BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 januari 2015 - 22:59   quote  deeplink  
Een karaktervoetballer vecht zich terug in de basis, ja toch niet dan, Tonny?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 01:02   quote  deeplink  
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 01:55   quote  deeplink  
'Feyenoord en Vilhena werken aan verhuur of verkoop'

eknjvm.jpg

Tonny Vilhena hoopt Feyenoord op korte termijn te verlaten. De middenvelder is niet tevreden bij de Rotterdammers met zijn plek op de bank, zo zegt Martijn Krabbendam, Feyenoord-watcher voor Voetbal International op VI radio. "De onvrede bij Vilhena is zo groot, dat het nog maar de vraag is of hij na januari nog bij Feyenoord speelt."

"In mijn beleving doen ze er alles aan om zo snel mogelijk een oplossing te vinden", vervolgt Krabbendam. "Vilhena heeft gewoon tot twee keer toe aangegeven dat hij weg wil bij Feyenoord. Verhuur of verkoop? Daar zal over gesproken moeten worden. Het is nog niet zo ver dat er al een bod is of zo. Maar het is wel zo dat hij zijn onvrede kenbaar heeft gemaakt en dat er nu een oplossing gevonden moet worden, door Feyenoord en ook door zijn eigen management."

Vilhena is de plek op de bank helemaal zat en wil het liefst aan spelen toekomen. Of hij verhuurd of verkocht zal worden is nog onduidelijk. "Daar zal ongetwijfeld de komende dagen aan worden gewerkt. En hoe dan dat eruit ziet, verkoop of verhuur. Als hij maar aan spelen toekomt. Dat is in zijn situatie nu het belangrijkste", sluit Krabbendam af op de radio zender.
Bron: @Mkrabby
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 januari 2015 - 01:56   quote  deeplink  
'Nieuwe Italiaanse club wil Tonny Vilhena overnemen'

28t9mbr.jpg

Tonny Vilhena vertrekt liever vandaag dan morgen bij Feyenoord en Napoli wil die wens in vervulling laten gaan. De twintigjarige middenvelder, donderdag nog trefzeker tegen FC Bunyodkor, heeft echter meerdere ijzers in het vuur.

Volgens Tuttosport is ook Torino in de markt voor het jeugdproduct van Feyenoord. De club zou navraag hebben gedaan bij zaakwaarnemer Mino Raiola voor diens oud-cliënt. Maar naast de Italiaanse verenigingen zou Vilhena ook naar Engeland kunnen gaan.

Het Engelse HITC schrijft namelijk dat Southampton ook geïnteresseerd is. Ronald Koeman heeft wel oren naar een hereniging met Vilhena, met wie hij samenwerkte bij Feyenoord. De jongeling is dit seizoen op de bank beland bij Feyenoord en wil op zoek naar een oplossing. Mogelijk wordt hij verhuurd of verkocht door Feyenoord. Zijn contract loopt nog anderhalf jaar door.
Bron:Soccernews
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 januari 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Die Tonny.
Die wil verhuizen van de ene bank naar de andere bank.
MMM
 MMM - vrijdag 09 januari 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Hoop dat hij blijft en in de basis komt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 09 januari 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Dit is toch zonde? Hij is nog zo jong en zo'n groot talent en ze laten hem gewoon gaan omdat hij moet en zal spelen.... Het is duidelijk dat hij nog beteren voor zich moet dulden, maar Feyenoord ziet toch ook wel dat ze in hem moeten investeren? Over een tijdje is hij wk-waardig, maar helaas voor ons speelt hij dan elders..... Potentieel-kapitaalvernietiging is dit.... Ze kunnen beter zijn contract opwaarderen om hem vervolgens de rest van het seizoen uit te lenen aan een respectabele club in de eredivisie (of vergelijkbaar), zodat hij sterker terug komt... Nooit laten gaan, niet nu!!
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 09 januari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
vilhena de slappeling ondanks dat het een super talent is heeft hij niet het karakter om zich terug te knokken in de basis
verhuren lijkt mij een goede optie of verkopen met een percentage van de eventuele doorverkoop
VVout
 VVout - vrijdag 09 januari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Raar dat ie dan weer scoort in een oefenpartijtje en opgesteld wordt, er door Rutten gezegd wordt dat ie niet kan gaan omdat hij nodig is. Als het allemaal zo vast staat dat hij gaat vertrekken waarom dat alles en die uitspraken, heb ook nog steeds geen concrete aanbieding gehoord. Misschien allemaal ook wel een beetje voorbarig die conclusies die er rond waaien.
Barabas
 Barabas - vrijdag 09 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2015 - 10:40 schreef MMM het volgende:
Hoop dat hij blijft en in de basis komt.
Is ook nog eens de beste oplossing. Een vertrek geeft een verkeerd signaal naar de aanstormende talenten. De club moet pal staan voor zelf opgeleide spelers. Die vormen onze toekomst.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Misschien gaat hij bij tekenen.
Net als Lerra.
Impuls
 Impuls - vrijdag 09 januari 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Hangt er vanaf.
Of hij houdt van bankzitten en toch meer verdienen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Vind ik ook.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 09 januari 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2015 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:
'Nieuwe Italiaanse club wil Tonny Vilhena overnemen'

[ afbeelding ]

Tonny Vilhena vertrekt liever vandaag dan morgen bij Feyenoord en Napoli wil die wens in vervulling laten gaan. De twintigjarige middenvelder, donderdag nog trefzeker tegen FC Bunyodkor, heeft echter meerdere ijzers in het vuur.

Volgens Tuttosport is ook Torino in de markt voor het jeugdproduct van Feyenoord. De club zou navraag hebben gedaan bij zaakwaarnemer Mino Raiola voor diens oud-cliënt. Maar naast de Italiaanse verenigingen zou Vilhena ook naar Engeland kunnen gaan.

Het Engelse HITC schrijft namelijk dat Southampton ook geïnteresseerd is. Ronald Koeman heeft wel oren naar een hereniging met Vilhena, met wie hij samenwerkte bij Feyenoord. De jongeling is dit seizoen op de bank beland bij Feyenoord en wil op zoek naar een oplossing. Mogelijk wordt hij verhuurd of verkocht door Feyenoord. Zijn contract loopt nog anderhalf jaar door.
Bron:Soccernews
Als hij niet blijft dan heb ik lieve dat hij naar Southampton gaat
MMM
 MMM - zaterdag 10 januari 2015 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 januari 2015 - 12:55 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is ook nog eens de beste oplossing. Een vertrek geeft een verkeerd signaal naar de aanstormende talenten. De club moet pal staan voor zelf opgeleide spelers. Die vormen onze toekomst.
Eens.
ar
 ar - zaterdag 10 januari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
De aanstormende talenten hebben zat goede voorbeelden van andere jongens.Tonny heeft zijn zinnen al gezet.
kuipje
 kuipje - woensdag 14 januari 2015 - 11:31   quote  deeplink  
lees net dat ajax ook interesse heeft.. zul je zien dat ze dat doen.. pff
MMM
 MMM - woensdag 14 januari 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Hoop het niet..
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:31 schreef kuipje het volgende:
lees net dat ajax ook interesse heeft.. zul je zien dat ze dat doen.. pff
Wie wat doen?
Gewoon niet mee praten als club .
kuipje
 kuipje - woensdag 14 januari 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Ik ben toch wel benieuwd wat er in zulke situaties echt speelt.. Zal vast van twee kanten iets zijn, maar als Tonny nu zegt dat hij zich benadeeld voelt.. waarom komt Feyenoord dan niet met een verklaring.

Zou fijn zijn als clubs een keer "echt" transparant zijn.
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:52 schreef kuipje het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat er in zulke situaties echt speelt.. Zal vast van twee kanten iets zijn, maar als Tonny nu zegt dat hij zich benadeeld voelt.. waarom komt Feyenoord dan niet met een verklaring.

Zou fijn zijn als clubs een keer "echt" transparant zijn.
Schijnt ruzie te hebben gehad met van Gastel.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 januari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Ik heb lieve dat hij blijft, maar wat zou dat toch prachtig zijn
een groot talent samen met Tadic en Pelè en als TOP TRAINER R. KOEMAN
voor 3 miljoen mogen ze hem halen
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:53 schreef de bluffer het volgende:
Ik heb lieve dat hij blijft, maar wat zou dat toch prachtig zijn
een groot talent samen met Tadic en Pelè en als TOP TRAINER R. KOEMAN
voor 3 miljoen mogen ze hem halen
Het eeuwige talent eerder.
Is al jaren bezig met randzaken ipv voetbal.
Dan met die dikke pizzasmoel Raiola en Koeman, nu weer dit gezeik.
Misschien eens gaan voetballen ofzo voor de verandering.
Grote smoelen heb je maar als je 5 jaar non stop presteert, en 5 bekers heb binnengesleept op eigen houtje.
Leuk dat die kerel op een knuffelbeertje lijkt, en met zijn puppy fronsjes iedereen laat smelten.
Maar kom op gvd er moet gevoetbald worden, als sinds 1999 geen titel te bekennen.
En dan moeten we maar die groot smoelen gaan waarderen.
Nou lekker bij Telstar gaan voetballen kerel, elke dag een basisplaats voor je.
Verman je zelf man watje.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Wel erg gemakkelijk hoor, die jongen is verder dan anderen van zijn leeftijd. Als ik het verhaal wat zijn vader vertelt hoor, geef ik hem groot gelijk. Feyenoord heeft daarentegen ook alle recht om een zo sterk mogelijke selectie samen te stellen, maar om nou hem zo af te branden is flauw. Je bekijkt het alleen maar door de bril van een fan die ten koste van alles kampioen wil worden... Nou, je hebt het wel met mensen te doen en als je wilt dat iemand loyaal en zo naar jou toe moet doen, moet het andersom natuurlijk ook... Zo ga jij toch ook niet met je vrienden om? Of wel? Nu mag je mijn vriend zijn, maar als straks een ander komt, mag je oprotten? Zo werkt het niet... Ik hoop dat hij blijft, want ik vind hem wel degelijk een goede voetballer, een talent. Hij mag nu wel een keer weer stappen maken, maar desondanks dat moeten ze hem nou niet bij het grove vuil zetten... Daarnaast ben ik het ook wel weer met Van Geel eens dat elke speler een prijs heeft....

Stel dat Clasie na dit seizoen wel verkassen gaat, wie zetten we dan op die plek neer? Dammers? Of toch maar Vilhena? Of.....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Andere vraag: is Vilhena in de laatste 2 jaar nou wel zo vooruitgegaan?
Net als Immers, maar dan anders: mist een aantal kwaliteiten die nodig zijn om in een nieuw seizoen stap verder te maken.
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 12:33   quote  deeplink  
20 jaar hebben we het over, jij praat alsof iemand 13 jarig is met een krantenwijkje.

Kampioen ten koste van alles?
Ja we hebben er de afgelopen 16 jaar er al 15 binnengesleept of niet grappenmaker.
Dus hoe ten koste van alles?
Als iedereen gewoon ze bek dicht houdt en focust op voetbal, dan lijkt het mij toch geen Pluto NASA verkenning om 1 keer kampioen te worden in..... laten we zeggen...... 20 jaar.
Als dat ook volgens jou fan bril niet teveel gevraagd is tenminste.
Zat ben ik het dat gekut en gejank in de selectie.
Mulder, Schaken, Vilhena, te Vrede, (daarvoor Vormer met ze wilde haartjes).
Fucking wijven team onderhand, beperkte voetballers janken het hardste , de toppers bikkelen op het veld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Jankert!
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Nou Henk, Tonny heeft in zijn kleine teen meer talent dan Lex in zijn hele lijf. Hij mag desondanks wel een voorbeeld nemen aan de houding van Lex, maar dat terzijde.
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Geen steek Henk.

En Arie als je praat praat geen onzin.
En je kinderlijke afkappingen kind.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Ik pas me aan aan het niveau van diegene waar ik tegen praat.. jankert!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:31 schreef kuipje het volgende:
lees net dat ajax ook interesse heeft.. zul je zien dat ze dat doen.. pff
Van mij mag t.
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Vermeersentimenten.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Mocht hij daar naar toe gaan, hoop ik dat hij op de eerste training zijn been breekt..... of als ze bij ons op bezoek komen......,. maar dat doet hij niet. Hij heeft vast wel eergevoel, toch?
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Prima kerel, niveau van jou daalde toch al zwaar, al vond ik je in het begin nog een redelijk kerel.
Afijn ... ik hou het erop dat je een lage onderbouwende mening hebt.
En een persoonlijke fanboy van Vilhena.
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:40 schreef R()b het volgende:
Prima kerel, niveau van jou daalde toch al zwaar, al vond ik je in het begin nog een redelijk kerel.
Afijn ... ik hou het erop dat je een lage onderbouwende mening hebt.
En een persoonlijke fanboy van Vilhena.
Er zijn meer mensen die het wél zien zitten met Tonny. Daar is voldoende aanleiding voor. Wat niet wegneemt dat hij al een jaar betere dingen zou moeten laten zien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:40 schreef R()b het volgende:
Prima kerel, niveau van jou daalde toch al zwaar, al vond ik je in het begin nog een redelijk kerel.
Afijn ... ik hou het erop dat je een lage onderbouwende mening hebt.
En een persoonlijke fanboy van Vilhena.
Man, laat je niet zo opfokken, relax.... Of heb je teveel last van je testosteron of zo?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Het enige wat ik je probeerde duidelijk te maken is dat je geen vrienden zou overhouden als je je in het dagelijkse leven zo opstelt als jij met spelers zou omgaan als je het voor het zeggen had bij Feyenoord.

Maar voor het geval ik je gekwetst heb sorry R()b..
R()b
 R()b - woensdag 14 januari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:43 schreef Barabas het volgende:

[..]

Er zijn meer mensen die het wél zien zitten met Tonny. Daar is voldoende aanleiding voor. Wat niet wegneemt dat hij al een jaar betere dingen zou moeten laten zien.
Ja en logisch ik was er ook één van.
Alleen wanneer talent maar talent blijft, en alleen maar loopt te janken te gallen en te zeiken. Dan beter lekker verkopen hoe JAMMER dat ook is. Of grote waffel dicht en voetballen.
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 14 januari 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Ach bij ajax zit hij ookop de bank denk ik dus dat zal wel niet doorgaan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:34 schreef Barabas het volgende:
Nou Henk, Tonny heeft in zijn kleine teen meer talent dan Lex in zijn hele lijf. Hij mag desondanks wel een voorbeeld nemen aan de houding van Lex, maar dat terzijde.
Talent, talent. Je hebt geen reet aan talent als je niet verder ontwikkelt.
En z'n mentaliteit is 1 van z'n zwakke punten.
VVout
 VVout - woensdag 14 januari 2015 - 13:31   quote  deeplink  
Ga aan je belastingaanslag werken zenne, ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Ha tijd zat, VVout, Inkomstenbelasting pas 1 maart, vóór 1 mei.
Geld terugkrijgen naar verwachting.
Lekkah.
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:34 schreef Barabas het volgende:
Nou Henk, Tonny heeft in zijn kleine teen meer talent dan Lex in zijn hele lijf. Hij mag desondanks wel een voorbeeld nemen aan de houding van Lex, maar dat terzijde.
die heeft volgens mij de mentale weerbaarheid van een worst.
zet m maar ns op de bank , kijken hoe zijn hoofd er dan uit ziet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door van geil --
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Dit is een reactie die inhoudelijk gezien prima kan. Dat in tegenstelling tot je eerdere zeer beledigende (re-)actie. Zeker in het licht van de huidige maatschappelijke discussies. Het had je gesierd als je daar zelf op terug was gekomen.
cato
 cato - woensdag 14 januari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
tonny naar napoli en zapata naar feyenoord?
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Dat werd eerder ook al voorgesteld. Wat mij betreft de enige manier waarop Tonny wél de deur uit gaat.
MMM
 MMM - woensdag 14 januari 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 13:45 schreef van geil het volgende:

[..]

die heeft volgens mij de mentale weerbaarheid van een worst.
zet m maar ns op de bank , kijken hoe zijn hoofd er dan uit ziet.
Eens.
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 17:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
binnen n maand.
BAaC_lmCIAAWkFz.jpg
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:53 schreef R()b het volgende:

[..]

Schijnt ruzie te hebben gehad met van Gastel.
en zwaar(der)wegend volgens zijn vader (vi) heeft Rutten afspraken gemaakt en dingen beloofd die niet zijn nagekomen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 20:01 schreef van geil het volgende:

[..]

en zwaar(der)wegend volgens zijn vader (vi) heeft Rutten afspraken gemaakt en dingen beloofd die niet zijn nagekomen.
Als hij niet presteert speelt hij niet, lijkt me logisch en jammer genoeg was hij in de wedstrijden dat hij speelde vaak de zwakste schakel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0304319