BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 09 februari 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Goede wedstrijd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 februari 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Redelijk, wel 1 van de beste in een matige vertoning
van geil
 van geil - donderdag 13 februari 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Energiek.
Nu al.
tomson
 tomson - donderdag 13 februari 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:32 schreef van geil het volgende:

[..]

hoorde ik de vorige keer ook al Van Koeman.
Maar ik zou in dit geval n dikke vinger opsteken.
Hij heeft m keihard laten vallen.
Als je als voetballer alles persoonlijk op moet vatten, of alles moet geloven wat de media zegt.. veel sterkte
van geil
 van geil - donderdag 13 februari 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2014 - 17:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Als je als voetballer alles persoonlijk op moet vatten, of alles moet geloven wat de media zegt.. veel sterkte
T was Koeman persoonlijk die hem voor alle camera's persoonlijk aanviel.
dat maakt t even wat anders als interne kritiek.
tomson
 tomson - donderdag 13 februari 2014 - 17:07   quote  deeplink  
Dat is waar, maar je zal toch verder moeten. Te beginnen bij je volgende wedstrijd. Professioneel voetbal is nu eenmaal een slangenkuil, en zoete broodjes worden zelden gebakken. .
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 februari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
RT @JanDirkStouten: Vilhena is vanaf nu de aangewezen man om de strafschoppen te nemen bij #Feyenoord. Koeman: 'Als we met 3-0 voor staan mag Pellè ze nemen.'
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 februari 2014 - 14:26   quote  deeplink  
`Nooit meer dus.
Sensi
 Sensi - vrijdag 14 februari 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Ken me herrineren dat hij al is een penalty heeft genomen en zwaar heeft gefaald? Ben benieuwd of er op getrained is en of er vooruitgang is geboekt..
van geil
 van geil - vrijdag 14 februari 2014 - 18:27   quote  deeplink  
nope

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2014 door van geil --
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Oefenen. Dat is het enige wat ze kunnen doen. Is kouwe soep, heb het al 100 keer gezegd : na de training de aangewezen personen standaard een serie penalty's en vrije trappen nemen.
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Prima goal.
maar t werd wel tijd!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Ik had het idee dat ie aan de anabolen zat. Hij lijkt ineens zo gegroeid in omvang..
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 21:29 schreef RenatoBos het volgende:
Ik had het idee dat ie aan de anabolen zat. Hij lijkt ineens zo gegroeid in omvang..
z'n baard ook
Joosti 1908
 Joosti 1908 - zondag 30 maart 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Ik denk paar kilo,s. Kwijt dan komen er wat spieren tevoorschijn.
MMM
 MMM - zondag 30 maart 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Goeie kopgoal.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 05 april 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Vilhena: 'Mensen vergeten vaak dat ik pas 19 jaar ben'

Tony-Vilhena-23.jpg

Tonny Vilhena is de laatste weken één van de sterkhouders van Feyenoord. De jonge middenvelder wist twee wedstrijden achter elkaar te scoren en lijkt met zijn ploeg op weg naar de voorronde van de Champions League. Vilhena zit na een mindere eerste seizoenshelft weer lekker in zijn vel.

De middenvelder laat met zijn treffers tegen Go Ahead Eagles en Heracles Almelo uit de dip te zijn. "Ik was lang op zoek naar doelpunten, maar het lukte steeds net niet." Hoe het komt dat zijn schoten nu wel doeltreffend zijn vindt Vilhena moeilijk te zeggen. "Het ligt in ieder geval niet aan de gewijzigde speelstijl van de laatste weken. Wel ben ik koelbloediger geworden voor het doel, iets waar ik ook op heb getraind."

Nummer tien
De 19-jarige speler wil in de toekomst graag nog op de 'nummer tien' positie spelen. "Daar kom ik meer tot mijn recht. Ik heb een goed inzicht, ben fysiek sterk en kan doelpunten maken. Ik heb het daar weleens over gehad met Koeman, maar hij zei terecht dat Lex Immers het gewoon goed doet op die positie."

Talent

Vilhena werd deze week door de gerenommeerde Italiaanse sportkrant La Gazetta dello Sport op een lijst van zestig grootste voetbaltalenten gezet. De Feyenoorder vindt zichzelf terug op plaats 39. "Dat is een mooie waardering", aldus Vilhena kort. Niemand in de top 20 van die lijst speelde al zoveel wedstrijden als de Rotterdammer. "Ik was er al vroeg bij, wat het alleen maar makkelijker maakt. Toch verwachten mensen nu meer van mij, maar ik ben pas 19 jaar. Als jonge jongen maak je fouten."

Vader

Vilhena praat met zijn vader veel over voetbal. "Hij houdt me met beide benen op de grond. Hij is kritisch, maar ik kan het hebben van hem. Bovendien vind ik dat hij verstand heeft van voetbal. Uiteraard vindt hij me een goede speler, maar zeker niet de beste. Dat is pas als je bij Barcelona of Real Madrid speelt."

Toekomst

In de nabije toekomst hoopt Vilhena stiekem mee te mogen naar het WK in Brazilië, ook al is hij al een tijdje uit beeld bij bondscoach Louis van Gaal. "Maar ik moet het eerst nog even laten zien bij Feyenoord. Helaas worden we geen kampioen, terwijl het er best in had gezeten. Toch stemt een tweede plaats mij ook tevreden."

hieronder het lange gesprek met. Jan Stout:

http://youtu.be/sgb3H7kqQhY

Bron:Rijnmond
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 april 2014 - 08:16   quote  deeplink  
Klopt
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Trotse Vilhena: 'Dit is de eerste stap'

600x200-vilhenaoranje.jpg

Tonny Vilhena (19) is blij met zijn plaats in de definitieve voorselectie van het Nederlands elftal. De jongste van alle internationals maakte zo veel indruk tijdens de eerste twee trainingsstages van drie dagen in Hoenderloo, dat hij niet tot de afvallers behoort.

Ook Terence Kongolo en Jean-Paul Boetius maken deel uit van de definitieve voorselectie, die bestaat uit dertig spelers. 'Karim Rekik en Memphis Depay (beiden PSV) ook', weet Vilhena. 'Dus alle spelers uit mijn generatie mogen blijven. Ik vind dat iets om trots op te zijn, dat ik bij de dertig hoor. Ik heb er hard voor getraind en het is beloond.'

Wel moet Vilhena zich samen Boëtius, Rekik en Quincy Promes donderdag melden bij de selectie van Jong Oranje voor een driedaagse trainingsstage. Het maakt de jonge middenvelder niet uit. 'Ik doe overal waar ik train en speel mijn best. De bondscoaches zullen weten wat ze doen. Ik meld me bij Jong Oranje en hoor wel hoe het vervolg er daarna uitziet. Voorlopig zit ik in de voorselectie, dat is een eerste stap, precies wat ik wilde bereiken.'
Bron:VI
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 mei 2014 - 14:39   quote  deeplink  
namens mij gefeliciteerd en veel succes
JanM
 JanM - woensdag 14 mei 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 14:39 schreef de bluffer het volgende:
namens mij gefeliciteerd en veel succes
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
van geil
 van geil - woensdag 14 mei 2014 - 18:07   quote  deeplink  
th?&id=HN.608044786602607671&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Vilhena over transfer: 'Ben daar totaal niet mee bezig'

600x400-01467962.jpg

Tonny Vilhena is niet bang voor een uittocht bij Feyenoord. Tot nu toe vertrokken Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Graziano Pellè al, maar de jonge middenvelder van de Rotterdammers maakt zich niet druk.

"Zoveel spelers zijn er nog niet vertrokken. En als er wel nog flink wat jongens vertrekken, dan zal de clubleiding daar zeker goed op inspelen", zo tekende Voetbal International op uit de mond van de negentienjarige speler.

Ook zelf is Vilhena niet van plan om Feyenoord achter zich te laten. "Ik ben daar totaal niet mee bezig", zo vervolgde de middenvelder, die zichzelf komend seizoen graag wil laten zien. "Het wordt mijn derde seizoen in het eerste elftal, dat brengt verwachtingen met zich mee. Vooral ook voor mezelf."
Bron:Soccernews
van geil
 van geil - zondag 20 juli 2014 - 18:42   quote  deeplink  
is tie er nog?
CASHEN!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 juli 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Tuurlijk..
MMM
 MMM - donderdag 07 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Vilhena en Boëtius staan open voor contractverlenging

De jonge spelers Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius hebben aangegeven hun nog twee seizoenen doorlopende contract snel te willen openbreken en verlengen bij Feyenoord, dat meldt het Algemeen Dagbad. Waar de jeugd massaal voor een snel vertrek uit de eredivisie droomt, kiezen deze talenten voor een rustige opbouw van hun loopbaan.
Klasse, nu snel rondmaken Martin.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Verstandige jongens..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:04   quote  deeplink  
Terug te vinden op pagina drie van ons forum.
Onze klasbak.
De man die de hele wedstrijd door zijn man in de gaten houdt.
Die bij balverlies meteen omschakelt.
Die elke dag drie uur staat te oefenen op zijn vrije trappen en corners en ja dat betaalt zich uit he, dat zie je!
De man die met splijtende passjes strooit en een vlammend schot uit de tweede lijn heeft.
Onze held, onze klasbak, onze geweldenaar, het groeibriljant van Feyenoord:
TONNY
TRINDADE
DE VILHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENA

manmanman...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:29   quote  deeplink  
geilgeilgeil..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Vilhena: 'Sevilla is de grote favoriet'

(http://youtu.be/n5jHVn1LtEE)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Water is nat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Een gat is hol d:-)
freduc
 freduc - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:04 schreef Stylzz het volgende:
Terug te vinden op pagina drie van ons forum.
Onze klasbak.
De man die de hele wedstrijd door zijn man in de gaten houdt.
Die bij balverlies meteen omschakelt.
Die elke dag drie uur staat te oefenen op zijn vrije trappen en corners en ja dat betaalt zich uit he, dat zie je!
De man die met splijtende passjes strooit en een vlammend schot uit de tweede lijn heeft.
Onze held, onze klasbak, onze geweldenaar, het groeibriljant van Feyenoord:
TONNY
TRINDADE
DE VILHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENA

manmanman...
ik weet dat deze jongen echt wel in zichzelf investeerd door te trainen bij een techniek trainer in vacantie en winterstop , dit is helaas verboden door feyenoord
je hebt wel een punt dat zijn trap net niet is , hij zou daar na de training op kunnen oefenen , misschien doet hij dat al dat weet ik dan niet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Heb ik het verkeerd of niet, vind hem wel erg gegroeid na afgelopen seizoen, hij is een stuk forser lijkt het wel..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 17:21 schreef RenatoBos het volgende:
Heb ik het verkeerd of niet, vind hem wel erg gegroeid na afgelopen seizoen, hij is een stuk forser lijkt het wel..
Ja, dat is de natuur
T.Montana
 T.Montana - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 17:18 schreef freduc het volgende:

[..]

ik weet dat deze jongen echt wel in zichzelf investeerd door te trainen bij een techniek trainer in vacantie en winterstop , dit is helaas verboden door feyenoord
je hebt wel een punt dat zijn trap net niet is , hij zou daar na de training op kunnen oefenen , misschien doet hij dat al dat weet ik dan niet
Het is niet alleen zijn trap. Het zijn soms standaard dingen die als je die bij mijn plaatselijke amateurclub in de F1 fout doet je de wind van voren krijgt. Alle tijd hebben en dan een bal door het midden in de voeten van de tegenstander spelen, dat soort dingen doet Vilhena nog te vaak. En dan wandelt hij weer achter een tegenstander aan. Vaak komt het op de buitenwereld over alsof hij het allemaal wel goed vind en er geen zin in heeft, dat zal niet zo zijn. Maar dit soort slordigheden kan je maken in de jeugd, maar dat had Vilhena nu al verleerd moeten zijn en dat is hij nog niet en dat moet beter.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Tijdje op de bank.
Met Toornstra, El Ahmadi en Clasie kan dat.
tomson
 tomson - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:20   quote  deeplink  
Vorig seizoen draaide het de eerste (5 á 10?) wedstrijden ook van geen kant met m. Zoals hij gister een vrij trap inleverde bij een tegenstander waar in geen 15 meter een medespeler bijstond kreeg ik echt even en deja vu. Het is echt niet best momenteel. .
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:20 schreef tomson het volgende:
Vorig seizoen draaide het de eerste (5 á 10?) wedstrijden ook van geen kant met m. Zoals hij gister een vrij trap inleverde bij een tegenstander waar in geen 15 meter een medespeler bijstond kreeg ik echt even en deja vu. Het is echt niet best momenteel. .
Het blijft mij verbazen dat men over Vilhena spreekt als een voetballer met een goede traptechniek. Die heeft hij niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, dat is de natuur
Waarom heb ik dat dan gemist..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 19:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom heb ik dat dan gemist..
Zeeuwen benne overal zuunig mee.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 19:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zeeuwen benne overal zuunig mee.
Daarom ..... VVD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Haterts..d:-)

En jaloers..!!
tomson
 tomson - vrijdag 29 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Tuurlijk -_-"
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Gewoon de vierde plek te pakken in het VI Pro Klassement van dit weekend.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
In de top 5 bij VI
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 11:34   quote  deeplink  
Vilhena: 'Ik maak me geen zorgen'

600x400-01704934.JPG

Tonny Vilhena wordt bij Feyenoord beschouwd als een groot talent, maar na de komst van Jens Toornstra en Karim El Ahmadi is het nog maar de vraag of hij zijn plek in de basis weet te behouden. Zorgen maakt de middenvelder zich echter niet.

Ook voor Vilhena was het maandag deadlineday, als een speciale dag voelde dat echter niet. "Nee, ik heb m'n telefoon niet in de gaten gehouden", vertelt hij aan Fox Sports. "Er is niets gekomen, dus ik blijf gewoon bij Feyenoord. Je leest wel wat er allemaal gaande is, natuurlijk krijg je dat mee. Maar ik ben er niet echt mee bezig."

Zijn club Feyenoord was wel actief en haalde op de slotdag ook El Ahmadi nog naar De Kuip. Voor Vilhena betekent dat nog een extra speler die op zijn positie uit de voeten kan. "Het is altijd goed dat je concurrentie hebt. Bij een grote club als Feyenoord hoort dat erbij", reageert de negentienjarige linkspoot.

"Ik moet gewoon gaan strijden voor m'n plek, maar ik maak me helemaal geen zorgen. Ik moet gewoon m'n ding blijven doen en afwachten wat er gaat gebeuren", aldus Vilhena, die zich niet afvraagt waarom Feyenoord ineens allemaal middenvelders aantrekt.

"Wat ik net ook al aangaf: Feyenoord is een grote club. Ze hebben nu middenvelders gehaald, maar het kon ook andersom zijn: dat ze heel veel verdedigers hadden gehaald. De concurrentiestrijd hoort erbij en die ga ik zeker aan."

Vilhena vormde lange tijd een vast middenveld met Jordy Clasie en Lex Immers. Naast Toornstra en El Ahmadi kan trainer Fred Rutten ook nog een beroep doen op het talent Rick Karsdorp.
Bron:Voetbalprimeur
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
no spang he Tonny.
MMM
 MMM - dinsdag 02 september 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Komt wel goed met hem.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 september 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Tonny ga zo door je plaats hou je wel
Immers op de Bank jij met Clasie - EL Ahmadi en Toonstra
op het middenveld, het beste middenveld
van de Eredivisie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0268471