|
|
RenatoBos
|
|
|
Das het volgende stadium.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2015 - 22:52 schreef dr love het volgende:3 miljoen voor clasie strik eromheen verkopen aan nac.geen topclub wil hem hebben zelfs niet r.koeman die de voorkeur heeft voor vilhena. Nog 5 maanden geduld. Jij blij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond toch ff lekker met Mulder de Rotterdamse derby spelen. Veel succes en plezier! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doelpuntje geprikt, goed bezig knul. Te Vrede ook, 2x assist Bilal. Ook goed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis nog even wachten op de doldwaze dagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijgen ze Verhoek er ook bij dan..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij zit aan die lange spits te denken he..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die ook.
Ik heb wel een vertreklijstje ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als daar maar wat tegenover staat dan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwe schoenen<------->Oude schoenen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, maar van de namen die circuleren word je toch ook niet echt vrolijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat zijn van oude naar tweedehandsschoenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie zou jij nou willen zien komen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je bedoelt qua spelers toch he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee oke,...
Ik heb eerlijk geen idee. Haalbaar valt er weinig te halen. Op dit moment vissen we uit de vijver van kwaliteiten die we al of bijna al in huis hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat vissen is de redding geweest en heeft Feyenoord er weer boven op gebracht. Das prima dus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar dit moet wel t laatste jaar geweest zijn. Nu zal je stappen moeten gaan maken. Anders zak je weer in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat had het dit seizoen al moeten zijn eigenlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou technisch is dit jaar vier van het gezondheidsplan. Dus volgend jaar, hadden we eigenlijk pas financieel gezond moeten zijn echt. Dus wat dat betreft... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ook zo, maar dan nog hadden we er dit seizoen wel al iets meer van mogen zien toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt door de start. Streep die eens weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziet het er een stuk beter uit.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 - 22:00 schreef RenatoBos het volgende:En dat vissen is de redding geweest en heeft Feyenoord er weer boven op gebracht. Das prima dus.. Dat heeft er mede toe bijgedragen. Uitgaande transfers van zelf opgeleide spelers was de andere factor. En zonder de hulp van VVF waren we helemaal nergens geweest. Ben het overigens helemaal met je eens dat we van het snellere herstel op het veld meer hadden mogen zien. Het geduld van Feyenoorders is decennia lang op de proef gesteld en wij mogen ook wel weer eens meer genieten dan we in al die tijd hebben kunnen doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat hij de beslissende pingel nemen ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
5 milj geboden door Southampton ik zeg iets met strik er om |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Meer niet? Houden dus ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat heeft hij al laten zien? Heb jij een groot talent gespot of een eigenwijze jongen die geen stappen maakt, lui is enzv |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de deur lijkt weer open te gaan bij Koeman |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
IK zal hem missen op de training en in de KUIP als hij verkocht wordt |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gewoon hoog in de boom gaan zitten en niet vallen! Dan blijft hij gewoon bij Feyenoord. Verkoop dan Immers maar, voor 5, 5 miljoen! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee, als ze hem willen hebben 7 miljoen anders niet laten gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat hij blijft. Maar sommigen zien liever Immers op 10. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, maar Vilhena ook niet. Die zie ik t liefst opzouten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geef hem maar de kans, bij Immers weet je zeker dat het niks word.
Vilhena zal anders gaan schitteren onder Koeman.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena gaat t niet redden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We gaan het zien, ik denk dat deze jongen de Europese (sub)top kan halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wettendas
|
|
|
Eerlijk gezegd zou ik hem niet laten gaan voor minder dan 7 a 8 miljoen. Tenzij hij echt totaal gedemotiveerd is geraakt hier om een of andere reden of er intern iets speelt.
Is dit een speler die nu 5 miljoen waard is en volgend jaar ineens niet meer? Die gok is hij op zn 21e en 22e nog steeds waard.
Volgend jaar Clasie wellicht weg of megacontract? Goed spelen en je speelt een andere middenvelder ook gewoon uit de basis of vangt een blessure op die geheid komen gaat.
Hartstikke jong nog man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2015 door Wettendas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Southampton dient eerste bod in bij Feyenoord
Southampton heeft vandaag een eerste bod bij Feyenoord ingediend om Tonny Vilhena over te nemen. De Rotterdammers hebben een stevig prijskaartje aan de bankzitter opgehangen, want trainer Fred Rutten benadrukte vandaag nog dat hij Vilhena in principe niet kwijt wil, tenzij er nog een (externe) vervanger gehaald kan worden.
De speler zelf heeft wel oren naar een vertrek naar de nummer drie uit de Premier League. Ronald Koeman erkende vanmiddag al dat hij zijn voormalige pupil dolgraag over wil nemen. ''Vilhena is ongelukkig bij zijn huidige club en wil meer spelen. Hij wil van club wisselen. Ik ken hem, geloof in zijn kwaliteiten en hij is nog jong'', aldus de coach. Feyenoord zou nog niet hebben gereageerd op het voorstel uit Engeland. Bron:FR12 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij geeft er de brui aan..zonde maar waar,6 miljoen vindt ik ok. Hij wilt niet vechten voor z,n plaats en wilt niet zijn contract verlengen zolang hij niet speelt.Wat moet je dan...? Zoveel mogelijk eurie's smokkelen en tot ziens. |
|
|
|