BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Op maandag, na de met 1-0 verloren wedstrijd tegen RKC Waalwijk, zou een analyse hebben plaatsgevonden. Daarin heeft de Italiaanse spits zijn onvrede geuit. Alleen over Lex Immers, die zo nu en dan helpt vanaf het middenveld, was de aanvaller tevreden.

Volgens Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord, moet er iets gaan veranderen. "Als je onder druk komt te staan, moeten de middenvelders sleuren, loskomen en ballen vragen, je moet, kortom, je eigen afspeelmogelijkheden creëren. De lange bal komt vaak bij Joris Mathijsen vandaan, alleen kan hij in veel gevallen ook niet anders, omdat er veel te weinig beweging is", aldus de oefenmeester.
ar
 ar - woensdag 27 november 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Volgens mij is dit al veel langer duidelijk,is dit gewoon dan ook een gebrek aan zelfinitiatief of inzicht van de spelers? Onbegrijpelijk.
van geil
 van geil - donderdag 28 november 2013 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 20:07 schreef Stylzz het volgende:
Op maandag, na de met 1-0 verloren wedstrijd tegen RKC Waalwijk, zou een analyse hebben plaatsgevonden. Daarin heeft de Italiaanse spits zijn onvrede geuit. Alleen over Lex Immers, die zo nu en dan helpt vanaf het middenveld, was de aanvaller tevreden.

Volgens Ronald Koeman, de trainer van Feyenoord, moet er iets gaan veranderen. "Als je onder druk komt te staan, moeten de middenvelders sleuren, loskomen en ballen vragen, je moet, kortom, je eigen afspeelmogelijkheden creëren. De lange bal komt vaak bij Joris Mathijsen vandaan, alleen kan hij in veel gevallen ook niet anders, omdat er veel te weinig beweging is", aldus de oefenmeester.
Pelle heeft n sterk punt...
roep al maanden dat we 4-1-1-4 spelen.
Immers speelt als n aanvaller..Clasie zakt in voor de opbouw,,,Vilhena zwerft er tussen..
Immers staat naast pelle.Vanuit t oogpunt van Pele snap ik zijn andere mening.
alleen is t n tactische fout van Koeman en niet de verdienste van Immers:integendeel.
Vilhena kan zich tegen drie middenvelders onmogelijk aanbieden en komt ook vrijwel nooit in t spel voor.Clasie kan zich niet aanbieden omdat hij in balbezit is achterin...
en Immers staat diep..
dan krijg je,voila n lange bal...en bij balverlies n middenveld in ondertal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 november 2013 - 07:29   quote  deeplink  
Dat is gedeeltelijk waar.
Immers zie ik namelijk ook vaak bij balbezit terugzakken, maar zonder beweging en dat geldt voor t hele middenveld.
MMM
 MMM - zondag 08 december 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Ga is voetballen lul. Een levensgrote kans verprutsen en de bal als een kleuter verliezen op het middenveld..
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 december 2013 - 13:27   quote  deeplink  
Verkopen
cat
 cat - zondag 08 december 2013 - 13:33   quote  deeplink  
oppleuren,snap niet dat hij er steeds in staat,wat maakt hij steeds fout op fout
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 december 2013 - 14:23   quote  deeplink  
LUL.
craven
 craven - zondag 08 december 2013 - 14:24   quote  deeplink  
speelt belabberd maar wegdoen is onzin, deze jongen zit in een dip, rust geven en tijd..geen kapitaal vernietiging..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:24 schreef craven het volgende:
speelt belabberd maar wegdoen is onzin, deze jongen zit in een dip, rust geven en tijd..geen kapitaal vernietiging..
Eens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 december 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Hij heeft in aanleg zo'n goede traptechniek, maar hij doet er zo weinig mee. En hij moet zo langzamerhand volwassener gaan spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 december 2013 - 14:28   quote  deeplink  
Op de bank.
Maar Koeman luistert niet.
sportverteller
 sportverteller - zondag 08 december 2013 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij heeft in aanleg zo'n goede traptechniek, .....

Wat een onzin. Vilhena heeft helemaal geen goede traptechniek. En als dat wel zo is, dan weet hij dat goed verborgen te houden tijdens de wedstrijden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 december 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens..
Een dip? Man dit is de grand Canyon
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 08 december 2013 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:29 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Wat een onzin. Vilhena heeft helemaal geen goede traptechniek. En als dat wel zo is, dan weet hij dat goed verborgen te houden tijdens de wedstrijden.
Niet zo goed als bv Goossens, maar wel een van de beteren in de selectie.
craven
 craven - zondag 08 december 2013 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een dip? Man dit is de grand Canyon
ja belabberd, helemaal eens..maar verkopen o.i.d. is de oplossing niet. Gewoon ff op de bank houden
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 december 2013 - 14:35   quote  deeplink  
Mentaal Pobleem denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 december 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:
Mentaal Pobleem denk ik.
Duurt wel erg lang.
Kwaliteitskwestie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 december 2013 - 14:37   quote  deeplink  
Vind zichzelf waarschijnlijk helemaal niet matig spelen.
craven
 craven - zondag 08 december 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:
Mentaal Pobleem denk ik.
kan zeker... voetballen kan hij, daar twijfel ik niet aan...
alleen moeten we ons niet vergissen qua vervanging want dat is denk ik ook niet zo briljant
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 december 2013 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:38 schreef craven het volgende:

[..]

kan zeker... voetballen kan hij, daar twijfel ik niet aan...
alleen moeten we ons niet vergissen qua vervanging want dat is denk ik ook niet zo briljant
Dat weet je alleen als je het uitprobeert: Bakkal, of Vormer.
Vilhena moet nu hard op de bank gezet.
Kan ie er beter afkomen.
craven
 craven - zondag 08 december 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat weet je alleen als je het uitprobeert: Bakkal, of Vormer.
Vilhena moet nu hard op de bank gezet.
Kan ie er beter afkomen.
ben ik het wel mee eens..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Een dip? Man dit is de grand Canyon
Jawel, maar ook daar kan je uitkomen. Ik vind het nog steeds een briljantje voor de toekomst. Maar zoals T al zei word het nu tijd dat ie laat zien dat ie het daadwerkelijk kan..
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 december 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:

''Hij is wat dat betreft nog volop in ontwikkeling en aan het leren. Vlak voor de rust leed Tonny balverlies. Op dat moment had hij een overtreding moeten maken. Nu viel er een goal uit. Maar hij mag dit soort foutjes nu nog maken. Hij is tenslotte een jonge speler.''
Koeman ziet t dus als leergeld.
Milo
 Milo - maandag 09 december 2013 - 11:02   quote  deeplink  
Geef hem een plekje op de bank kan hij even tot rust komen......
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 december 2013 - 13:42   quote  deeplink  
Koeman heeft veel te lang geduld.
Die jongen wordt er niet beter op zo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 december 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Tuurlijk is ie nog jong, maar draait toch al weer een tijdje mee nu. Ronald mag best meer van hem gaan verlangen. Foutje maken okay, maar hij presteert nu gewoon niet voldoende, je zou vooruitgang moeten zien en dat komt er ff niet uit. Prima dat ie hem nog opstelt maar wissel hem dan tijdig als het er niet uit komt..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 december 2013 - 22:18   quote  deeplink  
'Zie niet dat Vilhena nu wel extra traint'

600x400-gk-1106271.jpg

'Ik zie niet dat Tonny Vilhena sinds de vorige discussie over zijn positie veel bezig is geweest, want meerdere vrije trappen waren niet goed.' Dat zegt Joop van Daele zondagavond in FC Rijnmond, waar de oud-Feyenoorder te gast was om terug te blikken op het afgelopen sportweekend.

Ondanks de belangrijke overwinning in Heerenveen heeft Feyenoord opnieuw laten zien dat het een laag rendement haalt uit corners en vrije trappen. Enkele weken geleden uitte Ronald Koeman kritiek op Tonny Vilhena, die geen strafschop mocht nemen van zijn trainer omdat hij op de training niet voldoende in zichzelf investeert. Zijn zaakwaarnemer was kritisch op het feit dat Koeman dit zei.

Inmiddels is die discussie weer wat naar de achtergrond verdwenen, maar Van Daele is het dus niet vergeten: 'Ik zie niet dat hij er sindsdien op de training wel mee bezig geweest, want meerdere vrije trappen waren niet goed. Vilhena zit sowieso in de positie dat hij altijd een 7 moet spelen en te vaak doet hij dat nu niet. Daar heeft hij de rest van de spelersgroep mee en het publiek, maar bovendien zichzelf.'

Het ging in de voetbaltalkshow ook over Sven van Beek, die zondag de zieke Stefan de Vrij verving in Heerenveen. Volgens Van Daele zit Van Beek dicht tegen een definitieve plek in het eerste elftal van Feyenoord aan: 'Als De Vrij de komende zomer weg zou gaan, dan staat zijn vervanger al klaar. Zo zie je maar hoe het kan gaan, want in de jeugd had het niet veel gescheeld of Feyenoord had afscheid van hem genomen.'
Bron:Rijnmond
van geil
 van geil - maandag 09 december 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Heeft weinig vrienden op t forum..

Cashen dan maar!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 december 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Die van Geil zit hier de selectie te koop aan te bieden....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 december 2013 - 23:22   quote  deeplink  
Geile Wintersales..!!!
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 10 december 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Ik vind Tonny met de week echt beter worden. Hij is er nog lang niet, maar ik begrijp nu wel waarom Koeman week in week uit voor hem kiest. Hij doet steeds meer mee in de opbouw, en ook verdedigend wordt hij met de week sterker. Het valt mij nl op dat hij tegenwoordig verdedigend veel vaker in duels komt, en deze ook steeds vaker wint. Dat heel druistige van hem, gaat er n.m.m. steeds meer vanaf. Ik heb me vooral vergist in zijn aktie radius: Ik zou er niet van opkijken wanneer Tonny na Lex de meeste meters maakt in het elftal. Bovendien is hij een linkspoot, en dat is waarschijnlijk zijn belangrijkste voordeel. Ik ben een echte fan van de voetballer Ruud Vormer; geloof nog steeds dat er meer controle is met hem naast Clasie (die dan ook wat meer naar voren zou kunnen voetballen), - maar ik kijk ook met steeds meer plezier naar Tonny, en mijn vertrouwen in de ploeg wordt ook steeds groter. Ik denk maar zo dat we ook met Tonny kampioen worden.
JanM
 JanM - dinsdag 10 december 2013 - 11:10   quote  deeplink  
Het vertrouwen van Koeman in zijn basiself begint zich langzaam maar zeker een beetje terug te betalen. Nu Tonny nog!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 december 2013 - 11:21   quote  deeplink  
Ik vind m zonder bal en positioneel echt heel matig.
Moet zich veel vaker aanbieden en veel scherper zijn in het meeverdedigen.

Maar goed..
legrande
 legrande - dinsdag 10 december 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Alleen jammer dat hij nog steeds met regelmatig balverlies lijd waaruit een goal of een heel gevaarlijke vrije trap uit voort kom. Ver is zijn vrije trap trap echt niet om aan te zien. Daar moet hij echt vele vele uren extra op gaan trainen.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 10 december 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 11:21 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind m zonder bal en positioneel echt heel matig.
Moet zich veel vaker aanbieden en veel scherper zijn in het meeverdedigen.

Maar goed..
In de punten die jij opnoemt vind ik Vormer ook echt beter. Ik vind wel dat Tonny zich goed ontwikkeld. Kijken of de ontwikkeling die ik persoonlijk dus wel zie, zich de laatste 3 wedstrijden voor de winterstop voortzet. Gaat ie stil staan in z'n bliksem ontwikkeling, dan is wat mij betreft Vormer aan de beurt, en moet Tonny even pas op de plaats maken.
moa
 moa - dinsdag 10 december 2013 - 12:22   quote  deeplink  
Volgens mij zijn we er gewoon wat te veel aan gewend dat 16/17 jarige jeugd gebracht wordt en direct positief verrast. ( Zwijnaldum, Ferrader, Boetius, Clasie, de Vrij, Indi en dus ook Vilhena )

Die jongen is pas 18 jaar waar hebben we het over? Nu al een geschatte transferwaarde van 3.500.000 en 50+ eredivisie duels achter zijn naam staan, is het echt zo gek dat een 18 jarige eens een mindere fase heeft? Clasie, Indi en de Vrij zijn nu 21/22 en die beginnen nu pas wat stabiele factoren te worden.

Denk dat het wel goed zal zijn om Vilhena een beetje uit de wind te houden en Bakkal of Vormer eens wat vaker de kans te geven in de basis, wellicht ook leuk om Sleegers eens uit te proberen met een invalbeurt. Vilhena zal zich zeker nog jaren kunnen door ontwikkelen en als hij dat nog 2 jaar bij ons doet gaat hij voor de hoofdprijs weg.
craven
 craven - woensdag 11 december 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:22 schreef moa het volgende:
Volgens mij zijn we er gewoon wat te veel aan gewend dat 16/17 jarige jeugd gebracht wordt en direct positief verrast. ( Zwijnaldum, Ferrader, Boetius, Clasie, de Vrij, Indi en dus ook Vilhena )

Die jongen is pas 18 jaar waar hebben we het over? Nu al een geschatte transferwaarde van 3.500.000 en 50+ eredivisie duels achter zijn naam staan, is het echt zo gek dat een 18 jarige eens een mindere fase heeft? Clasie, Indi en de Vrij zijn nu 21/22 en die beginnen nu pas wat stabiele factoren te worden.

Denk dat het wel goed zal zijn om Vilhena een beetje uit de wind te houden en Bakkal of Vormer eens wat vaker de kans te geven in de basis, wellicht ook leuk om Sleegers eens uit te proberen met een invalbeurt. Vilhena zal zich zeker nog jaren kunnen door ontwikkelen en als hij dat nog 2 jaar bij ons doet gaat hij voor de hoofdprijs weg.
eens
MMM
 MMM - donderdag 19 december 2013 - 12:17   quote  deeplink  
Zaterdag banken a.u.b.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door MMM --
tomson
 tomson - maandag 23 december 2013 - 01:42   quote  deeplink  
Zo gezegd, zo gedaan. Hij kwam de laatste tijd ook wel een beetje laconiek over.
Hopen dat het doordringt dat hij echt een tandje bij moet gaan zetten na de winterstop.
van geil
 van geil - maandag 23 december 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Best goed voor zo'n gozer..
even wat rust pakken.
de bluffer
 de bluffer - maandag 23 december 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Komt wel weer terug, prima jongen
wordt gewoon weer 1e keus op het middenveld
Tonny fijne feestdagen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 december 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Inderdaad, fijne feestdagen Tonny..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 23 december 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Ook namens mij, vrouw en kinderen Tonny
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 23 december 2013 - 22:44   quote  deeplink  
En een miauw van Gijs en Poes, foto appte ik je laatst Tonny
tomson
 tomson - maandag 23 december 2013 - 22:53   quote  deeplink  
Hehehe
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 24 december 2013 - 00:03   quote  deeplink  
paar weken rust zal hem goed doen
kan die er naar de winterstop weer tegenaan en dan wel beter als zijn laatste wedstrijden
Maar het komt goed is nog maar een jochie
PieterBos
 PieterBos - maandag 06 januari 2014 - 07:44   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/24614-vilhena-niet-meer-onder-vleugels-van-raiola.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Tony niet verder met spelersmakelaar Raiola
Eindelijk verlost van die engerd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2014 door PieterBos --
craven
 craven - maandag 06 januari 2014 - 09:01   quote  deeplink  
'Vilhena schrikt van uitbarsting Raiola en zet zaakwaarnemer aan de kant'

Maandag, 6 januari 2014 om 08:35

Tonny Vilhena is op zoek naar een nieuwe zaakwaarnemer. De middenvelder van Feyenoord liet zijn belangen behartigen door Mino Raiola, maar heeft de samenwerking met de Nederlandse Italiaan onlangs verbroken. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

/

Raiola staat er om bekend dat hij zijn cliënten vaak naar mooie, grote clubs weet te brengen, maar Vilhena is nog helemaal niet bezig met een transfer. De middenvelder schrok dan ook toen Raiola tekeer ging tegen Ronald Koeman, die Vilhena bekritiseerde. "Als ik nog een keer zoiets lees, dan breng ik hem in januari naar één van de clubs met interesse", zei Raiola.

De negentienjarige Vilhena schrok van de uitbarsting van zijn zaakwaarnemer en benadrukte zondag na de gewonnen benefietwedstrijd tegen Excelsior dat hij helemaal niet wil vertrekken. De samenwerking met Raiola is zodoende verbroken.................

Even het verhaal zonder link..mocht dit waar zijn, dan vindt ik het een topactie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2014 door craven --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 januari 2014 - 09:03   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=32661&abbr=frfanatic

Verstandig...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0240960