|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waaaaat wasjijslechtzegggggg !!! Die was helemaal de weg kwijt vandaag! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Zeker niet goed vandaag, maar komt wel goed.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet alleen vandaag hoor. En t had m.i. vandaag niets te maken met Lex. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leek wel of ie ruzie met de bal had.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Idd en dan tekorte passes en te lang proberen de bal bij hem te houden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zich steeds weer in de nesten werkende, terwijl afgeven het meest simpele is.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker maar hij heeft t niet op dit moment |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan ook best wel eens het kind van de rekening worden als Bakkal op niveau komt, zal stukken beter moeten gaan voetballen Tonny.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 20:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kan ook best wel eens het kind van de rekening worden als Bakkal op niveau komt, zal stukken beter moeten gaan voetballen Tonny.. Misschien beter ook..als Lexie maar blijft staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lexie is helaas nog zo onfortuinlijk maar van grote waarde op het moment, getuige weer de assists vandaag.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
leg die joint n's weg heren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben je gek geworden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zoals Tonny vandaag voetbalde ,zo heb ik Lex al n keer of 30 met open mond gade geslagen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tsja, maar Immers speelt met de wedstrijd weer wat beter, dwingender. Vilhena is aan de beurt: laatste 10 wedstrijden hooguit 1 of 2 maal voldoende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
daar denken alle media anders over. de hoogst gewaardeerde Feyenoorder in de lijsten. vandaag vond ik m overigens slecht,gaf m een 4 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Benieuwd dan waarin Vilhena zich deze competitie bij Feyenoord in onderscheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal nu ook geen hoge ogen gooien in de media.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 21:07 schreef van geil het volgende:daar denken alle media anders over. de hoogst gewaardeerde Feyenoorder in de lijsten. vandaag vond ik m overigens slecht,gaf m een 4 eens en eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 18:15 schreef van geil het volgende:ik denk eerder Tonny op de bank.. ga alvast n rode neus kopen ,en neem het fluitje van Barry hughes mee tegen die tijd. . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ja ik ook.. in t oogpunt van van Geel en Koeman. maar voor de club Feyenoord,n aanfluiting. Bakkal is niet voor niets nog niet fit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is zeker waar idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beste feyenoorder tot nu in het speler van het jaar klassement. 10de samen met janmaat. Pelle nadert,staat nu 22e. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Tonny macaroni,gaan we nog een keer het verschil maken of niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Moest Theo Janssen uitschakelen, en dat is hem prima gelukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en ging er nog n paar keer over heen ook.. knap !!!op zijn leeftijd zeker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Op Theo zijn leeftijd zul je bedoelen. Verdedigend gezien heeft Vilhena het redelijk tot goed gedaan. Aanvallend was zijn inbreng matig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Theo Jansen is meer reputatie dan wat hij nu nog is. Knap van Tonny maar niet overdrijven. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 17:22 schreef FR-Henk het volgende:Theo Jansen is meer reputatie dan wat hij nu nog is. Knap van Tonny maar niet overdrijven. Oké, heb je ook gelijk in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste helft zelden zoveel rust aan de bal gezien op het middenveld. Te vroeg om meteen conclusies te trekken3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Theo heeft de gehele wedstrijd vanaf de eerste minuut lopen hijgen.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2013 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:Eerste helft zelden zoveel rust aan de bal gezien op het middenveld. Te vroeg om meteen conclusies te trekken3 Geef mij Lex Immers maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2013 door sportverteller -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik bepaal waar ik speel, mooie woorden Tonny, zal die Mino niet blij met zijn dat zijn 'gezag' ondermijnt word door een 'kind'.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die woorden heb ik vaker gehoord, hahaha maar zijn wel mooie woorden van Vilhena. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie woorden, hier lekker jaren blijven spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena: 'Ik wil ooit de nummer 10 van Feyenoord worden'
De concurrentiestrijd voor de positie als aanvallende middenvelder zal binnenkort losbarsten tussen Lex Immers en de nog niet wedstrijdfitte Otman Bakkal. Er is echter nog een speler die de plek achter topscorer Graziano Pellè ambieert: controleur Tonny Vilhena. Ik wil ooit de nummer 10 worden van Feyenoord, stelt hij in de nieuwe uitgave van Voetbal International. Ik ben een speler die zijn ei kwijt moet kunnen, ik móét mijn energie leveren. Daarom speel ik het liefst als aanvallende middenvelder, geeft Vilhena toe. Ja, het klopt dat ik in de jeugd bij Feyenoord nooit op die plek heb gespeeld, maar in de Nederlandse jeugdteams stond ik er wel en met succes. Daarom wil ik ooit de nummer 10 worden van Feyenoord. Dat durf ik hardop te zeggen.
Het 18-jarige talent groeit steeds meer in zijn controlerende rol in het eerste van de topclub. Vilhena herkende de momenten waarbij hij naar voren kan gaan niet altijd. 'Pas de laatste weken voel ik die momenten aan en kan ik nog steeds de box-to-box-speler worden die ik wil zijn. Ik zie er maar het voordeel van in: ik kan goed aanvallen, maar ook goed verdedigen. De meeste clubs spelen met de punt naar achteren. Dan is het niet slecht voor me dat ik me nu op dat onderdeel verder kan bekwamen.' Bron:VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 september 2013 - 16:27 schreef bussie. het volgende:[..] Vilhena heeft in de jeugd niet anders gespeeld als 10 is doorgebroken als een nr 10, hij heeft in het 1e 1 wedstrijd uitstekend als 10 gespeeld...en nu anders anders heb je last van tunnelvisie? hahaha quote: Toch even mijn gelijk halen :-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat kan ik wel waarderen,:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat in de basis van jong oranje samen met JP..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|