BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Tuurlijk maar een beetje respectvol is toch niet teveel gevraagd..
Alexi
 Alexi - maandag 06 juli 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2015 - 00:18 schreef Els het volgende:

[..]

Genante actie. Erger me af en toe kapot aan het idiote gedrag van medesupporters. En het lijkt wel waar te zijn, helaas.
Ja,helemaal mee eens!
Wat een armzalige ,zielige mafketels!
salemi
 salemi - maandag 06 juli 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 20:54 schreef RenatoBos het volgende:
Tuurlijk maar een beetje respectvol is toch niet teveel gevraagd..
Absoluut Renato. Nogmaals, ik ben er niet bij geweest, ik weet niet wat er gezegd is.
Mensen moeten wel hun fatsoen houden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juli 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Hoe meer iemand verdiend, hoe meer je beledigd mag worden?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe meer iemand verdiend, hoe meer je beledigd mag worden?
Aangepast..😇

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door RenatoBos --
JanM
 JanM - maandag 06 juli 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe meer iemand verdiend, hoe meer je beledigd mag worden?
Je contract uitdienen wordt niet gewaardeerd en verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar is natuurlijk altijd een optie voor een speler. Dat hij daarop aangekeken wordt valt te begrijpen, maar hem er op totaal ongepaste wijze op aanspreken gaat natuurlijk veel te ver. Hopelijk worden de daders gevonden en bestraft!
JanM
 JanM - maandag 06 juli 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan vind ik L bij deze een lul..😁
Geldt niet voor eikels die vooral ZEGGEN dat ze veel geld hebben! Neem het terug Bos! Je kunt deze paardenlul niet zomaar beledigen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Thanx man..👍
van geil
 van geil - maandag 06 juli 2015 - 21:15   quote  deeplink  
N salaristopic openen dan maar,
eens even kijken wie ik n veeg uit de pan kan geven.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 juli 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 20:59 schreef salemi het volgende:

[..]

Absoluut Renato. Nogmaals, ik ben er niet bij geweest, ik weet niet wat er gezegd is.
Mensen moeten wel hun fatsoen houden.
Ja toch..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 juli 2015 - 00:04   quote  deeplink  
Ik heb 20 jaar geleden mijn vrouw aan die ziekte verloren, ze is in mijn armen gestorven en zo woog nog 40 kilo...ik was 31 en ben 2 jaar van slag geweest.....als je dat heb meegemaakt spot je niet met die ziekte....ik vind sowieso dat je met ziektes niet mag spotten.

Hoe klein, zwak of idioot ben je als je daarmee je stelling kracht (?) bij wil zetten...voor mij ben je een nono een imbeciel die niet weet waar hij of zij over praat.
Creperen want dat is het is het meest onmenselijke wat er bestaat en kanker heb je niet alleen, familie en vrienden worden ook keihard getroffen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 06:35   quote  deeplink  
Een van de vele trieste voorbeelden..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 00:04 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb 20 jaar geleden mijn vrouw aan die ziekte verloren, ze is in mijn armen gestorven en zo woog nog 40 kilo...ik was 31 en ben 2 jaar van slag geweest.....als je dat heb meegemaakt spot je niet met die ziekte....ik vind sowieso dat je met ziektes niet mag spotten.

Hoe klein, zwak of idioot ben je als je daarmee je stelling kracht (?) bij wil zetten...voor mij ben je een nono een imbeciel die niet weet waar hij of zij over praat.
Creperen want dat is het is het meest onmenselijke wat er bestaat en kanker heb je niet alleen, familie en vrienden worden ook keihard getroffen.
Respect Nenam, maar 'uitgestorven' ziektes zoals tering en tyfus zijn nog niet zo erg. Daar kwets je toch niemand mee, maar uiteindelijk slaat het gewoon nergens op. Ik kan me altijd nog herinneren (wie niet) hoe Van Gaal destijds werd toegezongen dat hij een kankerwijf had. Dat was buiten alle proporties, te schandelijk voor woorden gewoon, hoe zo'n hekel we ook aan hem hadden. Er zijn grenzen waar je nooit overheen hoort te gaan, maar dat is blijkbaar niet aan iedereen besteed...
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2015 - 10:32   quote  deeplink  
Bullshit, als je iemand hebt verloren of het op het randje was is iedere ziekte kwetsend. Het is het gebeuren met het scheldwoord in combinatie wat het voor de één kwetsend maakt en hierdoor weegt het woord kanker op dit moment zwaar, omdat het een te veel voorkomende volkskwaal is met kwalijke afloop.

Zo had je vroeger een lijst van ziektes die deze lading nu niet meer hebben waarvan mensen dit nu niet meer zo erg vinden en tja wat moet je daar nu van vinden.

In de éne wijk of de andere wijk binnen Rotterdam verschild dat, in de Bloemenwijk vroeger werden ze gezongen en in Sportdorp was het iets minder. Op bezoek bij mijn neef in Oudekerk aan de IJssel werd je gelijk uit huis gezet, ook te begrijpen. Wat ik wel vind, is dat je het niet eenvoudig te bestempelen kunt omdat veel van de gewoontes en hoe de mensen dit in je directe omgeving zien de mens vormen.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juli 2015 - 10:50   quote  deeplink  
Kijk als je als een "grote" meneer wilt gedragen en ook uitstraalt. Dan weet je dat dit kan gebeuren........Fer heeft dit ook meegemaakt. Ik keur het af, alleen je weet altijd dat er van die mafkezen tussen zitten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 10:32 schreef VVout het volgende:
Bullshit, als je iemand hebt verloren of het op het randje was is iedere ziekte kwetsend. Het is het gebeuren met het scheldwoord in combinatie wat het voor de één kwetsend maakt en hierdoor weegt het woord kanker op dit moment zwaar, omdat het een te veel voorkomende volkskwaal is met kwalijke afloop.

Zo had je vroeger een lijst van ziektes die deze lading nu niet meer hebben waarvan mensen dit nu niet meer zo erg vinden en tja wat moet je daar nu van vinden.

In de éne wijk of de andere wijk binnen Rotterdam verschild dat, in de Bloemenwijk vroeger werden ze gezongen en in Sportdorp was het iets minder. Op bezoek bij mijn neef in Oudekerk aan de IJssel werd je gelijk uit huis gezet, ook te begrijpen. Wat ik wel vind, is dat je het niet eenvoudig te bestempelen kunt omdat veel van de gewoontes en hoe de mensen dit in je directe omgeving zien de mens vormen.
Wat is er bullshit aan dan? Als iemand tegen de dood vecht is het toch respectloos iemand met die ziekte om de oren te slaan, daar hebben wij het toch over? Nou, wat is er dan voor onzin aan? Heb jij wel eens iemand aan kanker verloren? Heeft iemand jou daarna voor kankerlijer uitgemaakt? Wat was jou reactie? Je vond het grappig denkik? Of werd je op je ziel getrapt? Bepaalde dingen doe je nou eenmaal niet, daar is niets bullshitterig aan....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 10:50 schreef Milo het volgende:
Kijk als je als een "grote" meneer wilt gedragen en ook uitstraalt. Dan weet je dat dit kan gebeuren........Fer heeft dit ook meegemaakt. Ik keur het af, alleen je weet altijd dat er van die mafkezen tussen zitten.
Ja, maar dat hoeven ze hem niet op zo'n respectloze manier duidelijk te maken... En al helemaal niet tegen je eigen mensen...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juli 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:06 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeven ze hem niet op zo'n respectloze manier duidelijk te maken... En al helemaal niet tegen je eigen mensen...
Ik vind het uberhaupt gek dat we t bediscussiëren.
MAfkezen heb je overal. T is precies altijd die paar procent wat t verpest.
En nu wederom.
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat is er bullshit aan dan? Als iemand tegen de dood vecht is het toch respectloos iemand met die ziekte om de oren te slaan, daar hebben wij het toch over? Nou, wat is er dan voor onzin aan? Heb jij wel eens iemand aan kanker verloren? Heeft iemand jou daarna voor kankerlijer uitgemaakt? Wat was jou reactie? Je vond het grappig denkik? Of werd je op je ziel getrapt? Bepaalde dingen doe je nou eenmaal niet, daar is niets bullshitterig aan....
Het is bullshit om te zeggen dat de éne ziekte minder erg is als de andere, de link die je maakt die verbind het met een emotie.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juli 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:06 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeven ze hem niet op zo'n respectloze manier duidelijk te maken... En al helemaal niet tegen je eigen mensen...
Dat vindt iedereen....daar is ook geen discussie over..........
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Het is bullshit om te zeggen dat de éne ziekte minder erg is als de andere, de link die je maakt die verbind het met een emotie.
Als jouw moeder aan kanker lijdt, heb je meer moeite dat ze je termen als kankerlijer naar je hoofd slingeren dan een term als bijvoorbeeld teringlijer. Zo moeilijk is dat toch niet VVout? En ja, dan gaat het om emotie, maar dat is in dezen toch logisch? Anders was het toch nooit een issue geworden. Dan hadden die jongens niet eens zulke dingen geroepen, want dat doen ze juist om Tony emotioneel te raken.... Ik trap maar even een logische, open deur in.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:27 schreef Milo het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen....daar is ook geen discussie over..........
Blijkbaar niet iedereen, want het overkomt hem wel...
Milo
 Milo - dinsdag 07 juli 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Blijkbaar niet iedereen, want het overkomt hem wel...
hier op het forum heb ik het over......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
Dat mogen we aannemen Milo.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Los van de scheldwoorden is het al ernstig als mensen al oververhit raken omdat een speler niet doet wat zij vinden.
van geil
 van geil - dinsdag 07 juli 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 18:14 schreef FR-Henk het volgende:
Los van de scheldwoorden is het al ernstig als mensen al oververhit raken omdat een speler niet doet wat zij vinden.
En hoe zit t met mensen die oververhit raken als n forumlid niet doet wat hij wilt?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 18:38 schreef van geil het volgende:

[..]

En hoe zit t met mensen die oververhit raken als n forumlid niet doet wat hij wilt?
Bedorven kip eten.
Ziek je het vanzelf weer weg.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Das pas een lijdensweg, bedorven kip te eten..
VVout
 VVout - dinsdag 07 juli 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 18:14 schreef FR-Henk het volgende:
Los van de scheldwoorden is het al ernstig als mensen al oververhit raken omdat een speler niet doet wat zij vinden.
Laten we er maar vanuit gaan dat als je voor Feyenoord speelt met hard en ziel bij Feyenoord moet zijn en anders zo snel mogelijk weg moet wezen. De reden dat hij nu wel wil blijven is een andere, wel te begrijpen maar onrelevant voor de club.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juli 2015 - 07:21   quote  deeplink  
Zelfs gevochten met Manu na een uit de hand gelopen grap.

Zit niet goed.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juli 2015 - 07:27   quote  deeplink  
Waar heb je dat gelezen dan..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juli 2015 - 07:28   quote  deeplink  
Je hebt t zelf net ook nog gepost...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juli 2015 - 07:42   quote  deeplink  
Okay dat begreep dat er enkel wat getrokken was aan elkaar. Das wat anders dan vechten daarom vroeg ik het ..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juli 2015 - 07:52   quote  deeplink  
T werd waarschijnlijk geen vechten omdat mensen ze uit elkaarh haalden.

Aanname.
moa
 moa - woensdag 08 juli 2015 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 19:45 schreef VVout het volgende:

[..]

Laten we er maar vanuit gaan dat als je voor Feyenoord speelt met hard en ziel bij Feyenoord moet zijn en anders zo snel mogelijk weg moet wezen. De reden dat hij nu wel wil blijven is een andere, wel te begrijpen maar onrelevant voor de club.
Hij moet gewoon direct weg, voegt voetballend sowieso niks toe, gaat als vanzelf een bron van irritatie worden als hij weer een seizoen moet banken. Als hij al in het veld komt gaan we weer allerlei fluit taferelen krijgen, je kan niet een club die zo lang in je geïnvesteerd heeft en zolang alles voor je geregeld en verzorgd heeft in de kou laten staan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 juli 2015 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:
Zelfs gevochten met Manu na een uit de hand gelopen grap.

Zit niet goed.
Heb ik wat gemist? Wat is er geweest tussen hun beiden? Wanneer was dit?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juli 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 08:30 schreef moa het volgende:

[..]

Hij moet gewoon direct weg, voegt voetballend sowieso niks toe, gaat als vanzelf een bron van irritatie worden als hij weer een seizoen moet banken. Als hij al in het veld komt gaan we weer allerlei fluit taferelen krijgen, je kan niet een club die zo lang in je geïnvesteerd heeft en zolang alles voor je geregeld en verzorgd heeft in de kou laten staan.
Mijn idee.
Ik snap ook echt niet wat mensen er nog in zien.
De potentie die er in zat, komt er al jaren niet meer uit
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 juli 2015 - 08:40   quote  deeplink  
Precies..
Omekees
 Omekees - donderdag 09 juli 2015 - 00:14   quote  deeplink  
Ik vond hem toch niet slecht vandaag, deed lekker mee en zijn traptechniek lijkt sterk verbeterd te zijn. Ditmaal kwamen zn vrije trappen en corners wel aan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juli 2015 - 07:05   quote  deeplink  
Tegen een vierdeklasser.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 12 juli 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Mocht clasie vertrekken zal ik vilhena wel op die plaats willen zien
Vanaf de nr 6 positie ballen versturen
Wie weet tekent die bij als die daar ze basisplaats krijg
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juli 2015 - 11:56   quote  deeplink  
opzouten!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 07:40   quote  deeplink  
Verwend kut kind
FR.rolde
 FR.rolde - woensdag 15 juli 2015 - 07:49   quote  deeplink  
Hahaha, is hij nog niet weg dan?
FR.rolde
 FR.rolde - woensdag 15 juli 2015 - 07:50   quote  deeplink  
als de selectie zo blijft speelt hij dit jaar weer niet
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 15 juli 2015 - 08:03   quote  deeplink  
Oprotten met die snotneus
Els
 Els - woensdag 15 juli 2015 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:
opzouten!
Alles is relatief. Als ik jaren de hemel in geprezen word, en dan zet zo'n lamlul van een Rutten me op de bank, lijk ik geen kans meer te krijgen en word ik tot overmaat van ramp ook nog uitgescholden door supporters, stond ik ook niet te trappelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 juli 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 08:04 schreef Els het volgende:

[..]

Alles is relatief. Als ik jaren de hemel in geprezen word, en dan zet zo'n lamlul van een Rutten me op de bank, lijk ik geen kans meer te krijgen en word ik tot overmaat van ramp ook nog uitgescholden door supporters, stond ik ook niet te trappelen.
Ik heb t nooit wat gevonden. Van mij hadden ze m vorig jaar al van de hand mogen doen.
MMM
 MMM - woensdag 15 juli 2015 - 08:30   quote  deeplink  
Tsja net als Boëtius. Niet verlengen maar geen transfer is gewoon weinig spelen. In het geval van Boëtius een groter probleem dan Vilhena.

Keuze zat op het middenveld. Een betere dan Boëtius hebben we niet op de flank.
R()b
 R()b - woensdag 15 juli 2015 - 08:32   quote  deeplink  
Die gozer wilt niks verpatsen die knakker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0362479