|
|
Stylzz
|
|
|
Mokkende speler op de bank |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Southampton denkt aan hoger bod op Vilhena Southampton overweegt vandaag nog het bod van 3 miljoen euro op Tonny Vilhena te verhogen. Volgens Daily Mail heeft de club van Ronald Koeman 5 miljoen pond (6,5 miljoen euro) klaarliggen voor de middenvelder. Van Feyenoord hoeft Vilhena zeker vandaag niet per se weg. De vraag is echter of de Rotterdammers het tweede bod van de Saints kunnen weerstaan? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
aan een mokkende speler hebben we inderdaad niks , vind hem al 2 jaar stil staan in zijn ontwikkeling en vind hem nu ook niks toevoegen aan dit elftal verkopen chery halen en geld in je broekzak stoppen (vind chery een verbetering en beter als vilhena) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Mooi kut als je gaat Tonny! Hadden je volgend seizoen goed kennen gebruiken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Koeman vergeet Vilhena en gaat voor middenvelder van FC Twente
Maandag, 2 februari 2015 om 12:20
Ronald Koeman maakt zondagavond duidelijk dat Southampton op de laatste transferdag minimaal één voetballer zou willen aantrekken. De Premier League-club is tot op heden nog niet met witte rook gekomen, maar diverse media in Engeland verzekeren dat Kamohelo Mokotjo van FC Twente inmiddels ook in beeld is.
Southampton en Feyenoord lijken het vandaag niet eens te gaan worden over Tonny Vilhena. De middenvelder wil graag herenigd worden met Koeman, maar het verschil tussen vraag en aanbod bedraagt liefst vier miljoen euro. De club uit Rotterdam wil Vilhena niet per se kwijt en the Saints zijn niet van plan om op de laatste transferdag de hoofdprijs te betalen.
FC Twente zou inmiddels op de hoogte zijn van de interesse van Southampton in Mokotjo, die vorige zomer de overstap van PEC Zwolle naar Enschede maakte. Het is algemeen bekend dat de financiële situatie van de Tukkers niet al te rooskleurig is en zodoende staat men mogelijk welwillend tegenover een late transfer, indien het transferbedrag ook marktconform is. Saillant: Mokotjo verliet Feyenoord omdat hij onder Koeman geen uitzicht op speeltijd had.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236202&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Diezelfde Mokotjo die hij bij Feyenoord niet goed genoeg vond. En het ook niet was.
Lijkt me sterk dat 'ie nu naar de nummer 3 van Engeland kan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het AD is er van overtuigd dat Tonny blijft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Berichte door gekeken en geluisterd naar de media (heb ik tijd voor) Iemand meent dat hij er verslagen uitziet en zijn lichaamstaal laat zien dat hij het niet meer ziet zitten bij Feyenoord.. Even Tonny je verdiend nu al een godsvermogen, jij bent overtuigd van je klasse,Feyenoord wil je niet weg doen ...........waar blijft GVD je vechtlust daar onderscheiden de echte toppers en de flapdrollen zich, vechten voor je plek nu kom je over als een jankert Tonny vlammen vlammen vlammen zelfs in het 2e. en misschien mag je dan een basisplaats in dat mooie shirt |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vechtlust of niet, maar wat als hij ervan overtuigd is dat ie niet beter kan?
Voer voor psychologen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vind het voor Fred heel fijn dat Tonny is gebleven nu heeft hij nog een goeie speler achter zijn hand |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: U bent Ad de Bluffer..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vilhena baalt flink: ''Maar het ligt niet alleen aan mij''
Tonny Vilhena leek deze winter de overstap te maken naar Southampton. Tot een transfer kwam het echter niet omdat de Engelsen een niet-marktcomform bedrag aanboden aan Feyenoord. De middenvelder was graag naar de Premier League verkast, maar geeft het komende half jaar alles voor Feyenoord.
''Als ik mag spelen, ook al is het maar een paar minuten, geef ik alles wat ik heb'', vertelt Vilhena, die zijn mediastilte doorbreekt, in Voetbal International. ''Ik ben de laatste die een basisplaats zal eisen, ik begrijp dat geen enkele speler dat kan doen, maar helemaal niet meedoen...'', doelt hij op zijn minimale invalbeurten. ''Dat is zó moeilijk, zeker als je gewend bent om te spelen.''
Vilhena is overtuigd dat hij hier sterker uit zal komen. ''Ik train goed, ik ben scherp en ik geef nooit op. Het frustrerende is dat je goed traint en geen kans krijgt. Maar nu weet ik dat het niet alleen aan mij ligt. Ik doe wat ik altijd heb gedaan, alleen kiest de trainer voor andere spelers. Ik kan daaraan niks veranderen en het doet ook niks af aan mijn kwaliteiten'', besluit de jeugdinternational, die de interesse van Koeman als groot compliment ziet. bron:VI |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 11:30 schreef RenatoBos het volgende:Vilhena baalt flink: ''Maar het ligt niet alleen aan mij''[ afbeelding ] Tonny Vilhena leek deze winter de overstap te maken naar Southampton. Tot een transfer kwam het echter niet omdat de Engelsen een niet-marktcomform bedrag aanboden aan Feyenoord. De middenvelder was graag naar de Premier League verkast, maar geeft het komende half jaar alles voor Feyenoord.''Als ik mag spelen, ook al is het maar een paar minuten, geef ik alles wat ik heb'', vertelt Vilhena, die zijn mediastilte doorbreekt, in Voetbal International. ''Ik ben de laatste die een basisplaats zal eisen, ik begrijp dat geen enkele speler dat kan doen, maar helemaal niet meedoen...'', doelt hij op zijn minimale invalbeurten. ''Dat is zó moeilijk, zeker als je gewend bent om te spelen.'' Vilhena is overtuigd dat hij hier sterker uit zal komen. ''Ik train goed, ik ben scherp en ik geef nooit op. Het frustrerende is dat je goed traint en geen kans krijgt. Maar nu weet ik dat het niet alleen aan mij ligt. Ik doe wat ik altijd heb gedaan, alleen kiest de trainer voor andere spelers. Ik kan daaraan niks veranderen en het doet ook niks af aan mijn kwaliteiten'', besluit de jeugdinternational, die de interesse van Koeman als groot compliment ziet. bron:VI Ben benieuwd of hij de interesse van Koeman nog steeds als een groot compliment ziet nu uitgelekt is wat ze voor hem over hadden! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
koeman had beter die kut van een immers op kennen halen die word het immers nooit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rutten wilde hem verkrachten als linksback, tering wat een domoor.. Terecht dat Vilhena aangeeft geen back te zijn. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Geduld is een schone zaak, hij is nog jong, alles is nog niet verloren jongen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 12:46 schreef MMM het volgende:Rutten wilde hem verkrachten als linksback, tering wat een domoor.. Terecht dat Vilhena aangeeft geen back te zijn. ik las t ook. de zoveelste. Vilhena benadrukt ook weer altijd als aanvallende middenvelder gespeeld te hebben in de jeugd.niet op 10, maar als n 10 op links om t begrijpend te zeggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 16:41 schreef van geil het volgende:[..] ik las t ook. de zoveelste. Vilhena benadrukt ook weer altijd als aanvallende middenvelder gespeeld te hebben in de jeugd.niet op 10, maar als n 10 op links om t begrijpend te zeggen haha om t naar je gelijk te vertalen :)
Maar goed, t ligt niet alleen aan mij zegt ie, dat vind ik dan weer niet zo sterk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
*grinnik* |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komische foto. Vast niet de afgelopen tijd geschoten... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wij hebben ook een Zyech , vechten Tony niet huilie huilie, is zijn zaakwaarnemer ook die meola? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Daarna warm lopen, invallen en scoren!!!!! Ja Tony, kom op, je kan het nog!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of gewoon de hele wedstrijd zitten, ook prima. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga gewoon een presteren en werken voor je geld, anders kan je voor mij part ook nummerplaten gaan afvinken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja en nu het zelfde in het 1e, laat hem zich nu maar bewijzen dan. Samen met Anas Bilal Manu Woudenberg Karsdorp, ben er een paar ff goed mug. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Mooi!!! Kan die Immers er dan zo snel mogelijk eruit? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die valt o.a. onder die paar spelers ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat kon al heel lang. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 4 SPELERS EN EEN TRAINER |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Stylzz ook een beetje blij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
opvolger van Immers? is t dan commercieel bedoeld dat Immers blijft staan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij speelt en t beter doet dan zijn voorganger ben ik de eerste die t zal beamen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van linksback naar linksbuiten zonder met zijn ogen te knipperen. geniaal die Fred |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hangend linksbuiten, is dus eigenlijk wederom een extra middenvelder.
Wat ik kan begrijpen tegen Roma. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|