BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 september 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 11:34 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena: 'Ik maak me geen zorgen'

[ afbeelding ]

Tonny Vilhena wordt bij Feyenoord beschouwd als een groot talent, maar na de komst van Jens Toornstra en Karim El Ahmadi is het nog maar de vraag of hij zijn plek in de basis weet te behouden. Zorgen maakt de middenvelder zich echter niet.

Ook voor Vilhena was het maandag deadlineday, als een speciale dag voelde dat echter niet. "Nee, ik heb m'n telefoon niet in de gaten gehouden", vertelt hij aan Fox Sports. "Er is niets gekomen, dus ik blijf gewoon bij Feyenoord. Je leest wel wat er allemaal gaande is, natuurlijk krijg je dat mee. Maar ik ben er niet echt mee bezig."

Zijn club Feyenoord was wel actief en haalde op de slotdag ook El Ahmadi nog naar De Kuip. Voor Vilhena betekent dat nog een extra speler die op zijn positie uit de voeten kan. "Het is altijd goed dat je concurrentie hebt. Bij een grote club als Feyenoord hoort dat erbij", reageert de negentienjarige linkspoot.

"Ik moet gewoon gaan strijden voor m'n plek, maar ik maak me helemaal geen zorgen. Ik moet gewoon m'n ding blijven doen en afwachten wat er gaat gebeuren", aldus Vilhena, die zich niet afvraagt waarom Feyenoord ineens allemaal middenvelders aantrekt.

"Wat ik net ook al aangaf: Feyenoord is een grote club. Ze hebben nu middenvelders gehaald, maar het kon ook andersom zijn: dat ze heel veel verdedigers hadden gehaald. De concurrentiestrijd hoort erbij en die ga ik zeker aan."

Vilhena vormde lange tijd een vast middenveld met Jordy Clasie en Lex Immers. Naast Toornstra en El Ahmadi kan trainer Fred Rutten ook nog een beroep doen op het talent Rick Karsdorp.
Bron:Voetbalprimeur
We hebben er geloof ik net 6 onder contract staan. Beetje overdreven dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 september 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Das een 4-4-2 opstelling bluffie..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 03 september 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij zijn dip voor voorlopig weer heeft gehad. Het was dramatisch de eerste wedstrijden van het seizoen. Misschien is hij wel weer wat scherper door de toegenomen concurrentie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 september 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Vilhena open voor contractverlenging: 'Iedere keer kippenvel in De Kuip'

large_b00457f3dcafbab13a62c95df5e343b2111f4ce1.jpg

Tony Vilhena sluit een langer verblijf bij Feyenoord niet uit. De talentvolle middenvelder wil graag een gesprek met de clubleiding over verlenging van zijn contract, dit mede omdat hij nog iedere thuiswedstrijd kippenvel krijgt van het mogen spelen in de Rotterdamse Kuip.

"Mocht Feyenoord willen praten over een nieuw contract dan sta ik daar zeker voor open. Waarom zou ik nu al moeten vertrekken?", aldus de middenvelder tegenover het supportersblad van Feyenoord genaamd Hand in Hand.

De Kuip heeft voor Vilhena iets speciaals wat moeilijk uit te leggen is. "Spelen in het mooiste stadion van Nederland is in ieder geval niet iets wat je snel wil inruilen. 'In de Kuip heerst altijd zo'n mooie sfeer. Ik krijg iedere keer kippenvel als ik het veld op kom. Dat is onbeschrijfelijk mooi."

Vilhena (19) kwam dit seizoen vier keer in actie in de Eredivisie. De in Maassluis geboren middenvelder maakt deel uit van de selectie van Jong Oranje dat maandag aan moet treden tegen Slowakije.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 september 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Slim ventje. Feyenoorder, fantastische voetbalnaam
MMM
 MMM - maandag 08 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Hopen dat hij snel bijtekent!
Barabas
 Barabas - maandag 08 september 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2014 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:
Slim ventje. Feyenoorder, fantastische voetbalnaam
Ja he... Tonny!!!
van geil
 van geil - maandag 08 september 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Trindade de Vilhena.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 september 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 september 2014 - 19:51 schreef van geil het volgende:
Trindade de Vilhena.
precies.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 09 september 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Heb gisteren bij Jong Oranje extra op hem gelet. Er komt maar weinig uit op het moment. Veel meer dan obligate breedtepassjes geeft hij niet. Komt weinig tot geen dreiging uit hem.

Ik blijf hem een supertalent vinden, maar dit seizoen ben ik nog niet echt kapot van hem (en Boetius ook trouwens).

Als ik Rutten was zou ik Toornstra maar eens een tijdje op zijn plek zetten.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Lekker naar de zon.
van geil
 van geil - vrijdag 19 september 2014 - 16:47   quote  deeplink  
dyn008_original_205_212_jpeg_2584341_454530b764c6e5b80f6d461c9b008b8b.jpg
ga n's voetballen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 september 2014 - 16:47 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
ga n's voetballen
Precies, want je kan t wel!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:58   quote  deeplink  
'AC Milan acht Feyenoord-reserve nog niet klaar voor grote werk'

31587.jpg

Mino Raiola, voormalig zaakwaarnemer van Tonny Vilhena, sprak onlangs uitgebreid met Adriano Galliani, algemeen directeur van AC Milan. Dit meldt de doorgaans goed ingevoerde Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio woensdag.

De gesprekspartners kwamen echter tot de conclusie dat de bankzitter van Feyenoord nog niet klaar is voor het 'grote werk'. Vilhena beschikt in De Kuip over een verbintenis tot de zomer van 2016, maar verloor onder Fred Rutten wel zijn basisplaats.

Ploeggenoot Jean-Paul Boëtius zit in hetzelfde schuitje als Vilhena. Rutten kiest voorlopig voor andere spelers op het middenveld en in de voorhoede. Technisch directeur Martin van Geel praat op korte termijn met het jonge tweetal om over hun toekomst bij Feyenoord te praten.
Bron:Voetbalcentraal
VVout
 VVout - donderdag 16 oktober 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Waar bemoeit Mino zich mee, is toch de laan uit gestuurd die smeerkees.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 oktober 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Dus doet hij het maar net andersom. Als Galliani bijvoorbeeld zijn interesse uit bij Raiola, benadert hij Vilhena die er dan wel oren naar heeft en dan toch weer met hem in zee gaat??? Of zal dat niet zo werken.

Vilhena blijf maar mooi bij ons. Jij komt heus wel weer aan bod... In principe is hij nog steeds talent, die er nog moet komen, dus heb geduld....
kuipje
 kuipje - donderdag 16 oktober 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 10:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dus doet hij het maar net andersom. Als Galliani bijvoorbeeld zijn interesse uit bij Raiola, benadert hij Vilhena die er dan wel oren naar heeft en dan toch weer met hem in zee gaat??? Of zal dat niet zo werken.

Vilhena blijf maar mooi bij ons. Jij komt heus wel weer aan bod... In principe is hij nog steeds talent, die er nog moet komen, dus heb geduld....
opzich is hij nog wel een talent ja... zo kan je het wel noemen.
als je ziet dat Christiano ronaldo op zijn 17e debuteerde.. en hij nu pas 19 is.. heeft hij nog wel kans om te slagen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 oktober 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 07:59 schreef VVout het volgende:
Waar bemoeit Mino zich mee, is toch de laan uit gestuurd die smeerkees.
Is bewoon een gesprekje tussen die twee en mogelijk is Vilhena naar voren gekomen in dat gesprek omdat Mino hem het jaar daarvoor al eens heeft aangeboden. Moet je denk ik niets achter zoeken..
VVout
 VVout - donderdag 16 oktober 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2014 - 11:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is bewoon een gesprekje tussen die twee en mogelijk is Vilhena naar voren gekomen in dat gesprek omdat Mino hem het jaar daarvoor al eens heeft aangeboden. Moet je denk ik niets achter zoeken..
Die vent mag ik gewoon niet, laat hem kleiduiven gaan schieten ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 oktober 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Of laat de kleiduiven op hem schieten..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 17 oktober 2014 - 13:58   quote  deeplink  
th?&id=HN.608027323441481290&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2014 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Wie heeft het nog over schieten..
VVout
 VVout - vrijdag 17 oktober 2014 - 16:10   quote  deeplink  
Zwijgen is goud in dit geval :)
MMM
 MMM - zondag 26 oktober 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Eerste helft echt van genoten, speelde gewoon goed. Zakte tweede helft iets terug.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 oktober 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Eens, moet beter de duels leren aan te gaan. Ging te vaak mis tweede helft. En voetballend kwam hij ook minder aan bod. Eerst helft was prima van hem.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Word moeilijk straks voor. Fred als Immers weer fit is, of..........
sportverteller
 sportverteller - zondag 26 oktober 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 15:30 schreef RenatoBos het volgende:
Word moeilijk straks voor. Fred als Immers weer fit is, of..........
Zoveel indruk heeft Vilhena nu ook weer niet gemaakt deze wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 oktober 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 15:31 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Zoveel indruk heeft Vilhena nu ook weer niet gemaakt deze wedstrijd.
Vond hem niet onaardig, zeker de eerste helft niet..
Els
 Els - zondag 26 oktober 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 15:31 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Zoveel indruk heeft Vilhena nu ook weer niet gemaakt deze wedstrijd.
Anders was het ook niet moeilijk geweest voor Fred....
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 oktober 2014 - 17:14   quote  deeplink  
maar echt minder of beter dan Immers wil ik niet zeggen, wel balvaardiger, Immers sterker in het duel denk ik
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 oktober 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Immers niet gemist in storen of duelkracht of kansen missen, dus doe dan Vilhena maar
donskie kanonskie
 donskie kanonskie - zondag 26 oktober 2014 - 17:40   quote  deeplink  
als het nu echt zo n talent is had hij gewoon na 3 min die bal erin getikt,vooral omdat hij juist zijn kans zou moeten grijpen , maar nee gelijk laat hij dan zien dat hij nog steeds zo knullig speelt, hij heeft wel goed geknokt maar niet echt bijzonder gevoetbalt
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 oktober 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:
Immers niet gemist in storen of duelkracht of kansen missen, dus doe dan Vilhena maar
Zo is dat, krijgt ie het vertrouwen dan zal het beter worden ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 oktober 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 15:30 schreef RenatoBos het volgende:
Word moeilijk straks voor. Fred als Immers weer fit is, of..........
Dan kiest ie helaas voor Lex Immers ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 26 oktober 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 17:32 schreef Stylzz het volgende:
Immers niet gemist in storen of duelkracht of kansen missen, dus doe dan Vilhena maar
Storen en kansen missen inderdaad niet. Duelkracht af en toe wel tweede helft. Maar dan nog valt wat mij betreft de balans in het voordeel van Tonny uit.
Tjabba
 Tjabba - zondag 26 oktober 2014 - 19:47   quote  deeplink  
immers is net zo slecht als vilhena op dit moment.
Gewoon boetius rechtsbuiten en toornstra op de plek van immers.
Nick4F
 Nick4F - maandag 27 oktober 2014 - 07:20   quote  deeplink  
Het grootste verschil met Lex is dat je met Tonny een extra aanspeelpunt in het centrum hebt. Lex is altijd onderweg naar de 16, die moet er echt komen, terwijl Tonny zich daar juist aanbiedt. Dan is het ook gemakkelijker om de tegenstander onder druk te houden, omdat onze mensen dan naar het doel toespelen. Er rekening mee houdend dat die jongen geen wedstrijdritme heeft, en op een voor hem nieuwe plek stond, vind ik dat Tonny het heel erg goed gedaan heeft. Afwachten wat Fred heeft gezien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 21:09   quote  deeplink  
Je krijgt nog een kans, dus nog een tandje erbij en dan kunnen ze niet meer om je heen.
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:
Je krijgt nog een kans, dus nog een tandje erbij en dan kunnen ze niet meer om je heen.
Ik heb weinig gezien Zondag.
maar is bv Bilal geen betere optie?

Dit zeg ik omdat de ruimtes op rechts liggen door n wegtrekkende Toornstra.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:
Je krijgt nog een kans, dus nog een tandje erbij en dan kunnen ze niet meer om je heen.
Zou mooi zijn toch..😃
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 21:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik heb weinig gezien Zondag.
maar is bv Bilal geen betere optie?

Dit zeg ik omdat de ruimtes op rechts liggen door n wegtrekkende Toornstra.
Tonny vulde t naar behoren in, maar t kan nog beter.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 oktober 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Tsja, Kazim...
Zelfs de bal vasthouden, onrust stoken, teamgenoten in gelegenheid brengen: het lijkt toch onvoldoende.
De Bilal- of JP optie op rechts is m.i. aan de beurt.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 28 oktober 2014 - 06:55   quote  deeplink  
Het wordt echt tijd voor nieuwe aanvallende impulsen. En die hebben we in de selectie. Ik kan me voorstellen dat Fred vasthoudt aan Jens op rechts. Maar dan zijn er nog 2 posities te vergeven. Ik vind het zonde dat er geen gebruik gemaakt wordt van de extra opties die nu elke week op de bank blijven zitten. Ja, 10 minuutjes, dat durft Fredje nog net. Maar daar kantel je geen wedstrijden mee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 oktober 2014 - 07:52   quote  deeplink  
Welke wedstrijd moest dan gekanteld worden?
Die in Europa, waar je tig kansen mist?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 28 oktober 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Tja ik zou Jens Toornstra op 10 zetten en dan met buitenspelers gaan spelen in een 3-4-3 opstelling ! Bij een verdedigende instelling zou El Ahmadi dan kunnen zakken.

Vermeer

Boulahrouz --- van Beek --- Kongolo

El Ahmadi -- Clasie -- Toornstra -- Vilhena

Basacikoglu -- Kazim -- Boëtius
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 28 oktober 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 07:52 schreef Stylzz het volgende:
Welke wedstrijd moest dan gekanteld worden?
Die in Europa, waar je tig kansen mist?
Heracles thuis. De boel liep helemaal leeg in de 2e helft. Ook tegen Heerenveen en Willem II thuis hadden we impulsen nodig. Het gaat mij erom dat je een wedstrijd ook nieuw vuur in kunt blazen met nieuwe aanvallers, terwijl je wel voor staat. Ik ben van mening dat je wissels juist moet inzetten, voordat de in leven gelaten tegenstander overgaat tot pompen of verzuipen. Dan confronteer je ze ineens met heel ander aanvalsspel. Op die manier laat je de tegenstander niet los, en moeten die weer anticiperen voordat ze aan pompen of verzuipen toekomen. Zo vond ik de wissel van JP gewoon te laat. Nu moest JP er iets van zien te maken, terwijl Cambuur het initiatief al had overgenomen Ik vind dat er onvoldoende gebruik gemaakt wordt van de kwaliteiten in onze selectie. Je zet JP, en zeker Bilal nu echt op de parkeerplaats. Bovendien wil ik als aanhanger die jongens ook heel graag aan het werk zien. Waarom wordt er niet gewisseld als er geen eind komt aan het missen van grote kansen? Die jongens op de bank zijn toch geen matige spelertjes?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2014 door Nick4F --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 oktober 2014 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 08:12 schreef lijdensweg het volgende:
Tja ik zou Jens Toornstra op 10 zetten en dan met buitenspelers gaan spelen in een 3-4-3 opstelling ! Bij een verdedigende instelling zou El Ahmadi dan kunnen zakken.

Vermeer

Boulahrouz --- van Beek --- Kongolo

El Ahmadi -- Clasie -- Toornstra -- Vilhena

Basacikoglu -- Kazim -- Boëtius
Prima opstelling, hoewel ik Wilkshire nog wel de voorkeur zou geven voor de RB positie, simpelweg omdat ik nog maar weinig gezien heb van Boulah. En de spitspositie heb ik mijn twijfels bij, daar zie ik op dit moment liever Manu of Immers, maar straten met Kâzim kan ook en als dat dan niet loopt moet Fred niet te lang wachten daar in te grijpen..
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 28 oktober 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 09:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima opstelling, hoewel ik Wilkshire nog wel de voorkeur zou geven voor de RB positie, simpelweg omdat ik nog maar weinig gezien heb van Boulah. En de spitspositie heb ik mijn twijfels bij, daar zie ik op dit moment liever Manu of Immers, maar straten met Kâzim kan ook en als dat dan niet loopt moet Fred niet te lang wachten daar in te grijpen..
Ik denk dat Boulahrouz nog steeds een goede verdediger kan zijn. Ik zie hem echter niet als zijn generatiegenoot een aantal keren heen en weer langs de zijlijn lopen.

Als ik Rutten goed begrepen heb, is Boulahrouz vooral op de trainingen van grote waarde, omdat hij dan in staat en in de gelegenheid is om de jonge gasten de fijne kneepjes van het vak te leren. En ook dan ben je van waarde voor de selectie. Naast het feit dat je hem in geval van nood ook kan laten invallen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 28 oktober 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 19:47 schreef Tjabba het volgende:
immers is net zo slecht als vilhena op dit moment.
Gewoon boetius rechtsbuiten en toornstra op de plek van immers.
Was Tonny zo slecht afgelopen zondag ?
met Karim en Jordy was het middenveld het beste wat ik gezien had afgelopen weekend
in de Eredivisie
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 oktober 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 10:16 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik denk dat Boulahrouz nog steeds een goede verdediger kan zijn. Ik zie hem echter niet als zijn generatiegenoot een aantal keren heen en weer langs de zijlijn lopen.

Als ik Rutten goed begrepen heb, is Boulahrouz vooral op de trainingen van grote waarde, omdat hij dan in staat en in de gelegenheid is om de jonge gasten de fijne kneepjes van het vak te leren. En ook dan ben je van waarde voor de selectie. Naast het feit dat je hem in geval van nood ook kan laten invallen.
Zo had ik Rutten inderdaad ook begrepen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0256190