|
|
Stylzz
|
|
|
Tonny , Hij wilde wel maar konnie.
Ciao |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft altijd op de verkeerde posities moeten spelen. Blablabla. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tonny staat de pers bewust niet te woord en toch weten een hoop mensen wat hij denkt en zou willen zeggen en vindt..... wat een flauwekul zeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga toch ff Axe halen bij de kruidvat, kom op zeg 2+2 gratis, geen geld..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dream on, RB :)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dan zeker onder gescheten worden door een meeuw?
Ze lopen naar Zaanstad. Verstandig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Noem dat maar verstandig.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben meer voor Z-Oostelijke richting :) |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Vorig seizoen heeft Ronald Koeman hem er ook bewust een paar wedstrijden naast gezet. Ik herinner me een wedstrijd RKC uit vorig seizoen. Hij verspeelt de bal op het middenveld op een knullige manier, vervolgens doet hij niets, maar dan ook helemaal niets om zijn fout goed te maken. de aanval voor RKC loopt door en ze schieten de 1-0 er in. Verloren wedstrijd voor Feyenoord. Koeman was terecht witheet. Vilhena is geen knokker zoals Jens Toornstra of Lex Immers. Plus het feit dat hij Raiola als zaakwaarnemer heeft. Die zorgt wel dat het vuurtje opgestookt wordt/blijft. Hoeveel signalen heeft een voetballer nodig om in te zien dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is als hij zelf denkt. De eerste impuls is weg naar een andere club, in plaats van alles op alles te zetten voor Feyenoord. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
raiola is niet zijn zaakwaarnemer,maar dat die geen balen heeft om zich terug te knokken is waar daar hebben die mattie,s problemen mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus wordt ie afgemat door zijn mattie's en moet ie huilie huilie doen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schijnbaar wel.... al heb ik het Tonny zelf nergens horen roepen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo iets roep je natuurlijk zelf niet gauw en de gene die hem narren ,laten daar ook niks over los. Het zal een hersenspinsel van de media zijn of een deel waarheid, we zullen het niet weten voorlopig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tonny spreekt het óók niet tegen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is ie toch ook aan niemand verplicht? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vilhena is te wisselvallig, ene moment uitstekend, volgende moment hopeloos slecht. Het valt ook niet mee als je van je troon lazert. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goed stuk. ik ben het er grotendeels mee eens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Contract verlengen en een half jaartje uitlenen aan bv Dordrecht. Tony is waar Feyenoord voor staat. Eigen Jeugd. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 17:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Contract verlengen en een half jaartje uitlenen aan bv Dordrecht. Tony is waar Feyenoord voor staat. Eigen Jeugd. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Als iemand als Vilhena zichzelf al ziet spelen bij Europese topclubs, denk je dan dat hij een half jaar voor Dordrecht wilt spelen?? |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Lekker verkopen voor 5 miljoen.. staat stil in zijn ontwikkeling.. schuurman, karsdorp, nieuwkoop.. drie middenvelders die eraan komen tony staat hun ontwikkeling straks in de weg. 5 miljoen is een mooi bedrag kan je misschien nog een goeie spits halen als dost en of een goede back als butnner (beetje bijleggen dan) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: +1
LEXIT !!! Nog meer argumenten.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 17:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Contract verlengen en een half jaartje uitlenen aan bv Dordrecht. Tony is waar Feyenoord voor staat. Eigen Jeugd. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Sorry Joop, maar dit gaat nooit gebeuren.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon opzouten met die droeftoeter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zo is het en niet anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel zonde hoor, maar als je geen ballen hebt, ga je maar weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: een beetje in dit rijtje?
;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Te weinig vechtlust in combinatie met aandringende zaakwaarnemers, geldwolven en andersoortig tuig.
Als het al waar is: Tonny zelf heb ik er nog steeds niet over gehoord.
Ik zou het echt zonde vinden als hij gaat lopen, maar dat terzijde. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heeft Napoli al een bod uitgebracht ik heb nergens nog wat gelezen, dus gewoon blijven toppertje |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gister het nieuwsbericht en nu nog steeds niets over een bod gelezen? Onvoorstelbaar. Ik zou het morgen voor de zekerheid ook nog ff komen vragen..!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ongelijke strijd.
Jankmuil! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We doen net of Tony een wereldtopper is, ik heb nog nooit groei in zijn spel gezien jullie wel? |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Hij is alleen gegroeid in hoe raak ik het snelst de bal kwijt aan de tegenstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens de 'kenners' niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En zijn waanvoorstelling groeit ook met de dag. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Het kereltje is net 20 jaar met al meer dan 100 wedstrijden in het betaalde voetbal. Zonde om zo'n talent te verliezen door een trainer. Had prima op 10 kunnen spelen. Onvoorstelbaar dat Immers de voorkeur krijgt. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Boetius de volgende? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Oh.... Je hebt hem gisteren én vandaag gesproken.... Warm daar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het kereltje is net 20 jaar met al meer dan 100 wedstrijden in het betaalde voetbal. Zonde om zo'n talent te verliezen door een trainer. Had prima op 10 kunnen spelen. Onvoorstelbaar dat Immers de voorkeur krijgt. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Boetius de volgende? zit zeker wel wat in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wellicht, maar het is ook behoorlijk overdreven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het kereltje is net 20 jaar met al meer dan 100 wedstrijden in het betaalde voetbal. Zonde om zo'n talent te verliezen door een trainer. Had prima op 10 kunnen spelen. Onvoorstelbaar dat Immers de voorkeur krijgt. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Boetius de volgende? Vilhena is gewoon (nog) niet goed genoeg en mist dus overduidelijk ruggengraat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Het kereltje is net 20 jaar met al meer dan 100 wedstrijden in het betaalde voetbal. Zonde om zo'n talent te verliezen door een trainer. Had prima op 10 kunnen spelen. Onvoorstelbaar dat Immers de voorkeur krijgt. Rutten maakt meer kapot dan je lief is. Boetius de volgende? Kijk deze lijsten eens door, en vergelijk Lex en Tonny. Dan zeg ik dat het een talent kan zijn maar dat Tonny zich eerst nog eens moet gaan bewijzen voordat hij tot de verbeelding gaat spreken. Vooral zijn huidige instelling en foto's waarin hij als een nacht burgemeester door het leven gaat dragen er niet aan bij. Tonny doet me met de dag meer aan Royston denken, sorry dat ik het zeggen moet.
Details Tonny seizoen 13/14
Details Lexie seizoen 13/14
Ook ik ben dan wel niet de grootste fan van Lex maar Tonny is nou niet echt de vooruitgang, om maar te zwijgen hoe hij vaak verdedigend fataal is! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hij heeft in de jeugd ook altijd op tien gespeeld, die domme Rutten gebruikt m verkeerd?
Nee, fabel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doel je op de transferwaarde ? die van Tonny is het dubbele van lex. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:Maar hij heeft in de jeugd ook altijd op tien gespeeld, die domme Rutten gebruikt m verkeerd? Nee, fabel. geen fabel. weliswaar niet op 10 . maar wel in n aanvallende rol, net als vaak in Oranje. niet als controleur voor de diep staande Lex die de Keeper constant aanvalt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lul niet zijn maar statistieken, -.- (Ghèhè)
Is nu je er weer over nadenkt een raar verhaal, zeker Mino Raiola voor verantwoordelijk en dit vuurtje loopt nog steeds door ook al is ie de laan uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 19:46 schreef van geil het volgende:[..] geen fabel. weliswaar niet op 10 . maar wel in n aanvallende rol, net als vaak in Oranje. niet als controleur voor de diep staande Lex die de Keeper constant aanvalt. Nee, ik heb t al een keer opgezocht, uitgezocht en gepost. Dat ga ik niet nog een keer doen. Wat wél zo is, dat hij voor jong Oranje op een aanvallendere plek daar een aantal hele goede wedstrijden gespeeld heeft. |
|
|
|