|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 20:11 schreef tomson het volgende:Is wel typerend. Maar als hij er zo elke wedstrijd een paar maakt gaat ie z'n goddelijke gang maar. Het zal absoluut met z'n jeugdigheid te maken hebben,maar ik ga er toch vanuit dat zijn vader hem even terug op aarde zet.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Joh, schijnheilig? Leg uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 januari 2014 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Egoïstisch juichen noemen wij dat...kans op kans gemist.. Leid de 1 -0 in en mag na een goede actie van een teamgenoot een niet te missen gegeven kans afronden.. Viert dat in zijn eentje bij een camera... Die jongen moet nog een hoop leren. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde prima.
Juichen was wel vervelend inderdaad. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Ik vond hem dé minste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap ik Deels schuldig aan de eerste goal. Niet of nauwelijks betrokken geweest bij andere aanvallen, anders dan het intikkertje en dan in je eentje vieren alsof je mett een solo de winnende gemaakt hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh wacht ik vergeet nog dat afronden richting tweede ring. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Typisch..heel feyenoord speelde gewoon goed, je kan overal wel over mierenneuken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ohja, ook nog dat goede schot wat de 1-1 inluidde hahaha... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zeker niet,heeft veel meters gemaakt en aanvallen van Utrecht er uit gehaald.. Daarbij nog vaak in scoringspositie gekomen.. Hij moet alleen niet zo raar doen bij een goaltje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zeker niet,heeft veel meters gemaakt en aanvallen van Utrecht er uit gehaald.. Daarbij nog vaak in scoringspositie gekomen.. Hij moet alleen niet zo raar doen bij een goaltje Echt, dat heb ik dus totaal niet gezien he. En ik let elke wedstrijd veel op hem en Immers vanwege de discussie.
En dan heb ik m toch regelmatig zijn mannetje zien laten lopen. Niet mee doen in druk zetten, terwijl de rest het wel doet, als hij in scoringspositie kwam echt hopeloos afronden, afstandsschoten naar de maan en dat vreselijke egoistische dansen bij dat intikkertje.. pffft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
maar goed, t wordt wel elke week beter, lijkt t. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Discussie Vilhena of Immers... Qua mentaliteit en teamwaarde kies ik nog steeds voor Immers
Vilhena stond er gisteren in, want Vormer geblesseerd. Een hardere aanpak (op de reservebank) zou Tonny helpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 11:06 schreef FR-Henk het volgende:Discussie Vilhena of Immers... Qua mentaliteit en teamwaarde kies ik nog steeds voor Immers Vilhena stond er gisteren in, want Vormer geblesseerd. Een hardere aanpak (op de reservebank) zou Tonny helpen. nou ze zijn wel complementair aan elkaar hoor, dus ze kunnen ook prima naast elkaar met Clasie er achter. Maar goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tonny Vilhena was erg blij met zijn treffer gisteren, zo vertelt hij tegen Metro. Hij scoorde de vijfde treffer voor Feyenoord. 'Dat was wel lekker dat ik mijn doelpunt ook meepikte. Vooral omdat ik ook wat kansen had gemist', zegt Vilhena. 'Ik was echt op zoek naar een doelpunt. Dat ik 'm dan nog kan maken op het einde is voor mij heel mooi. Daar krijg ik ook zelfvertrouwen van.'
Komende woensdag staat Feyenoord een belangrijke wedstrijd te wachten tegen Ajax. 'Ajax is een andere ploeg die je misschien ook anders moet bespelen. Maar we moeten wel met dezelfde agressiviteit spelen.'
http://www.headlines.nl/nieuws/12/678394/ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 januari 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je bent er zo pissig over dat je het in het verkeerde topic post ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kijk m vieren met zn collega's! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Doet ie nou een van Bommeltje ? Staat hij nu achter zijn hand ook nog geheimtaal te brabbelen ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vilhena///held!!! Tonny Tonny Tonny Tonny Tonny Tonny Tonny Tonny!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: geluk loste clasie het goed op hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zeker niet,heeft veel meters gemaakt en aanvallen van Utrecht er uit gehaald.. Daarbij nog vaak in scoringspositie gekomen.. Hij moet alleen niet zo raar doen bij een goaltje klopt en juichen zoals het hoort doet ie niet, maar ja jong ventje.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vond hem een van de betere ... samen met Pellé, Janmaat, Schaken, JP en Clasie |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: zullen we maar niet praten over dat projectiel wat huizen hoog over ging van superstar immers wat een prutser is en lijft het toch |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan heb je al meer dan de helft van het elftal te pakken! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
BMI speelde ook zeer sterk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup. Had niet gedacht dat ie aanvallend gezien dit niveau zou kunnen halen, maar dit was de eerste wedstrijd dat hij juist op LB heel goed was. Misschien wel beter dan Janmaat die ook een behoorlijke wedstrijd afwerkte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Jup. Had niet gedacht dat ie aanvallend gezien dit niveau zou kunnen halen, maar dit was de eerste wedstrijd dat hij juist op LB heel goed was. Misschien wel beter dan Janmaat die ook een behoorlijke wedstrijd afwerkte. dit is volgens mij de eerste 8 die hij van me kreeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bij mij ook. Op linksback dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 20 januari 2014 - 19:12 schreef flipje tiel het volgende:[..] zullen we maar niet praten over dat projectiel wat huizen hoog over ging van superstar immers wat een prutser is en lijft het toch Eens, maar die had Tonny ook :-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De beste man aan onze kant en dan worden gewisseld. Logica.
Gelukkig nog even Goossens gezien, klasbak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 22 januari 2014 - 23:02 schreef MMM het volgende:De beste man aan onze kant en dan worden gewisseld. Logica. Gelukkig nog even Goossens gezien, klasbak. inderdaad veruit de beste. en dan gewisseld worden. man man man |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij lijkt in ieder geval op niveau te komen na een matig (half) jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, maar kon t niet meer belopen op een gegeven.moment. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij moet nog wat inhoud kweken, klopt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goossens 4 basisplaatsen waarvan 3 verloren.. Vrijdag ben je er gelukkig weer bij kilometervretert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens, vaak erger ik me aan je, maar alternatief is helemaal ruk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij heeft wel rare maniertjes,zoals aan Boëtius vragen of het zijn doelpunt was tegen 020.. Hopelijk gaat dat er nog uit. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Goossens 4 basisplaatsen waarvan 3 verloren.. Vrijdag ben je er gelukkig weer bij kilometervretert Ja, maar die ene winst was wel met 2 goals en 2 assists tegen Heracles ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goossens had toch echt n voldoende. |
|
|
|