen. Dan zal hij veel meer durven, omdat hij weet dat als hij een steekje laat vallen de controle bij Vormer in de beste handen is. En het allerbeste nieuws is dan dat Tonny in de punt naar voren kan spelen. Kan hij al zijn energie en creativiteit kwijt, en mag hij z'n loopakties maken om desnoods over Pelle heen te gaan. Vanuit die positie kan hij ook veel sneller druk zetten, omdat hij dan niet meer achter een mannetje aanmoet, maar gewoon de eerste de beste opvangt. Ik denk dat Tonny alles heeft om een fantastische nr 10 te zijn. Iedereen z'n zin: Clasie heeft iemand bij zich in de buurt; Vormer kan helemaal zijn eigen spel spelen ( en pas op hoor, - die jongen kan ook heel goed offensief spelen), en Tonny is bevrijd van allerlei taken die hem toch belemmeren in zijn spel. Ik weet het: Ik heb al vaker gepleit voor Vormer, - maar ik doe het nog een keer omdat ik er namelijk echt in geloof!
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 15:55   quote  deeplink  
t was niet best Tonny...
een van je slechtste optredens in mijn ogen.en t lag niet alleen aan de omstandigheden.n 4
dennie
 dennie - maandag 02 september 2013 - 16:02   quote  deeplink  
Ik vind soweiso dat Vilhena te vaak naar voren sprint, hij moet zich meer met de opbouw bemoeien.
van geil
 van geil - maandag 02 september 2013 - 22:23   quote  deeplink  
laat Koeman maar lullen...

jij was nr twee voor de pingel,,de meeste weten dat
sevillana
 sevillana - maandag 02 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 22:23 schreef van geil het volgende:
laat Koeman maar lullen...

jij was nr twee voor de pingel,,de meeste weten dat
maar Vormer benutte hem prima, dus what's the problem?
MMM
 MMM - maandag 02 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Die dikke Raiola moet z'n muil houden
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 september 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2013 - 22:23 schreef van geil het volgende:
laat Koeman maar lullen...

jij was nr twee voor de pingel,,de meeste weten dat
Iemand die geen vrije trappen kan nemen moet je niet loslaten op strafschoppen.
kraaitje
 kraaitje - dinsdag 03 september 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Die Raiola, ik een onbetrouwbare zaakwaarnemer maakt spelers kapot met zijn geklets en gedreig
dr love
 dr love - dinsdag 03 september 2013 - 03:07   quote  deeplink  
Ik kan raiola geen ongelijk geven die koeman kan alleen achter af onzin kramen hij wil zich bewijzen als topcoach, ik vindt hem gewoon een waardeloze verwende kindje met een hoge leeftijd sorry ik ben hem meer dan zat saneert al de goeie talenten die wel goed voetbaltech onderlegd zijn en de jaknikkers die het niveau niet eens halen gunt hij wel meer speelminuten tot basisspeler.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2013 - 06:49   quote  deeplink  
Noem eens voorbeelden. Van sanering
plannetje
 plannetje - dinsdag 03 september 2013 - 13:26   quote  deeplink  
gaaap
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 03 september 2013 - 13:28   quote  deeplink  
En die Raiola moet zen muil houwe. Enige wat hij wil is geld.
Daarbij heeft hij helemaal niets te zeggen. Tony
staat bij Feyenoord onder contract, en Koeman is zijn trainer.
En koeman kan dit nog 5 keer zeggen want Feyenoord zal eerst een transfer bod moeten accepteren voor die bolle onze tony kan wegbrengen.
Dus Raiola denk om je hart.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 september 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Misschien moet Tonny eens goed gaan voetballen
craven
 craven - dinsdag 03 september 2013 - 14:46   quote  deeplink  
komt wel, geef m eens een kans op 10..daar speelde hij ook in de jeugd
craven
 craven - dinsdag 03 september 2013 - 14:46   quote  deeplink  
komt wel, geef m eens een kans op 10..daar speelde hij ook in de jeugd
JanM
 JanM - dinsdag 03 september 2013 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 september 2013 - 14:46 schreef craven het volgende:
komt wel, geef m eens een kans op 10..daar speelde hij ook in de jeugd
2 keer?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0213570