BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - woensdag 22 april 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Zonde... ik kan niet anders dan concluderen dat dit niet goed aangepakt is.

Hopelijk mogen we er van uitgaan dat dit in de toekomst beter gedaan wordt. Dit is namelijk niet hoe ik onze grootste talenten wil zien vertrekken bij onze club. 10-20 miljoen euro per speler, dat is hoe het moet gaan.
VVout
 VVout - woensdag 22 april 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Triest, zonde om er meer woorden aan vuil te maken.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 22 april 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Weg gegooid geld ! Fantastisch gedaan door Feyenoord ...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 april 2015 - 17:41   quote  deeplink  
Daaaaaag Tnnny de ga maar gauw naar Trinidad Vilehena , ik begrijp de reacties maar zijn deze jongen samen met JP Voelballeens groter dan Feyenoord ? Niet bijtekenen chantage ........ihopelijk komen ze zelf nog in de media met hun verhaal maar nu heb ik een gevoel van ( zij mijn ex vrouw ook altijd) als je beter kunt moet je maar gaan. Daaaaaaaaaaaaaaaaaag blaadjes hopelijk moet ik excuses aanbieden als het anders is . Maar waarom tekent Sven wel bij heeft het mischien toech een beetje te maken met hun censuur censuur achtergrond
MMM
 MMM - woensdag 22 april 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 17:41 schreef piet de paler het volgende:
Daaaaaag Tnnny de ga maar gauw naar Trinidad Vilehena , ik begrijp de reacties maar zijn deze jongen samen met JP Voelballeens groter dan Feyenoord ? Niet bijtekenen chantage ........ihopelijk komen ze zelf nog in de media met hun verhaal maar nu heb ik een gevoel van ( zij mijn ex vrouw ook altijd) als je beter kunt moet je maar gaan. Daaaaaaaaaaaaaaaaaag blaadjes hopelijk moet ik excuses aanbieden als het anders is . Maar waarom tekent Sven wel bij heeft het mischien toech een beetje te maken met hun censuur censuur achtergrond
Liever Immers he
Barabas
 Barabas - woensdag 22 april 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 17:41 schreef piet de paler het volgende:
.... Maar waarom tekent Sven wel bij heeft het mischien toech een beetje te maken met hun censuur censuur achtergrond
Ik weet niet wat je gedachtegang was bij het verzinnen van deze opmerking, maar je mag weten dat ik mij alleen daarom al een gezegend mens voel.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 april 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Ik bedoel waarom hebben altijd dit soort spelersproblemen met geld, en aangezien je uit moet kijken dat je niemand op de teentjes trapt probeer ik voorzichtig te doen, even voor je beeldvorming ik heb een zwarte vrouw , Heb heel wat tourtjes gedraaid in Afrikazij aan zij met zwarte medestrijders, dus wat is je punt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door piet de paler --
V town madness
 V town madness - woensdag 22 april 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Oppleuren en Boëtius erbij.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 14:17 schreef Barabas het volgende:
Zonde... ik kan niet anders dan concluderen dat dit niet goed aangepakt is.

Hopelijk mogen we er van uitgaan dat dit in de toekomst beter gedaan wordt. Dit is namelijk niet hoe ik onze grootste talenten wil zien vertrekken bij onze club. 10-20 miljoen euro per speler, dat is hoe het moet gaan.
Wat is er niet goed aangepakt?
Hij kan het niet aan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 april 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat is er niet goed aangepakt?
Hij kan het niet aan.
ja, miljoenen dr tegen aan gooien toch?
R()b
 R()b - woensdag 22 april 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 14:17 schreef Barabas het volgende:
Zonde... ik kan niet anders dan concluderen dat dit niet goed aangepakt is.

Hopelijk mogen we er van uitgaan dat dit in de toekomst beter gedaan wordt. Dit is namelijk niet hoe ik onze grootste talenten wil zien vertrekken bij onze club. 10-20 miljoen euro per speler, dat is hoe het moet gaan.
Ik snap je wel, en het hoort ook zo te gaan.
Alleen daar heb je wel 2 partijen voor nodig helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door R()b --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 april 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Maar zou Tony nu zo,praten of zijn zaakwaarnemre? Of kan hij zelf niet praten?
Even alle vooroordelen weggedacht hoe kan het nu dat als je niet presteert dat je denkt dat er een grote ploeg komt? Denkt hij nu echt dat er een grote ploeg komt, of zien wij het allemaal verkeerd JP kan wel wat worden maar daar gaat niemand de hoofdprijs voor betalen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 april 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Vilhena is ook al zo'n speler die de strijd niet aan kan. Nooit begrepen dat Koeman hem zo lang als basisspeler handhaafde.
En dat ie weg wil, snap ik wel.
Tis nix, t wordt nix.
R()b
 R()b - woensdag 22 april 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Er zijn volgens mij wel 10 jeugdspelers bij Feyenoord die kunnen wat Vilhena kan.
Ik bedoel... wat is zijn specialiteit?
Zeiken om randzaken..
van geil
 van geil - woensdag 22 april 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 14:17 schreef Barabas het volgende:
Zonde... ik kan niet anders dan concluderen dat dit niet goed aangepakt is.

Hopelijk mogen we er van uitgaan dat dit in de toekomst beter gedaan wordt. Dit is namelijk niet hoe ik onze grootste talenten wil zien vertrekken bij onze club. 10-20 miljoen euro per speler, dat is hoe het moet gaan.
t begint structureel te worden
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 april 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Maar van de 10 top jeugdspelers schuiven er misschien 5 door en al daar 2 echte toppers bijzitten doe je het goed.
En als je de overige kan verkopen doe je het toch goed, top denk ik Sven v Beek, Karsdorp, en verkoop Tony en JP en Lamprou
fey12
 fey12 - donderdag 23 april 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Boetius heeft veel meer potentie dan Vilhena. Zou dom zijn als Vilhena zou vertrekken. Vilhena kan bij Feyenoord echt veel leren van de leiding en spelers als Kuijt bij Feyenoord volgend jaar. Wat er gaat gebeuren als Vilhena vertrekt is dat ie bij een buitenlandse club die geen Europees speelt op de bank beland en dan verpieterd. Tot ie op z'n 24e weer een stap terugneemt en op z'n 25e of 26e uiteindelijk een beetje ergens beland. Ik zou als ik Vilhena was lekker nog twee of drie jaar blijven, veel leren, Europa League spelen, en dan op zn 22e of 23e vertrekken en als basisspeler beginnen bij een club van het kaliber Sevilla of Tottenham als tussenstap naar de echte top als ie dat aankan, wat ik zelf niet denk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Hoor je nooit meer wat van.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 april 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 19:48 schreef fey12 het volgende:
Boetius heeft veel meer potentie dan Vilhena. Zou dom zijn als Vilhena zou vertrekken. Vilhena kan bij Feyenoord echt veel leren van de leiding en spelers als Kuijt bij Feyenoord volgend jaar. Wat er gaat gebeuren als Vilhena vertrekt is dat ie bij een buitenlandse club die geen Europees speelt op de bank beland en dan verpieterd. Tot ie op z'n 24e weer een stap terugneemt en op z'n 25e of 26e uiteindelijk een beetje ergens beland. Ik zou als ik Vilhena was lekker nog twee of drie jaar blijven, veel leren, Europa League spelen, en dan op zn 22e of 23e vertrekken en als basisspeler beginnen bij een club van het kaliber Sevilla of Tottenham als tussenstap naar de echte top als ie dat aankan, wat ik zelf niet denk.
Maar de laatste tijden komt het er niet uit bij JP
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 20:10   quote  deeplink  
'Feyenoord verlangt 5.5 miljoen euro voor Vilhena'

2akh9pg.jpg

Martin van Geel gaat een drukke zomer tegemoet. De technisch directeur weet dat aanvoerder Jordy Clasie de interesse heeft gewekt van diverse buitenlandse clubs. Daarnaast heeft Tonny Vilhena een transferverzoek bij de clubleiding neergelegd en wil Jean-Paul Boëtius zijn contract niet verlengen.

Ondanks de nadrukkelijke vertrekswens van Vilhena laat Feyenoord de middenvelder echter niet voor een appel en een ei verkassen. Volgens de Engelse boulevardkrant Daily Star verlangen de Rotterdammers zo'n 5.5 miljoen euro voor het talent.

In de winter wilde Southampton, dat zich deze zomer weer gaat melden, slechts 2.4 miljoen euro betalen. Het is dus nog maar de vraag of de club van Ronald Koeman in de komende transferperiode wel opeens meer voor de jeugdinternational gaat betalen. Vilhena geldt echter nog altijd als een grote belofte en interesse van andere Europese (top)clubs is er dan ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 april 2015 - 20:13   quote  deeplink  
Hij zelf denkt volgens mij dat ze in de rij staan, maar voor NL voetballers zal voorlopig geen hoofdprijs worden betaald
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Dan gewoon nog een jaartje laten banken.
Laat ze maar eens zien wie de baas is, verwende snotneuzen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 april 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 20:18 schreef Stylzz het volgende:
Dan gewoon nog een jaartje laten banken.
Laat ze maar eens zien wie de baas is, verwende snotneuzen.
Gewoon een jaar in Jong Feyenoord en geen enkele wedstrijd bij de hoofdmacht betrekken ...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 april 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Ja, ik spuug een beetje op dit soort prinsessengedrag hoor. Prima je mag je afvragen of Rutten wel de juiste spelers opstelde. Maar goed, beide heren spelen echt al heel lang, heel slecht. Dan mag je best bij jezelf te rade gaan. Dan vervolgens verongelijkt doen dat bepaalde beloftes niet nagekomen zijn, ja misschien wel omdat je als een krant speelde en de kantjes eraf liep bij de training?

Het hoeft niet zo te zijn, maar ik heb het idee dat bij veel van onze talenten zelfreflectie ver te zoeken is.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 april 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Lamlendigheid is breder aan de orde. Nadeel van vroeg in de hoofdmacht komen. Sommigen worden zelfs hautain, veeleisend.
Boëtius, te Vrede, Vilhena, Achachbar, Manu hebben dergelijk gedrag al wat vaker vertoond. Dat zijn er al 5.
van geil
 van geil - donderdag 23 april 2015 - 23:09   quote  deeplink  
slap gelul
de duurder betaalde gehaalde krachten spelen net zo vaak bagger of zelfs nog slechter.
er is gewoon n structureel probleem bij Feyenoord betreft de beloningen.
en de waarderingen.
van buitenaf mag je langer ruk spelen in de regel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 april 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 23:09 schreef van geil het volgende:
slap gelul
de duurder betaalde gehaalde krachten spelen net zo vaak bagger of zelfs nog slechter.
er is gewoon n structureel probleem bij Feyenoord betreft de beloningen.
en de waarderingen.
van buitenaf mag je langer ruk spelen in de regel.
Rare argumentatie.
Hebben van Beek, Kongolo, Nelom, Kardorp, Martins Indi, de Vrij enzo toch minder last van gehad cq. over geklaagd.
Immers mocht lang doorgaan ja.
Vilhena en Boëtius ook. Ook heel lang ruk. Kwamen zij ook van buiten?
R()b
 R()b - donderdag 23 april 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 23:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Rare argumentatie.
Hebben van Beek, Kongolo, Nelom, Kardorp, Martins Indi, de Vrij enzo toch minder last van
Eens
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 23 april 2015 - 23:52   quote  deeplink  
laat maar gaan zo goed is hij nou ook weer niet kan hij ergens anders de bank warm houden
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 april 2015 - 00:08   quote  deeplink  
Hij had dit seizoen belangrijk voor Feyenoord moeten zijn, het is tekenend dat hij een speler als immers niet uit de basis kan spelen. Heeft absoluut de belofte niet ingelost. Misschien moet hij gaan zaalvoetballen ofzo
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 april 2015 - 07:00   quote  deeplink  
T ligt altijd aan de directie, of anderen.
Nooit de talenten zelf. Jaarlijks dezelfde discussie.

Mentaal probleem bij een bepaalde groep op Varkenoord?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 april 2015 - 08:05   quote  deeplink  
Leidinggevenden worden kennelijk per definitie als types uit een ander universum gezien.
Dus als Gudde Katja Schuurman was, met likeable uitstraling maar zelfde beleid is alles goed.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 april 2015 - 09:29   quote  deeplink  
Oké, hij speelt dit seizoen ruk, maar dat komt ook omdat hij weinig tot geen vertrouwen voelt...., dus ligt het niet aan hem, maar hij zou er nu wel een keer sterker uit moeten komen... Feit is dat het gewoon zonde is dat zo'n talent via de achterdeur vertrekken gaat....

Ook snap ik wel dat het frustrerend werkt dat je, als speler, ziet dat anderen die van een vergelijkbaar niveau zijn, meer dan jou betaald krijgen alleen maar omdat zij van buitenaf aangetrokken moeten worden, waar zij zelf al binnen waren... tja, dat is een stukje marktwerking, waar mijns inziens Feyenoord best een stukje waardering mag laten blijken... Dit getuigt nou niet van vertrouwen... En had hij dat dan moeten afdwingen of hadden ze moeten waarderen waarop de speler het in prestatie had moeten terugbetalen (oftewel de waardering dwingt juist prestatie af, net andersom dus....). Ik vind het kapitaalvernietiging als je zo'n jongen zomaar laat lopen... ZONDE!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2015 door Arie.Klooster --
JanM
 JanM - vrijdag 24 april 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 09:29 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oké, hij speelt dit seizoen ruk, maar dat komt ook omdat hij weinig tot geen vertrouwen voelt...., dus ligt het niet aan hem, maar hij zou er nu wel een keer sterker uit moeten komen... Feit is dat het gewoon zonde is dat zo'n talent via de achterdeur vertrekken gaat....

Ook snap ik wel dat het frustrerend werkt dat je, als speler, ziet dat anderen die van een vergelijkbaar niveau zijn, meer dan jou betaald krijgen alleen maar omdat zij van buitenaf aangetrokken moeten worden, waar zij zelf al binnen waren... tja, dat is een stukje marktwerking, waar mijns inziens Feyenoord best een stukje waardering mag laten blijken... Dit getuigt nou niet van vertrouwen... En had hij dat dan moeten afdwingen of hadden ze moeten waarderen waarop de speler het in prestatie had moeten terugbetalen (oftewel de waardering dwingt juist prestatie af, net andersom dus....). Ik vind het kapitaalvernietiging als je zo'n jongen zomaar laat lopen... ZONDE!
5,5 miljoen = SUPERDEAL!
MMM
 MMM - woensdag 03 juni 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Bijtekenen of verkopen. Andere optie is er niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 juni 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Klopt. Hoe treurig de omstandigheden ook zijn
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 juni 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Eensert..
ar
 ar - dinsdag 23 juni 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Oppleuren.
G-child
 G-child - dinsdag 23 juni 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Goed contract aanbieden en basis zetten. Net als JP.
G-child
 G-child - dinsdag 23 juni 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Proberen te herstellen wat Rutten heeft kapot gemaakt...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juni 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Uitzwaaien. Heb je niets aan
G-child
 G-child - dinsdag 23 juni 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Haha, met jou filosofie houden we geen jeugd en een te smalle selectie over Stylzz. Je kent ons armzalig transferbeleid toch!
MMM
 MMM - dinsdag 23 juni 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Bijtekenen of wegwezen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 juni 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Onder Koeman ook nagenoeg niets laten zien.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 juni 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 19:14 schreef G-child het volgende:
Haha, met jou filosofie houden we geen jeugd en een te smalle selectie over Stylzz. Je kent ons armzalig transferbeleid toch!
Nee, maar ik heb nooit wat in Vilhena gezien.
Vooral mentaal.
G-child
 G-child - dinsdag 23 juni 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb nooit wat in Vilhena gezien.
Vooral mentaal.
Mentaal met je eens... Voetbaltechnisch niet overtuigd maar wat kan ik verwachten van een gozertje die nog nat achter zn oren is.
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 07:49   quote  deeplink  
Vind hem niet professioneel genoeg met zijn doel omspringen. Redelijk veel op social media in het nachtleven gespot, terwijl je optimaal fit hoort te zijn op trainingen om te presteren. Een fanatiek sporter kan hierin ver gaan en veel laten liggen en Vilhena heeft blijkbaar andere prioriteiten.
JanM
 JanM - woensdag 24 juni 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Zou voor hem en JP goed zijn om bij te tekenen en komend seizoen te bewijzen dat ze basismateriaal zijn. Zo niet, nu verkopen!
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 24 juni 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Bijtekenen of oppleuren !!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 juni 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Zondag staat de eerste training van Feyenoord op het programma, maar Tonny Vilhena heeft al diverse oefensessies met privétrainer Coen van der Hoeven (ex-FC Den Bosch) achter de rug. De middenvelder leek af te stevenen op een vertrek uit De Kuip, maar daar denkt Vilhena nog niet aan.

''Ik wil pas weg met een goed gevoel en dat ik heb ik aan vorig seizoen niet overgehouden'', stelt Vilhena, die ook dicht bij zijn ernstig zieke moeder wil blijven, in Voetbal International. ''Ik hoef dus helemaal niet weg. Vorig jaar wilde ik, toen mocht ik niet. Misschien mag ik nu wel, maar nu wil ik niet. Soms gebeuren er dingen die je van standpunt doen veranderen. Je hebt het leven niet in de hand.''

De jeugdinternational en ook boezemvriend Jean-Paul Boëtius ruiken kansen onder Giovanni van Bronckhorst, die sowieso goed bij de spelers ligt. ''Een nieuwe trainer die mij kent, dat is fijn'', zegt Vilhena, die verbijsterd was dat trainer Fred Rutten hem als linksback zag. ''Ik denk echt dat hij een goede trainer kan worden, ik voel dat er kansen gaan komen.''

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0368928